Het enige dat ontbreekt is een opslag die veel gemakkelijker te krijgen is dan Baseline-wapens. En Sinner is vanaf beide vleugels veel beter dan Alcaraz).
Geen enkel gevoel voor humor te vinden. Typisch. Het is heel normaal in dit soort gesprekken om de toernooien te vergelijken en een beetje te dollen, maar misschien zou dat te veel zijn voor een Alcabubu om te verwerken. Je kon er niet eens tegen dat ik Alcaraz een 'bij' noemde en je kende de context niet eens, ondanks dat je zijn fan bent. Daarna verdween je voorgoed na de Wimbledon-finale, om plotseling weer te verschijnen na de USO-finale.Je kookt zo hard dat je nog erger in de problemen komt dan je al bent. Ik zou je willen vragen hoe het voelt om de fanboy te zijn van Carlos' kleine teefje, maar na dit bericht denk ik niet dat ik het hoef te vragen. Het wordt een lange reis voor je. Je hebt op het verkeerde paard gewed en je kont zal ervoor moeten boeten. En ik zal ervan genieten, dus bedankt voor dit bericht.
Weet je, er is zoiets als de REALITEIT, waarin een dope-gebruiker werd geschorst en daarvoor geen imaginaire ATP-punten krijgt, hoe graag je ook wilt doen alsof ze een valsspeler iets hebben ontnomen dat hij zeker zou hebben gekregen. Je vindt het misschien niet leuk, maar het is wat het is. Onverslagen wanneer niet geschorst voor doping bestaat niet.
Klinkt voor mij als een excuus, maar jij lijkt klaar om alles te slikken.Hoe weet je dat Alcaraz niet meer punten had gepakt als Sinner had gespeeld? Hij gaf toe dat zijn schorsing ook zijn mindset had beïnvloed (minder motivatie).
Je beschreef het precies zoals het is in je vorige bericht, en ik deed hetzelfde een paar dagen geleden: een typisch voorbeeld van een lid van een slechter (en duidelijk groter) deel van de 'gekwetste' Alca-fans die constant onzin praten als je ze confronteert met feiten of zelfs het geringste tegen hun favoriet.Absoluut geen gevoel voor humor te bekennen. Typisch. Het is heel normaal in dit soort gesprekken om de toernooien te vergelijken en een beetje te dollen, maar misschien zou dat te veel zijn voor een Alcabubu om te verwerken. Je kon er niet eens mee omgaan dat ik Alcaraz een 'bij' noemde en je kende de context niet eens, ondanks dat je zijn fan bent. Daarna verdween je voorgoed na de Wimbledon-finale, om pas na de USO-finale plotseling weer te verschijnen.
Je wanhoop om me boos te maken over deze H2H is hilarisch. Ik heb het altijd een betekenisloze statistiek gevonden buiten de slams.
Ga nu maar een paella maken.
Bent u zich ervan bewust dat deze beschuldigende woorden verboden zijn door een regel? Dus blijf ze gebruiken en vroeg of laat zal de banhamer worden getrokken.Sinner een doper en een fraudeur noemen is geen aanval, het zijn gewoon feiten. We weten allemaal dat jullie Sinnertards nog minder klasse zouden hebben getoond als Alcaraz degene was geweest die 2 dopingtests had laten vallen en met een belachelijke smoes was gekomen.
Je weet niks, Detritus9. Sinner een valsspeler noemen is typisch voor een gefrustreerde fanbase die Sinner voor twee jaar (of voor altijd) verbannen wilde hebben, zodat hun jongen onbetwist kon blijven in slams.Sinner een doper en een valsspeler noemen is geen aanval, het zijn gewoon feiten. We weten allemaal dat jullie Sinnertards nog minder klasse zouden hebben gehad als Alcaraz degene was geweest die 2 dopingtests had laten vallen en met een belachelijke smoes was gekomen.
Je hebt non-stop gehuild sinds de USO finale tot het punt dat je zelfs profielen van andere mensen stalkt om ze te "ontmaskeren", ga naar buiten en ga even wat gras aanraken.Je weet niks, Detritus9. Sinner een valsspeler noemen is typisch voor een gefrustreerde fanbase die Sinner twee jaar (of voor altijd) geband wilde hebben zodat hun jongen ongehinderd kon doorgaan in slams.
"Maar muh H2H" - ze staan 2-1 in slam finales en 4-2 in slams overall, wat nog lang geen dominantie is.
@Slasher1985 zei het zelf. Zonder Sinner had Baldcaraz nooit zo verbeterd zoals hij deed, omdat de rest van de tour dat niet had vereist, en we zouden dit niveau niet zien. Maar Detritus9 wil gewoon dat alles naar zijn zin gaat als een klein kind.
Jouw obsessie om anderen ervan te overtuigen dat mijn berichten "huilen" zijn, is projectie. Alleen omdat Baldie's verlies op Wimbledon je deed huilen, betekent niet dat ik jouw voorbeeld ga volgen. Je bent gewoon geïrriteerd dat ik me niet stoor aan een verlies.Je huilt non-stop sinds de USO-finale, tot het punt dat je de profielen van andere mensen stalkt om ze te "ontmaskeren", ga naar buiten en zoek wat gras om aan te raken.
Ik weet het niet, maar de enige die ik hier op dit moment zie huilen, ben jij, niet Muzzafan.Je huilt non-stop sinds de USO-finale, tot het punt waarop je zelfs de profielen van andere mensen stalkt om ze te „ontmaskeren“. Ga naar buiten en raak wat gras aan.
Allemaal verkeerd zoals gewoonlijk.Jouw obsessie om anderen ervan te overtuigen dat mijn berichten “huilen” zijn, is projectie. Alleen omdat Baldie's verlies op Wimbledon je aan het huilen maakte, betekent niet dat ik jouw voorbeeld ga volgen. Je bent gewoon geïrriteerd dat ik me niet druk maak om een verlies. Ik heb het verlies geaccepteerd, de winnaar gefeliciteerd en gezegd dat hij het verdiende en ervoor gewerkt heeft. Ik ga nergens heen, dus leer ermee leven.
Het is maar een sport. Dit gebeurt de hele tijd. Je bent ofwel 10 jaar oud, een gokverslaafde, of gewoon dom. Rustig aan.
Natuurlijk, de gekwetsten zoeken elkaar graag op.Ik weet het niet, maar de enige die ik hier op dit moment zie huilen, ben jij, niet Muzzafan.
\n\nDit jaar in Beijing zal Sinner in een prullenbak kotsen en jij zal in je broek schijten.\nVerkeerd op alle fronten zoals gewoonlijk.\n\nNatuurlijk, butthurts hebben de neiging om samen te klitten.
Het kan me niet minder schelen wat een willekeurige Spanjaard die het forum bezoekt rond de tijd dat zijn landgenoot wint mij de les leest over de realiteit, lmfao. Het minst van alles als het zo duidelijk is dat hij hard aan het projecteren is.Je kookt zo hard van woede dat je nog erger in de problemen komt dan je nu al bent. Ik zou je willen vragen hoe het voelt om de fanboy te zijn van Carlos' kleine teefje, maar na deze post denk ik niet dat ik het hoef te vragen. Het wordt een lange reis voor je. Je hebt op het verkeerde paard gewed en je kont zal ervoor moeten boeten. En ik geniet van elk moment, dus bedankt voor dit bericht.
Weet je, er is zoiets als de REALITEIT, waar een dope-gebruiker werd geschorst en daarvoor geen denkbeeldige ATP-punten overhoudt, hoe graag je ook wilt doen alsof ze iets hebben gestolen van een valsspeler dat hij zeker zou hebben gekregen. Je vindt het misschien niet leuk, maar het is wat het is. Onverslagen als je niet geschorst bent voor doping bestaat niet.
FTR: i) Ik denk dat elke hypothetische vraag als deze uiteindelijk onzin is om deze reden, omdat je de "wat als" altijd kunt counteren met een andere "wat als" ii) Hij zei dat de schorsing hem niet beïnvloedde vanwege motivatie (hopelijk niet, want dat zou eerlijk gezegd zielig zijn), maar druk. Als ik me goed herinner.Hij gaf toe dat zijn schorsing ook zijn mindset had beïnvloed (minder motivatie).
En hij bereikte toch alle vier de grand slam-finales, waarvan hij er twee (bijna drie) won.Sinner's seizoen 2025 kwalificeert zich nauwelijks als een volledig seizoen voor de nummer 1 van de wereld in zijn hoogtijdagen. Punt uit. Welke projecties men daar ook uit wil maken, is geheel aan hen.
Juist, maar mijn uitspraak gaat niet eens over dat feit. Het betekent precies wat er staat. Je kunt niet zeven toernooien in een seizoen spelen (82% gedaan) en verwachten dat je #1 bent. Het zou zijn als proberen naar de maan te gaan zonder ruimtepak.En hij bereikte nog steeds alle vier Grand Slam-finales, won er twee (bijna drie) en ze willen ons vertellen dat Sinner klaar is. Lmao.
Ik hoorde dat Alcaraz ongeveer tien centimeter is.beide zijn groot. hoe groot we zullen zien.
Ik begrijp sommige posters en mensen in het algemeen niet, die min of meer 100% zeker zijn dat Alca de nummer 1 zou hebben bereikt, zelfs als Sinner de schorsing niet had gekregen en het hele seizoen had mogen spelen.En hij bereikte nog steeds alle vier Grand Slam-finales, won er twee (bijna drie) en ze willen ons vertellen dat Sinner klaar is. Lmao.
Ik denk dat Sinner Rotterdam zal overslaan omdat hij liever niet tegen Alcaraz speelt op 500-evenementen.Ik begrijp sommige posters en mensen in het algemeen niet die min of meer bijna 100% zeker zijn dat Alca nog steeds de #1 zou hebben bereikt, zelfs als Sinner de ban niet had opgelopen en de hele seizoenshelft had mogen spelen.
Laten we een snelle berekening maken voor het geval Sinner doorging met zijn AO en voor-AO-vorm (tweede helft van 2024), corrigeer me als ik ergens fout zit:
- Rotterdam: -500 punten, had hij gespeeld, zeer waarschijnlijk minimaal F - 330 punten verdedigd (-170 punten slechts, niet -500 punten), +500 punten in geval van W
- Doha: zou spelen, zeer waarschijnlijk minimaal F - +330 punten, +500 punten in geval van W
- IW: -650 punten, had hij gespeeld, zeer waarschijnlijk minimaal F - 650 punten verdedigd, +350 punten in geval van W (1000 punten)
- Miami: -1000 punten, had hij gespeeld, zeer waarschijnlijk minimaal F - 650 punten verdedigd (-350 punten slechts, niet -1000 punten), 1000 punten verdedigd in geval van W (0 punten verloren)
- MC: -400 punten voor SF, had hij gespeeld, zeer waarschijnlijk minimaal SF - 400 punten verdedigd, +250 punten (650 punten) in geval van F, +600 punten (1000 punten) in geval van W
- Madrid: -200 punten voor QF, had hij gespeeld, zeer waarschijnlijk minimaal SF - +200 punten (400 punten), +450 punten (650 punten) in geval van F, +800 punten (1000 punten) in geval van W (zonder dat Alca speelt, een zeer mogelijk scenario)
Stel dat al het bovenstaande gebeurde (ergere scenario's in de meeste toernooien) en de resultaten na de schorsing min of meer hetzelfde waren als ze waren, dan zouden er nog steeds minimaal +2770 punten worden toegevoegd aan de 10780 punten die Sinner momenteel heeft (dat zou 13550 punten in totaal maken). Zijn we er zeker van dat hij niet minimaal SF zou hebben bereikt in elk toernooi dat hij had moeten spelen als hij niet verbannen was? Naar mijn mening moet er rekening mee worden gehouden hoeveel toernooien hij heeft gemist en hoeveel punten hij heeft verloren door de ban. Alca staat momenteel op 11540 punten, dat is nog steeds 2000 punten minder dan de punten die Sinner zonder de schorsing had kunnen hebben (en dat is nog steeds een beter scenario voor hem). Zelfs als Sinner ergens slechter presteerde dan vorig jaar in de meeste toernooien, betwijfel ik of hij genoeg punten zou hebben laten vallen om Alca hem te laten passeren.
Ik ga niet liegen... eerlijk gezegd, het zelfvertrouwen van sommige mensen (vooral Alca-fans) is zowel hilarisch als bewonderenswaardig. Ik geef ze er echter geen schuld van. Hij is momenteel de #1, wat hij volledig verdient voor de geweldige consistentie die hij dit seizoen heeft getoond. Het antwoord op de vraag of dit het geval zou zijn geweest of niet, als Sinner eerder dit jaar niet verbannen was, zal nooit bekend zijn. Ik denk dat hij het zou kunnen, maar de kans daarop zou veel, veel kleiner zijn.
Het was Baldie die de locaties naar Tokio veranderde om Sinner's volgende braaksel te vermijden.Ik denk dat Sinner Rotterdam zal overslaan omdat hij liever niet tegen Alcaraz speelt op 500-evenementen