Mens Tennis Forums banner
101 - 120 of 186 Posts
Dit topic is ook een herinnering aan de opmerkelijke transformatie die Sinner onder Darren Cahill heeft doorgemaakt. Hij had zijn fans die geloofden dat hij nummer 1 zou worden. Er waren mensen zoals ik die dachten dat hij een of twee majors kon winnen.

Het goede nieuws voor Sinner is dat hij zich nog verder kan verbeteren. Destijds dacht ik dat hij wat meer vuur in zijn buik nodig had en aspecten van zijn spel moest verbeteren. En onder Cahill deed hij dat.

Nu moet hij de overgang vaker implementeren tijdens wedstrijden. Om uit het patroon van alleen maar baseline te komen. Zijn serviceproblemen oplossen en hij is in staat om binnen twaalf maanden weer nummer 1 te worden.
Sinner verloor de toppositie alleen vanwege zijn 3 maanden durende schorsing, waarbij hij de kans miste om duizenden punten te winnen in Doha, IW, Miami, Monte Carlo, Madrid.

Sinner verloor de toppositie alleen vanwege zijn schorsing van 3 maanden, waarbij hij de kans miste om duizenden punten te winnen in Doha, IW, Miami, Monte Carlo, Madrid.
Ik kwam hier specifiek om een poster te zien die Alcaraz's #1-plek met een asterisk markeerde. Nou ja, eigenlijk heb ik 5 of zo spambots opgeruimd, maar MTF stelt me nooit teleur.

Oneerlijk? Hoe dan? Was iemand anders dan hij ervoor verantwoordelijk? Net als bij Djokovic in 2022 was hij de architect van zijn eigen gebrek aan resultaten.
Bullshit. Djokovic heeft in 2022 niets verkeerd gedaan. Hij werd gedeporteerd vanwege een keuze die hij maakte voor zijn eigen lichaam, die niemand anders beïnvloedde.

Wat Sinner betreft, hij heeft een fysiotherapeut ingehuurd. Groot ding.

Lol, wat een belachelijke uitspraak. Noem me één Grand Slam of Masters 1000 titel voor Sinner. Klaar? Dat dacht ik al. Hij heeft er nog nooit een gewonnen. Terwijl Alcaraz er al 2 Masters 1000 en 1 Grand Slam heeft gewonnen. En hij is 2 jaar jonger!

Sinner zal met dit tempo nooit een Grand Slam winnen. Misschien zijn een paar Masters 1000 titels mogelijk, maar Grand Slam? Nee sorry.
Deze omschakeling was walgelijk, hopelijk krijg je ooit je gezond verstand terug.

Sinner verloor de toppositie alleen vanwege zijn schorsing van 3 maanden, waardoor hij de kans miste om duizenden punten te winnen in Doha, IW, Miami, Monte Carlo, Madrid.
Alcaraz 90% winstpercentage dit seizoen
Sinner 88%
Alcaraz heeft meer gespeeld en meer gewonnen. Hij is dit seizoen de betere speler naar elke maatstaf

Alcaraz 90% winstpercentage dit seizoen, hetzelfde aantal GS-trofeeën, 3 M1000, 4-1 H2H

Sinner 88%, 2 GS, 0 M1000

Alcaraz heeft meer gespeeld en meer gewonnen. Hij is dit seizoen de betere speler, wat je ook meet.
Ik heb zijn seizoensrecord nooit betwist. Maar Sinner had een goede kans om Miami te verdedigen + nog een paar punten te pakken, wat betekende dat hij nu nog steeds nummer 1 zou zijn.

Ik heb zijn seizoensrecord nooit betwist. Maar Sinner had een goede kans om Miami te verdedigen + nog een paar punten te pakken, wat betekende dat hij nu nog steeds nummer 1 zou zijn.

Het belangrijkste verschil zijn de slams. Sinner presteerde beter dan Alcaraz door de finales van alle vier te bereiken.
Het belangrijkste verschil is dat dit de enige maatstaf is die Sinner begunstigt, terwijl de rest duidelijk voor Alcaraz is.

En nogmaals, het verbod is de verantwoordelijkheid van Sinner.

"Het belangrijkste verschil" is het enige criterium dat Sinner begunstigt LOL. De rest is DUIDELIJK voor Alcaraz, en Sinners seizoen buiten de slams is gewoon zwak en gekenmerkt door de superioriteit van Carlos H2H. Hij pakte twee majors en twee M1000 van hem af. Hij verdiende zijn #1 door de #1 te domineren.

En nogmaals, de schorsing is Sinner's verantwoordelijkheid.
Absolute onzin. Sinner was ondanks Alcabubus zoals jij die klagen over de H2H alsof dat Baldie recht gaf op meer rankingpunten, met kop en schouders de nummer 1 van 2024. En ontken het niet. Ik heb de bonnetjes. Het was non-stop geklaag over "De echte nummer 1" sinds Sinner de ranglijst aanvoerde.

Ik geef je alleen een voorproefje van je eigen medicijn.

Sinner's seizoen buiten de slams is gewoon zwak
Je maakt letterlijk zijn punt. Hij heeft dit jaar TWEE toernooien buiten de slams gespeeld...
Ik kan niet geloven dat dit iets is om over te discussiëren (en het is niet eens een steek onder water naar Carlos die volledig #1 verdient voor zijn run sinds mei). Maar IW + Miami (zeer waarschijnlijk had hij het verdedigd op basis van de algemene resultaten van dit jaar) + minimaal 2 gemiste graveltoernooien (zeg minimaal 500 + 1000 in Madrid), Sinner zou op dit moment zeker #1 zijn. Of hij #1 zou blijven voor de YEC, zelfs in deze hypothetische tijdlijn, is echter veel onduidelijker, gezien de hoeveelheid punten die hij verdedigt.

Je mag de klote, stemloze clown slams (USO/RG) met chimpansees en hyena's voor de menigte nemen en ik neem de patriciërs, hogere status, hogere IQ menigten op de prestigieuze en goed verzorgde locaties (AO/Wimbledon) elke dag. AO is het enige echte hardcourt oppervlak en Wimbledon is het kroonjuweel van tennis.

Het is grappig, want ik herinner me dat Alcabubus constant klaagden over de H2H alsof dat Baldie op de een of andere manier het recht gaf op de toppositie, ondanks dat Sinner in 2024 beter presteerde. Nu klagen ze tegen me omdat ik Sinner's ban noem, terwijl ze er 12 maanden geleden niet over konden stoppen met praten. LMAO.
Je kookt zo hard dat je nog erger in je kont zult worden gekwetst dan je al bent. Ik zou je gaan vragen hoe het voelt om Carlos' kleine bitch fanboy te zijn, maar ik denk niet dat ik het hoef te vragen na dit bericht. Je bent zielig, jongen. [/i]De doper is verbannen muaaaaaah[/i]

Het belangrijkste verschil zijn de slams. Sinner presteerde beter dan Alcaraz door de finales van alle vier te bereiken.
Hoe weet je dat Alcaraz niet meer punten had gepakt als Sinner had gespeeld? Hij gaf toe dat zijn schorsing ook zijn mindset had beïnvloed (minder motivatie).

101 - 120 of 186 Posts