Mens Tennis Forums banner

RG QF: [6] Djokovic def. [3] Zverev 4-6, 6-3, 6-2, 6-4

15K views 306 replies 122 participants last post by  florentine  
#1 ·
Djokovic speelde op een geweldig niveau in sets 2-4.
Zijn BH dropshots, forehand en volleys waren gewoonweg subliem.

This post has been deleted
#97 ·
De wil om te winnen die Djokovic bezit, samen met het enorme aantal wapens en ideeën die hij meebrengt om dit te bereiken, is absoluut ongeëvenaard in de geschiedenis van elke sport
Uitstekend commentaar.

#191 · (Edited)
Novak is zoals gewoonlijk irritant. Zo'n moeilijke speler om naar te kijken, maar toch worden we gedwongen om hem steeds opnieuw te bekijken. Hij is walgelijk, maar het is wat het is. Je moet daar boven staan als je Zverev bent.
Awww... wat een ellendige vibes straal je uit van deze post. Voel je beter, blijf sterk. De kracht is met je. :devilish:

#46 ·
Slamrev moet een van de meest vreemde mentale gevallen in de geschiedenis van deze sport zijn.
Ik ben nog steeds verbijsterd of het zijn diabetes was of gewoon de gebruikelijke mentale inzinking die hem vanaf het midden van de 2e set in één grote UE-machine veranderde. In de 4e set had hij bij 2-3 de kans om terug te breken, Djokovic in de touwen bij 30-40; alles wat Zveres hoefde te doen was een simpele smash volley begraven... hij slaat hem vervolgens slapjes redelijk in het midden van de baan o_O

#39 ·
#23 ·
Alexander "Natuurlijk weet ik dat je dropshots kunt spelen; hier, laat me je er een perfecte demonstreren, hier aan het einde van de 4e set terwijl ik een break achter sta" Zverev

#47 ·
Djokovic speelde goed, maar hij mocht ook het spel dicteren, aangezien zijn tegenstander Mr. Passive is.
Zverev verwacht slams te winnen door passief te zijn; dat zal nooit werken.
Djokovic speelde vandaag waarschijnlijk meer dropshots dan in al zijn andere wedstrijden bij elkaar.
Ik las dit snel als "Zverev verwacht slams te winnen door passief te plassen". ... ... ... ...hmm, maakt hoe dan ook zin. To-may-to to-mah-to.

#49 ·
Ik zei je dat hij hem gemakkelijk zou verslaan en je noemde me waanvoorstellingen. Wat heb je nu te zeggen?
Het was echter niet zo gemakkelijk als je in 3 sets voorspelde.
Zelfs in de laatste game kwam Zverev terug tot deuce. Novak benutte vandaag tenminste 4/8 breakpoints

• Helpful
Reactions: stabiljka