Djokovic speelde op een geweldig niveau in sets 2-4.
Zijn BH dropshots, forehand en volleys waren gewoonweg subliem.
Nee. Hij speelde goed gezien zijn huidige niveau. Zoals ik al zei...zijn niveau dit toernooi was gewoon...gemiddeld.Zverev moet een drankje doen met Tsonga, Berdych, Ferrer, die gasten
De David Hasselhoff van het tennis heeft het gewoon niet. Hij wordt weer eenZverev schandelijke prestatie. Heeft weer in zijn broek gescheten.
Uitstekend commentaar.De wil om te winnen die Djokovic bezit, samen met het enorme aantal wapens en ideeën die hij meebrengt om dit te bereiken, is absoluut ongeëvenaard in de geschiedenis van elke sport
Awww... wat een ellendige vibes straal je uit van deze post. Voel je beter, blijf sterk. De kracht is met je.Novak is zoals gewoonlijk irritant. Zo'n moeilijke speler om naar te kijken, maar toch worden we gedwongen om hem steeds opnieuw te bekijken. Hij is walgelijk, maar het is wat het is. Je moet daar boven staan als je Zverev bent.
Het ware kwaad wacht in de halve finale.Goed van Djokovic dat hij de kwaadaardige vrouwenmishandelaar zelfs op zijn gevorderde leeftijd versloeg. Het kwaad werd verslagen.
Ik ben nog steeds verbijsterd of het zijn diabetes was of gewoon de gebruikelijke mentale inzinking die hem vanaf het midden van de 2e set in één grote UE-machine veranderde. In de 4e set had hij bij 2-3 de kans om terug te breken, Djokovic in de touwen bij 30-40; alles wat Zveres hoefde te doen was een simpele smash volley begraven... hij slaat hem vervolgens slapjes redelijk in het midden van de baanSlamrev moet een van de meest vreemde mentale gevallen in de geschiedenis van deze sport zijn.
mee eens, beter om verf te zien drogen… mijn vriend viel letterlijk in slaap bij het kijken 😂There is nothing worse in tennis than watching two pushers playing each other![]()
Lol, Federer gebruikte de dropshot vaak.Lol wat een lage rat die vals speelt en dropshots misbruikt om te winnen omdat hij op een andere manier niet kan winnen 🤣
Waarom? Hij verloor.Ik ben onder de indruk van hoe vaak Sascha naar het net kwam.
Ik ben een Ztard, maar hij is gehersenspoeld. Dezelfde rotzooi al jaren. Heeft een nieuwe coach nodig.Zichzelf boven Novak plaatsen. Alleen een complete Ztard zou dat daadwerkelijk verwoorden. 🤦🏻♂️
View attachment 430070
W22 en RG23?Djokovic bewees dat zijn topniveau nog steeds behoorlijk hoog is... Dit niveau was zeker goed genoeg om een paar jaar geleden Slams te winnen. Laten we kijken of hij het voor het eerst in zijn carrière kan doen tegen een paar jongere prime ATG-concurrenten
Ik las dit snel als "Zverev verwacht slams te winnen door passief te plassen". ... ... ... ...hmm, maakt hoe dan ook zin. To-may-to to-mah-to.Djokovic speelde goed, maar hij mocht ook het spel dicteren, aangezien zijn tegenstander Mr. Passive is.
Zverev verwacht slams te winnen door passief te zijn; dat zal nooit werken.
Djokovic speelde vandaag waarschijnlijk meer dropshots dan in al zijn andere wedstrijden bij elkaar.
Ik zei toch dat hij hem makkelijk ging verslaan en je noemde me waanvoorstellingen. Wat heb je nu te zeggen?5 gedaan, nog 2 te gaan!
Djokovic speelde op een geweldig niveau in sets 2-4.
Het was echter niet zo gemakkelijk als je in 3 sets voorspelde.Ik zei je dat hij hem gemakkelijk zou verslaan en je noemde me waanvoorstellingen. Wat heb je nu te zeggen?