Waarom Canada in plaats van de Verenigde Staten?
Ik herinner me dat je staten beter vond
Ik had een PR aangevraagd toen ik in de VS was en kreeg het gelukkig met gemak. Ik wist niet hoe mooi Canada was tot ik hier in Toronto landde. Het is een ongelooflijke stad, erg levendig. Mensen zijn beleefd. De criminaliteit is laag, de gezondheidszorg is gratis, geen wapens. Het minimumloon is 15 CAD, wat geweldig is, dus obers zijn niet afhankelijk van fooien. Er zijn ook hele buurten in het centrum van Toronto die voor LGBT zijn, hoewel ik daar geen voorstander van ben, maar ja, als dat je ding is, dan geweldig.
Je beseft niet hoe fucked up de VS is voor de gemiddelde Joe totdat je naar een beter land gaat zoals Canada of Europese landen. Ik zou niet teruggaan naar de VS, zelfs niet als ze me een green card zouden geven.
Ik ben helemaal verliefd op dit land, ja, het is koud, maar er is overal verwarming, dus het heeft niet echt zoveel invloed op je. Het is hier zo mooi. Ik wou dat het kopen van een huis in Toronto niet zo duur was. Ik moet misschien de stad verlaten naar een goedkopere aangrenzende stad zoals Hamilton of Kitchener, maar verdomme, ik wil de stad niet verlaten!