Nou, niet veel voor mij om hier te zeggen behalve: Gefeliciteerd aan alle Alca-fans daar! Hij deed bijna 40-15, maar won uiteindelijk.
Spookachtige dingen!Nog een veelvoorkomend feit.
Het jaar na hun eerste Slam-titel trokken ze zich terug uit AO
Nadal 2006
Carlos 2023
Ze trokken zich ook terug uit hun eerste Masters-kwalificatiejaar
Nadal 2005
Carlos 2022
Sinner verloor slechts 2 sets voor de finale en stond slechts 13 uur en 33 minuten op de baan, wat niet zo veel tijd op de baan is, aangezien Sinner vorig jaar tot de finale van de US Open 2024 14 uur op de baan stond. Sinner was de duidelijke favoriet en het dak was gesloten, wat hem nog meer bevoordeelde, maar hij werd verpletterd en Alcaraz staat nu 7-1 tegen Sinner sinds 2024. Sinner versloeg Alcaraz alleen in Wimbledon omdat Alcaraz verschrikkelijk was, maar als Alcaraz op zijn hoogtepunt speelt, heeft Sinner geen enkele kans om te winnen.Er was iets mis met Sinner's service gedurende het hele toernooi, maar de Alca-tards denken dat Sinner zoals altijd speelde.
3 kampioenschapspunten in de finale van Roland Garros dit jaar zijn niet bepaald "geen enkele kans om te winnen".Sinner verloor slechts 2 sets voor de finale en stond slechts 13 uur en 33 minuten op de baan, wat niet veel tijd op de baan is, aangezien Sinner vorig jaar 14 uur op de baan stond voor de finale van de US Open 2024. Sinner was de duidelijke favoriet en het dak was gesloten, wat hem nog meer bevoordeelde, maar hij werd verpletterd en Alcaraz staat nu 7-1 tegen Sinner sinds 2024. Sinner versloeg Alcaraz alleen in Wimbledon omdat Alcaraz verschrikkelijk was, maar als Alcaraz op zijn hoogtepunt speelt, heeft Sinner geen enkele kans om te winnen.
Alcaraz was niet eens op zijn hoogtepunt in Roland Garros, dat was zijn B-spel waarmee hij won.. als Alcaraz zijn A-spel in Roland Garros had gebracht zoals de US Open, zou Sinner vernietigd zijn.. toen Alcaraz zijn A-spel bracht in de US Open won Sinner slechts 13 games en verloor 56% van de punten...3 kampioenschapspunten op de finale van Roland Garros dit jaar zijn niet bepaald "0 kans om te winnen".
Sinds wanneer zou dat erg moeten zijn? Deze DAs worden steeds dommer en dommer.Een wedstrijd in de US Open won Sinner slechts 13 games
Ik moet wat DAs gaan verdoezelen.Sinds wanneer zou dit verdoemend moeten zijn? Deze DAs worden steeds dommer en dommer.
Ik vraag me af wanneer die DA's verbannen zullen worden.I should start to obfuscate some DA's
Ik heb er een die ik vorig jaar ben begonnen en die een paar keer is gepakt, ik geloof dat het MoozaFan heette of iets dergelijks...Ik vraag me af wanneer die DAs verbannen worden.
Nou, chronologisch gezien is zijn eindvorm wanneer hij met pensioen gaat en die zou waarschijnlijk lager zijn dan 2025, dus ja.2025 Alcaraz is nog niet zijn eindvorm.
Leuke troll.Ik heb er een die ik vorig jaar ben begonnen en die een paar keer is gepakt, ik denk dat hij MoozaFan heette of zoiets...
Het is grappig, want toegeven dat je een DA hebt, is naar mijn mening een permanente ban-waardige overtreding in MTF (hoewel de handhaving ervan enigszins inconsistent is).Mooie troll.
RUNECARAZ is een bekende DA van Passion Alcaraz, ik vraag me af hoe hij nog niet verbannen is. Peak ACC-materiaal, hoewel.Het is grappig, want toegeven dat je een DA hebt, is naar mijn mening een overtreding die in MTF tot een permanente ban kan leiden (hoewel de handhaving enigszins inconsistent is).
Ik betwijfel het, maar zou niet verbaasd zijn.RUNECARAZ is een bekende DA van Passion Alcaraz, ik vraag me af hoe hij nog niet verbannen is. Peak ACC materiaal, hoewel.