Mens Tennis Forums banner
101 - 120 of 125 Posts
Mijn kerel, het is Laver Cup ffs...
Volledig irrelevante tentoonstellingswedstrijd. Jeetje...
Taylor, hou op met zo'n mietje te zijn, en laat je daadwerkelijk zien tegen Carlitos buiten Laver, de occasionele Masters en neem het rechtstreeks op tegen hem bij een major, dat kun je niet...

Hij is meerdere keren verbannen vanwege zijn gedrag (net als jij), dus bespaar me je vermoeiende uitspraken en denk geen seconde dat je hier enige morele superioriteit hebt.
Ik ben slechts één keer verbannen, ik geloof in 2021, en dat was slechts voor een paar dagen, niet langer. Sindsdien nooit meer. Over morele grond gesproken, het kan me niet schelen of ik een morele grond heb. Vraag anderen om hun mening te geven wie een hogere grond heeft, jij of ik, en we zullen zien. Bedankt.

Discussion starter · #105 ·
Ik werd slechts één keer verbannen, ik denk in 2021, en dat was slechts voor een paar dagen, niet langer. Sindsdien nooit meer. Over morele grond gesproken, het kon me niet minder schelen of ik die wel of niet had. Je zou andere posters hier moeten vragen om hun mening te geven over wie een hogere morele grond heeft, jij of ik, en we zullen het resultaat zien. Bedankt.
Dus je was nog steeds verbannen. Geweldig.

Het kan me absoluut niets schelen wat de mensen hier van me denken. Zeker niet een gloryhunter zoals jij die pas onlangs een Sinner-fan werd toen Medvedev afgedankt werd.

Dus je was nog steeds verbannen. Geweldig.

Het kan me absoluut niets schelen wat iemand hier van me denkt. Dit is geenszins een uitmuntende groep mensen hier. Inclusief een gloryhunter zoals jij die pas onlangs een Sinner-fan werd toen Medvedev verwaterd was raakte.
Ik ben nog steeds een Med-fan, dat is niet veranderd als je dat niet weet. Als ik een gloryhunter was, zou ik hem lang geleden gestopt zijn met steunen toen de slump begon. Maar hier ben ik, en hij is nog steeds mijn favoriet, samen met Sinner.

Oh God.... Wat een CRINGE. MTF ruziet al 6 pagina's over een waardeloos tentoonstellingstoernooi :facepalm:

Discussion starter · #108 ·
Ik ben nog steeds een Med-fan, dat is niet veranderd als je dat niet weet. Als ik een gloryhunter was, zou ik hem al lang niet meer hebben gesteund toen de neergang begon. Maar hier ben ik, en hij is nog steeds mijn favoriet, samen met Sinner.
Maar je wist dat je iemand anders nodig had om je aan vast te klampen, aangezien Medvedev geen topbedreiging meer was.

Een paar dagen geleden, volgens MTF, is de Laver Cup een betekenisloze exho. Nu hij verloren heeft, is het plotseling relevant geworden. Wanneer zullen mensen stoppen met hypocriet de doelpalen tegen hem te verplaatsen?
Alcaraz is sowieso nog onbewezen op indoor hardcourts, desalniettemin.
Vorig jaar won hij beide wedstrijden op de Laver Cup, waaronder één tegen Fritz, maar stelde teleur in Parijs en de ATP Finals. Dit jaar misschien een omkering :cool:

Een paar dagen geleden was de Laver Cup volgens MTF een betekenisloze exho. Nu hij na de nederlaag van Alcaraz plotseling relevant is geworden. Wanneer zullen mensen stoppen met hypocriet de doelen tegen hem te verplaatsen?
MTF is als lenteweer in april: op een gegeven moment is het zonnig, maar een paar minuten later verandert het in regen en storm.

• Like
Reactions: Federinka
Fritz speelde buiten zichzelf. Alcaraz speelde tegelijkertijd ook slecht, kon zijn FH niet vinden en miste veel drop shots. Ook totaal gek dat Fritz zoiets als 14/16 punten aan het net won, en dan ook nog Alcaraz aan het net versloeg!! Fritz!!

MTF is als het lenteweer in april: de ene keer is het zonnig, maar enkele minuten later verandert het in regen en storm, die 10-15 minuten duren, en daarna keert het terug naar zonnig weer. Je raakt gemakkelijk in de war over wat de mening van MTF over een bepaald onderwerp is, wanneer deze zo snel verandert.
Nooit een vraag.

Een paar dagen geleden was de Laver Cup volgens MTF een betekenisloze exho. Nu hij verloren heeft, is hij plotseling relevant geworden. Wanneer zullen mensen stoppen met hypocriet de doelpalen tegen hem te verplaatsen?
Ja, en ik moet zeggen dat het aantal reacties op één wedstrijd meer zegt over wie Alcaraz is, dan over wat de Laver Cup is. :oh:

Ja, en ik moet zeggen dat het aantal reacties op één wedstrijd meer zegt over wie Alcaraz is, dan over wat de Laver Cup is. :oh:
Zowel Sinner als Alcaraz lijken mensen aan te trekken tot een punt dat de Big 3 hadden toen hun tijdperk echt begon. Geef ons nog een paar jaar en we zullen in een nieuw, echt Big 2-tijdperk zitten (of Big 3 als er een derde kracht opkomt).

101 - 120 of 125 Posts