Mens Tennis Forums banner

Laver Cup: Fritz klopt Alcaraz met 6-3 6-2

2 reading
4K views 124 replies 62 participants last post by  ogre  
#1 ·
Geweldige eerste wedstrijd als de nieuwe nummer 1 van de wereld. :rotfl: Wat een grap. Hopelijk herovert Jannik snel de ranglijst.

Fritz speelde goed en legde Alcaraz gemakkelijk bloot voor de indoor middelmatigheid die hij is. En kom niet met "het is maar Laver Cup/een "exho"" onzin, want beide spelers waren betrokken en wilden winnen.

Alcaraz ziet er ongelooflijk dom uit met dat haar en zijn spel volgde.

#62 ·
Exhibition gonna exhibition.
Het is niet echt dat.

Het is het gebrek aan Sinner dat hem demotiveert.

Alcaraz oefent letterlijk om één man te verslaan: Sinner (volgens eigen en zijn coach zijn zeggen). Dus het is volkomen begrijpelijk dat hij niet genoeg geeft om toernooien waar Sinner niet op het programma staat.

#28 ·
Dit Laver Cup veld is zo zo langzaam
Erg langzaam veld, ja, maar Fritz speelde goed

Alcaraz was shit, zag eruit alsof hij sinds de USO geen racket meer had opgepakt en een week op een strand op Ibiza had doorgebracht (waarschijnlijk ook gedaan)

#10 ·
Verwacht na een Grand Slam-titel. MTF gaat MTF zijn. Alcaraz was twee weken lang druk aan het feesten als de hel en je verwacht dat hij hier wint? Van deze wedstrijd iets maken is net zo dwaas als gemiddelde MTF-posts. Ga zo door.
Excuses. Sinner verloor zijn eerste wedstrijd na zijn GS-titelwinsten niet.

#39 ·
Waarom doet die waardeloze Amerikaanse klotezak dit niet op de slams? In plaats van vernederd te worden door Carlos op Wimbledon en te verliezen van zijn opa Djokovic in Flushing. Dit is waar ik het over heb met deze waardeloze idioten. Als het er echt om gaat, doen ze niets en lijken ze op middelbare scholieren. Als er niets op het spel staat, spelen ze vrijuit en als echte proftennissers met ballen en spelen ze met zelfvertrouwen.
Ik garandeer je dat als hij volgend jaar in Australië in de halve finale Carlos of Djokovic ontmoet in een best-of-5, hij vergeet hoe hij verdomme tennis moet spelen.
Weet je nog dat Fritz het bed verschoonde toen hij tegen een zichtbaar geblesseerde Nadal op Wimbledon speelde? Een speler zal zijn mentaliteit nooit van de ene op de andere dag veranderen.

#29 ·
Lol... geen woorden voor deze wedstrijd. Zielig resultaat als ik het moet toegeven. Bovendien ging Europa op dag 2 met 0-8 onderuit, dat ziet er helemaal niet goed uit voor hen.

• Wow
Reactions: del piero
#34 ·
Niet eens een draadje over een andere wedstrijd vanavond. Niet eens een draadje over AdM d. Zverev in twee makkelijke sets. Wat is er aan de hand met dit forum?

@ForaFrank Kun je een draadje openen voor elk van de wedstrijden die deze zaterdag in de Laver Cup zijn gespeeld en je bericht beginnen met een paar regels over de wedstrijd.
Er waren 3 singles en 1 dubbelspel.

#37 ·
Dit doet me een beetje denken aan Nadal tegen Isner. Nadal staat in zijn carrière 8-1 tegen Isner en de enige overwinning die Isner behaalde was in de Laver Cup. Het zou me niet verbazen als Alcaraz over een paar jaar een vergelijkbaar record heeft tegen Fritz, waarbij Fritz alleen wint in dit soort omgevingen en op het grote podium is het vrij eenvoudig voor Alcaraz.

#46 ·
Dit doet me een beetje denken aan Nadal tegen Isner. Nadal staat in zijn carrière 8-1 tegen Isner en de enige overwinning die Isner behaalde was in de Laver Cup. Het zou me niet verbazen als Alcaraz over een paar jaar een vergelijkbaar record heeft tegen Fritz, waarbij Fritz alleen wint in dit soort omgevingen en op het grote podium is het vrij rechttoe rechtaan voor Alcaraz.
Bekijk de GOAT-resultaten in LC of in exho's in het algemeen, het is nog erger.
Hij verloor van spelers die er alleen maar van kunnen dromen hem in een echte wedstrijd te verslaan.

#38 ·
Grote eerste wedstrijd als de nieuwe nummer 1 van de wereld. :rotfl: Wat een grap. Hopelijk herovert Jannik snel de ranglijst.

Fritz speelde goed en ontmaskerde Alcaraz gemakkelijk als de middelmatigheid binnenshuis die hij is. En kom niet met "het is maar Laver Cup/een "exho"" onzin, want beide spelers waren betrokken en wilden winnen.

Alcaraz ziet er ongelooflijk dom uit met dat haar en zijn spel volgde.
Image