Mens Tennis Forums banner
81 - 100 of 101 Posts
Ik begrijp niet waarom mensen Raducanu mooi vinden.
Zeker niet mooi. Schattig, dat is alles.

Guitarra, je komt toch uit Polen, nietwaar? Ik denk dat Polen een hoger percentage vrouwen heeft die er vrouwelijk uitzien en die zich goed proberen te presenteren, en daarin slagen.

Aan de andere kant zien veel Europese vrouwen er in mijn ogen nogal mannelijk uit, wat betekent: sterke schouders en een kaaklijn (Italië, de Balkan, Nederland komen in me op). De meeste Europese vrouwen zijn niet van nature mooi, maar eerder fit en kunnen er met de juiste (en niet overmatige) make-up goed uitzien tot in hun dertiger jaren. Heel weinig vrouwen zijn echt mooi en zien er op hoge leeftijd nog zo goed uit (zoals overal).

• Like
Reactions: guitarra
Ik begrijp niet waarom mensen Raducanu mooi vinden.
Wat Losange hierboven zei. Zou een mooie glimlach, heldere/sprankelende ogen en een bruisend voorkomen kunnen toevoegen. Als men van brunettes houdt...

• Love
Reactions: iGOAT
Ik ben het helemaal met je eens! Te beginnen met Kournikova zijn de Europese vrouwelijke tennisspelers veel mooier dan de rest en vooral de Amerikaanse tennisspelers die echt heel gewoon zijn, zo niet gewoon lelijk! Het is niet moeilijk om het bewijs te zien, kijk maar naar Kournikova, Sharpova, Giorgi, Clijsters, Raducanu, Rybakina, Wozniacki, Lisicki, Kirilenko en Gorges! Ze zien er allemaal uit alsof ze runway-modellen hadden kunnen zijn! Er zijn natuurlijk een paar uitzonderingen: Bouchard en de prachtige Gabriele Sabatini!

Elina Svitolina, Anett Kontaveit, Emma Raducanu, Elena Rybakina, Azarenka, Daria Kasatkina, Camlina Giorgi, Cirstea zijn allemaal waanzinnig mooie vrouwen? ❤. Dan hebben we prachtige ATG-vrouwen zoals Sharapova of Wozniacki, in het geval van Sharapova de mooiste die ik ooit in de tennisgeschiedenis heb gezien, beide uit Europa ❤. Alleen vrouwen? Wie buiten Europa opvalt, is Bouchard. Wat is de reden hiervoor? Of niet? Ik zie ook buiten het tennis Europese vrouwen. Dus wie weet?. Bespreek je gedachten View attachment 376433
Noem gewoon elke vrouw op de tour, waarom niet. Griezelig.

Meer als een verouderde menselijke classificatie voor velen, maar ook velen delen deze mening niet.

Dat behoort tot de suprematie van sommige Britten, zelfs over de grote plas, maar het doet er nauwelijks toe bij het beoordelen van het hele plaatje. Punt is dat het dezelfde Britten waren die Amerikanen werden en dit verhaal veranderden, van "kwade kolonisten" naar goede Democraten en sociale rechtvaardigheidsstrijders.
Nee! Dit waren ook de definities die in Noord-Amerika werden gebruikt en het bleef zo tot blankheid niet langer een overweldigende meerderheid was, dus de definitie werd geëvolueerd om andere groepen erin op te nemen. Tegenwoordig omvat blank in de VS mensen met een continentale Europese etniciteit, evenals mensen uit de Kaukasus-regio, West-Azië en Noord-Afrika.

De wortel van ras ligt in macht en verschillende landen classificeren verschillende rassen verschillend. In Canada worden mensen uit het Midden-Oosten bijvoorbeeld nog steeds geclassificeerd als zichtbare minderheden, maar in de VS worden ze als blank geclassificeerd.

Ik ben het helemaal met je eens! Te beginnen met Kournikova zijn de Europese vrouwelijke tennisspelers veel mooier dan de rest en vooral de Amerikaanse tennisspelers die echt heel gewoon zijn, zo niet gewoon lelijk! Het is niet moeilijk om het bewijs te zien, kijk maar naar Kournikova, Sharpova, Giorgi, Clijsters, Raducanu, Rybakina, Wozniacki, Lisicki, Kirilenko en Gorges! Ze zien er allemaal uit alsof ze runwaymodellen hadden kunnen zijn! Er zijn natuurlijk een paar uitzonderingen: Bouchard en de prachtige Gabriele Sabatini!
Raducanu is half Chinees.

Ik vind het uiterlijk van een andere Colombiaanse, Emiliana ARANGO, best leuk, maar meer vanwege haar coole look met de achterstevoren pet (ze lijkt hem altijd te dragen) dan vanwege haar lichaam. Ze heeft wel mooie benen (en ze ziet er jong uit, maar is 21 :ROFLMAO: )

Image

@andreescufan
Het is 4/4/23 en ik kijk naar haar tegen Harmony Tan in Bogota. Haar gezicht is zo mooi dat ik naar haar moest zoeken. LANGE paardenstaart is een leuke bonus. :)

mooi Russisch meisje en toekomst van de WTA :love:

dit meisje is de natte droom van alle pedo's daar

het is jammer dat je niet meer van insta kunt kopiëren :confused:
Welnu, ik ben er nooit een om een ​​mooie bron van natte dromen af ​​te wijzen, dus ik heb de foto's op haar Insta-pagina bekeken die je hebt gelinkt. Als je naar haar oudere foto's kijkt, de jongere dingen, kun je zien waarom. Ze was een kleine schat met een strak lichaam en een mooi jong gezicht. Maar haar recentere dingen, ze lijkt dat jonge schattige gezicht een beetje te hebben verloren. We zullen moeten zien; er zijn maar een paar recente foto's.

Ik heb bijna nog nooit een fitte jonge meid gezien die ik niet aantrekkelijk vond. ;)

Welnu, ik ben er nooit een die een mooie bron van natte dromen afwijst, dus ik heb de foto's op haar Insta-pagina bekeken die je hebt gelinkt. Als je naar haar oudere foto's kijkt, de jongere dingen, kun je zien waarom. Ze was een kleine schat met een strak lichaam en een mooi jong gezicht. Maar haar recentere dingen, ze lijkt dat jonge schattige gezicht een beetje kwijt te zijn. We zullen moeten afwachten; er zijn maar een paar recente foto's.

Ik heb bijna nog nooit een fitte jonge meid gezien die ik niet aantrekkelijk vond. ;)
Het kleine meisje is 13. Het was een grapje voor haar grootste fan die hier soms rondhangt. Hij is verliefd op dit kleine meisje.

Ik ben het ermee eens.
Bovendien worstel ik om te begrijpen waarom mensen denken dat Wozniacki mooi is. Niet slecht, of schattig, maar mooi? Hmmm…
En Clijsters? :spit:
Wozniacki is leuk of zelfs mooi genoeg onder Scandinavische vrouwen, misschien is Clijsters zo hot onder Belgische of Benelux vrouwen?
Veel posters vergeten in deze thread dat je schoonheid moet evalueren ten opzichte van dezelfde competitie of ten opzichte van vergelijkbare soorten.

81 - 100 of 101 Posts