Mens Tennis Forums banner

Which low stake event do you prefer?

Welke van deze twee tentoonstellingen heeft uw voorkeur?

1.7K views 58 replies 32 participants last post by  MIJB#19  
#1 ·
Een vraag waarvan ik nooit dacht dat deze GM waardig was, maar de dag is gekomen.

#2 ·
Ik bedoel, is dit ĂĽberhaupt de vraag? Laver Cup is een voor de hand liggend antwoord. Beter format, meer spelers, meer wedstrijden, meer drama. Six Kings Slam is overschat en te duur.

• Like
Reactions: YonaMX
#37 ·
\nIk bedoel, is dit ĂĽberhaupt een vraag? Laver Cup is het voor de hand liggende antwoord. Beter format, meer spelers, meer wedstrijden, meer drama. Six Kings Slam is overrated af, en ook te duur.\n
\nWelk drama? Dezelfde spelers elk jaar in het meest domme format ooit overgenomen uit Golf, dat is Laver cup. Geld graaien voor domme mensen. De Six Kings vorig jaar was ok, maar het zal saai worden vanwege weer dezelfde spelers.

#13 ·
Absoluut geen van die. Totale verspilling van mijn tijd. Ik zal in plaats daarvan cricket, Serie A volleybal of Premier League voetbal kijken.
Mijn gevoelens precies, afgezien van het hebben van andere sportalternatieven dan die.
Ik heb nog geen enkele Laver Cup-wedstrijd gezien en ben niet van plan om ooit Six of enig ander aantal koningen te spelen.

#24 ·
De dynamiek tussen Team World en Team Europe bij de Laver Cup maakt het naar mijn mening 1000x interessanter om naar te kijken. Deze spelers zijn competitief en je kunt zien dat ze echt geven om de rivaliteit en het winnen
Lol, Team World, wat is dat in hemelsnaam?

Is Europa niet de Wereld of spelen ze misschien tegen de maan Europa van Jupiter?

#29 ·
Beide saai en nooit gekeken.
De Laver Cup is allesbehalve saai. Het staat bekend om zijn opvallende esthetiek, levendige sfeer en scheldende uitwisselingen. Wil je weten wat de spelers echt van het spel vinden? Kijk hoe ze elkaar adviseren tijdens de Laver Cup. Het is fascinerend. Je kon de respect voor Ben Shelton in realtime zien toenemen bij beide teams. Het is jammer dat hij dit jaar geblesseerd is.

#25 ·
Kon me minder schelen, maar heb hier een suggestie...

Ik miste jarenlang nooit het NBA All-Star Weekend en denk dat tennis een grote kans mist met deze tentoonstellingen. Ik stel voor dat de Laver Cup wordt omgevormd tot een tennis all-star throwdown. Mannen en vrouwen. Enkel, dubbel, gemengd dubbel en welke rare evenementen je ook kunt bedenken. Snelste opslagcompetitie. Oldies match. Dat soort dingen. Nodig alle groten uit om mee te doen en te vieren. Wtf. Kan het niet slechter doen dan wat er nu op staat en trouwens, ik kan 6 Kings niet eens kijken omdat ik geen Netflix wil betalen! Einde van de tirade

#26 ·
Ik hou van teamtennis. United Cup, Davis Cup en Laver Cup. Zelfs BJKC, soms.

De druk om voor een team/land te spelen is een ander soort ongrijpbare inzet. Een meer openlijke vorm van soft power. Het vermogen van een persoon om op te staan en te vertegenwoordigen is belangrijk. In het algemeen en in termen van de HoF. Ze kijken naar die maatstaf bij het stemmen.

Teamtennis vereist mentale taaiheid en clutch spel. Als zodanig laat het vaak zien wie er echt in vorm is, wie niet, en wie het kan vinden wanneer ze het het meest nodig hebben. Teamtennis dient ook als voorbode voor jongere, opkomende sterren die een nieuw niveau van vorm vinden.

Afgezien van de gouden medailles van de zussen Williams, gaan de Olympische Spelen voor mij meer over het kijken naar alle andere echt niche sporten die ik normaal niet zie. Ik weet nog steeds niet waar ik schermen, speedklimmen of waterpolo kan kijken. Blijkbaar heeft volleybal een abonnementsplatform zoals tennis, maar de prijs was meer dan TC, dus ik heb het laten gaan.

De Olympische Spelen van 2024 in Parijs waren geweldig! Dankzij de vrouwen deed de VS het erg goed, dus er was veel voor mij om naar te kijken. Wat tennis betreft, speelde Shelton niet en het was op gravel, wat een zeer zeldzame OG-gebeurtenis is, dus ik heb nauwelijks gekeken.

#30 ·
Met @OilTrader was dit te verwachten.
Misschien deelt Novak zijn verschijningsgeld met @talicnitom.
Maar waarom in hemelsnaam steunt @Johnny Groove dit? Is het omdat hij zes kings slam telt met pro slams?
Het geeft zeker pro slam vibes haha

6 Kings Slam is geweldig omdat ze er vanuit een marketingperspectief eerst echt induiken

Die hypevideo vorig jaar was buiten categorie

Dan was het niveau vorig jaar erg hoog vanwege de enorme hoeveelheid prijzengeld

Ik weet dat ze allemaal miljonairs zijn, maar toch. Als je die wedstrijden bekijkt, vooral Sinner-Djoker en Sinner-Alcaraz, was het spel erg goed

Image

Ik denk dat je als Dumpublicaan aangetrokken wordt tot grote hype-evenementen met pompous namen, op een vergelijkbare manier als hoe Trump zichzelf en zijn acties hype.
Het leven draait om verkoop en marketing.