Een vraag waarvan ik nooit dacht dat deze GM waardig was, maar de dag is gekomen.
\nWelk drama? Dezelfde spelers elk jaar in het meest domme format ooit overgenomen uit Golf, dat is Laver cup. Geld graaien voor domme mensen. De Six Kings vorig jaar was ok, maar het zal saai worden vanwege weer dezelfde spelers.\nIk bedoel, is dit ĂĽberhaupt een vraag? Laver Cup is het voor de hand liggende antwoord. Beter format, meer spelers, meer wedstrijden, meer drama. Six Kings Slam is overrated af, en ook te duur.\n
Betekent 3 tegen 1 dat drie spelers tegelijkertijd op de baan zijn?i wanna see a 3v1 futures vs top 20 player letsgoooo BE BRAVE
Mijn gevoelens precies, afgezien van het hebben van andere sportalternatieven dan die.Absoluut geen van die. Totale verspilling van mijn tijd. Ik zal in plaats daarvan cricket, Serie A volleybal of Premier League voetbal kijken.
De Davis Cup is in die zin veel interessanter omdat het echt is. De Laver Cup is een tentoonstellingstoernooi met kunstmatige PR-"vriendschappen" en nep glimlachen.Laver Cup zeker, tennis heeft meer teambestrijdingen nodig. Ze brengen iets nieuws en anders in een sport die 99% 1 tegen 1 is
Lol, Team World, wat is dat in hemelsnaam?De dynamiek tussen Team World en Team Europe bij de Laver Cup maakt het naar mijn mening 1000x interessanter om naar te kijken. Deze spelers zijn competitief en je kunt zien dat ze echt geven om de rivaliteit en het winnen
De Laver Cup is allesbehalve saai. Het staat bekend om zijn opvallende esthetiek, levendige sfeer en scheldende uitwisselingen. Wil je weten wat de spelers echt van het spel vinden? Kijk hoe ze elkaar adviseren tijdens de Laver Cup. Het is fascinerend. Je kon de respect voor Ben Shelton in realtime zien toenemen bij beide teams. Het is jammer dat hij dit jaar geblesseerd is.Beide saai en nooit gekeken.
Met @OilTrader was dit te verwachten.Waarom ben je zo slecht?
View attachment 434189
Dit was een van de beste demonstratietoernooien en ze hebben het verpest!Ik prefereerde de Hopman Cup.
Het geeft zeker pro slam vibes hahaMet @OilTrader was dit te verwachten.
Misschien deelt Novak zijn verschijningsgeld met @talicnitom.
Maar waarom in hemelsnaam steunt @Johnny Groove dit? Is het omdat hij zes kings slam telt met pro slams?
Het leven draait om verkoop en marketing.Ik denk dat je als Dumpublicaan aangetrokken wordt tot grote hype-evenementen met pompous namen, op een vergelijkbare manier als hoe Trump zichzelf en zijn acties hype.
speelden het alsof ze helemaal geen druk hadden, een goede tactiek.Waar anders zou je dit comedyjuweel krijgen?
Captain Agassi tegen zijn spelers tijdens de dubbel