@ForaFrank, waar heeft deze kerel het over?Hoe ontsnappen Zverev, Djoko en Draper aan het ruwe?…… Als ik een van de anderen was, zou ik woedend zijn…… 😂
🤣🤣🤣 Het befje was een modeaccessoire dat vóór 2008 werd gedragen 😂@ForaFrank waar heeft deze kerel het over?
@ForaFrank is dit waar?🤣🤣🤣 Het befje was een modeaccessoire dat vóór 2008 werd gedragen 😂
@ForaFrank Je hebt de vraag niet beantwoord, maar ik hou van je woorden over Murray. Voor mij is Murray de beste ooit.@Moozza Je hebt je vinger gelegd op een nogal vrijgevig gebruik van het woord 'koning'. De titel gaat meer over marketingkracht dan over een letterlijke rangschikking van tennis royalty. Een evenement genaamd 'Drie Huidige Groten, een Top 5 Stapel, de Top Amerikaan en een Veelbelovende Britse Slam' rolt niet echt van de tong, ook al is het misschien accurater.
De line-up is een mix van wie er aan de absolute top staat (Djokovic, Alcaraz, Sinner) en wie verhandelbaar en beschikbaar is. Om je vraag te beantwoorden, als Fritz en Draper een week lang koningen worden genoemd in Riyadh, dan zou Sir Andy Murray's carrièreprestaties hem waarschijnlijk kwalificeren voor een status ergens tussen godheid en een nationaal monument. Zijn plaats in de tennis hiërarchie is behoorlijk zeker, ongeacht wie een salaris ontvangt bij een tentoonstelling.
Med.Wie krijgt 1,5 miljoen cadeau, na de terugtrekking van Draper?
Zou geweldig zijn.Med.
Momenteel nummer 18 en in vrije val. Hij moet het een en ander uitzoeken. Zal zeker niet de vervanger zijn. Op basis van de ranglijsten zou Shelton de volgende zijn. En hij zou met zijn geanimeerde stijl goed passen bij zo'n gala. Maar net als Draper heeft hij ook een blessure, dus wie weet of hij klaar zal zijn. De volgende zouden AdM of Musetti zijn. Het is op dit moment een flinke rek om deze jongens als "koningen" te bestempelen.Med.