Mens Tennis Forums banner

2681 - 2687 of 2687 Posts

·
Registered
7,108 Posts
Discussion Starter #2,681
Zit nu dus ook thuis en gelukkig maar. Alweer een niercrisis gehad een week geleden en nu nog steeds pijn, vooral 's nachts. Nu zelfs aan de beide kanten... Ik wacht nog een paar dagen af en hopen dat het vanzelf verdwijnt, anders alweer een operatie :(

Medicijnen maken me ook zo suf. En dat gestress voor m'n werk doet er ook geen goed aan. Mentaal en fysiek gaat het de laatste tijd niet zo goed met mij...

·
Chiudi-fan
75,901 Posts
Dat is heel vervelend, dat je zo;n last hebt van je nieren. Is het nu beter?

Lijkt me niet de fijnste tijd om naar het ziekenhuis te moeten,ze stellen natuurlijk alles het liefste uit.

·
Chiudi-fan
75,901 Posts
Volgende week alweer week 6 van thuiswerken... ik vind dat de weken elkaar maar snel opvolgen. Ik vraag me wel af hoe het straks moet in de 1,5m maatschappij waarover ze spreken. Hoe gaat dat dan met het openbaar vervoer? Hoe gaat het dan met werken op kantoor? Ik kan me er bijna geen beeld bij vormen.

Ik moet zeggen dat ik het niet erg vind als het overal wat rustiger is en als ik meer ruimte heb, ik ben iemand die ruimte heel erg apprecieert. Ik vraag me alleen af of het haalbaar is.

·
Registered
7,108 Posts
Discussion Starter #2,684
Volgende week alweer week 6 van thuiswerken... ik vind dat de weken elkaar maar snel opvolgen. Ik vraag me wel af hoe het straks moet in de 1,5m maatschappij waarover ze spreken. Hoe gaat dat dan met het openbaar vervoer? Hoe gaat het dan met werken op kantoor? Ik kan me er bijna geen beeld bij vormen.

Ik moet zeggen dat ik het niet erg vind als het overal wat rustiger is en als ik meer ruimte heb, ik ben iemand die ruimte heel erg apprecieert. Ik vraag me alleen af of het haalbaar is.
Hmm, vanaf morgen draait het OV hier weer....en verplicht met mondmasker. Dus mondmaskers zullen meer en meer te zien zijn in het straatbeeld.

Dat is heel vervelend, dat je zo;n last hebt van je nieren. Is het nu beter?

Lijkt me niet de fijnste tijd om naar het ziekenhuis te moeten,ze stellen natuurlijk alles het liefste uit.
Ja, sinds enkele dagen voel ik helemaal geen pijn meer... Weet niet hoe het komt want volgens mij zitten hij er nog

·
Chiudi-fan
75,901 Posts
Ik kan me nog niet voorstellen hoe het is om in het OV te stappen. Hier heeft er tot 1-6 een minimaal aantal treinen gereden, maar vanaf deze maand rijden ze weer allemaal. Ook met die verplichting van een mondkapje. Ik moet er nog aanschaffen, maar voorlopig mag ik toch nog niet naar kantoor toe. Ik zit inmiddels al bijna 3 maanden thuis! Deze week een weekje vakantie. Even het werk loslaten, want als je thuiswerkt draai je veel uren heb ik gemerkt. Het is veel gemakkelijker om even een uurtje extra te werken, omdat je toch geen reistijd hebt.

Is de pijn weggebleven? Of is het toch nog nodig geweest om naar het ziekenhuis te gaan?

·
Registered
7,108 Posts
Discussion Starter #2,686
Ik kan me nog niet voorstellen hoe het is om in het OV te stappen. Hier heeft er tot 1-6 een minimaal aantal treinen gereden, maar vanaf deze maand rijden ze weer allemaal. Ook met die verplichting van een mondkapje. Ik moet er nog aanschaffen, maar voorlopig mag ik toch nog niet naar kantoor toe. Ik zit inmiddels al bijna 3 maanden thuis! Deze week een weekje vakantie. Even het werk loslaten, want als je thuiswerkt draai je veel uren heb ik gemerkt. Het is veel gemakkelijker om even een uurtje extra te werken, omdat je toch geen reistijd hebt.

Is de pijn weggebleven? Of is het toch nog nodig geweest om naar het ziekenhuis te gaan?
ik werk nu nog maar één dag per week thuis. Ik draai thuis net minder uren. Toch tijdens de kantooruren, want daar buiten blijft het werk constant door lijn hoofd spoken, niet gezond...

is een hele tijd weggebleven, maar gisteren toevallig lag ik er weer...

2681 - 2687 of 2687 Posts