Mens Tennis Forums banner

1 - 20 of 24 Posts

·
Registered
Joined
·
28,276 Posts
Discussion Starter #1
Hey in the process of having nothing better to do, I just realized that the only two fan forums with more posts than this are the Hewitt one ( and they dont even talk about him hardly :rolleyes:), and the Spanish Armada one.

I can't help but feel partiall responsible :eek:
 

·
Registered
Joined
·
5,529 Posts
yay! good for us! we even passed up Marat's forum!:eek: i think Nacho also deserves alot of credit for posting all those Head2Heads! and of course thank you to our leader Becca!:kiss:
 

·
Registered
Joined
·
8,816 Posts
That's a very good think! I think we all deserve a lot of credit *pats herself on the back*. And just look at all the beautiful threads in other forums as well. We mean business, that's for sure. :D

Hip hip hooray for Becca! :bounce:
 

·
Registered
Joined
·
10,038 Posts
I've been in the Hewitt forum, but don't get the biggest thread in there (camels? do I *want* to know?). This, USA, and the struggling Sweden forum are the only places I really visit and post.
 

·
Registered
Joined
·
28,276 Posts
Discussion Starter #8
Tennishack - the biggest thread (which posted in a couple times while trying to get), is nothing more than non tennis crap, in a players forum.

For some reason that escapes me they have to post all the crap in the Hewitt forum, and not in non tennis where it belongs.
 

·
Registered
Joined
·
483 Posts
It's good to have our own to call HOME .

Just change the name to something creative. I gave my idea in that POLL so check it out.
 

·
Registered
Joined
·
5,529 Posts
hey, now the only other player forum with more posts than us is Lleyton! we have over 540 posts!wow!:eek: good for us!:)
 

·
Registered
Joined
·
8,816 Posts
I know. Isn't that great? Juanqui fans rule! :D

Although maybe we should start a camel thread or something :rolleyes: Personally, I would like to see Juanqui on a dolphin. Just a suggestion...
 

·
Registered
Joined
·
28,276 Posts
Discussion Starter #12
Haven't we already seen him on a dolphin? :confused: *digs up pics from Miami*

The reason the hewitt forum is posted so much in, is because they decided to put a non tennis thread in a fan forum :rolleyes:

We could do that, but why bother when we already have nontennis? :p
 

·
Registered
Joined
·
4,430 Posts
Oh shit... Im contributing for you to increase the gap over the Guga forum. Oh well, we stand no chance, since I usually speak to myself over there...

We could make a deal: I keep on posting here and you get your butts and post there... :p lol :D
 

·
Registered
Joined
·
5,529 Posts
lol!

Tommy Haas' forum is in even worse shape that Guga. i can't believe how deserted it is over there, Static and i are the only posters!:eek:

and the Dutch Forum has less than 15 posts!:( :eek:
 

·
Registered
Joined
·
4,430 Posts
I just checked... The Guga forum has 145 posts. 54 of them are mine! :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

:D
 

·
Registered
Joined
·
28,276 Posts
Discussion Starter #16
hm, I dont want to count how many times I have posted in my favourite forum :eek:


Hitman - I can't help you out with the Guga forum :eek: Guga is the enemy!!!! :p
 

·
Registered
Joined
·
4,430 Posts
Ok, that post deserved an answer, but I wont say it here, on enemy territory.
But you can be sure Ill make you pay for what you just said. :fiery: :p
 

·
Registered
Joined
·
5,529 Posts
hey, i was just looking at the # of threads on each player forum and Juanqui's forum has the most with 31!:D Lleyton's Lounge has only 21! obviously we're much more dedicated fans!:D :p
 

·
Registered
Joined
·
8,816 Posts
True, we are sooooooo dedicated! :bounce:

Of course, most of those threads were started by Becca who deserves all the credit. I can only wish I could be as creative as that. Damn, I gotta start thinking one of these days. *slaps herself for being too lame to post new threads*
 

·
Registered
Joined
·
5,529 Posts
yeah Layla! you still haven't posted a thread on Juanqui's forum yet! get to it girl! ;)
 
1 - 20 of 24 Posts
Top