Mens Tennis Forums banner

1 - 20 of 278 Posts

·
Registered
Joined
·
55,915 Posts
Discussion Starter · #1 · (Edited)
Paulo has commited to:

Metz
Stockholm
Madrid
Lyon
Paris

And before that, he has to enjoy his favourite surface one last time, of course. :eek: He will play Bucharest and Palermo.

Allez! :bounce:
 

·
Registered
Joined
·
55,915 Posts
Discussion Starter · #2 ·
Re: *^*^*^* Indoor Season *^*^*^*

BTW, does anyone know why he is playing so many claycourt tournaments? He is quite good indoors as well, isn't he? :confused: It would help his game to have more practice on fast surfaces.

Maybe he just can't get enough of the clay. :lol:
 

·
Registered
Joined
·
5,470 Posts
Re: *^*^*^* Indoor Season *^*^*^*

I have no idea why he wants to play these clay-court tournaments. :rolleyes: It's a bit strange indeed...
 

·
Registered
Joined
·
12,744 Posts
Re: *^*^*^* Indoor Season *^*^*^*

No idea as well! :shrug: Hey Paulo
you should gain more points in indoors!
 

·
Registered
Joined
·
2,329 Posts
Re: *^*^*^* Indoor Season *^*^*^*

Paris Paris Paris :bounce: Yay! I'm so gonna be there (tant pis pour mes cours) :)

Allez Paulo :yippee:
Repars comme à Montréal... :angel:
 

·
Registered
Joined
·
55,915 Posts
Discussion Starter · #6 ·
Re: *^*^*^* Indoor Season *^*^*^*

This is the Bucharest draw:

(1WC) PUERTA, Mariano ARG v TIPSAREVIC, Janko SCG
HORNA, Luis PER v GARCIA-LOPEZ, Guillermo ESP
WASKE, Alexander GER v ANDREEV, Igor RUS
MONTANES, Albert ESP v (5) MONFILS, Gael FRA

(4) HANESCU, Victor ROM v STARACE, Potito ITA
SANGUINETTI, Davide ITA v SABAU, Razvan ROM
ALMAGRO, Nicolas ESP v Qualifier
CHELA, Juan Ignacio ARG v (6) ACASUSO, Jose ARG

(8) VERDASCO, Fernando ESP v ZABALETA, Mariano ARG
MAYER, Florian GER v HERNANDEZ, Oscar ESP
Qualifier v Qualifier
MARTIN, Alberto ESP v (3WC) PAVEL, Andrei ROM

(7) MATHIEU, Paul-Henri FRA v SANCHEZ, David ESP
Qualifier v ROCHUS, Christophe BEL
SERRA, Florent FRA v (WC) CRIVOI, Victor ROM
BEHREND, Tomas GER v (2) VOLANDRI, Filippo ITA



Not a difficult draw, really, but with Paulo, anything can happen. :lol: If the good Paulo turns up, he can make the QFs or further but if the bad one turns up, he might lose in the first round. ;)

Allez, Paulo! :bounce:
 

·
Registered
Joined
·
5,958 Posts
Re: *^*^*^* Indoor Season *^*^*^*

silverwhite said:
Not a difficult draw, really, but with Paulo, anything can happen. :lol: If the good Paulo turns up, he can make the QFs or further but if the bad one turns up, he might lose in the first round. ;)
Exactly the situation... :lol:
Allez Paulo! :bounce:
But why clay again?...:retard: I hope it won't be another mistake like playing the New Haven tournament... :rolleyes:
Gaël follows him/stick to him like a leach! Both in the rankings and in tournaments hehe...:lol:
 

·
Registered
Joined
·
12,744 Posts
Re: *^*^*^* Indoor Season *^*^*^*

Thank god I only like him in 1/4 of the draw! ;)
Allez my new love Paulo! :smooch:
 

·
Registered
Joined
·
25,689 Posts
Re: *^*^*^* Indoor Season *^*^*^*

i need to get something from his, who would be the right reporter to ask him :eek:
 

·
Registered
Joined
·
5,470 Posts
Re: *^*^*^* Indoor Season *^*^*^*

Thanks for the draw Silver!
I am sure the real Paulo has not disappeared...He is not that far away... :angel:
:worship: Good luck Paulo! :worship:
 

·
Registered
Joined
·
5,958 Posts
Re: *^*^*^* Indoor Season *^*^*^*

silverwhite said:
Paulo will play doubles with Christophe Rochus in Bucharest. :eek:
You've almost been responsible of my death by suffocation with this post! :rolls:
*mental note* Don't drink while reading...It's dangerous! :lol:

Surprising (not that much actually...) but interesting pairing... :)
 

·
Registered
Joined
·
12,744 Posts
Re: *^*^*^* Indoor Season *^*^*^*

Order Of Play Monday

Central Court
Matches Start At:
12:00 NOON

Paul-Henri MATHIEU (FRA) vs David SANCHEZ (ESP)

He shouldn't have a trouble in this match! :) Allez Paulo!
 

·
Registered
Joined
·
18,903 Posts
Re: *^*^*^* Indoor Season *^*^*^*

Good luck on your beloved "clay", Paulo! :bounce:
 

·
Registered
Joined
·
5,470 Posts
Re: *^*^*^* Indoor Season *^*^*^*

:woohoo: Paulo defeated Sanchez 2-6 6-2 6-1
 

·
Registered
Joined
·
18,903 Posts
Re: *^*^*^* Indoor Season *^*^*^*

:D Nice!
 

·
Registered
Joined
·
12,744 Posts
Re: *^*^*^* Indoor Season *^*^*^*

Well done Paulo!

Thank god I didn't watch the SB,(but I heard there is no SB?!)
otherwise I'd have been insane lol!
But you are right linus I'm crazy again now!
 

·
Registered
Joined
·
55,915 Posts
Discussion Starter · #18 ·
Re: *^*^*^* Indoor Season *^*^*^*

Well done, Paulo! :yeah: Looks like he working the rust off throughout the match. ;)
 

·
Registered
Joined
·
5,470 Posts
Re: *^*^*^* Indoor Season *^*^*^*

Tomorrow: 2nd round
:worship: Good Luck Paulo :worship:
Central Court
Matches Start At: 12:00 NOON
Paul Henri MATHIEU (FRA) vs Albert PORTAS (ESP)


NOT BEFORE 1:45 PM
Florent SERRA (FRA) vs Filippo VOLANDRI (ITA)

NOT BEFORE 4:00 PM
Victor HANESCU (ROM)/Andrei PAVEL (ROM) vs Petr PALA (CZE)/David SKOCH (CZE)

NOT BEFORE 6:00 PM
Mariano PUERTA (ARG) vs Guillermo GARCIA-LOPEZ (ESP)

followed by
Igor ANDREEV (RUS) vs Albert MONTANES (ESP)
 
1 - 20 of 278 Posts
Top