Hij doet eigenlijk meer schade aan Sinner/Alcaraz door het hele jaar door deze Grand Slam halve finales te bereiken, ondanks dat hij een parttime grootvader is. Hij maakt ze kapot en legt de tour bloot
Novak won twee van de laatste acht slams voor AO 2014. Dat was niet zijn "piek". Ik ga niet met je discussiëren als je mensen alleen maar namen wilt geven. Als je denkt dat Stan's niveau de piek van de Big 3 overtrof, dan kun je dat geloven.Hoe meer je praat, hoe meer clown je klinkt, Djokovic was beide op zijn 20+ overwinningen streak toen Wawrinka hem stopte bij AO 14 en FO 15. En Wawrinka versloeg 2 big-3 tegenstanders om twee van zijn slams te winnen. Zelfs big-3 leden konden dat zelden doen.
Lol, hij zei zelf dat het op deze leeftijd nergens in de buurt komt. Maar blijf haten als dat je boot rocktDe verschillen zijn niet zo groot.
Wat hij zegt, mag voor zijn aanbidders het woord van God zijn, maar neutrale partijen staan sceptisch tegenover dergelijke uitspraken.Lol hij zei zelf (...)
Je zou neutraal niet herkennen, zelfs als het je in het gezicht sloeg lolWat hij zegt, mag voor zijn aanbidders het woord van god zijn, maar neutrale partijen staan sceptisch tegenover dergelijke uitspraken.
Als je denkt dat er geen groot verschil is hoe een profatleet presteert op 31 of op bijna 39, weet ik niet wat ik je moet vertellen, dat is gewoon onwetendheidIk bedoel, jij bent degene die argumenten gebruikt als "mijn godheid zei het dus het is waar".
Je legt me gewoon woorden in de mond, omdat je geen enkele geldige feit hebt om je valse premisse te ondersteunen dat "Wawrinka alleen slams won toen de grote 4 vormdips hadden". Feit: Djokovic had 28 wedstrijden op rij gewonnen totdat Stan hem versloeg op AO 2014. Daarvoor had hij 28 wedstrijden op rij gewonnen totdat Stan hem versloeg in de finale van FO 2015. Dus Stan versloeg de misschien wel "GOAT" op zijn best twee keer bij slams, waarvan één op zijn favoriete slam. Stan heeft niets te bewijzen aan jou.Novak won twee van de laatste acht slams voor AO 2014. Dat was niet zijn "piek". Ik ga niet met je in discussie als je mensen alleen maar namen wilt geven, want dat toont alleen maar aan dat je positie zwak is. Als je denkt dat Stan's niveau de piek van de Big 3 overtrof, dan mag je dat geloven.
Besef je wel dat Novak slechts 25% van de Grote Vier uitmaakt, hè?Je legt me gewoon woorden in de mond, aangezien je geen feitelijke onderbouwing hebt voor je valse premisse dat "Wawrinka alleen slams won toen de Grote Vier vormdipjes hadden".
Feit: Djokovic won 28 wedstrijden op rij totdat Stan hem versloeg op de AO 2014. Hij won 28 wedstrijden op rij totdat Stan hem versloeg in de finale van FO 2015.
Dus Stan versloeg de 'GOAT' op zijn best tweemaal in slams, waarvan één op zijn favoriete slam. Stan hoeft jou niets te bewijzen.
Niet Alcaraz wel. Alleen Sinner.De verschillen zijn niet zo groot. De huidige Sinner en Alcaraz zouden de Djokovic van 2018-23 verpulveren, net zoals ze onlangs zijn ziel hebben weggesleept.
Je hebt de afgelopen 5 jaar "40-15" gebruikt als de troefkaart om alle argumenten te winnen, oftewel een 38-jarige die kampioenschapspunten verspeelde, was ongelooflijk grappig voor je. Nu de schoen aan de andere kant zit (hoewel Djokovic niet eens de kans krijgt om competitieve wedstrijden te spelen in latere grand slam-rondes), huil je hoe oneerlijk het is om atleten op hoge leeftijd te beoordelen. Poëtisch.Als je denkt dat er geen groot verschil is hoe een profatleet presteert op 31 of op bijna 39, weet ik niet wat ik je moet vertellen, dat is gewoon onwetendheid
En Federer maakt nog eens 25% uit. Stan versloeg hem in 2015 op Roland Garros in straight sets. Federer bereikte in 2015 twee slamfinales, dus ik denk niet dat je echt kunt beweren dat hij een vormdip had.Besef je wel dat Novak slechts 25% van de Big 4 uitmaakt, hè?
Dat was zeker niet ik, noch waren er argumenten te winnen met die uitspraak, Novak heeft meer slams, masters, weken etc. dan Fed. Om nog maar te zwijgen dat Djokovic 5 jaar en 10 maanden jonger is dan Fed. En hij is 16 jaar ouder dan Alcaraz. Leer rekenenJe hebt de afgelopen 5 jaar "40-15" gebruikt als de troefkaart om alle argumenten te winnen, oftewel een 38-jarige die kampioenschapspunten verstikt, was ongelooflijk grappig voor je. Nu de schoen aan de andere kant zit (hoewel Djokovic niet eens de kans krijgt om competitieve wedstrijden te spelen in latere grand slam rondes), huil je hoe oneerlijk het is om atleten op hoge leeftijd te beoordelen. Poëtisch.
Desalniettemin is bijna 6 jaar een aanzienlijk leeftijdsverschil wanneer de ene speler bijna 38 is en de andere 32.Dat was zeker niet ik, noch waren er argumenten te winnen, Novak heeft meer slams, masters, weken etc dan Fed. Om nog maar te zwijgen van het feit dat Djokovic 5 jaar en 10 maanden jonger is dan Fed. En hij is 16 jaar ouder dan Alcaraz. Leer rekenen
Het was een aanzienlijk voordeel toen Novak de top 10 brak en Fed op het hoogtepunt van zijn krachten was. Je kunt niet alles hebbenDesalniettemin is bijna 6 jaar een aanzienlijk leeftijdsverschil wanneer de ene speler bijna 38 is en de andere 32.
OK, leeftijd doet ertoe in tennis. Spelers, waaronder Djokovic, pieken op 22-27 jaar. De absolute piek van Nole was het winnen van 1 slam per seizoen in zijn piek jaren 2012-2014. Hij moest wachten op een extreem zwakke periode in de tennisgeschiedenis om zijn statistieken op te blazen.Dat was zeker niet ik, noch waren er argumenten te winnen, Novak heeft meer slams, masters, weken etc dan Fed. Om nog maar te zwijgen van het feit dat Djokovic 5 jaar en 10 maanden jonger is dan Fed. En hij is 16 jaar ouder dan Alcaraz. Leer rekenen
Zijn piek duurde geen twee jaar. Dat geldt voor de mindere spelers die van de ene op de andere dag uitbranden.OK, leeftijd doet ertoe in tennis. Spelers, inclusief Djokovic, pieken op 22-27 jaar. De absolute piek van Nole was het winnen van 1 Grand Slam per seizoen in zijn piek jaren 2012-2014.
Ik heb nooit anders gezegd. Federer had vroeg het leeftijdsvoordeel, Djokovic later het voordeel.Het was een aanzienlijk voordeel toen Novak de top 10 binnenkwam en Fed op het hoogtepunt van zijn krachten was. Je kunt niet alles hebben