Mens Tennis Forums banner

1 - 20 of 21 Posts

·
Forum Umpire:, Gaston Gaudio,
124,506 Posts
He must have, if Juilo is playing.

·
Registered
6,227 Posts
they just said that kohlschreiber pulled out of munich because of some sudden illness (something with his voice), no details. sounds like he got the flu, maybe he practiced too much with haas.

·
Registered
441 Posts
they just said that kohlschreiber pulled out of munich because of some sudden illness (something with his voice), no details. sounds like he got the flu, maybe he practiced too much with haas.
watching bayrischen rundfunk, too? :D

·
Registered
6,227 Posts
yup, and being stunned (and appalled) by the little coverage they offer. 1 hour a day, amazing for a tournament right on their doorstep.

·
Registered
6,227 Posts
ich finds ja schon ne frechheit, dass eurosport oder dsf nichts überträgt...
ich will marat sehen :(
münchen war aber eigentlich immer hoheitsgebiet des br3, nur haben sie (wenn ich mich recht entsinne) letztes jahr sogar noch 3 stunden nachmittags übertragen, vor einigen jahren auch noch von 12 uhr mittags an. die eine stunde können sie sich heute auch sparen, das ist ja lächerlich. dann lieber gar nix.

·
F***ing have it
17,678 Posts
Kohli and Haas? Details , please :drool: :aplot:

1 - 20 of 21 Posts