Mens Tennis Forums banner

1 - 19 of 19 Posts

·
Registered
Joined
·
14,437 Posts
Discussion Starter #1
I think this thread needs a new name
:) :) :)


What about GUGALAND ????

Other suggestions?
 

·
Registered
Joined
·
4,430 Posts
We need something that has to do with his "dont care" personality.
Something like Guga´s Beach Club, but maybe less lame... lol
:D
 

·
Registered
Joined
·
3,591 Posts
Yeah, Guga's Beach Club, or Guga's Floripa Beach Club or something!!!!! Go Fernie with your innovativeness!
 

·
Registered
Joined
·
440 Posts
GUGAucho ;)
 

·
Registered
Joined
·
62,758 Posts
Guga's Beach club sounds cool :) :) :)
 

·
Registered
Joined
·
6,771 Posts
finally!!! Guga has his own forum!!!!! my suggestions for a name:

Guga's Groove

Ga Ga for Guga

Guga's Beach Bums

Guga's Groovy Fan Club
 

·
Registered
Joined
·
3,591 Posts
I like:

Gaga for Guga
and Guga's Beach Club

but I think I like Gaga for Guga more! More opinions people!!!
 

·
Registered
Joined
·
4,430 Posts
Gaga for Guga is funny too...
Maybe we could use Mane or Manezinho in the name too... hehe ;)
 

·
MY BOY HAS 17 GRAND SLAMS
Joined
·
16,844 Posts
hmmmmm...

Guga's Groove sounds really cool. He does have a special groove of his own when he's on court.

and Guga's Beach Club does reflect his laidback, easygoing personality.
 

·
Registered
Joined
·
6,771 Posts
hitman said:
Gaga for Guga is funny too...
Maybe we could use Mane or Manezinho in the name too... hehe ;)
thanks! :eek: please explain Mane and Manezinho. is that his middle name or something? :confused:
 

·
Registered
Joined
·
4,430 Posts
Mané is the way people call some people natural of Florianopolis, Guga´s home town. It´s a part of the natives who have a very strong accent, provenient of the lusitan colonizers. Its indeed very funny the way they talk and their slang! Also, the laid-back behavior is characteristic of them.
Guga is the most famous Mané walking around. hehe
PS - Manezinho is the diminutive (or whatever you call it :eek:)
 

·
Registered
Joined
·
4,430 Posts
And no, LOL, its not his middle name.
Wouldnt it sound wonderful Gustavo Mané Kuerten ?? LMAO
Caio and Bernardo would laugh a lot on that name!

PS - No offense to tennischick, of course, theres nothing wrong with your question, but the name came out to be so funny! ;)
 

·
Registered
Joined
·
4,709 Posts
here is my suggestion for a name:

Glory to Guga!

what do you all think:confused: :D
 

·
Registered
Joined
·
6,771 Posts
hitman said:
And no, LOL, its not his middle name.
Wouldnt it sound wonderful Gustavo Mané Kuerten ?? LMAO
Caio and Bernardo would laugh a lot on that name!

PS - No offense to tennischick, of course, theres nothing wrong with your question, but the name came out to be so funny! ;)
no offence taken hitman. i'm quite accustomed to spanish-speaking men making fun of me. pffffffttt!!!! :p :p

new suggestions:

Guga Maniacs

Grooving with Guga

Surfing with Guga
 

·
Registered
Joined
·
440 Posts
Giggling with Guga LOL! ;)(
 

·
Registered
Joined
·
440 Posts
Guga's Groovin' is cool IMO :D
 
1 - 19 of 19 Posts
Top