Mens Tennis Forums banner

Federer zegt dat oefenen met Nadal en Agassi moeilijk was omdat ze de bal te hard sloegen tijdens de training.

609 views 9 replies 8 participants last post by  Federinka  
#1 ·

Ik vond dit een grappig deel van wat hij zei tijdens de podcast lol.

De hele podcast had wat semi-interessante gedachten, maar hij was te kort, en ik denk dat het op een openbare plaats was waar je niet te openhartig kon zijn.

Hij vermeldde ook dat de hete Nadal sinds zijn pensionering in november geen racket meer heeft aangeraakt. Dat is verrassend

#3 ·

Hij vermeldde ook dat Nadal sinds zijn pensioen in november geen racket meer heeft aangeraakt. Dat is verrassend
Ik denk dat hij zichzelf heeft verrast met het leven na het tennis. Nadal kan gaan zwemmen, voetballen, golfen enz. andere dingen om van zijn leven te genieten. En waarschijnlijk geniet hij ervan dat hij dat kan doen, wat niet mogelijk was terwijl hij elke dag van zijn carrière zijn best deed.

#6 ·
"Tennislegende Roger Federer heeft gezinspeeld op een sensationele terugkeer in de sport, mogelijk samen met zijn oude rivaal Rafael Nadal in een nieuwe veteranentour. "

"Ja, waarom niet? Ik hou van Rafa", zei hij. "Ik heb laatst vier uur getennist in San Francisco, en anderhalf uur in Los Angeles. Ik speel veel om in vorm te blijven. Ik weet dat Rafa er ook voor openstaat om te tennissen. "
Seniorentour – zodat Nadal meer RG aan zijn collectie kan toevoegen, misschien zelfs rolstoeltennis ooit :eek:

#8 ·
Nadal behandelt trainingen, inclusief liefdadigheidstentoonstellingen, alsof iemand zijn kat heeft vermoord, verdomme...
Daarom heeft hij zoveel gewonnen.

Al die lollygaggers in de training irriteren me ook.

We zijn hier om te trainen, verdomme.