Mens Tennis Forums banner

1 - 20 of 308 Posts

·
Registered
Joined
·
3,258 Posts
Discussion Starter #1 (Edited)
I think this match deserves a brand new thread, LETS GO CROATIA!!!

:bounce: :bounce: :banana: :bounce:

:rocker: :rocker:
 

·
Registered
Joined
·
11,434 Posts
Re: dc semifinal:croatia vs. russia

lol i thought we were just gonna have vero rename the thread but still a new one will do :lol:
 

·
Registered
Joined
·
3,258 Posts
Discussion Starter #3
Re: dc semifinal:croatia vs. russia

ya but i like it better like this,i smile just seeing the topic name :D :D :D
 

·
Registered
Joined
·
11,434 Posts
Re: dc semifinal:croatia vs. russia

hehe it's all good:)
 

·
Registered
Joined
·
3,258 Posts
Discussion Starter #5
Re: dc semifinal:croatia vs. russia

this is what's waiting in split :bigclap:
 

Attachments

·
Registered
Joined
·
11,434 Posts
Re: dc semifinal:croatia vs. russia

and goran :p
 

·
Registered
Joined
·
3,258 Posts
Discussion Starter #7
Re: dc semifinal:croatia vs. russia

but of course
 

·
Registered
Joined
·
11,434 Posts
Re: dc semifinal:croatia vs. russia

so shoudln't there be a picture of goran as he'll be waiting too :p
 

·
Registered
Joined
·
11,434 Posts
Re: dc semifinal:croatia vs. russia

infact i think we shoudl make a whole goran picture thread to cheer me up when i am sad!
 

·
Registered
Joined
·
3,258 Posts
Discussion Starter #10
Re: dc semifinal:croatia vs. russia

don't say it twice
 

·
Registered
Joined
·
11,434 Posts
Re: dc semifinal:croatia vs. russia

hehe i made a pick me up thread :p
 

·
Registered
Joined
·
11,434 Posts
Re: dc semifinal:croatia vs. russia

:drool::inlove::hearts:
 

·
Registered
Joined
·
3,258 Posts
Discussion Starter #14
Re: dc semifinal:croatia vs. russia

isn't he welcoming us in big style?
With arms wide ''hey y'all come to split''
 

·
Registered
Joined
·
11,434 Posts
Re: dc semifinal:croatia vs. russia

lol i remember when fulham played hadjuk split goran came to watch and was in the press loadsa saying how they were going to beat us! they didn't :lol: sorry i just wanted to mention that coz he's got his footie shirt on and it reminds me :)
 

·
Registered
Joined
·
3,258 Posts
Discussion Starter #16
Re: dc semifinal:croatia vs. russia

well of course he said that
wouldn't expect anything else
btw i like hajduk but don't care so much about football, maybe national team
 

·
Registered
Joined
·
11,434 Posts
Re: dc semifinal:croatia vs. russia

does mario support them to? i always wondered that? they'r ehis home town team i know that much :)

they were a good team actually still we won! we played them and then played dynamo zagreb :lol:
 

·
Registered
Joined
·
3,258 Posts
Discussion Starter #18
Re: dc semifinal:croatia vs. russia

yes he does,as you know people in split are characteristic,the love for hajduk is like sacred to them,now idon't think he's a freak fan but he definetly loves it. same as goran,you probably know he was named a member of hajduk and played few minutes at one match after he won wim,that was another dream of his-to play for hajduk

dinamo is 2nd club,it's a big tension between these clubs,you know south and north
 

·
Registered
Joined
·
11,434 Posts
Re: dc semifinal:croatia vs. russia

yeah i know that much it's very much like me and fulham, and goran playing for them always made me like tem which is why i was pleased when we played them and he came to the match lol but i wasn't actually positive if mario was too i always assumed he supported them as it's not like here where theres 92 clubs to choose from, but i was never positive
 

·
Registered
Joined
·
3,258 Posts
Discussion Starter #20
Re: dc semifinal:croatia vs. russia

i think goran is a big fan of fulham,he is of one eng.club but i forgot which one i'm almost positive it is fulham,i read about it somewhere
 
1 - 20 of 308 Posts
Top