Mens Tennis Forums banner

Status
Not open for further replies.
1 - 20 of 28 Posts

·
Registered
67,452 Posts
Discussion Starter #1
the french player announced yesterday on fb he retires after dealing with an injury for months this winter...he just came back to play his last tournament and retire

sad, good luck now davy :hug: :hug:

Et oui, c'était mon dernier match ce soir en future en tant que joueur professionnel, où je perds 4/6 6/4 6/4 contre Gleb Sakharov en 1/8 de finale de Angers (15.000 + H). Ce fut un bon tournoi d'adieu au circuit pour moi où j'ai retrouvé mon niveau de jeu après une opération cet hiver.J'ai adoré ces 3 dernières années, j'ai beaucoup appris sur moi même, ce fut une experience à la fois géniale et difficile. Je vais rejoindre le monde du travail à la rentrée (plusieurs options possibles, cela dit je vais rester dans le tennis--->marketing sportif), mais je continuerai à m'entrainer pour garder mon niveau et peut-être faire 1/2 futures par an. Beaucoup de belles rencontres et d'amitiés se sont crées, je souhaite à tous ceux qui essayent de percer d'y arriver, et j'éspère vous revoir sur des tournois ou en match par équipe restez en contact et ne m'oubliez pas !!! biz
he won his double title last season, where he also got his career high ranking of 585

·
Registered
4,143 Posts
What a name

·
Registered
10,322 Posts
Mods can you please ban OP?

He posts utter trash on this site and contributes nothing to enhance the experience of the users.

He also gives this site a bad name.

·
Registered
19,156 Posts
This thread Sums up Sombrero_loco's MTF's career

·
Registered
14,890 Posts
Heroic moderation. I created a thread specifically for Sombrerero loco's sub-500 ranked players, and it got deleted by the mods.
It's even worse when you think about it that way: I created it so the front GM page wouldn't be spammed by those obscure players retiring. But no, mods decided it was some trolling.

Some users are over-protected. Or maybe is he about to become a moderator too. (?)

1 - 20 of 28 Posts
Status
Not open for further replies.