Mens Tennis Forums banner

141 - 160 of 163 Posts

·
Registered
13,065 Posts
:worship: Chavanel!! :banana:

Ik heb al meer veldrijders dan wegwielrenners ontmoet. Maar toen de Omloop nog hier aankwam kon ik altijd naar de Vip party gaan achteraf, en dan kwamen er wel wat wielrenners langs. Die wielrenners zijn een beetje meer gereserveerd dan de veldrijders, dus het is moeilijker om er echt een babbeltje mee te doen.

Eneco tour passeert hier ook trouwens ;)

·
Chiudi-fan
75,895 Posts
Discussion Starter #142
Ja mooie rit, ik vind Chavanel ook wel leuk trouwens. Maar ik had liever Rabo zien winnen, die hadden het verdiend! Wat hebben ze er een mooie rit van gemaakt :worship:

Ik geloof het. Ik heb buiten tennissers nog niet zo veel sporters ontmoet :lol: Het is jammer dat het bij wielrennen zo moeilijk is om bij de renners te komen. Ik zou zo graag een keer een foto met Andy willen :awww:
Misschien dat ik maar naar een criterium moet na de tour :)

Volgens mij woon jij goed :lol:

·
Registered
13,065 Posts
Ja na de tour hangen ze meestal het varken uit na de koers :p Je zal ze dan wel op een of ander feestje tegenkomen :drink: Voor de start van een koers kan je wel aan een foto geraken hoor. Het moment waarop ze hun handtekening moeten gaan zetten op het podium is het perfecte moment ;)

·
Chiudi-fan
75,895 Posts
Discussion Starter #144
Ja dat zag ik bij de eneco tour, dus ik was van plan naar maastricht te gaan bij de amstel gold race, er vroeg te zijn en dan een leuk dagje er van te maken door naar andere plekken waar hij langs komt te lopen. Ik moet nog even plannen, hangt ook van het weer af natuurlijk :) Gelukkig heeft Andy nog een hele carière voor zich, dus ik zal nog wel eens kans maken :p

·
Registered
13,065 Posts
Een meisje dat ik ken vanop MTF uit Luxemburg heeft Andy gezien in haar favorite pub ;) Misschien moet je maar eens een trip naar daar plannen :angel:

·
Chiudi-fan
75,895 Posts
Discussion Starter #146
*jaloers* Maar ach, aangezien ik nog nooit echt bij het wielrennen geweest ben (buiten een keertje langs de kant en dan die keer bij de start van de eneco) kan ik ook niet echt klagen. Ik moet misschien iets actiever wielrennen gaan bezoeken :angel: (en tennis iets minderen :p)

·
Registered
13,065 Posts
Oooh :wavey: Hello Mae. We were talking about bad haircuts and cycling, and sometimes about Kristof too :angel:

Back to English then? :banana: Didn't see any cycling today due to lessons :awww: How was it?

·
Chiudi-fan
75,895 Posts
Discussion Starter #151
Well the bad haircut stuff was mostly about Kris :p

I was mostly listening today. Both weren't the most interesting stages...

·
Registered
13,065 Posts

·
Chiudi-fan
75,895 Posts
Discussion Starter #153
Yay :yeah: I saw Cancellara leading the big group, that was a good sign I guess. He chose a pretty bad moment to get ill.

Yeah Boonen :awww: One of the motorbikes fell as well :eek:
No I didn't see that yet, wow you are insane when you do things like that :eek:

·
Registered
13,065 Posts
And Cancellara fell at training too :awww: Very bad start of the season for him, it's a shame.

About those motorbikes :fiery: More motorbikes than cyclists lately. They make me angry everytime with their irresponsible driving style.

·
Chiudi-fan
75,895 Posts
Discussion Starter #155
Yeah, hopefully soon will be better for him :)

Yeah it can get dangerous, they gotta think of something. On the other hand it's part of cycling as well...

·
Registered
13,065 Posts
Milan-Sanremo today :bounce: Without Cancellara and Frank Schleck :bigcry: It's not going well with those 2, Frank fell at training too :awww: But at least we still have Andy ;)

·
Chiudi-fan
75,895 Posts
Discussion Starter #157
*terug naar Nederlands*

Ja :bounce: Al is het eigenlijk te mooi weer om voor de tv te zitten. Maar kan het moeilijk overslaan natuurlijk :angel:

Ik had het al gelezen dat 2 van mijn 3 favoriete CSC renners er niet zijn, gelukkig de belangrijkste wel gewoon :)

·
Registered
13,065 Posts
Cavendish :eek: Die is zo snel dat ik het eigenlijk wel een beetje creepy vind. Zijn piste-ervaring zit er zeker voor iets tussen. Ik had vooraf gedacht dat Pozzato, Chavanel of Boonen gingen winnen... :rolleyes:

Het was inderdaad véél te mooi weer om voor de tv te zitten :lol: Maar we hebben geluk, het ziet er vandaag ook nog een mooie dag uit en geen koers of tennis op tv :p

·
Chiudi-fan
75,895 Posts
Discussion Starter #159
Ja Cavendish is echt een supersprinter! Maar ik ben eigenlijk nooit voor hem.

vandaag hadden wij minder weer, gelukkig dat ik gister tot 3 uur buiten heb kunnen zitten, voor ik het wielrennen op had gezet. :lol:

·
Banned
34,908 Posts
Not a lot of updates on Kristof and his condition! Well, the past year has been a rough one. Kristof suffered from back troubles and was out of action from early July to March this year, outside of the Australian Open. He was having very strong results with 2 challenger wins, a QF in Belgrade, and a second round at Wimbledon. He is now ranked 147 and his best result this year was a SF in Tunis last week, where he retired vs. Acasuso with fatigue.

He lost vs. Almagro yesterday in Munich 3-6 1-6 and his next scheduled tournament is the Bordeaux challenger next week. Lets hope he is healthy and feeling good on court, and the results will come. Good luck next week and for the rest of the season Kristof!

141 - 160 of 163 Posts