Mens Tennis Forums banner

1 - 20 of 220 Posts

·
Registered
831 Posts
Discussion Starter #1
I'm wondering, is here anyone who ever visits this forum?? because it seems like I'm here all alone ;)!! haha.. if you are ever here just post something !!

·
Registered
95 Posts
I'm here lol .......
Hé any news about the belgian boys?
x man, brothers rochus, Norman, Elseneer ........ ???

·
Registered
831 Posts
Discussion Starter #3
whooowww!!! *party* there's life here :p! mmm.. not really any news... the season almost starts again :) YAAY!! then there will be finally again some news! I hope Kim and Xavier do well at the hopman cup!
thanks for answering :kiss:
really thought that there is no one who ever visits this forum, BTW: what do you think of Olivier and his grilfriend ?! he's so cute :kiss:

·
Registered
555 Posts

·
Registered
831 Posts
Discussion Starter #5
thanks fleemke! great website :)

·
Registered
95 Posts
Hey

I haven't seen Oliver's girlfriend but I did see Xavier's girlfriend on tv.
But recently I heard that they broke up, now I don't know if it's true or not hihi.

Wel if these boys are happy and they play with joy I'll be happy too then ...
Once belgian always belgian ...

·
Registered
831 Posts
Discussion Starter #7
I posted a photo of olivier with his girlfriend in ollis thread! I hope they haven't broke up :eek:

·
Registered
831 Posts
Discussion Starter #8
where did you hear that from?

·
Registered
95 Posts
In a wtaworld threath not that long ago, but don't know anymore wich one ...

·
Registered
831 Posts
Discussion Starter #10
oh ok thank you :kiss:

·
Registered
296 Posts
I was vistiting this thread too, but because there wasn't much life here, I forgot about it a little bit! But I'm back now and it's nice to see some other people stiil come here! :)

I didn't see Ollie's girlfriend yet, but I will take a look in the Ollie thread now!

·
Registered
831 Posts
Discussion Starter #12
wohoowwww!!! :)
maar kheb een vraagske spreken jullie allemaal vlaams? want kvind et toch een beetje grappig zo allemaal belgen, die waarschijnlijk allemaal vlaams prate, tegen elkaar in het engels bezig zijn :p :) en eindelijk is weer wat leven hier :)

·
Registered
95 Posts
haha ja ja ja ik ben vlaamse! Maar er zijn hier franstalige belgen ook maar misschien zitten die meer op wtaworld. ...

·
Registered
831 Posts
Discussion Starter #14
ah ok, .. ja k denk het dat die meer op WTAworld zitten, want veel volk is hier nu ook weer niet he :)

·
Registered
95 Posts
Tjah blijkbaar is wta veel populairde, in belgië is dat geen verrassing ... Met onze twee topmeisjes

·
Registered
296 Posts
Ik ben ook vlaams hoor! :) Ik was juist hetzelfde aan't denken was toen ik aan het posten was in Xavier zijn thread! Ik wist niet wat het Engels was voor haarrekkertje! :eek:

Ik vind dat onze jongens ook wat aandacht verdienen! Die zijn dit jaar toch maar mooi met 3 in de top100 en 6 in de top200 geëindigd! Dat is natuurlijk geen 2 in de top5, maar toch ook wel mooi vind ik!! :D

·
Registered
831 Posts
Discussion Starter #17
ja ik vind dat ook! kvind het wel spijtig dat christophe uit de top 100 is weggezakt :sad: kvind die rochusbroertjes zo schattig he :p! kdenk dat we vliegen toch ook wel binnenkort in de top 100 kunnen verwachten allez dat hoop ik toch! als hij gaat beginnen met kwalifikaties te spelen voor atp tornooien.. khoop dat hij het gooed doet! en christophe in de top 100 kan komen.. dan hebben we er toch al 5 in de top 100 ;) en dan nog gilles.. :eek:.. ok, *droom*droom*

·
Registered
831 Posts
Discussion Starter #18
kvind die rochusbroertjes zo schattig he !
k kweet niet wat dat daar tussen kwam doen :eek:

·
Registered
296 Posts
Ge hebt wel gelijk hoor, Christophe, Gilles en Kristof zouden alledrie best in de top100 kunnen geraken volgens mij! :) Bij Christophe is het een kwestie van zelfvertrouwen (en hij is ook regelmatig gekwetst geweest), maar misschien begint hij het seizoen weer vol goede moed! :)
Kristof zal er wel komen als hij erin slaagt in de iets grotere tornooien mee te doen en Gilles die zal is moeten binnengeraken in de maindraw van Wimbledon en daar stunten! :D
En daarbij: dromen mag! :p

ps: De Rochus-broertjes ZIJN schattig! Vooral Olivier! :angel: Het plezier straalt daar gewoon van af als het goed gaat tijdens een wedstrijd: zoals tegen Safin op Wimbledon! Dat is toch gewoon geweldig om naar te kijken! Ook al ben ik dan op van de zenuwen! Met Christophe heb ik altijd wat medelijden, hij staat zo in de schaduw van zijn 'kleine broer' (ik weet dat ik er niet tegen zou kunnen moesten mijn jongere zus en ik tennissen en zij zou me overtreffen! :eek: ) en het lukt ook zo vaak net niet bij hem, hij verliest nipte matchen, geeft een grote voorsprong af,...
Maar ja, beter volgend jaar Christophe! :)

Mijn verlanglijstje voor volgend jaar:
- Xavier in top15
- Olivier in top40
- Dick in top90
- Christophe in top70
- Gilles in top100
- Kristof in top100

:bounce: :p :bounce: :p :bounce: :p :bounce:

·
Chiudi-fan
75,902 Posts
Nou ja, eigenlijk hoor ik hier niet thuis als Nederlander, maar Belgie heeft nu eenmaal leukere spelers als Nederland.
Ja, ik vind de Rochus-broertjes ook schattig, zeker Olivier. Hopelijk gaat hij volgens jaar ver stijgen op de ranglijst.

1 - 20 of 220 Posts