Mens Tennis Forums banner
21 - 40 of 104 Posts
Discussion starter · #21 ·
Opnames/walkovers in Buenos Aires:
Passaro trok zich terug na het doorlopen van de kwalificatie (ziekte).
Musetti walkover in QF (R kuitblessure)

Walkovers/opgaves in Delray Beach:
Nishioka walkover in R2 (L schouderblessure opnieuw)
Mmoh opgave (mogelijk bil?)

Opnames/opgaves in Marseille:
Perricard trok zich terug (ziekte)
Zhang gaf op in QF (mogelijk ziekte?)
Ngl, ik mis GMP niet. Iets aan zijn servebotting / spel mist charisma.

Wat is er aan de hand met Filial? Niet geïnteresseerd in filler 250 evenementen? Vorig jaar twee 500's gewonnen.
Fils? Hij heeft zich volgende week teruggetrokken uit Doha, dus waarschijnlijk is er nog steeds iets aan de hand. Hopelijk niets te ernstigs. Hij staat op de entry list voor Dubai en IW.

EDIT: Gemeld dat Fils zich heeft teruggetrokken uit Marseille en Doha met een L dijbeenblessure, dus een andere blessure dan de enkelblessure die hij opliep bij de AO.

Veel blessures dit jaar...

• Sad
Reactions: artoisdesouza
People saving themselves for IW/Miami onwards.
Nou, je trekt je niet terug of gaat niet met pensioen op een grandslam, denkend aan IW en Miami

Discussion starter · #26 ·
wekll you dont withdraw or retire on a slam thinking of iw and miami
Ik dacht aan post-AO. Ook, hoeveel van deze kwetsende omzichtigheden zou je beschouwen als silencio bananen?

Afmeldingen
Nagal trok zich terug uit Rio (mogelijk aanhoudende rugklachten maar niet zeker).
Thompson trok zich terug uit Dubai en Passaro trok zich terug uit Santiago (vermoedelijk aanhoudende problemen met respectievelijk voetblessure en ziekte).
Korda trok zich terug uit Acapulco, na zich ook terug te hebben getrokken uit Montpelier en Rotterdam (er is iets aan de hand, is het de elleboog weer of iets anders?)
Fritz trok zich terug uit Acapulco (buikblessure sinds de week voor Dallas, heeft de schuld op de AO-ballen geschoven).
Hurkacz en Opelka trokken zich ook terug uit Acapulco (geen reden gegeven).

Discussion starter · #28 ·
Opelka trok zich ook terug uit Acapulco (geen reden gegeven).
Opelica traint al en post vanuit IW. Wilde waarschijnlijk zijn lichaam sparen en zijn beperkte PR-toelatingen niet verspillen aan een opvullend 500-evenement, nu hij veelbelovende vorm laat zien sinds zijn terugkeer. Slim bewaard voor IW.

Eerlijk gezegd, ik weet niet of Shelton in Aquípulco had moeten spelen, maar ik weet dat hij kwartfinalepunten te verdedigen heeft en zijn vader daar heeft gespeeld. Maar op een gegeven moment verwacht ik wel dat hij dat evenement opgeeft als hij ooit van plan is te winnen tijdens de Sunshine swing.

Terugtrekkingen
Nagal trok zich terug uit Rio (mogelijk aanhoudend rugprobleem, maar niet zeker).
Thompson trok zich terug uit Dubai en Passaro trok zich terug uit Santiago (vermoedelijk aanhoudende problemen met respectievelijk voetblessure en ziekte).
Korda trok zich terug uit Acapulco, nadat hij zich ook had teruggetrokken uit Montpelier en Rotterdam (er is iets aan de hand, is het weer de elleboog of iets anders?)
Fritz trok zich terug uit Acapulco (buikblessure sinds de week voor Dallas, heeft de schuld op de AO-ballen geschoven).
Hurkacz en Opelka trokken zich ook terug uit Acapulco (geen reden gegeven).
UPDATE: Draper heeft zich teruggetrokken uit Dubai om prioriteit te geven aan herstel na zijn run in Doha de week ervoor.
Jack Draper heeft zich teruggetrokken uit Dubai

Opelican is al aan het trainen en posten vanuit IW. Wilde waarschijnlijk zijn lichaam sparen en zijn beperkte PR-toelatingen niet verspillen aan een filler 500-evenement, nu hij veelbelovende vorm laat zien sinds zijn terugkeer. Slim bewaard voor IW.

Eerlijk gezegd, ik weet niet of Shelton Aquípulco had moeten spelen, maar ik weet dat hij kwartfinale punten te verdedigen heeft en zijn vader daar speelde. Maar op een gegeven moment verwacht ik wel dat hij dat evenement opgeeft als hij ooit van plan is om te winnen tijdens de Sunshine swing.
Acapulco was vroeger nog langzamer dan IW, dat is kanker voor jongens als Shelton en Opelka, ze kunnen het beter niet spelen.

Acapulco was vroeger nog trager dan IW, dat is kanker voor jongens als Shelton en Opelka, ze kunnen het beter niet spelen.
Ik denk eigenlijk dat langzaam, hoog stuiterend HC niet slecht is voor spelers als Shelton en Opelka, ze hebben tijd nodig om hun grote slagen te lossen. Misschien zal hun plafond niet al te hoog zijn op deze banen, maar een solide kwartfinale/halve finale run is niet moeilijk.

Ik denk eigenlijk dat langzaam, hoog stuiterend HC niet slecht is voor spelers als Shelton en Opelka, ze hebben tijd nodig om hun grote slagen te lossen. Misschien zal hun plafond niet al te hoog zijn op deze banen, maar een solide kwartfinale/halve finale run is niet moeilijk.
Shelton is wat veelzijdiger, maar zulke banen onthullen echt hun rally-tolerantie. Deze jongens hebben nog nooit echt iets noemenswaardigs gepresteerd op langzame gravelcondities.

Discussion starter · #33 ·
Acapulco was vroeger nog trager dan IW, dat is kanker voor jongens als Shelton en Opelka, ze kunnen het beter niet spelen.
Precies! Het is traag en stuitert. Wat is het nut? Verspil je energie niet. De echte reden dat Serena IW boycot, is omdat het traag is en hoogte met zich meebrengt. Twee dingen die irritant zijn voor haar spel. Beter om $1 miljoen uit Miami te halen.

Shelton is wat veelzijdiger, maar zulke banen onthullen echt hun rallytolerantie. Deze jongens hebben nog nooit echt iets noemenswaardigs gedaan op langzame gravelcondities.
Nou, Opelka had die freak Rome SF run:p Maar gravel is een ander verhaal, want Amerikaanse spelers weten gewoon niet hoe ze op gravel moeten bewegen, langzaam HC is oké en Shelton kon het vorig jaar in IW competitief maken tegen Sinner voor een set. Je kunt zeggen dat het ze te veel energie kost, maar in ieder geval voor Shelton zit hij in zijn prime en ziet eruit alsof hij fysiek voor altijd zou kunnen spelen, ik denk niet dat hij het stadium heeft bereikt om zich alleen te concentreren op bepaalde toernooien totdat hij zijn algehele consistentie verbetert.

• Helpful
Reactions: BodyServe
Opgevers/walkovers in Dubai en Acapulco
Dimitrov gaf op met 0-6 achter met 'vermoeidheid' in R1 in Dubai (zijn 3e opgave in 4 toernooien tot nu toe dit jaar).
Walkovers van Ruud en Paul in R2 in Acapulco en een opgave van Rune met 0-3 achter in R2 in Acapulco (buikgriep die rondgaat).

Afmeldingen voor toernooien deze week
Musetti was een late afmelding voor Acapulco (vermoedelijk nog steeds de kuitblessure).
Jarry trok zich terug uit IW (liep een blessure op aan zijn linkerteen in Santiago).
Kokkinakis trok zich terug uit IW (kondigde aan dat hij onlangs een operatie heeft ondergaan voor een borstspierblessure).
Nishioka en Opelka trokken zich ook terug uit IW, en Medjedovic en Pouille trokken zich terug uit de IW-kwalificaties. (Geen reden gegeven door Opelka; vermoedelijk nog steeds de schouder voor Nishioka, hamstringblessure voor Medjedovic en achillespees voor Pouille).

EDIT: Opelka speelt Indian Wells!

Discussion starter · #36 ·
Opgevers/walkovers in Dubai en Acapulco
Dimitrov gaf op met 0-6 achter in R1 in Dubai met 'vermoeidheid' (zijn 3e opgave van 4 toernooien tot nu toe dit jaar).
Walkovers van Ruud en Paul in R2 in Acapulco en een opgave van Rune met 0-3 achter in R2 in Acapulco (buikgriep die rondgaat).

Afmeldingen voor toernooien deze week
Musetti trok zich op het laatste moment terug uit Acapulco (vermoedelijk nog steeds de kuitblessure).
Jarry trok zich terug uit IW (liep een blessure op aan zijn linkerteen in Santiago).
Kokkinakis trok zich terug uit IW (kondigde aan dat hij onlangs een operatie heeft ondergaan voor een borstblessure).
Nishioka en Opelka trokken zich ook terug uit IW, en Medjedovic en Pouille trokken zich terug uit de IW-kwalificaties. (Geen reden gegeven door Opelka; vermoedelijk nog steeds de schouder voor Nishioka, hamstringblessure voor Medjedovic en achillespees voor Pouille).
Oh nee! Rally Opeltya heeft zich teruggetrokken. Jammer. Toch geniet ik van zijn kunstposts.

Oh nee! Rally Opeltya trok zich terug. Jammer. Toch geniet ik van zijn kunstposts.
Opelka kreeg daadwerkelijk de WC en trok daarom zijn oorspronkelijke beschermde ranking-inschrijving in, hij speelt nog steeds.

• Love
Reactions: USATP
Santiago is tot nu toe het enige toernooi dit jaar waar geen opgaves of walkovers zijn geweest.
Er zijn 33 opgaves/walkovers geweest sinds het begin van het seizoen in 16 evenementen.

Opgevers van IW tot nu toe
Kyrgios gaf op bij 6-7, 0-3 in R1 (R polsblessure).
Marozsan gaf op bij 4-6 in R2 (voet/enkelblessure).
Machac gaf op bij 6-4, 2-4 in R2 (weet niet zeker wat het probleem was, maar hij was fit genoeg om 2 dagen later dubbel te spelen).
Michelsen gaf op bij 0-2 in R3 (ziekte).

Afmeldingen van IW en Miami
Shang trok zich terug uit IW en Miami (heeft niet meer gespeeld sinds opgave in R1 op AO, toen gemeld als R voetblessure).
Diaz Acosta trok zich laat terug uit IW (L voetblessure).
Majchrzak trok zich laat terug uit IW (nekspasmen).
Kokkinakis trok zich terug uit Miami en IW (operatie voor borstblessure).

21 - 40 of 104 Posts