Mon site sur Arnaud - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 04-11-2007, 06:39 PM   #1
country flag Piti Pingoin
Registered User

Piti Pingoin's Avatar

Piti Pingoin has a reputation beyond reputePiti Pingoin has a reputation beyond reputePiti Pingoin has a reputation beyond reputePiti Pingoin has a reputation beyond reputePiti Pingoin has a reputation beyond reputePiti Pingoin has a reputation beyond reputePiti Pingoin has a reputation beyond reputePiti Pingoin has a reputation beyond reputePiti Pingoin has a reputation beyond reputePiti Pingoin has a reputation beyond reputePiti Pingoin has a reputation beyond repute
Default Mon site sur Arnaud

Depuis le mois de janvier, j'ai créé un site sur Arnaud.
Au sommaire : des généralités (biographie imagée, photos, palmarès, vidéos...) mais aussi des NeWs quotidiennes pour suivre Arnaud tout au long de la saison!
L'adresse est la suivante :
http://arnaudclement.overblog.net

Par contre, c'est en français...
Voila!

Et parmis vous, qui a des blogs ou des sites sur lui???
Piti Pingoin is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 04-11-2007, 10:51 PM   #2
country flag Via
Registered User

Via's Avatar

Via has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond repute
Default Re: Mon site sur Arnaud

thanks, nice blog!

Quote:
Et parmis vous, qui a des blogs ou des sites sur lui???
good question, how many arnaud sites are still out there? i see you've got links to 4 others.

our long-lost friend, irishface, has this website: http://www.freewebs.com/arnaudclement/index.htm

polish fan nastka has this: http://www.arnaudclement.tk/

but looks like neither have been too up-to-date unfortunately, fans don't have infinite time for players and websites are very time-consuming to keep up
Via is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 04-12-2007, 02:24 PM   #3
country flag higherlaw
Registered User

higherlaw's Avatar

higherlaw has a reputation beyond reputehigherlaw has a reputation beyond reputehigherlaw has a reputation beyond reputehigherlaw has a reputation beyond reputehigherlaw has a reputation beyond reputehigherlaw has a reputation beyond reputehigherlaw has a reputation beyond reputehigherlaw has a reputation beyond reputehigherlaw has a reputation beyond reputehigherlaw has a reputation beyond reputehigherlaw has a reputation beyond repute

ah ha! another die-hard arnaud fan!!

Wonderful site, thanks so much for sharing it! Je peux vous dire que vous avez travaillé durement sur ce projet!
higherlaw is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 04-13-2007, 06:24 PM   #4
country flag Nonocoffee
Registered User

Nonocoffee has a reputation beyond reputeNonocoffee has a reputation beyond reputeNonocoffee has a reputation beyond reputeNonocoffee has a reputation beyond reputeNonocoffee has a reputation beyond reputeNonocoffee has a reputation beyond reputeNonocoffee has a reputation beyond reputeNonocoffee has a reputation beyond reputeNonocoffee has a reputation beyond reputeNonocoffee has a reputation beyond reputeNonocoffee has a reputation beyond repute

Bon moi tu me connait!
Mais mon site c'est
http://arnaudclement02.skyblog.com
En français aussi!
Nonocoffee is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 04-13-2007, 07:02 PM   #5
country flag higherlaw
Registered User

higherlaw's Avatar

higherlaw has a reputation beyond reputehigherlaw has a reputation beyond reputehigherlaw has a reputation beyond reputehigherlaw has a reputation beyond reputehigherlaw has a reputation beyond reputehigherlaw has a reputation beyond reputehigherlaw has a reputation beyond reputehigherlaw has a reputation beyond reputehigherlaw has a reputation beyond reputehigherlaw has a reputation beyond reputehigherlaw has a reputation beyond repute

oh, nice site, nonocoffee. merci. you put a lot of work so the rest of us can enjoy it.

glad to see more true arnaud fans.
higherlaw is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 04-14-2007, 09:37 AM   #6
country flag Nonocoffee
Registered User

Nonocoffee has a reputation beyond reputeNonocoffee has a reputation beyond reputeNonocoffee has a reputation beyond reputeNonocoffee has a reputation beyond reputeNonocoffee has a reputation beyond reputeNonocoffee has a reputation beyond reputeNonocoffee has a reputation beyond reputeNonocoffee has a reputation beyond reputeNonocoffee has a reputation beyond reputeNonocoffee has a reputation beyond reputeNonocoffee has a reputation beyond repute

Thank you!
Nonocoffee is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 04-23-2007, 10:10 AM   #7
Registered User

Piti Pingoin's Avatar

Piti Pingoin has a reputation beyond reputePiti Pingoin has a reputation beyond reputePiti Pingoin has a reputation beyond reputePiti Pingoin has a reputation beyond reputePiti Pingoin has a reputation beyond reputePiti Pingoin has a reputation beyond reputePiti Pingoin has a reputation beyond reputePiti Pingoin has a reputation beyond reputePiti Pingoin has a reputation beyond reputePiti Pingoin has a reputation beyond reputePiti Pingoin has a reputation beyond repute

Pour les français, j'ai fait un petit montage avec les joueurs de tennis en canditats à l'élection présidentielle! Allezzz votez pour votre favoris sur mon site : http://arnaudclement.overblog.net ! Arnaud président! mdr
Old 04-26-2007, 06:29 PM   #8
country flag Marine
Registered User

Marine's Avatar

Marine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond repute

Pas mal

Arnaud nage un peu dans le costard de Chirac... lol

Guy Forget
Marine is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 04-26-2007, 07:35 PM   #9
Registered User

Piti Pingoin's Avatar

Oui, c'est vrai... Mais, ça lui va quand même pas mal!!!! Arnaud président! lol
Old 04-27-2007, 06:55 AM   #10
country flag Via
Registered User

Via's Avatar

Via has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond repute

piti pigoin... you seem to like my photos a lot!!!!!

http://mordudarnaud.aceboard.fr/1733...hotos-Nono.htm

you should at least post a link back to my webpages, even if you can't be bothered to ask me for permission
Old 04-27-2007, 07:22 AM   #11
Registered User

Piti Pingoin's Avatar

Yeah, your photos are quite simply BEAUTIFUL!
Sorry e no problem, if you want, I will put your link but as there is already a link ON ALL your photos, that didn't seem necessary to me.
SORRY SORRY SORRY SORRY AND SORRY!
Old 04-28-2007, 08:02 AM   #12
country flag Via
Registered User

Via's Avatar

merci piti pingoin, i would appreciate a link back every time... i have info on the pics themselves, but an actual link when you post my photos (especially when you copy them to imageshack ) will help people and robots to find my site. so at least i get something back.

you are a webmaster yourself and you know what it's like if someone pirates your stuff into their website, and it's not nice! you know how much work you put into making your website. i do too.

as for one of your comments:
Quote:
ehhh les filles, regardez moi un peu ces magnifiques fesses :
that's the highlight of that pic, no doubt

i have had it enlarged but i didn't dare to show it to arnaud... he might think i was a perve... when in fact a guy took that pic, it wasn't me
Old 04-28-2007, 10:28 AM   #13
Registered User

Piti Pingoin's Avatar

Quote:
Originally Posted by Via View Post
merci piti pingoin, i would appreciate a link back every time... i have info on the pics themselves, but an actual link when you post my photos (especially when you copy them to imageshack ) will help people and robots to find my site. so at least i get something back.

you are a webmaster yourself and you know what it's like if someone pirates your stuff into their website, and it's not nice! you know how much work you put into making your website. i do too.
Ok, I understand...

I like very much your avatar!!! mmmmmmmmm!
Old 09-10-2008, 12:30 AM   #14
country flag Via
Registered User

Via's Avatar

Quote:
Originally Posted by Piti Pingoin View Post
Ok, I understand...

I like very much your avatar!!! mmmmmmmmm!
piti pingoin, as far as i can see, you still continue to steal my photos but i can't see any link back to my website.

i can complain to 'overblog' about copyright infringement, you know. just don't blame foreigners for being mean when that happens, cos you've already got plenty of warning
Old 09-10-2008, 06:41 PM   #15
Registered User

Piti Pingoin's Avatar

Rolala! Mais de quelles photos veux-tu encore parler? Je n'ai pas rajouté de photos depuis bien longtemps à part des photos de Getty Images. Tu ne photographie pas pour Getty Images à ce que je sâche?
Il faut arrêter maintenant! Et puis de toutes façons, sur chacune de tes photos tu as déjà mis un copyright (qui gâche la moitié de la photo!) avec le nom Via et l'adresse de ton site. Je ne vois pas ce que moi je pourrais rajouter de plus! Et puis, c'est un site destiné à Arnaud (pour lui montrer qu'il a des fans qui le soutiennent), à ses fans eux mêmes et à tout passionné de tennis qui cherchent des informations sur Arnaud. Il n'y a aucun commentaire personnel, c'est écrit dans un style objectif et impersonnel et jamais je ne me suis mise en valeur personnellement. Je ne cherche aucunement à mettre en valeur mes quelconques talents de Webmastrice ou autre. Alors si toi ton unique but c'est de te faire reconnaitre comme grande photographe, et bien signale moi chacune des photos qui apparait sur mon blog et qui t'appartient et je la supprimerais définitivement, au moins tu pourras ne la garder que pour toi et ta petite personne.

Last edited by Piti Pingoin : 09-10-2008 at 06:47 PM.
Reply

Thread Tools

Posting Rules