The "Little Man with a Big Heart" Oli Cheering Thread! [2009] - Page 14 - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 08-26-2007, 09:19 PM   #196
country flag njnetswill
Registered User

njnetswill has a reputation beyond reputenjnetswill has a reputation beyond reputenjnetswill has a reputation beyond reputenjnetswill has a reputation beyond reputenjnetswill has a reputation beyond reputenjnetswill has a reputation beyond reputenjnetswill has a reputation beyond reputenjnetswill has a reputation beyond reputenjnetswill has a reputation beyond reputenjnetswill has a reputation beyond reputenjnetswill has a reputation beyond repute
Default Re: The "Little Man with a Big Heart" Oli Cheering Thread! [US Open]

Let's hope that Ginepri continues sucking.

Winner:2012 Madrid, 2011 Rome, 2009 Delray Beach, Montreal 2008 Toronto, 2007 New Haven, 2005 St. Petersburg

TT Singles Career High: 7
TT Doubles Career High: 4

Singles Winner: 2010 Bucharest, 2007 Indian Wells
Doubles Winner: 2012 San Jose, Queens (w/hallso) 2011 Los Angeles (w/hallso)
njnetswill is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 08-29-2007, 09:22 PM   #197
country flag Foosimoo
Registered User

Foosimoo has a reputation beyond reputeFoosimoo has a reputation beyond reputeFoosimoo has a reputation beyond reputeFoosimoo has a reputation beyond reputeFoosimoo has a reputation beyond reputeFoosimoo has a reputation beyond reputeFoosimoo has a reputation beyond reputeFoosimoo has a reputation beyond reputeFoosimoo has a reputation beyond reputeFoosimoo has a reputation beyond reputeFoosimoo has a reputation beyond repute

Maybe we should not talk about this match
Foosimoo is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 08-30-2007, 12:40 PM   #198
country flag PennyThePenguin
Scavenger Hunter

PennyThePenguin's Avatar

PennyThePenguin has a reputation beyond reputePennyThePenguin has a reputation beyond reputePennyThePenguin has a reputation beyond reputePennyThePenguin has a reputation beyond reputePennyThePenguin has a reputation beyond reputePennyThePenguin has a reputation beyond reputePennyThePenguin has a reputation beyond reputePennyThePenguin has a reputation beyond reputePennyThePenguin has a reputation beyond reputePennyThePenguin has a reputation beyond reputePennyThePenguin has a reputation beyond repute

good idea eh....
PennyThePenguin is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 08-30-2007, 01:44 PM   #199
country flag Deborah
Registered User

Deborah's Avatar

Deborah has a reputation beyond reputeDeborah has a reputation beyond reputeDeborah has a reputation beyond reputeDeborah has a reputation beyond reputeDeborah has a reputation beyond reputeDeborah has a reputation beyond reputeDeborah has a reputation beyond reputeDeborah has a reputation beyond reputeDeborah has a reputation beyond reputeDeborah has a reputation beyond reputeDeborah has a reputation beyond repute

Today on Sportwereld.be
If someone is interested I can try to translate it in English (probably with lots of typing mistakes... )

Rochus: 'Score geeft match niet weer'

Robby Ginepri liet niet veel heel van Olivier Rochus. 6-0, 6-3, 6-1. De Amerikaan maakte dit jaar nochtans nog niet veel brokken en was teruggevallen tot de 64ste plaats. Maar het is duidelijk dat het Amerikaanse hardcourt zijn ding is.

'En toch heb ik niet het gevoel slecht te hebben gespeeld', vond de jongste Rochus. 'Ik heb 67 punten gemaakt. Alleen niet de goeie. Ginepri heeft me verrast. Ik wist dat hij hier in 2005 halve finale had gespeeld. Maar ik had verwacht dat hij af en toe een fout zou maken. Dat deed hij niet. En hij kende mijn zwakke punt, want op mijn opslag zette hij een stap in het veld. Hij vuurde van alle kanten kanonskogels af. Bij 6-0 wist ik niet hoe het tij te keren. En ik heb het niet eens over de match winnen, maar gewoon een spel.'

'Vorig jaar heb ik hier de derde ronde gehaald', vervolgde Olivier Rochus. 'Wel, in alle eerlijkheid, ik heb het gevoel nu beter te hebben gespeeld dan vorig jaar. Ik keek naar het scorebord, ik zag 6-0 en ik kon mijn ogen niet geloven. Je moet wat meeval hebben. Een lichtgekwetste tegenstander, een Spanjaard hier en daar, dat was nu niet het geval. En de opslag maakt natuurlijk het verschil. Hij slaat tien aces. Ik geen enkele. Ik maak zes dubbele fouten. Hij drie.'

En nu? 'Volgende week Orléans waar ik nog eens 70 punten te verdedigen heb. Tot het einde van het jaar heb ik er een boel. Ik kan alleen maar proberen de schade te beperken. Volgend jaar zaal het beter gaan. (met een wat groene grijs) De eerste drie, vier maanden heb ik niet echt veel te verdedigen.'
Deborah is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 08-30-2007, 03:09 PM   #200
country flag OLGABEL
Registered User

OLGABEL's Avatar

OLGABEL has a reputation beyond reputeOLGABEL has a reputation beyond reputeOLGABEL has a reputation beyond reputeOLGABEL has a reputation beyond reputeOLGABEL has a reputation beyond reputeOLGABEL has a reputation beyond reputeOLGABEL has a reputation beyond reputeOLGABEL has a reputation beyond reputeOLGABEL has a reputation beyond reputeOLGABEL has a reputation beyond reputeOLGABEL has a reputation beyond repute

Oli is KO in this season... He is thinking about next year... REALLY BAD news...

TOUT****TODO
POUR TOI**POR TI, PARA TI
TOUJOURS!!**SIEMPRE!!

ALLEEEEEEEEEZ MI CHIQUITÍN!!!! Sobrepasas mis sueños, todos se hacen realidad en tí!!
OLGABEL is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 09-06-2007, 05:48 AM   #201
country flag njnetswill
Registered User

njnetswill has a reputation beyond reputenjnetswill has a reputation beyond reputenjnetswill has a reputation beyond reputenjnetswill has a reputation beyond reputenjnetswill has a reputation beyond reputenjnetswill has a reputation beyond reputenjnetswill has a reputation beyond reputenjnetswill has a reputation beyond reputenjnetswill has a reputation beyond reputenjnetswill has a reputation beyond reputenjnetswill has a reputation beyond repute

Is Olivier playing any fall events?

Winner:2012 Madrid, 2011 Rome, 2009 Delray Beach, Montreal 2008 Toronto, 2007 New Haven, 2005 St. Petersburg

TT Singles Career High: 7
TT Doubles Career High: 4

Singles Winner: 2010 Bucharest, 2007 Indian Wells
Doubles Winner: 2012 San Jose, Queens (w/hallso) 2011 Los Angeles (w/hallso)
njnetswill is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 09-06-2007, 10:32 PM   #202
country flag OLGABEL
Registered User

OLGABEL's Avatar

OLGABEL has a reputation beyond reputeOLGABEL has a reputation beyond reputeOLGABEL has a reputation beyond reputeOLGABEL has a reputation beyond reputeOLGABEL has a reputation beyond reputeOLGABEL has a reputation beyond reputeOLGABEL has a reputation beyond reputeOLGABEL has a reputation beyond reputeOLGABEL has a reputation beyond reputeOLGABEL has a reputation beyond reputeOLGABEL has a reputation beyond repute

Oli will play some tournaments until the end of the season. He starts with the Open d'Orléans next week. I don't know which will be next, on his website the calendar isn't updated. But Oli is not focused in this season, definitely...

TOUT****TODO
TOUJOURS!!**SIEMPRE!!

ALLEEEEEEEEEZ MI CHIQUITÍN!!!! Sobrepasas mis sueños, todos se hacen realidad en tí!!
Old 09-07-2007, 07:07 AM   #203
country flag Björki
Sitzen ist fürn Arsch

Björki's Avatar

Björki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond repute

Oli signed in for Stockholm so I hope I'll see him there.
Björki is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 09-08-2007, 02:10 AM   #204
country flag Foosimoo
Registered User

Foosimoo has a reputation beyond reputeFoosimoo has a reputation beyond reputeFoosimoo has a reputation beyond reputeFoosimoo has a reputation beyond reputeFoosimoo has a reputation beyond reputeFoosimoo has a reputation beyond reputeFoosimoo has a reputation beyond reputeFoosimoo has a reputation beyond reputeFoosimoo has a reputation beyond reputeFoosimoo has a reputation beyond reputeFoosimoo has a reputation beyond repute

Orleans challenger next.
Foosimoo is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 09-08-2007, 08:30 AM   #205
country flag Björki
Sitzen ist fürn Arsch

Björki's Avatar

Björki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond repute

he is no 1 seeded

best of luck to Oli. Hope he wins many matches
Old 09-08-2007, 08:09 PM   #206
country flag Björki
Sitzen ist fürn Arsch

Björki's Avatar

Olivier Rochus BEL [1] vs. Lars Burgsmüller GER
Mikhail Ledovskikh RUS vs. Alexandre Sidorenko FRA [WC]
Komlavi Loglo TOG vs. Jérémy Chardy FRA
Peter Wessels NED vs. Dick Norman BEL [8]

Kristian Pless DEN [4]
vs. Nicolas Tourte FRA
Tony Rajaobelina FRA [WC] vs. Andrey Golubev RUS
Antony Dupuis FRA vs. Simon Stadler GER
Michal Przysiezny POL vs. Raemon Sluiter NED [7]

Edouard Roger-Vasselin FRA [6]
vs. Gilles Muller LUX
Qualifier vs. Sébastien de Chaunac FRA
Qualifier vs. Qualifier
Jonathan Eysseric FRA [WC]
vs. Nicolas Mahut FRA [3]

Mischa Zverev GER [5] vs. Qualifier
Gary Lugassy FRA vs. Richard Bloomfield GBR
Jérôme Haehnel FRA vs. Sergei Bubka Jr. UKR [WC]
George Bastl SUI vs. Michaël Llodra FRA [2]
Old 09-09-2007, 03:15 AM   #207
Scavenger Hunter

PennyThePenguin's Avatar

PennyThePenguin has a reputation beyond reputePennyThePenguin has a reputation beyond reputePennyThePenguin has a reputation beyond reputePennyThePenguin has a reputation beyond reputePennyThePenguin has a reputation beyond reputePennyThePenguin has a reputation beyond reputePennyThePenguin has a reputation beyond reputePennyThePenguin has a reputation beyond reputePennyThePenguin has a reputation beyond reputePennyThePenguin has a reputation beyond reputePennyThePenguin has a reputation beyond repute

allez oli!!! you can do it!!! get some confidence back in your game
Old 09-11-2007, 08:08 PM   #208
country flag Björki
Sitzen ist fürn Arsch

Björki's Avatar

Olivier Rochus BEL [1] def Lars Burgsmüller GER 7-5, 6-0 (official site)

Old 09-12-2007, 01:38 PM   #209
Scavenger Hunter

PennyThePenguin's Avatar

Old 09-12-2007, 02:25 PM   #210
country flag OLGABEL
Registered User

OLGABEL's Avatar

Next match against Sidorenko.

TOUT****TODO
TOUJOURS!!**SIEMPRE!!

Reply

Thread Tools

Posting Rules