DC- France vs Switzerland - Page 2 - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 04-05-2004, 07:42 AM   #16
country flag esther
Registered User

esther's Avatar

esther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond repute
Default Re: DC- France vs Switzerland

The captain of the French DC has made his selections for the Swiss/France tie. Arnaud Clément, Nicolas Escudé, Sébastien Grosjean and Michaël Llodra were the logical choices for the meeting. Confirming that Fabrice Santoro has not been dropped permanently from the French team, Guy will make a selection for the 5th player in the nnext few days.

Guy, you annonced your 4 chosen players who are set to play Switzerland. How did you make your choices?
I selected the four most competitive players, the ones who seemed the most atp to win the tie. It's as simple as that.

You didnt decide to call upon Fabrice Santoro. Where do you stand with him?
Things have eased a bit. We had a discussion with him and the players. It is a shame that that was only happened last night, but yeah things have gotten better.

After the first round you won against Croatia in Metz, what do u expect the conditions to be like?

After winning the first round tie against Croatia, do you come into this second round tie with less pressure?
When you lose the first round, it always leads to great pressure and everyone starts questioning the quality of the team. So when you get past the first round, its always easier. However, from now on, knowing that we can't be knocked out of the World Group, we've got to just concentrate on beating a team which is stronger than ours.

'The Challenge is only more exciting'.

'There isn't an anti-Federer plan'

But all the troubles in Metz...have they been forgotten?

What i said in Metz was kind of a outburst of rage in comparison to what i actualy meant to happen. Today, i'm concentrating on the tie and thats all.

How do you way up the Swiss team?
We dont have anything to lose. We're going to have to
On n'a rien à perdre. Il faut y aller la fleur au fusil = do everything we can?
and in saying that, if we prepare ourselves well, we wil have a chance. We'll try and do anything to upsetthe Swiss team, despite having to try to beat a very very strong Federer.

So have you tried to develop an 'anti Federer' plan?
There's no anti-Federer plan, no! We're just trying to get all our tactics worked out so that we can try and be at our best level possible. If we succeed in reaching this, we have a chance to beat them. It we arent' 100%, then it wont happen. The ball is in our court.

'We have several options for doubles'

Has the come back of Sebastien Grosjean made it easier on you?

Yeah, totally. I remember that during the Aus Open, i announced my team for the first round and that Seb was injured shorty after so he couldnt play. So, touch wood, if there is an injury, i hope that the swiss/france story will change!! Back to Seb, we definately have more chances to win with a guy like him, yes.

With the choice of the fast surface, does it mean you will pick Escude for singles?
We dont really know if the surface will actually be that fast. The Swiss can
concoct what they want but its not until Sunday night until its finalised. (?) We don't know what they will do...

In doubles, there are many options for you to choose from. Have you got an idea of who you will chose?
It's true, we have many options. We saw in Indian Wells that Seb and Arnaud played well together, which broadens my choices. We'll see...

Last edited by esther : 04-05-2004 at 07:53 AM.
esther is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 04-05-2004, 07:54 AM   #17
country flag Lindsayfan
Registered User

Lindsayfan's Avatar

Lindsayfan has a reputation beyond reputeLindsayfan has a reputation beyond reputeLindsayfan has a reputation beyond reputeLindsayfan has a reputation beyond reputeLindsayfan has a reputation beyond reputeLindsayfan has a reputation beyond reputeLindsayfan has a reputation beyond reputeLindsayfan has a reputation beyond reputeLindsayfan has a reputation beyond reputeLindsayfan has a reputation beyond reputeLindsayfan has a reputation beyond repute

INFO

L'équipe de France a rallié Lausanne hier soir. Elle logera dans le même hôtel que les Suisses, un cinq-étoiles des bords du lac, et découvrira Malley, et le court, ce matin dès 11 heures.

French team arrived in lausanne yesterday evening.they'll stay in the same hotel as the swiss, a 5-stars hotel on the banks of Lake Geneva and they'll practise for the first time this morning at 11 am.
Knowing a little bit Lausanne,i think their hotel might be the Beau-Rivage Palace.
Old 04-05-2004, 07:55 AM   #18
country flag esther
Registered User

esther's Avatar

esther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond repute

INTERVIEW WITH NICO ESCUDE: http://www.fft.fr/evenements2004/CD-...itwescude.html

(28/03) - Ecarté des courts durant plus de six mois en fin de saison dernière, à cause d'une blessure à la hanche, Nicolas Escudé a effectué en janvier un retour fracassant sur le circuit en remportant à Doha le quatrième titre de sa carrière. Revenu -quasiment- au niveau qui était le sien avant de quitter la compétition, le Palois se projette néanmoins prudemment dans ce quart de finale face à la Suisse aux allures de revanche. Confidences…

Nicolas, comment allez-vous ?
Bien, je n'ai aucun souci. Je ne souffre plus d'aucun pépin physique.

Après vos résultats encourageants à Indian Wells (huitième de finaliste, Ndlr), estimez-vous être revenu à votre meilleur niveau ?
Dire que je suis à mon meilleur niveau ne serait pas vraiment honnête, car je suis arrivé en Californie avec très peu d'entraînement derrière moi. D'ailleurs, je n'ai repris la raquette que là-bas. Je ne suis donc pas encore au top.

Avec le recul, comment avez-vous vécu ces six mois passés loin du circuit ?
La première moitié de mon arrêt a été beaucoup moins pénible que la deuxième. J'ai fait des choses que je n'ai pas l'habitude de faire lorsque je suis sur le circuit, comme aller voir ma famille ou partir en vacances. Les deux premiers mois ont donc été plutôt faciles à vivre. Ensuite, il est vrai que j'ai trouvé le temps un peu long !

"J'ai eu peur de devoir arrêter ma carrière"

Qu'est-ce qui, justement, rend le temps si long dans ce type de situation ?
On est éloigné des courts et, de ce fait, on n'a plus aucun repère. On n'a plus de travail ! On ne fait rien de ses journées, ce qui rend fatalement le temps long.

A partir de quel moment avez-vous enfin entrevu la lumière au bout du tunnel ?
Dès que j'ai repris l'entraînement, ne serait-ce que l'entraînement physique. C'est à ce moment-là que j'ai compris que le retour n'était plus très loin.

Du fait de la gravité de votre blessure, avez-vous eu peur de devoir mettre un terme à votre carrière ?
Oui, notamment après mon abandon à Wimbledon et durant le mois qui a suivi. J'ai dû me soumettre à un certain nombre d'examens pour déterminer la cause de la blessure et la durée de l'arrêt qu'elle allait entraîner. Et pendant ces quelques semaines, j'ai vécu de vrais moments de doute.

Dans quel état psychologique vous trouviez-vous ?
J'étais tout simplement au fond du gouffre !

Parlez-nous de votre retour…
J'ai bien repris l'entraînement avec mon nouvel entraîneur (Thierry Champion, Ndlr). Le contact a été bon immédiatement, ce qui a entraîné une bonne qualité de travail dès le départ. On a travaillé pendant deux mois et demi, puis je suis parti à Doha, pour obtenir le résultat que l'on connaît.

Que vous apporte Thierry Champion ?
Il a un discours et une approche qui diffèrent de ce que j'ai pu connaître auparavant, ce qui est pour moi très appréciable. "J'emmagasine" donc au maximum.

"Doha a été une victoire sur moi-même"

Quelles différences y a-t-il dans sa manière de travailler avec vous, par rapport à Arnaud Casagrande, votre ancien coach ?
Il n'y en a pas vraiment, étant donné qu'il n'y a eu aucune réelle modification à apporter à mon jeu.

Mais on a entendu beaucoup de choses sur votre nouvelle technique au service. A-t-elle vraiment changé quelque chose ?
Non. D'ailleurs, le service n'est pas ma grande force en ce moment. Tout ce "brouhaha" autour de mon service m'a bien fait rigoler, sachant que la modification est minime et que mon geste et mon rythme n'ont pas changé. Il s'agit simplement d'éviter que mon pied arrière ne vienne mordre sur la ligne.

Pour votre retour à la compétition, vous avez réussi un coup de maître en vous imposant à Doha. Aviez-vous imaginé un retour aussi fracassant sur le circuit ?
Ce qui m'importait avant tout, c'était de revenir sur les courts et de prendre du plaisir. Et surtout ne plus avoir mal. Mais il est évident que je n'avais pas envisagé de gagner un tournoi pour mon retour à la compétition.
Lorsque vous avez soulevé le trophée à Doha, avez-vous pensé à ces six mois passés loin des courts ?
C'est sûr qu'il s'agissait d'une sorte de victoire sur moi-même. Cependant, je ne me suis pas dit : "Ça y est, tout est enfin fini." Car il s'agit d'une blessure qui n'est ni musculaire, ni tendineux, mais osseuse… Elle peut donc ressurgir à n'importe quel moment.

Ne pensez-vous pas que ce retour en fanfare a été trop spectaculaire, perturbant ensuite votre tournée australienne ?
Peut-être, mais je préfère incontestablement avoir gagné à Doha, plutôt que d'avoir remporté quelques matches sur la tournée en Australie pour me planter juste derrière au premier tour à Melbourne. De toute façon, concernant les victoires, je suis toujours preneur !

"Le retour de Sébastien redonne du poids à l'équipe"

Quels objectifs vous êtes-vous fixé pour 2004 ?
Je n'en avais pas vraiment en début de saison, si ce n'est de pouvoir jouer sans douleur et de réussir à enchaîner quelques matches pour voir ensuite où cela me mènerait.

Après votre victoire à Doha, vos objectifs ont-ils été revus à la hausse ?
Non, mis à part essayer de réussir quelques gros coups sur les tournois du Grand Chelem et les Masters Series. Il ne faut pas oublier que mes six mois d'indisponibilité ont été très difficiles. Avoir gagné un tournoi aussi rapidement est absolument génial. Mais après ça, il ne fallait surtout pas s'emballer.

Revenons maintenant au premier tour de Coupe Davis, remporté par la France face à la Croatie. Avez-vous ressenti à Metz une tension particulière ?
Aucune ! La vie du groupe était parfaitement identique à celle d'avant. Avec, en prime, une ambiance extraordinaire avec les deux nouveaux : Thierry (Ascione) et Olivier (Mutis). On s'est vraiment régalés.

Guy Forget était-il égal à lui-même ?
Oui. C'est vrai qu'il avait une grosse pression sur les épaules, mais comme c'était le cas également pour "Mika" (Mickaël Llodra) et moi-même avant le double ! Chacun a bien assumé son rôle et c'est très bien comme ça.
Quelles seront, selon vous, les clés de la rencontre face à la Suisse ?
Je pense que les deux points face au numéro deux, quel qu'il soit, seront impératifs. Mais il y aura surtout le double. Et pourquoi ne pas essayer de prendre un point à Federer ?

Que savez-vous de la surface choisie par l'équipe suisse ?
Lorsqu'elle a été annoncée pendant le tournoi de Marseille, j'ai été surpris car je ne connaissais pas cette marque (Opticourt, Ndlr). Mais apparemment, elle serait similaire à la surface utilisée au tournoi de Vienne, c'est-à-dire pas forcément très rapide.

Le retour de Sébastien Grosjean (absent à Metz pour blessure, Ndlr) va-t-il changer la donne pour cette rencontre ?
C'est vrai qu'avant d'aborder le premier tour à Metz, on avait appris à la fois la non sélection de Fabrice Santoro et le forfait de Sébastien Grosjean. Cela faisait beaucoup ! Il est indéniable que le retour de Sébastien redonne du poids à l'équipe de France.

"On ressent moins de pression à l'extérieur"

Selon vous, que faut-il faire pour éviter le scénario catastrophe du quart de finale 2003 face à cette même équipe suisse ?
Il faudra que chacun soit bien concentré et que la préparation de la rencontre se passe dans un sérieux exemplaire. Il faudra aussi tout donner sur le court, et garder un esprit collectif irréprochable.

Pensez-vous que Roger Federer est intouchable ?
De ce qu'il a déjà montré cette saison, c'est vrai qu'il est impressionnant. Cependant, en Coupe Davis, d'autres paramètres entrent en ligne de compte, notamment sur le plan émotionnel. L'an passé, en demi-finale, Roger Federer a perdu en Australie contre Lleyton Hewitt, alors qu'il menait deux sets à zéro. C'est sûr qu'il va être très dur à battre, mais ce n'est pas perdu d'avance.

Préférez-vous affronter la Suisse en Suisse ou en France ?
On ressent un peu moins de pression à l'extérieur. Mais la pression lorsqu'on évolue devant son public est ce que l'on appelle une pression positive. Le public peut alors faire office de cinquième homme.

Face à une équipe comme la Suisse, qui possède un "super" Federer, a-t-on tendance à se focaliser un peu plus sur l'adversaire que lors des autres rencontres ?
Dans tous les cas, on essaie de faire son match tout en tenant compte de l'adversaire. Que ce soit Roger ou un autre ne change rien.

Selon vous, la Suisse part-elle favorite sur cette rencontre ?
Forcément. Elle possède le numéro un mondial. Il n'a perdu qu'un match depuis le début de saison (contre Tim Henman à Rotterdam, Ndlr) et a déjà trois titres en poche !

Ceci dit, s'il se blesse, l'équipe suisse n'a pas autant de solutions que l'équipe de France…
Ça, c'est leur problème !

On connaît la force de la Suisse. Mais quelle est sa faiblesse ?
C'est exactement ça ! Si les Suisses perdent leur numéro un, ils ne seront vraiment pas bien !
Old 04-05-2004, 08:18 AM   #19
country flag esther
Registered User

esther's Avatar

On the sidelines for 6 months at the end of last season due to a hip injury,
Nicolas Escudé made an impressive came back to the circuit in January winning Doha- his 4th career title. Returning to the form he was in when he was forced out of the circuit, he has revenge in mind leading up to the second round DC tie against Switzerland.

Nicolas, how are you?
I'm good, i dont have any concerns.

After your encouraging results at Indian Wells (reached 4th round), do you think you are on top of your game?

It wouldn't be completely true to say i have returned to the best of my game, as i arrived in California with very little training behind me. I haven't been doing much training over there either. So yeah i'm not playing my very best at the moment, no.

What did you do with your 6 months off from the circuit?
The first part of my time off was the least painful than the second. I did many things i'm not used to doing while on the circuit, like going to see my family and having holidays. The first two months were pretty good. But after that time, it was really bad, it was TOO long!

'I feared that i may have had to end my career'.

What was it in particular which made the time seem so long?
We were distanced from the courts and because of that we had no idea what stage i were at physically. I no longer had a job! We didn't do anything during the day, so it was really boring and made the time seem like a lifetime.

When did you see the light at the end of the tunnel?

When i started to start training again, it was only physical training. From that moment, i knew that my come back wouldnt be too much further away.

From the severity of your injury, were you scared that you may have to end your career?
Yeah, especially after my forfeit at Wimby and for the month which followed that, i was really thinking about that. I had to have heaps of test to determine the cause of the injury and the duration i would have to stop for. And for those weeks, i was really doubtful.

What were you like to live with then?

Dans quel état psychologique vous trouviez-vous ?
I was really off in my own world! I was miles away i couldn't think.

Tell us about your return to the circuit.
I came back to training with my new trainer (Thierry Champion). It started off well immediately and we trained really well until we left for the first tournament. We worked for 2 1/2 months then i left for Doha and had good results that you know abuot.

What do you get from Thierry Champion?
He has a way of talking to me and an approach different to any other i have been used to before so for me, it's really good.

"Doha has a victory over myself'.

What differences are there with the manner you work with him and with
your former coach Arnaud Casagrande?

There really isn't a huge one, giving that there wasn't really a huge modification to bring to my game.

But we haeard about your new service technique. Has that really changed?
Non. Besdies, my serve isnt my forte for the moment. All that 'brouhaha' around my serve has made me laugh, knowing that the modification was relaly minimal and that my technique and rhythym hasnt changed. It was just to avoid my back foot from comign over the line.

For your return to the competition, you won Doha. Did you imagine youd have such a great come back?
I think the best thing about this was that i had a good time back on the courts. And above all, my injury wasnt upsettin me. But obviously, i woulnd't have predicted to win a tournament jsut after returning to the circuit, no.

When you lifted up the trophy at Doha, did you think about the 6 months you had off?
It was a victory over myself. However, i didn't tell myself, 'That's it, its all over.' It wasn't a muscular or tendon injury, but a bone one. So it can come back and hurt you at any moment.

"Seb's return gives the team more depth.'

What are your aims for 2004?

I didnt really have any at the start of the season, but now i would say to play without injury and to succeed in playing as many matches as possible to see how far i can go.

After your victory in Doha, is your aim to return back to the top?
No, to do that i've got to do really really well in the Grand slams and TMS tournaments. You cant forget that my 6 months off the circuit have been really hard. To have won a tournemant as fast as i did was really great. But after that, i'm still going to have to train hard and see what happens.

Back to the first round of DC won by France. Did you feel any particular tension during the tie?
None!! The group seemed perfectly fine. We had new players as well in the group with Thierry and Olivier. We had fun.

Guy Forget too?
Yeah. It's true he had great weight on his shoulders, but it was also the case for Mika and myself before the doubles! Everyone had to play their own role in the group, but it's like that.

What do you know about the chosen surface?
It was announced during Marseille, i was surprised because i didnt know this type of court (Opticourt, Ndlr). But apparently, it's similar to the surface used in Vienna, so it's probably a really fast surface.

Le retour de Sébastien Grosjean (absent à Metz pour blessure, Ndlr) va-t-il changer la donne pour cette rencontre ?
C'est vrai qu'avant d'aborder le premier tour à Metz, on avait appris à la fois la non sélection de Fabrice Santoro et le forfait de Sébastien Grosjean. Cela faisait beaucoup ! Il est indéniable que le retour de Sébastien redonne du poids à l'équipe de France.

"On ressent moins de pression à l'extérieur"

Selon vous, que faut-il faire pour éviter le scénario catastrophe du quart de finale 2003 face à cette même équipe suisse ?
Il faudra que chacun soit bien concentré et que la préparation de la rencontre se passe dans un sérieux exemplaire. Il faudra aussi tout donner sur le court, et garder un esprit collectif irréprochable.

Pensez-vous que Roger Federer est intouchable ?
De ce qu'il a déjà montré cette saison, c'est vrai qu'il est impressionnant. Cependant, en Coupe Davis, d'autres paramètres entrent en ligne de compte, notamment sur le plan émotionnel. L'an passé, en demi-finale, Roger Federer a perdu en Australie contre Lleyton Hewitt, alors qu'il menait deux sets à zéro. C'est sûr qu'il va être très dur à battre, mais ce n'est pas perdu d'avance.

Préférez-vous affronter la Suisse en Suisse ou en France ?
On ressent un peu moins de pression à l'extérieur. Mais la pression lorsqu'on évolue devant son public est ce que l'on appelle une pression positive. Le public peut alors faire office de cinquième homme.

Face à une équipe comme la Suisse, qui possède un "super" Federer, a-t-on tendance à se focaliser un peu plus sur l'adversaire que lors des autres rencontres ?
Dans tous les cas, on essaie de faire son match tout en tenant compte de l'adversaire. Que ce soit Roger ou un autre ne change rien.

Selon vous, la Suisse part-elle favorite sur cette rencontre ?
Forcément. Elle possède le numéro un mondial. Il n'a perdu qu'un match depuis le début de saison (contre Tim Henman à Rotterdam, Ndlr) et a déjà trois titres en poche !

Ceci dit, s'il se blesse, l'équipe suisse n'a pas autant de solutions que l'équipe de France…
Ça, c'est leur problème !

On connaît la force de la Suisse. Mais quelle est sa faiblesse ?
C'est exactement ça ! Si les Suisses perdent leur numéro un, ils ne seront vraiment pas bien ![/quote]

Last edited by esther : 04-05-2004 at 11:25 AM.
esther is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 04-05-2004, 02:45 PM   #20
country flag Marine
Registered User

Marine's Avatar

Marine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond repute

Video Stade 2 about the pronostics... not very interesting
http://stade2.france2.fr/video/stade2_c_20040404.ram

To summarize...arnaud said "There are not many players I like to watch playing, but Federer..when he plays, it's beautifuf QUOI !"
Rosset: "I play very well so I think I can play in single..."
Seb: "what said Marc...it's intox !" LOL

Guy Forget
Marine is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 04-05-2004, 02:46 PM   #21
country flag Marine
Registered User

Marine's Avatar

Marine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond repute

Just the pic:

Guy Forget
Old 04-05-2004, 02:47 PM   #22
country flag Marine
Registered User

Marine's Avatar

and the other one

Guy Forget
Old 04-05-2004, 06:01 PM   #23
country flag Lindsayfan
Registered User

Lindsayfan's Avatar

Lindsayfan has a reputation beyond reputeLindsayfan has a reputation beyond reputeLindsayfan has a reputation beyond reputeLindsayfan has a reputation beyond reputeLindsayfan has a reputation beyond reputeLindsayfan has a reputation beyond reputeLindsayfan has a reputation beyond reputeLindsayfan has a reputation beyond reputeLindsayfan has a reputation beyond reputeLindsayfan has a reputation beyond reputeLindsayfan has a reputation beyond repute

thanks for the pic,Marine!Seb and Arnaud r really cute!
Old 04-05-2004, 06:17 PM   #24
country flag Mrs. B
MY BOY HAS 17 GRAND SLAMS

Mrs. B's Avatar

Mrs. B has a reputation beyond reputeMrs. B has a reputation beyond reputeMrs. B has a reputation beyond reputeMrs. B has a reputation beyond reputeMrs. B has a reputation beyond reputeMrs. B has a reputation beyond reputeMrs. B has a reputation beyond reputeMrs. B has a reputation beyond reputeMrs. B has a reputation beyond reputeMrs. B has a reputation beyond reputeMrs. B has a reputation beyond repute

hello, Les Bleus!

i was in Lausanne today to check out the practice sessions, i didn't see Federer, but the other guys were there. At 4 pm, it was the French' turn to practice. I didn't stay very long because i had to drive further to Lavigny for an appointment but i saw them warm up by playing football. Llodra & Guy Forget on one side, and Clement & Benneteau on the other side.
Attached Images
File Type: jpg FR_DC.jpg (84.5 KB, 24 views)

FRENCH KISS
Mrs. B is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 04-05-2004, 07:52 PM   #25
country flag Marine
Registered User

Marine's Avatar

Thank you very much mrs.B !

Soccer is really an obsession...

The guy with Arnaud looks like Paulo by far...

Guy Forget
Old 04-05-2004, 08:45 PM   #26
country flag Lindsayfan
Registered User

Lindsayfan's Avatar

Paulo? i think it's Benneteau!

neway thanks Mrs. B! If you take other pix,plz post here!
Old 04-05-2004, 09:16 PM   #27
country flag michelleg
Registered User

michelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond repute

Its Julien for sure. Thanks for the lovely photo and the little update!

How 'bout those blue shoes???? Those are the new Nikes, btw, Feli Lopez had them on in Indian Wells (but didn't sport them in Miami.)
michelleg is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 04-05-2004, 09:21 PM   #28
country flag RogiFan88
Registered User

RogiFan88's Avatar

RogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond repute

Do they have any news on Telematin [France] about DC this week?

Más vale maña que fuerza -- proverbio español
"Pero, con todos mis respetos para Rafa, Federer tiene más talento." - Marat Safin
"Pero para mí el mejor es Roger Federer. / For me, the best is Roger Federer." - D. Nalbandian
"He's the best sportsman, I think, in the world. He has a lot of humble." - Rafael Nadal
"He's so charismatic." - Marcos Baghdatis
RogiFan88 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 04-06-2004, 12:21 AM   #29
country flag Via
Registered User

Via's Avatar

Via has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond repute

THANKS THANKS THANKS for all the articles, pics, videos etcetc !!!!

blue shoes look wierd but wierd is the word for arnaud........

lausanne is not lucerne (or something that sounds like that...) in switz ??
Via is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 04-06-2004, 03:39 AM   #30
country flag michelleg
Registered User

michelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond repute

For closer examination, the weird blue Nikes that Nono and Mika are sporting.

(and these are Feli's feet in case you're wondering.)

I have way too much time on my hands tonight - can't sleep.
Attached Images
File Type: jpg yukkybluenikes.jpg (3.5 KB, 9 views)
michelleg is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules