Mathieu recovering? - Page 2 - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 06-04-2004, 09:56 PM   #16
country flag Marine
Registered User

Marine's Avatar

Marine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond repute
Default Re: Mathieu recovering?

I got FINALLY news (translate tomorrow, I need slepping, I just say: no surgery)

vendredi 4 juin 2004

Salut à tous,
les choses se précisent. J'ai passé de nouveaux examens, notamment un arthro-scanner, qui a révélé la déchirure d'un petit ligament dans le poignet. C'est quelque chose qui est impossible à opérer et c'est ce qui explique certainement mes douleurs quand j'ai rejoué, ajouté au fait que ma blessure aux tendons n'était pas totalement cicatrisée.

Aujourd'hui, j'en suis donc à attendre que cette blessure aux tendons soit cicatrisée à 100%, ce qui devrait me prendre un mois. Ensuite, je devrai me renforcer sur le plan musculaire au niveau du bras et de l'avant-bras pour que le poignet soit mieux tenu et que je ne sois pas gêné par ce ligament déchiré.

Je viens d'enlever mon atelle et j'ai commencé une rééducation qui durera un mois. Pour ce qui est de la cicatrisation, les médecins estiment que c'est sur la bonne voie. Je passerai dans trois semaines une IRM de contrôle...

Ce n'est pas facile de vivre ça pendant Roland-Garros. J'ai préféré partir chez mes parents à Strasbourg et je ne regarde que quelques matches à la télé, complètement détaché.

Je pense que quand je reviendrai, je serai blindé après tout ce qui m'est arrivé. Pour l'instant, je fais avec, je n'ai pas le choix.
Je ne préfère plus trop me fixer d'échéances mais, si tout se passe parfaitement bien, je devrais reprendre la raquette dans un mois, frapper à nouveau des revers fin juin et peut-être reprendre en tournoi début âoût...

A bientôt.

Paulo

Guy Forget
Marine is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 06-05-2004, 06:10 AM   #17
country flag esther
Registered User

esther's Avatar

esther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond repute

arent u glad i'm back for a second liz!! first a richard translation then a paulo

Hi everyone,
I just had a few tests done which revealed a tear in my elbow. Theres some things which are impossible to operate on which explains the pains i felt when i came back to play and added to my tendon injury which hasnt fully healed yet.

I'm still waiting for my tendon injury to heal 100%, which will still need another month before it does. Then i'll be able to get back on my training program without having to risk any more ligament tearing.

It's not easy to be watching RG, but i'm not in Paris, i'm in Strasbourg with my parents and i'm just watching some matches on TV.

I'll be happy to get back on the circuit and hopefully be able to forget about everything that has happened. For the moment i've had to live with it i dont have a choice.

If everything goes well, i'll be able to start hitting up again in month's time, in June. Hopefully i'll be back playign on the circuit again in August.

Paulo
Old 06-06-2004, 02:07 PM   #18
country flag lizabeth..*
Registered User

lizabeth..*'s Avatar

lizabeth..* has a reputation beyond reputelizabeth..* has a reputation beyond reputelizabeth..* has a reputation beyond reputelizabeth..* has a reputation beyond reputelizabeth..* has a reputation beyond reputelizabeth..* has a reputation beyond reputelizabeth..* has a reputation beyond reputelizabeth..* has a reputation beyond reputelizabeth..* has a reputation beyond reputelizabeth..* has a reputation beyond reputelizabeth..* has a reputation beyond repute

A TEAR IN HIS ELBOW NOW?!!!!!!! OHHH DEAR GOD

Here Paulo have my arm.....you need it more than me!!!!!!!!!!

GOOD LUCK

Fernando Verdasco | Paul-Henri Mathieu | Richard Gasquet

Jo-Wilfried Tsonga | Marat Safin | Juan Carlos Ferrero | Carlos Moya | David Nalbandian | Mathieu Montcourt | Nicolas Mahut

lizabeth..* is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 06-17-2004, 09:02 PM   #19
country flag Marine
Registered User

Marine's Avatar

Marine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond repute

I found pics of Paulo in a charity match during RG.
He should cut his hair (!) but... is he not cutie when he smiles ??
Attached Images
File Type: gif paulo 1.gif (154.0 KB, 21 views)
File Type: gif paulo 3.gif (151.0 KB, 26 views)
File Type: gif paulo 2.gif (144.0 KB, 16 views)

Guy Forget
Old 06-18-2004, 12:09 AM   #20
country flag lizabeth..*
Registered User

lizabeth..*'s Avatar

lizabeth..* has a reputation beyond reputelizabeth..* has a reputation beyond reputelizabeth..* has a reputation beyond reputelizabeth..* has a reputation beyond reputelizabeth..* has a reputation beyond reputelizabeth..* has a reputation beyond reputelizabeth..* has a reputation beyond reputelizabeth..* has a reputation beyond reputelizabeth..* has a reputation beyond reputelizabeth..* has a reputation beyond reputelizabeth..* has a reputation beyond repute

Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!!

It's been SO long.....ahhh I miss him so much...seriously, he can have my wrist!! I don't care. They are adorable, thanks Marine!!!

GOOD LUCK

Fernando Verdasco | Paul-Henri Mathieu | Richard Gasquet

Jo-Wilfried Tsonga | Marat Safin | Juan Carlos Ferrero | Carlos Moya | David Nalbandian | Mathieu Montcourt | Nicolas Mahut

lizabeth..* is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 07-04-2004, 10:10 PM   #21
country flag Marine
Registered User

Marine's Avatar

Some news from a fan who met Paulo yesterday !!!
(read the report on his forum)

There is a small tournament near Paris this week (I think Richard won it), and this girl was there, for Richard's match. Suddenly she saw Paulo arriving for watching the match (with Dip), she 's lucky, she talked with some minutes, and he said her he hopes to play again in august !!!

Guy Forget
Old 07-05-2004, 09:42 AM   #22
country flag irishface
Registered User

irishface's Avatar

irishface has a reputation beyond reputeirishface has a reputation beyond reputeirishface has a reputation beyond reputeirishface has a reputation beyond reputeirishface has a reputation beyond reputeirishface has a reputation beyond reputeirishface has a reputation beyond reputeirishface has a reputation beyond reputeirishface has a reputation beyond reputeirishface has a reputation beyond reputeirishface has a reputation beyond repute

Great news, thanks Marine.
irishface is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules