no Rotterdam, no Marseille - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 01-30-2004, 02:13 PM   #1
sebgrosfan
Registered User

sebgrosfan's Avatar

sebgrosfan will become famous soon enough
Unhappy no Rotterdam, no Marseille

Seb just cancelled both Rotterdam and Marseille...

Now is the winter of our discontent...

Allez to the French gents and a big up to Tim! Further shouts out to Goran, Mr. Sampras and my two favourite former-players-turned-commentators: Johnny Mac and Boris!
sebgrosfan is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 01-30-2004, 05:43 PM   #2
country flag Marine
Registered User

Marine's Avatar

Marine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond repute

new interview

30 janvier 2004

Sébastien, l’IRM passée hier à matin à Paris a confirmé ce que tu craignais…
- Effectivement, je souffre d’une désinsertion du muscle adducteur moyen droit de la cuisse droite. Il y a une déchirure sur deux centimètres. Je suis donc au repos pendant trois semaines. J’ai prévu de faire une IRM de contrôle à la fin de ces trois semaines. Si c’est bien cicatrisé, il me sera alors possible de reprendre l’entraînement doucement à partir du 20 février.

Tu seras donc absent la semaine prochaine pour le 1er tour de la Coupe Davis ainsi qu’aux tournois de Rotterdam et Marseille.
- Si tout va bien, je reprends l’entraînement quand le tournoi de Marseille débute. Il m’est donc impossible de jouer ce tournoi. J’ai prévu de faire ma rentrée à Indian Wells. Mais si je récupère assez vite, il se peut que je demande une wild-card à Scottsdale pour préparer Indian Wells. Cela dépendra de mon état physique.

Ne pas pouvoir jouer devant ton public, à Marseille, doit être une énorme déception ?
- Oui, je suis très déçu. Marseille est ma ville, c’est là que j’ai effectué mes grands débuts sur le circuit. C’est dommage mais je ne peux pas faire autrement. Je donne rendez-vous au public marseillais l’année prochaine. Promis, je serai là.

Quand as-tu prévu de rentrer à Boca Ration ?
- Je prends l’avion tout à l’heure, à 10h30. J’ai encore dix heures de vol… Je vais rester tout le mois de février à Boca Raton pour profiter des enfants et dès que je serai opérationnel, je repartirai sur les tournois.

Guy Forget
Marine is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 01-30-2004, 06:48 PM   #3
country flag KellyluvsGrosjean
Registered User

KellyluvsGrosjean's Avatar

KellyluvsGrosjean has a reputation beyond reputeKellyluvsGrosjean has a reputation beyond reputeKellyluvsGrosjean has a reputation beyond reputeKellyluvsGrosjean has a reputation beyond reputeKellyluvsGrosjean has a reputation beyond reputeKellyluvsGrosjean has a reputation beyond reputeKellyluvsGrosjean has a reputation beyond reputeKellyluvsGrosjean has a reputation beyond reputeKellyluvsGrosjean has a reputation beyond reputeKellyluvsGrosjean has a reputation beyond reputeKellyluvsGrosjean has a reputation beyond repute
Default Re: no Rotterdam, no Marseille

Oh nooooo...
we dunn even have ATP tournaments here, and not even any tournaments being broadcasted on TV.....

C'mon GROSJEAN
Allez! Move on!
KellyluvsGrosjean is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 01-30-2004, 07:30 PM   #4
country flag Lindsayfan
Registered User

Lindsayfan's Avatar

Lindsayfan has a reputation beyond reputeLindsayfan has a reputation beyond reputeLindsayfan has a reputation beyond reputeLindsayfan has a reputation beyond reputeLindsayfan has a reputation beyond reputeLindsayfan has a reputation beyond reputeLindsayfan has a reputation beyond reputeLindsayfan has a reputation beyond reputeLindsayfan has a reputation beyond reputeLindsayfan has a reputation beyond reputeLindsayfan has a reputation beyond repute

Seb get well soon,baby!
Old 01-31-2004, 08:13 AM   #5
country flag esther
Registered User

esther's Avatar

esther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond repute

*cough* translated on other site *cough*

hope he's getting good rest and enjoying his time with his family
Old 01-31-2004, 09:35 AM   #6
ubrunjensen
Registered User

ubrunjensen's Avatar

ubrunjensen has a reputation beyond reputeubrunjensen has a reputation beyond reputeubrunjensen has a reputation beyond reputeubrunjensen has a reputation beyond reputeubrunjensen has a reputation beyond reputeubrunjensen has a reputation beyond reputeubrunjensen has a reputation beyond reputeubrunjensen has a reputation beyond reputeubrunjensen has a reputation beyond reputeubrunjensen has a reputation beyond reputeubrunjensen has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by sebgrosfan
Now is the winter of our discontent...
Na ma ha! Very funny, Sebgrosfan! And very accurate, too!
The winterbreak just goes on and on...no Grosjean and no tennis!
But hopefully he will get better soon!
Old 01-31-2004, 11:53 AM   #7
country flag Lizan
Registered User

Lizan's Avatar

Lizan has a reputation beyond reputeLizan has a reputation beyond reputeLizan has a reputation beyond reputeLizan has a reputation beyond reputeLizan has a reputation beyond reputeLizan has a reputation beyond reputeLizan has a reputation beyond reputeLizan has a reputation beyond reputeLizan has a reputation beyond reputeLizan has a reputation beyond reputeLizan has a reputation beyond repute

Now I finally had the chance to see Seb in real person in Rotterdam and now he has cancelled, dammit.. But his health is more important, hope he gets better soon..

Me Appy

Lizan is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 01-31-2004, 12:34 PM   #8
xuzizhen
Registered User

xuzizhen's Avatar

xuzizhen has a reputation beyond reputexuzizhen has a reputation beyond reputexuzizhen has a reputation beyond reputexuzizhen has a reputation beyond reputexuzizhen has a reputation beyond reputexuzizhen has a reputation beyond reputexuzizhen has a reputation beyond reputexuzizhen has a reputation beyond reputexuzizhen has a reputation beyond reputexuzizhen has a reputation beyond reputexuzizhen has a reputation beyond repute

and French team's daviscup journey....really worry about it
Old 01-31-2004, 03:01 PM   #9
ubrunjensen
Registered User

ubrunjensen's Avatar

ubrunjensen has a reputation beyond reputeubrunjensen has a reputation beyond reputeubrunjensen has a reputation beyond reputeubrunjensen has a reputation beyond reputeubrunjensen has a reputation beyond reputeubrunjensen has a reputation beyond reputeubrunjensen has a reputation beyond reputeubrunjensen has a reputation beyond reputeubrunjensen has a reputation beyond reputeubrunjensen has a reputation beyond reputeubrunjensen has a reputation beyond repute

Hmm, Escudé seems to be back in form, and Clément, though a bit unpredictable, is not exactly bad at tennis. But yes, it's worrying that there's no Grosjean to lead the team to victory. Croatia has Ljubicic and Mario Ancic, big servers both of them. Don't know the rest of the Croatian team.
It would be bad to get kicked out in the first round! I want France to return to another final! And win it! Still hate the thought of them losing to Russia last time...
Old 01-31-2004, 03:25 PM   #10
xuzizhen
Registered User

xuzizhen's Avatar

xuzizhen has a reputation beyond reputexuzizhen has a reputation beyond reputexuzizhen has a reputation beyond reputexuzizhen has a reputation beyond reputexuzizhen has a reputation beyond reputexuzizhen has a reputation beyond reputexuzizhen has a reputation beyond reputexuzizhen has a reputation beyond reputexuzizhen has a reputation beyond reputexuzizhen has a reputation beyond reputexuzizhen has a reputation beyond repute

and santoro's out, it's very disadvantageous for the double!!!
Old 01-31-2004, 08:16 PM   #11
country flag wilma
Registered User

wilma's Avatar

wilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond repute
Default Re: Re: no Rotterdam, no Marseille

Quote:
Originally Posted by Lizan
Now I finally had the chance to see Seb in real person in Rotterdam and now he has cancelled, dammit.. But his health is more important, hope he gets better soon..
Yes, I'm very sorry for you, Lizanne! You'll just have to do with Federer now our sweetie darling is not there I hope you'll have a real good time!
wilma is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 02-01-2004, 10:26 AM   #12
ubrunjensen
Registered User

ubrunjensen's Avatar

Who will play the double with Llodra?
How can they kick Santoro off the team? He and Llodra did so well in Melbourne!
Old 02-01-2004, 10:28 AM   #13
country flag Lizan
Registered User

Lizan's Avatar

Lizan has a reputation beyond reputeLizan has a reputation beyond reputeLizan has a reputation beyond reputeLizan has a reputation beyond reputeLizan has a reputation beyond reputeLizan has a reputation beyond reputeLizan has a reputation beyond reputeLizan has a reputation beyond reputeLizan has a reputation beyond reputeLizan has a reputation beyond reputeLizan has a reputation beyond repute

Ohhhh thank u Wilma.. Yeah I think I have to do with Federer. But that's not a problem at all.. I'm really dissapionted , but now I can focus on the number one of the world!!

Me Appy

Old 02-01-2004, 10:37 AM   #14
country flag wilma
Registered User

wilma's Avatar

wilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond repute

Found this pic from Rotterdam last year. I WANT TO BE THAT WOMAN LAUGHING WITH HIM *jealous*
Attached Images
File Type: bmp seb-chat rotterdam 2003.bmp (175.8 KB, 62 views)
wilma is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 02-01-2004, 10:43 AM   #15
country flag Lizan
Registered User

Lizan's Avatar

OMMMMMGGGGGG he looked so awful overthere, really sorry.. NOW HE JUST LOOKS SO MUCH BETTER.. I remember I was on the chat there with Hrbaty the day before (which was soooo cool, he answered a few questions), and I was soo looking forward to be on the chat with Seb (coz I knew he was going to be on there the day after).. And I coulnd't get on it, probably to many people..

Me Appy

Reply

Thread Tools

Posting Rules