new interview - Page 2 - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 01-13-2004, 02:10 PM   #16
country flag Marine
Registered User

Marine's Avatar

Marine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond repute

I put you at ease, I've the same problem in english

Guy Forget
Marine is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 01-13-2004, 04:58 PM   #17
country flag wilma
Registered User

wilma's Avatar

wilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond repute

Marine:
Quote:
I've the same problem in english
But at least you can write in English. That's more than I can do in French - well maybe I could write sth, but no one would understand it
wilma is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 01-13-2004, 07:47 PM   #18
country flag michelleg
Registered User

michelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond repute

Wilma, I am trying to learn French as well. I've no problem reading it at tall, but when it comes time to speak it....I'm the Queen of the One Word Sentence!

I learned tons while in Paris (conversational and utilitarian French,) but still don't know how to conjugate verbs in tu form...I need to enroll in a class.....or better yet, move to France.

So for now I speak English and Spanish And given my player preferences, the Spanish is coming in very handy! (Sorry, Nono)
michelleg is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 01-13-2004, 07:56 PM   #19
cpuisette
Registered User

cpuisette's Avatar

cpuisette is on a distinguished road
Default Re: new interview

I know this forum for 3 months but it's the first time i post a message.
There is a new interview on seb's site, he's playing in Kooyong tomorrow against agassi.
cpuisette is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 01-13-2004, 09:15 PM   #20
country flag Marine
Registered User

Marine's Avatar

Marine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond repute

ouai je sais mais j'avais la fleme de le mettre ..lol...et encore plus de traduire, esther s'en chargera ...

New interview
13 janvier 2004

Sébastien, tu rencontres demain André Agassi au tournoi exhibition de Kooyong. Quand es-tu arrivé en Australie ?

Nous sommes arrivés samedi soir. J’ai tapé la balle hier assez tranquillement et un petit peu aujourd’hui. Là, il est 22h15 (12h15 en France). Nous sortons du restaurant et nous prenons la direction de l’hôtel. Mon match contre Agassi est programmé demain, vers 14h. C’est bien, je suis assuré de disputer trois rencontres dans la semaine.

Comment te sens-tu après le tournoi de Doha ?

Ça va mieux qu’il y a quelques jours. En descendant de l’avion, j’avais mal en bas du dos. A Doha, après avoir joué trois sets contre Ljubicic, j’ai enchaîné par un match de double avec Nicolas (Escudé) et nous avons disputé trois nouveaux sets. A la fin de la journée, la douleur est apparue. L’avion n’a rien arrangé mais aujourd’hui, ça va mieux. Je suis quand même passé tout à l’heure entre les mains du kiné.

Quel bilan tires-tu du tournoi de Doha ?

Même si j’ai perdu contre Ljubicic, je trouve que j’ai fait un match correct pour mon premier tournée de l’année. De son côté, Ljubicic a déclaré en conférence de presse qu’il venait de réaliser le meilleur match de sa carrière. Il a super bien servi. J’aurais souhaité aller plus loin mais l’ensemble, c’est satisfaisant. Et puis petit à petit, je commence à avoir de meilleurs sensations. Avec les trois matchs à disputer ici, je pense que ça sera suffisant pour arriver fin prêt à l’Open d’Australie.

Peux-tu nous présenter ce tournoi exhibition ?

Il y a huit engagés : André Agassi, Roger Federer, Andy Roddick, David Nalbandian, Taylor Dent, Robby Ginepri, Thomas Johansson et moi. Tout le monde va faire trois matchs. Les vainqueurs avancent dans le tableau tandis que les perdants jouent pour la 5eme, 6eme, 7eme et 8eme place. Les conditions sont complètement différentes de Doha. Les balles sont plus petites, elles volent plus. Mais ça va, ce n’est pas trop mal. Je sens que mon jeu se met en place.

Débuter contre André Agassi, ce n’est vraiment pas un cadeau…

C’est du costaud mais c’est bien, ça va me permettre de me situer un peu. En plus, il joue tout le temps super bien en début de saison. Ça va être un très bon test.

Guy Forget
Old 01-14-2004, 07:35 AM   #21
country flag wilma
Registered User

wilma's Avatar

wilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond repute

WHAT DOES THIS MEAN????
Quote:
j’avais mal en bas du dos
Please don't tell me he's injured again?
Old 01-14-2004, 07:37 AM   #22
country flag Marine
Registered User

Marine's Avatar

don't worry, it was because of the travel...

But...Seb lost against Agassi in Kooyong, 3/6 3/6.

Guy Forget
Old 01-14-2004, 08:21 AM   #23
country flag rebel
Registered User

rebel has a reputation beyond reputerebel has a reputation beyond reputerebel has a reputation beyond reputerebel has a reputation beyond reputerebel has a reputation beyond reputerebel has a reputation beyond reputerebel has a reputation beyond reputerebel has a reputation beyond reputerebel has a reputation beyond reputerebel has a reputation beyond reputerebel has a reputation beyond repute

Poor Seb

My first live match and he lost to Agassi - argh!!
Esther and I did get Passing Potes signed though
rebel is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 01-14-2004, 09:13 AM   #24
country flag Marine
Registered User

Marine's Avatar

I can understand Seb was sad and disapinted by his loss, but...He could has been nicer with esther and you...

Guy Forget
Old 01-14-2004, 09:44 AM   #25
country flag wilma
Registered User

wilma's Avatar

Rebel, you got Passing Potes signed?????? DETAILS, PLEASE! Wasn't he nice to you?
And, well yes shame he lost.
Reply

Thread Tools

Posting Rules