Articles, News ... - Page 19 - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Old 01-12-2010, 08:11 PM   #271
country flag Baghdatis#1

Baghdatis#1 has a reputation beyond reputeBaghdatis#1 has a reputation beyond reputeBaghdatis#1 has a reputation beyond reputeBaghdatis#1 has a reputation beyond reputeBaghdatis#1 has a reputation beyond reputeBaghdatis#1 has a reputation beyond reputeBaghdatis#1 has a reputation beyond reputeBaghdatis#1 has a reputation beyond reputeBaghdatis#1 has a reputation beyond reputeBaghdatis#1 has a reputation beyond reputeBaghdatis#1 has a reputation beyond repute
Default Re: Articles, News ...

Baghdatis on course for Hewitt match-up

Marcos Baghdatis edged closer to a potential third round showdown with Lleyton Hewitt after brushing aside Australian Nick Lindahl 6-2 7-5 at the Medibank International Sydney on Monday.

Baghdatis and Hewitt have not met since their epic Australian Open clash in 2008 where Hewitt prevailed in five sets in a match that lasted until 4.30 in the morning – the latest finish in Open history.

Baghdatis admitted his serve will need some work if he is to progress any further in this competition, with Lindahl giving the world No.42 a scare when he broke him to level the second set, before the Cypriot won the last three games.

“I didn’t play that good, I didn’t serve very well and had a very low percentage on first serve,” Baghdatis said.

“But I got a match of one hour, 15 minutes in the heat, that’s good. There are a lot of positive things out of this match and some negative, I’ll work on the negatives and keep the positives.”

Lindahl, who beat Bernard Tomic last month to secure a wildcard for the main draw of the Australian Open, admitted he had been overawed by playing on Ken Rosewall Arena.

“It was pretty gusty out there and there were a lot of people, I haven’t really played in that atmosphere much and it took a while to get used to,” he said.

“I didn’t play my proper game today, I just tried to go for a bit too much, I was a bit nervous.”

Hewitt will face Italy’s Andreas Seppi in the second round after the world No.49 beat Australian qualifier Marinko Matosevic 6-4 6-4 on Monday.

Seppi has a 2-1 record over Hewitt and beat the the South Australian in the quarter-finals in Sydney in 2006 and confident of pulling off another shock victory.

“He was one of the first top 10 players that I beat in my career and it was a very big moment for me and my development and I am looking forward to facing him again,” Seppi said.

“I am in good shape and it is always nice to play on the big courts against the top players and I have nothing to lose and if I play my best then I am more than capable of beating him.”

Richard Gasquet also cruised into the second round with a comfortable 6-4 6-1 win over world No.46 Feliciano Lopez of Spain.

The French former world No.7, who missed Wimbledon and the French Open after being banned for two-and-a-half months after traces of cocaine were found in his system, has slipped to 53 in the rankings after a nightmare 2009.

However, after the Court of Arbitration for Sport (CAS) ruled against the World Anti Doping Agency’s (WADA) call to increase the ban to two years, Gasquet said he can focus fully on getting his career back on track.

“I am happy. I just want to enjoy now because I had a big story , I was a really tiring eight months with it in the head. It was horrible,” he said.

“It is more tiring than to play 10 grand slams in a row, so I am not fresh, trust me.”

Earlier in the day No.1 seed Gael Monfils withdrew from the tournament due to a shoulder injury.

Through the good and the bad, always my #1, no matter what the rankings say
Baghdatis#1 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 01-12-2010, 08:22 PM   #272
country flag Baghdatis#1

Baghdatis#1 has a reputation beyond reputeBaghdatis#1 has a reputation beyond reputeBaghdatis#1 has a reputation beyond reputeBaghdatis#1 has a reputation beyond reputeBaghdatis#1 has a reputation beyond reputeBaghdatis#1 has a reputation beyond reputeBaghdatis#1 has a reputation beyond reputeBaghdatis#1 has a reputation beyond reputeBaghdatis#1 has a reputation beyond reputeBaghdatis#1 has a reputation beyond reputeBaghdatis#1 has a reputation beyond repute

Μια καλή αρχή ψάχνει ο Μάρκος

O Μάρκος Παγδατής θα ξεκινήσει τους αγώνες του στο Medibank International τη Δευτέρα απέναντι στον Αυστραλό Nick Lindahl. Στην τελετή της κλήρωσης το Σάββατο, ο Μάρκος ομολόγησε ότι πολύ λίγα ξέρει για τον Αρ. 251 στην κατάταξη αντίπαλο του. “Ο Nick Lindahl δεν μου είναι γνώριμος, αλλά θα πρέπει να είμαι προσεκτικός και απλά θα προσπαθήσω όσο είναι δυνατόν. Ελπίζω να πάω καλά φέτος στο Sydney.”

Ο 21 χρόνων Lindahl στην τετράχρονη καριέρα του, έχει κερδίσει μόλις ένα αγώνα επιπέδου ATP World Tour, νικώντας τον Sam Querrey για να φθάσει στον δεύτερο γύρο του PTT Thailand Open στην Bangkok το 2007. Ο Σουηδικής καταγωγής Αυστραλός κέρδισε πρόσφατα το τουρνουά Australian Open wild card play-off, με νίκη επί του Bernard Tomic.

“Νοιώθω ότι πραγματικά κέρδισα την θέση μου στην κλήρωση του Sydney μετά το Australian Open wild card play-off,“ είπε ο Lindahl. “έχει για μένα μεγάλη σημασία που οι διοργανωτές πιστεύουν σε μένα και μου έχουν δώσει αυτήν την ευκαιρία. Ασφαλώς θα εκμεταλλευτώ την ευκαιρία αυτή“.

Ο Μάρκος θα παίξει στον αγώνα του πρώτου γύρου εναντίον ενός από τα φαβορί του τόπου.

*Marcos said that he is not familiat with Lindahl, so he needs to be careful and play his best and he hopes to do well in Sydney

Old 01-12-2010, 08:24 PM   #273
country flag Baghdatis#1

http://tennisnews.gr/greek-tennis/me...ghdatis-sydney
Can't see the article

Old 01-12-2010, 08:30 PM   #274
country flag Baghdatis#1

Με το δεξί ο Μάρκος στο Σίδνευ

Πραγματοποιώντας πολύ καλή εμφάνιση στο 1ο σετ και διατηρώντας τη ψυχραιμία του στο 2ο, ο Μάρκος Παγδατής κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιο του νεαρού Αυστραλού wild card, Νικ Λιντάλ στον 1ο γύρο του Medibank International στο Σίδνευ και θα περιμένει έναν εκ των Τροίτσκι (Νο6)/Σερά στους "16" της διοργάνωσης.

Ο Μάρκος Παγδατής άφησε πίσω του την πολύ κακή εμφάνιση και τη βαριά ήττα που υπέστη από τον Τόμας Μπέρντιχ στο 2ο γύρο του Brisbane International την προηγούμενη εβδομάδα και ξεκίνησε ιδανικά τις υποχρεώσεις του στο τελευταίο τουρνουά πριν ταξιδέψει στη Μελβούρνη για να υπερασπιστεί τους 180 πολύτιμους βαθμούς που κατέκτησε πέρυσι στο Australian Open, φτάνοντας μέχρι τον 4ο γύρο της διοργάνωσης (l.Djokovic).

O 24χρονος Κύπριος πρωταθλητής, Νο42 στον κόσμο, έπαιξε πολύ ωραίο τένις, ειδικά στο 1ο σετ όπου κυριάρχησε απόλυτα του 21χρονου, No233 στον κόσμο, Νικ Λιντάλ ενώ παρά την αγωνιστική άνοδο του Αυστραλού στο 2ο κατάφερε να φύγει νικητής από την αναμέτρηση με 6-2, 7-5 μετά από 1 ώρα και 20 λεπτά.

Ο Μάρκος στο 1ο σετ ήταν εντυπωσιακός και εκμεταλλευόμενος τα πολλά αβίαστα λάθη του αντιπάλου του, απόρροια της απειρίας, κατάφερε να "σπάσει" δύο φορές το σερβίς του Λιντάλ φτάνοντας με συνοπτικές διαδικασίες στο 6-2. Στο 2ο σετ ο Αυστραλός, παρακινούμενος από τους συμπατριώτες του, ανέβασε αισθητά την απόδοσή του και περιόρισε αρκετά τα αβίαστα λάθη του. Ο Παγδατής ξεκίνησε με break στο 2ο σετ, όμως ο νεαρός Λιντάλ, γεννημένος στη Σουηδία, κατάφερε να ισοφαρίσει στο 4ο game (2-2) δείχνοντας ορισμένα πολύ καλά στοιχεία στο παιχνίδι του.

Το χειρότερο σενάριο για τον Παγδατή ήταν να πάει στο 3ο σετ και ο Κύπριος κατάφερε να αποφύγει την ταλαιπωρία πετυχαίνοντας ένα ακόμη break στο 11ο game (6-5) ενώ έκλεισε το ματς με ένα love game, εξασφαλίζοντας την πρόκριση για το 2ο γύρο του Medibank International των 484,750 δολαρίων.

Πλέον ο Παγδατής θα έχει μια ημέρα ρεπό και την Τετάρτη θα αγωνιστεί με έναν εκ των Τροίτσκι/Σερά για την είσοδο στα προημιτελικά του θεσμού.

Στο μεταξύ, εντυπωσιακό ήταν το ντεμπούτο του Ρισάρντ Γκασκέ. Ο 23χρονος Γάλλος συνεχίζει το πολλά υποσχόμενο ξεκίνημα στη φετινή σεζόν και με μια άνετη επικράτηση με 6-1, 6-4 επί του Φελιτσιάνο Λόπεζ, ξεκίνησε ιδανικά τις υποχρεώσεις του στο Σίδνευ. Επόμενος αντίπαλος για το Νο53 στον κόσμο, ένας εκ των Μπέκερ/Τσέλα.

Αντίθετα, άτυχος στάθηκε ένας άλλος Γάλλος... Ο λόγος για τον Γκάελ Μονφίς, Νο1 του ταμπλό ο οποίος τραυματίστηκε στον αριστερό ώμο και αναγκάστηκε να αποσύρει τη συμμετοχή του από το τουρνουά. Ο Γάλλος, Νο12 της παγκόσμιας κατάταξης, ελπίζει να νικήσει το χρόνο και να καταφέρει να αγωνιστεί κανονικά στο Australian Open το οποίο ξεκινάει την ερχόμενη Δευτέρα (18/1).

"Το ελπίζω... Θα προσπαθήσω να προπονηθώ λίγο στα μέσα της εβδομάδας και βλέπουμε. Πραγματικά ελπίζω να τα καταφέρω" τόνισε ο Μονφίς.

Δευτέρα 11/1: 1ος γύρος Medibank International Sydney
Mayer (Argentina) beat 7-Andreev (Russia) 6-7(7) 6-3 7-6(4)
Starace (Italy) beat Gil (Portugal) 6-1 6-4
Baghdatis (Cyprus) beat Lindahl (Australia) 6-2 7-5
Cuevas (Uruguay) beat Llodra (France) 6-2 7-6(1)
Seppi (Italy) beat Matosevic (Australia) 6-4 6-4
Gasquet (France) beat Lopez (Spain) 6-1 6-4

*It says that Marcos won 6-2 7-5 in an hour and 20 minutes over Lindahl, and he played really well in the 1st set, but then Lindahl raised his level, and he will play Troicki or Serra in R2

Old 01-12-2010, 08:46 PM   #275
country flag Baghdatis#1

Με Τροίτσκι ο Παγδατής

Το εμπόδιο του νεαρού Σέρβου, Βίκτορ Τροίτσκι καλείται να ξεπεράσει ο Μάρκος Παγδατής για την είσοδό του στην προημιτελική φάση του Medibank International στο Σίδνευ. Ο Τροίτσκι, Νο6 του ταμπλό και Νο29 στον κόσμο, νίκησε με 2-0 σετ τον Φλοράν Σερά την Τρίτη και έκλεισε ραντεβού με τον Κύπριο πρωταθλητή στους "16".

Σε αμείωτους ρυθμούς συνεχίζεται η προετοιμασία του Μάρκου Παγδατή ενόψει του Australian Open 2010. Ο 24χρονος από τη Λεμεσό, Νο42 στον κόσμο, βρίσκεται στο Σίδνευ όπου παίρνει μέρος στο τουρνουά των 372,500 δολαρίων στη μεγαλύτερη πόλη της Αυστραλίας, εκεί όπου τη Δευτέρα ξεπέρασε το εμπόδιο του ντόπιου Νικ Λιντάλ με 2-0 σετ και εξασφάλισε τη συμμετοχή του στο 2ο γύρο της ATP World Tour 250 διοργάνωσης.

Την Τρίτη (12/1) ο Παγδατής έμαθε τον αντίπαλο που καλείται να αντιμετωπίσει για την πρόκριση στους "8" καλύτερους του θεσμού. Αυτός είναι ο Βίκτορ Τροίτσκι ο οποίος έχει ξεκινήσει πολύ δυνατά στη φετινή σεζόν, προερχόμενος από την καλύτερή του χρονιά (2009) στην ATP. Ο 23χρονος από το Βελιγράδι έφτασε μέχρι τα ημιτελικά στο Qatar Open όπου γνώρισε τη συντριβή από τον Ράφαελ Ναδάλ, ωστόσο με την παρουσία του στην Ντόχα έδειξε ότι έχει πολλές δυνατότητες και αξίζει ένα καλύτερο ranking.

Στον πρώτο του αγώνα στο Σίδνευ, ο Τροίτσκι νίκησε δύσκολα 7-6(5), 6-4 τον Φλοράν Σερά, Νο64 στον κόσμο και έκλεισε ραντεβού με τον Παγδατή στους "16" της διοργάνωσης. Ο Σέρβος πήρε το 1ο σετ στο tie break, με τους δύο μονομάχους να μοιράζονται από ένα break, ενώ στο 2ο σετ δεν απειλήθηκε καθόλου από τον αντίπαλό του και με κυρίαρχο σερβίς (20 άσους) κατάφερε να "σπάσει" το σερβίς του Γάλλου φτάνοντας τελικά στη νίκη μετά από 1 ώρα και 34 λεπτά.

Έτσι, την Τετάρτη, Τροίτσκι και Παγδατής θα συναντηθούν για πρώτη φορά αντιμέτωποι στην καριέρα τους με φόντο τα προημιτελικά του Medibank International.

Τρίτη 12/1: 2ος γύρος Medibank International Sydney
Luczak (Australia) beat Acasuso (Argentina) 7-6(1) 6-4
Fish (U.S.) beat Ball (Australia) 6-4 7-6(4)
Benneteau (France) beat Sela (Israel) 6-3 6-1
Korolev (Russia) beat 5-Querrey (U.S.) 6-2 5-7 6-4
6-Troicki (Serbia) beat Serra (France) 7-6(5) 6-4
8-Becker (Germany) beat Ignacio Chela (Argentina) 6-3 6-3

*Basically just says that Marcos will face Troicki in R2

Old 01-15-2010, 12:28 AM   #276
country flag Baghdatis#1

Του το 'κλεισε το σπίτι ο Μάρκος

Ένας Μάρκος Παγδατής φτιαγμένος για μεγάλα πράγματα, πέτυχε μια σπουδαία νίκη-ανατροπή επί του Λέιτον Χιούιτ για τα προημιτελικά του Medibank International στο Σίδνευ, μέσα στην έδρα του Αυστραλού πρωταθλητή και πήρε παλικαρίσια πρόκριση για τα ημιτελικά της διοργάνωσης όπου θα συναντήσει τον "πελάτη" Μάρντι Φις.

Αυτός ο Μάρκος δεν έχει να φοβάται τίποτα και κανέναν... Με σπουδαία εμφάνιση, βγαλμένη από την ονειρική πορεία μέχρι τον τελικό του Australian Open 2006, ο 24χρονος Κύπριος κατάφερε να ανατρέψει την εις βάρος του κατάσταση που είχε διαμορφωθεί στο 1ο σετ και μετά από 2 ώρες συναρπαστικού τένις, πανηγύρισε μια σπουδαία νίκη με 4-6, 6-2, 6-3 επί του Λέιτον Χιούιτ για τους "8" του Medibank International Sydney των 372,500 δολαρίων.

Ο Παγδατής, αν εξαιρέσουμε το εναρκτήριο σετ και τα τρία πρώτα games του 2ου, στη συνέχεια έβγαλε τον καλύτερό του εαυτό και κυριάρχησε απόλυτα του αντιπάλου του με τον οποίον άλλωστε είχε και ανοιχτούς λογαριασμούς από το επεισοδιακό ραντεβού τους "32" του Australian Open 2008 όταν ο Χιούιτ τον είχε νικήσει στα 5 σετ (4-6, 7-5, 7-5, 6-7, 6-3) σε έναν αγώνα που είχε ολοκληρωθεί στις 04:34 τα ξημερώματα ώρα Μελβούρνης.

Με επιβλητικό σερβίς και σταθερό παιχνίδι από τη βασική γραμμή το οποίο ενίοτε γινόταν σούπερ πιεστικό, ο Παγδατής, συνήλθε γρήγορα από ένα μέτριο 1ο σετ το οποίο ο Χιούιτ, παίζοντας αποτελεσματικά και εκμεταλευόμενος τα αρκετά λάθη του αντιπάλου του, κατέκτησε με 6-4 σε 49 λεπτά, έχοντας ένα break στο 3ο game (2-1).

Ο 28χρονος Αυστραλός, Νο4 του ταμπλό και Νο22 στον κόσμο, μπήκε δυνατά και στο 2ο σετ και με νέο break στο 3ο game πήρε προβάδισμα με 2-1 και όλοι πίστεψαν ότι το παιχνίδι είχε τελειώσει. Όχι όμως και ο Παγδατής ο οποίος στη συνέχεια ανέβασε κατακόρυφα την απόδοσή του και παίζοντας απελευθερωμένα και σταθερά, "έσπασε" τρεις συνεχόμενες φορές το σερβίς του Χιούιτ κατακτώντας 5 συνεχόμενα games, φτάνοντας στο 6-2.

Ούτε οι αντιδράσεις του ένθερμου κοινού στο κεντρικό court του Olympic Tennis Center πτόησαν τον Μάρκο ο οποίος συνέχισε το ίδιο δυνατά και στο καθοριστικό σετ. Ο Κύπριος διατηρούσε με σχετική άνεση το σερβίς του και εκμεταλλευόμενος τη μοναδική ευκαιρία για break που του παρουσιάστηκε, "έσπασε" τον Χιούιτ στο 4ο game, πήρε προβάδισμα με 3-1 και δεν κοίταξε ξανά πίσω, φτάνοντας στην μεγάλη νίκη μετά από 121 λεπτά.

O Παγδατής ολοκλήρωσε το ματς με το σπουδαίο ποσοστό του 78% κερδισμένων πόντων από το 1ο σερβίς έχοντας 9 άσους, 14 winners και 15 αβίαστα λάθη. Από την άλλη ο Χιούιτ, τέσσερις φορές πρωταθλητής του Σίδνευ (2000-01, 2004-05), είχε μόλις 6 winners και 14 αβίαστα λάθη.

Αυτή ήταν η 2η νίκη του Παγδατή επί του Χιούιτ σε τρεις συνολικά αναμετρήσεις, με τον Κύπριο να βρίσκεται σε σπουδαία αγωνιστική και κυρίως ψυχολογική κατάσταση ενόψει του Australian Open στο οποίο ο Κύπριος καλείται να υπερασπιστεί, τουλάχιστον, τους 180 περσινούς βαθμούς που κατέκτησε με την πορεία του μέχρι τη φάση των "16" (ήττα από Τζόκοβιτς).

Επόμενος αντίπαλος για τον Παγδατή την Παρασκευή (07:30GR, στο κεντρικό court) ο Μάρντι Φις ο οποίος νίκησε 7-6(5), 6-2 τον Αυστραλό Πίτερ Λούτσακ. Ο Κύπριος σε δύο αναμετρήσεις με τον Αμερικανό μετράει δύο νίκες. Η πρώτη ήρθε πέρυσι στο Australian Open και η δεύτερη την προηγούμενη εβδομάδα στον 1ο γύρο του Brisbane International.

Στον άλλο ημιτελικό θα κοντραριστούν δύο Γάλλοι. Ο Ρισάρντ Γκασκέ ο οποίος νίκησε 6-3, 7-6(7) τον Πότιτο Σταράτσε και ο Ζουλιάν Μπενετό ο οποίος απέκλεισε τον Αργεντινό Μάγιερ με 6-4, 6-7(5), 6-0.

Πέμπτη 14/01: Προημιτελικά Medibank International
Baghdatis (Cyprus) beat 4-Hewitt (Australia) 4-6 6-2 6-3
Benneteau (France) beat Mayer (Argentina) 6-4 6-7(5) 6-0
Gasquet (France) beat Starace (Italy) 6-3 7-6(7)
Fish (U.S.) beat Luczak (Australia) 7-6(5) 6-2

*Basically says Marcos beat Hewitt and plays Fish next...

Old 01-15-2010, 12:31 AM   #277
country flag Baghdatis#1

http://tennisnews.gr/greek-tennis/me...ghdatis-hewitt
Once again I can't open an article on tennisnews.gr...

Old 01-15-2010, 12:40 AM   #278
country flag Baghdatis#1

Baghdatis eliminates Hewitt in Sydney

Cypriot Marcos Baghdatis stole the show in Sydney as he knocked Australian No.1 Lleyton Hewitt out of the MediBank International with a 4-6, 6-2, 6-3 quarter-final victory.

The quarter-final match-up promised much after the pair had a five set classic the last time they met in the 2008 Australian Open, and they delivered again in three keenly contested sets.

Hewitt started in promising fashion, breaking Baghdatis early in the first set and hanging tough as the Cypriot pushed to level the scores.

The former world No.1 held firm, took the set and then stole a break and a 2-1 lead in the second set.

But Baghdatis lifted his play to reel off six straight games, taking the set and a 1-0 lead in the third.

A solitary service break was then enough to secure the decider for the 2006 Australian Open finalist who finished off the four-time Sydney champion with an ace.

Baghdatis will now take on the winner of the Peter Luczak-Mardy Fish quarter-final being played Thursday night.

Meanwhile former world No.7 Richard Gasquet booked a semi-final spot for a second successive year after beating Italy’s Potito Starace 6-3 7-6 (9-7).

Gasquet looked in fine touch, showing the class that made him a top 10 player before his two-and-a-half month ban after testing positive to cocaine last year.

He’ll meet countryman Julien Benneteau after his 6-4 6-7 (7-5) 6-0 win over Argentine Leonardo Mayer.

Old 01-15-2010, 12:41 AM   #279
country flag Baghdatis#1

Μεγάλη νίκη - ανατροπή για Παγδατή

Ο Μάρκος Παγδατής βγήκε θριαμβευτής από την αναμέτρηση του με τον Lleyton Hewitt στα πλαίσια του 'Medibank International Sydney', αφού όχι μόνο κέρδισε τον Αυστραλό αντίπαλό του, πέτυχε και μια μεγάλη ανατροπή, έχοντας χάσει το πρώτο σετ με 6-4.

Ο Κύπριος πρωταθλητής έδειξε ότι είναι σε εξαιρετική κατάσταση ενόψει του Australian Open που διεξάγεται σε μία εβδομάδα στη Μελβούρνη, κερδίζοντας τον Αυστραλό πρώην Νο1 της παγκόσμιας κατάταξης με 2-1 σετ μετά από 2 ώρες συναρπαστικού τένις. Στο πρώτο σετ, αν και είχε τις περισσότερες ευκαιρίες, δε κατάφερε να αξιοποιήσει τα τρία break-points που είχε στη διάθεσή του. Αντίθετα ο Hewitt 'πήρε' το μοναδικό break point και κέρδισε το σετ με 6-4. Στη συνέχεια του παιχνιδιού ο Μάρκος μπήκε αφοσιωμένος μην έχοντας διάθεση να αφήσει άλλες ευκαιρίες να πάνε χαμένες. Κέρδισε το δεύτερο σετ με 6-2, έχοντας σπάσει τρεις φορές το σερβίς του αντιπάλου του σε έξι ευκαιρίες που είχε.

Στο τρίτο και τελευταίο σετ, ο Κύπριος πρωταθλητής ήταν νευρικός στο σερβίς του, έχοντας μόλις 37% στο πρώτο του σερβίς. Παρόλα αυτά με υπομονή κατάφερε να κερδίσει την πλειοψηφία των πόντων στο δεύτερο σερβίς του και με ένα κερδισμένο break point σε μόνο μία ευκαιρία για break και από τις δύο πλευρές, να πάρει το σετ με 6-3 και την σπουδαία.

*Basically says the same stuff about the other two articles about this win against Hewitt. No quotes, just boring stats

Old 01-16-2010, 03:34 AM   #280
country flag Baghdatis#1

Baghdatis battles into final

Marcos Baghdatis’s love affair with the Australian tennis public continued on Friday as the popular Cypriot booked his place in the final of the Medibank International Sydney with a tremendous three-set victory battle with American Mardy Fish.

Baghdatis prevailed 6-4 6-7 (7-5) 7-6 (7-5) against the big-serving Fish in an arm wrestle of a match that lasted a little under three hours.

The 2006 Australian Open finalist will now meet Richard Gasquet, who beat fellow Frenchman Julien Benneteau in the other semi-final, on Ken Rosewall Arena on Saturday.

Baghdatis spurned a match point in the second set and Fish took advantage of his reprieve to clinch the tiebreak 7-5.

The deciding set followed a similar pattern and, although both players broke serve early on, it took a second tiebreak to decide the winner with Baghdatis finally coming out on top against the world No.55 after squandering two further match points.

World No.53 Gasquet beat Benneteau 6-3 7-5 to qualify for his first final at this event after falling at the semi-final stages in 2009 and 2007, and showed glimpses of the form that took him to No.7 in the world three years ago.

Gasquet’s name was tarnished last May when he was banned for two-and-a-half months after traces of cocaine were found in his system, forcing him out of Wimbledon and the French Open.

His form after his return to action in July was indifferent as his ranking fell to 72 in October last year, as the World Anti Doping Authority’s (WADA) stepped up its push for a two-year ban for the 23-year-old.

However, that was thrown out by the Court of Arbitration for Sport (CAS) last month after it upheld Gasquet’s claim that the small traces of drug had found its way into his system after he kissed a girl in a Miami nightclub.

The former Wimbledon semi-finalist insists he is now playing for fun and with the weight of the world off his shoulders.

“It’s tough to come back, it’s hard in the head, so it was really tiring, more tiring than playing 100 matches for sure,” he said of his ordeal. “But I don’t care. I know it’s hard, but I want to play just for fun. That’s why I’m here and I’m enjoying myself.”

Old 01-16-2010, 04:07 AM   #281
country flag Baghdatis#1

Πέρασε ο Μάρκος στον τελικό

Τρεις ώρες χρειάστηκαν για να πάρει ο Μάρκος Παγδατής την πολυπόθητη νίκη-πρόκριση στον τελικό του Medibank International Sydney. Ο Μάρκος αντιμετώπισε τον Αμερικανό Mandy Fish σε ένα φοβερό ημιτελικό που είχε την καλύτερη κατάληξη στο tie break στο 3ο set, με 6-4, 6-7(7), 7-6(5).

Με ενθουσιώδες κοινό στην κερκίδα ο Μάρκος έπαιξε πολύ καλά από την αρχή του αγώνα. Στο πρώτο σετ, ο Παγδατής με πολύ καλά ποσοστά στο σερβίς δεν άφησε περιθώρια στο Fish να ψάξει το break, αλλά ο ίδιος εκμεταλλεύτηκε τη μία και μοναδική ευκαιρία που είχε και πήρε το σετ. Στο δεύτερο σετ ο Fish ανέκαμψε και με δυσκολία κάθε παίκτης τελειώνε το service game του. Οι παίκτες ισοφάρισαν τα breaks τους στο σετ και οδηγήθηκαν σε tie break, με νικητή τον Αμερικανό με 9-7.

Ο Μάρκος φάνηκε να κλονίζεται από αυτό και το 3ο σετ ξεκίνησε δύσκολα. Αλλά η καρδιά του Κύπριου λειτούργησε και γύρισε το παιχνίδι, παίρνοντας τον ημιτελικό στο tie break. Στο 3ο σετ οι δύο παίκτες χάρισαν υπέροχες μονομαχίες κάτω από μια πολύ όμορφη μάχη ανταγωνισμού μ επολύ πάθος. Χαρακτηριστική είναι η φάση όπου ο Mandy Fish κάνει μία απίστευτη βουτιά και με την άκρη της ρακέτας τους γυρίζει ένα εκπληκτικό passing shot του Μάρκου σε τέτοιο σημείο που ο Κύπριος μένει άγαλμα. Και ο Μάρκος αστειεύομενο πλησιάζει στο φιλέ, δαγκώνοντας της μπάλα και απειλώντας το Fish, με το χαμόγελο στα χείλη, να του τη φέρει στο κεφάλι.

Αύριο ο Μάρκος διεκδικεί τον 4ο τίτλο στην καριέρα του, απέναντι στον Γάλλο Gasquet.

*After three hours, Marcos beat Mardy Fish 6-4 6-7 7-6 to reach the final. The crowd was enthusiastic. Marcos served well in the first set. Fish played better in the second set to win 9-7 in the TB. Marcos didn't start the 3rd set off well, but recovered. He will play Gasquet for title#4.

Old 01-16-2010, 04:09 AM   #282
country flag Baghdatis#1

Φίλησέ το, το τιμημένο!!!

Μετά από μια πολύ σκληρή μάχη που διήρκησε περίπου 3 ώρες, ο Μάρκος Παγδατής έφυγε νικητής από το κεντρικό court του Olympic Tennis Center στο Σίδνευ στην ημιτελική αναμέτρηση του Medibank International απέναντι στον Μάρντι Φις. Ο Κύπριος νίκησε 2-1 σετ τον Αμερικανό και έκλεισε ραντεβού με τον Γκασκέ στον τελικό.

Για τέταρτη συνεχόμενη φορά, ο Μάρκος Παγδατής έσκυψε και φίλησε το τιμημένο court στις Ολυμπιακές εγκαταστάσεις του Σίδνευ, πανηγυρίζοντας τη συμμετοχή του στον τελικό του Medibank International, έπειτα από μια πολύ δύσκολη πρόκριση επί του Μάρντι Φις.

Ο 24χρονος Κύπριος πρωταθλητής, επιβεβαίωσε τον παλικαρίσιο χαρακτήρα του και διατηρώντας τη ψυχραιμία του στο tie break του 3ου και καθοριστικού σετ όπου κρίθηκε ο ημιτελικός, κατάφερε να λυγίσει την αξιόμαχη αντίσταση του 28χρονου Αμερικανού με 6-4, 6-7(7), 7-6(5) παίρνοντας το εισιτήριο για τον τελικό της ATP World Tour 250 διοργάνωσης, εκεί όπου περίμενε ο Ρισάρντ Γκασκέ ο οποίος λίγο νωρίτερα νίκησε με 6-4, 7-5 τον συμπατριώτη του Ζουλιάν Μπενετό στον πρώτο ημιτελικό.

Έχοντας τη θερμή συμπαράσταση αρκετών συμπατριωτών του που βρέθηκαν στις εξέδρες του κεντρικού court, ο Παγδατής πραγματοποίησε πολύ καλή εμφάνιση, έχοντας όμως αρκετά σκαμπανεβάσματα στην απόδοσή του τα οποία λίγο έλειψαν να του στοιχίσουν, σε ένα δικό του καθαρά παιχνίδι.

Ο Κύπριος πρωταθλητής, Νο42 στην παγκόσμια κατάταξη, είχε σταθερή απόδοση από τη βασική γραμμή, όμως υπήρχαν στιγμές που έκανε παιδαριώδη λάθη τα οποία, ευτυχώς, δεν τα πλήρωσε αν και θα μπορούσε να είχε "καθαρίσει" νωρίτερα το ματς, όταν στο 2ο σετ είχε ένα match point στη διάθεσή του (στο 6-5 του tie break).

Στο 1ο σετ, ο Παγδατής χωρίς να απειληθεί καθόλου από τον Φις, κατάφερε να εκμεταλευτεί τη μοναδική ευκαιρία για break που δημιούργησε και "σπάζοντας" τον Αμερικανό στο 5ο game (3-2), έφτασε στην κατάκτηση του εναρκτήριου σετ με 6-4 σε 38 λεπτά.

Παρά το εξαιρετικό ξεκίνημα του Παγδατή στο 2ο σετ, ο Μάρντι Φις κατάφερε να απαντήσει άμεσα στο break του Παγδατή στο 1ο game και μάλιστα ο Αμερικανός είχε ευκαιρία στο 5-4 30/40 να πάρει το σετ και να ισοφαρίσει. Τελικά ο Μάρκος έσωσε το set point του Φις και έστειλε το σετ στο tie break, εκεί όπου έχασε χρυσή ευκαιρία να πάρει τη νίκη όταν ένα πολύ κακό forehand, έφυγε πολύ άουτ χάνοντας το match point που είχε στη διάθεσή του στο 6-5. Τελικά ο Μάρντι Φις παίζοντας ιδανικά το σερβίς/βολέ, έφτασε στην κατάκτηση του 2ου σετ, ισοφαρίζοντας τον ημιτελικό.

Η απώλεια του 2ου σετ και ο τρόπος με τον οποίον ήρθε, επηρέασε ψυχολογικά τον Παγδατή ο οποίος δεν μπήκε καθόλου καλά στο καθοριστικό σετ και "χάρισε" ένα break στον Φις έχοντας δύο double fault στο 1ο service game του στο καθοριστικό σετ. Γρήγορα όμως ο Κύπριος αντέδρασε ισοφαρίζοντας σε 1-1 games, αλλά και πάλι ο Αμερικανός εκμεταλεύτηκε το κακό σερβίς του αντιπάλου του παίρνοντας εκ νέου προβάδισμα με break 2-1.

Στη συνέχεια ο Μάρκος σοβαρεύτηκε αρκετά και παίζοντας πολύ σταθερά από τη βασική γραμμή, βελτιώνοντας παράλληλα τις επιστροφές του, κατάφερε να φέρει το σετ στα ίσια πετυχαίνοντας break στο 6ο game (3-3). Ακολούθησε μια σκληρή μάχη ανάμεσα στους δύο αντιπάλους η οποία κατέληξε στη "ρώσικη ρουλέτα" του tie break...

Εκεί, παρότι ο Μάρκος έμεινε πίσω με mini break μόλις στον πρώτο πόντο της "παράτασης", η συνέχεια ανήκε αποκλειστικά στον Κύπριο ο οποίος πιέζοντας αρκετά τον αντίπαλό του, έφτασε στο 6-3 και παρά τα δύο χαμένα match points, έκλεισε το tie break νικηφόρα με 7-5, φτάνοντας στην μεγάλη νίκη μετά από 2 ώρες και 57 λεπτά.

Πλέον ο Μάρκος Παγδατής καλείται να ξεπεράσει την κούραση και να αντιμετωπίσει το Σάββατο τον φορμαρισμένο Ρισάρντ Γκασκέ για τον τίτλο στο Σίδνευ. Ο Κύπριος με τη συμμετοχή του και μόνο στον τελικό έχει κερδίσει 150 βαθμούς και έχει πραγματοποιήσει το ιδανικότερο ξεκίνημα στη φετινή χρονιά, πηγαίνοντας πλέον με άλλον αέρα στη Μελβούρνη όπου καλείται να υπερασπιστεί τους 180 περσινούς βαθμούς από την πορεία του μέχρι τον 4ο γύρο του Australian Open (l.Djokovic).

Στον 1ο γύρο του Australian Open 2010 ο Παγδατής θα αντιμετωπίσει τον Πάολο Λορένζι, Νο88 στον κόσμο ενώ πολύ πιθανό είναι το ραντεβού με τον Λέιτον Χιούιτ στον 3ο γύρο, αφού πρώτα ξεπεράσει το εμπόδιο του πολύ δύσκολου Ζιλ Σιμόν στους "64".

Παρασκευή 15/01: Ημιτελικά Brisbane International
Baghdatis (Cyprus) beat Fish (U.S.) 6-4, 6-7(7), 7-6(5)
Gasquet (France) beat Benneteau (France) 6-4 7-5

*I'm too tired to translate this, I'll do it tomorrow

Old 01-16-2010, 04:10 AM   #283
country flag Baghdatis#1

Παγδατής: "Παίζαμε μαζί όταν ήμασταν μικροί"

Στον τελικό του Sydney πέρασε με μεγάλη καρδιά και απόδοση ο Μάρκος Παγδατής. Εκεί θα βρεί τον Γάλλο Richard Gasquet, ο οποίος είναι ακόμη πιο διψασμένος από το Μάρκο για διάκριση. Οι δύο παίκτες δεν έχουν βρεθεί σαν επαγγελματίες παίκτες αντιμέτωποι, αλλά έχουν παρελθόν αναμετρήσεων σαν juniors.

Ο Μάρκος δήλωσε για τον αντίπαλό του "Έχουμε παίξει στο παρελθόν αντίπαλοι, νομίζω δύο φορές. Παίζαμε μαζί όταν ήμασταν juniors. Είναι ένας εξαιρετικός παίκτης με πολύ ταλέντο. Φαίνεται ότι το τελευταίο διάστημα δούλεψε πάρα πολύ και παίζει τένις υψηλού επιπέδου. Προς το παρόν θα χαρώ τη σημερινή μου νίκη και στη συνέχεια θα αρχίσω να σκέφτομαι τον αυριανό αγώνα».

Ο Gasquet είναι στο Νο 53 της παγκόσμιας κατάταξης. Έχει πέντε τίτλους στην καριέρα του και σε καμιά περίπτωση δεν είναι αμελητέος αντίπαλος.

*Translation tomorrow

Old 01-16-2010, 12:19 PM   #284
country flag Baghdatis#1

Baghdatis Wins Fourth Title, Beats Gasquet In Sydney

Cypriot World No. 42 Marcos Baghdatis won his fourth ATP World Tour title Saturday after defeating Richard Gasquet of France 6-4, 7-6(2) in the Medibank International Sydney final, which lasted one hour and 44 minutes. It was the second unseeded Sydney final in the past three years.

The 24-year-old Baghdatis earned $67,250 in prize money and 250 South African Airways 2010 ATP Rankings points, while Gasquet picked up $35,400 and 150 points.

Baghdatis clinched the first set 6-4, courtesy of a service break in the first game. Both players won 67 per cent of service points and 33 per cent of points on return of serve, but one service break make the difference in the 45-minute opener.

The 23-year-old Gasquet was serving at 0/30 in the first game of the second set, when rain interrupted play. After a considerable delay, Gasquet opened up a 4-1 lead with a service break in the fourth game.

Gasquet, who had not dropped a set en route to his 12th ATP World Tour final (5-7), served for the second set at 5-3 but fell to 0/40.

Baghdatis grew in confidence and despite trailing 0/2 in the tie-break, the Cypriot won seven points in a row to capture his first ATP World Tour title since 25 October 2009 at the If Stockholm Open (d. O. Rochus). He is now 4-4 lifetime in singles finals.

Gasquet, currently No. 53 in the South African Airways 2010 ATP Rankings, was attempting to become the first Frenchman to win the Sydney title since Guy Forget (d. Stich) in 1991. Gasquet’s last ATP World Tour title came at Mumbai on 30 September 2007.

Old 01-16-2010, 12:36 PM   #285
country flag Baghdatis#1

Και ξανά προς τη δόξα τραβά!!!!

Βγαλμένος από τις επικές εμφανίσεις του στην Αυστραλία το 2006, ο Μάρκος Παγδατής επέστρεψε πιο δυνατός από ποτέ στο νησί των καγκουρό και πανηγύρισε τον σπουδαίο τίτλο του Medibank International του Σίδνευ, μετά από την εξαιρετική εμφάνιση και νίκη που σημείωσε στον επεισοδιακό τελικό της επί του Ρισάρντ Γκασκέ.

"ΟΛΕ Μάρκος ΟΛΕ ΟΛΕ, δεν σταματώ να τραγουδώ ποτε" φώναζαν εκστασιασμένοι οι περίπου 40 φασαριόζοι Έλληνες που είχαν δημιουργήσει εκρηκτική ατμόσφαιρα στο κεντρικό court μετά την τεράστια νίκη του συμπατριώτη τους, Μάρκου Παγδατή επί του σπουδαίου Γάλλου, Ρισάρντ Γκασκέ στον τελικό του Medibank International των 372,500 δολαρίων.

Ο 24χρονος Κύπριος πρωταθλητής πραγματοποίησε νέα εξαιρετική εμφάνιση στο Σίδνευ και ολοκλήρωσε θριαμβευτικά μια μαγευτική εβδομάδα στην πρωτεύουσα της Αυστραλίας, πανηγυρίζοντας τον 4ο επαγγελματικό τίτλο της καριέρας του και τον 2ο σε διάστημα μόλις λίγων μηνών, μετά από αυτόν στην Στοκχόλμη τον περασμένο Οκτώβρη.

Ο Μάρκος ήταν εντυπωσιακός στον τελικό απέναντι στον Γκασκέ και θύμισε πολύ τον τενίστα που μάγεψε με τις εμφανίσεις του στη Μελβούρνη το 2006, φτάνοντας μέχρι τον τελικό του Australian Open όπου ηττήθηκε απ'τον Ρότζερ Φέντερερ. Μετά από 1 ώρα και 43 λεπτά θεαματικού και επιθετικού αγώνα ο οποίος διακόπηκε για περίπου 2 ώρες λόγω βροχής, ο Κύπριος επικράτησε 6-4, 7-6(2) του 23χρονου Γάλλου και ετοιμάζεται για ένα μεγάλο άλμα στην παγκόσμια κατάταξη (κοντά στο Νο30 από το Νο42 που βρίσκεται τώρα) που θα τον φέρει και πάλι κοντά στην επίτευξη του στόχου του που δεν είναι άλλος από την επιστροφή στο top10 της ATP (πρώην Νο8 το 2006).

Ο Παγδατής όμως, δεν έδειξε μόνο πόσο σπουδαίος τενίστας είναι όταν μπορεί να αποδόσει αυτό ξέρει... αλλά και πόσο ΜΕΓΑΛΟΣ άνθρωπος είναι καθώς το χρηματικό έπαθλο των 67,260 δολαρίων που αντιστοιχούν στον πρωταθλητή, τα διέθεσε για τα θύματα του καταστροφικού σεισμού της περασμένης Τρίτης στην Αϊτή...

Στα της αναμέτρησης η οποία ολοκληρώθηκε λίγο πριν τις 23:00 τοπική ώρα, λόγω της μεγάλης διακοπής στο ξεκίνημα του 2ου σετ λόγω βροχής, ο Παγδατής ήταν ανώτερος του αντιπάλου του και δίκαια έφτασε στην κατάκτηση του τροπαίου, παίζοντας επιθετικό, αποτελεσματικό και σε ορισμένες περιπτώσεις, εντυπωσιακό τένις.

Πραγματικά πάει πολύς καιρός που ο Παγδατής πιάνει τέτοια απόδοση έχοντας απέναντί του έναν από τους καλύτερους τενίστες στον κόσμο καθώς, παρά το γεγονός ότι ο Γκασκέ έχει χάσει αρκετές θέσεις στην κατάταξη (Νο53 και πρώην Νο7) λόγω της μεγάλης περσινής απουσίας από την υπόθεση ντόπινγκ που τον ταλαιπώρησε για αρκετούς μήνες, παραμένει όμως ένας εξαιρετικός τενίστας ο οποίος διαθέτει ένα από τα πιο όμορφα backhand (με το ένα χέρι) στο tour και πιο απαιτητικό τεχνικά ακόμα κι απ'του Βασιλιά Ρότζερ Φέντερερ...

Ο Μάρκος έδειξε από το ξεκίνημα τις άγριες διαθέσεις του, παίζοντας απόλυτο τένις. Σχεδόν αλάνθαστος, με σπουδαία forehands, backhands, άπιαστα dropshots, εκπληκτικές λόμπες και εξαιρετικά passing shots, ο Κύπριος στρίμωξε από την αρχή τον αντίπαλό του και με ένα break στο 1ο μόλις game του τελικού, έφτασε στην κατάκτηση του εναρκτήριου σετ με 6-4 σε 44 λεπτά.

Οι δύο φιναλίστ δεν πρόλαβαιν να παίξουν δύο πόντους στο 2ο σετ και μια ξαφνική νεροποντή τους οδήγησε στα αποδυτήρια. Η βροχή διήρκησε περίπου 2 ώρες και μόλις επιστρέψανε στο κεντρικό court του Olympic Tennis Center, όλοι είδαν έναν άλλον Ρισάρντ Γκασκέ. Ο Γάλλος ανέβασε κατακόρυφα την απόδοσή του και μάγεψε τους (τηλε)θεατές με ορισμένους εκπληκτικούς πόντους κυρίως με το "χάρμα ιδέσθαι" backhand του.

Ο Γκασκέ κατάφερε να "σπάσει" το σερβίς του Παγδατή στο 4ο game παίρνοντας προβάδισμα αρχικά με 4-1 και στη συνέχεια με 5-3. Στο 9ο game και ενώ ο Γάλλος σέρβιρε για το σετ, ο Μάρκος εξαπέλυσε αντεπίθεση και πήρε πίσω το break, στέλνοντας τελικά το σετ στο tie break. Εκεί, δεν άφησε περιθώριο αντίδρασης στον αντίπαλό του και με 7-2 έφτασε στην σπουδαία επιτυχία, κατακτώντας ίσως τον σημαντικότερο τίτλο της καριέρας του.

Το πανηγύρι είχε ξεκινήσει για τα καλά στις εξέδρες και οι αρκετοί Ελληνοκύπριοι ξεσήκωσαν με τις φωνές τους ολόκληρο το Σίδνευ. Λίγες στιγμές αργότερα τραγούδησαν τον εθνικό ύμνο ενώ δεν έλειψαν και τα συνθήματα κατά της Τουρκίας.

Ο Μάρκος δεν μπορούσε να κρύψει την ατέλειωτη χαρά του και ένα μόνιμο χαμόγελο είχε ζωγραφιστεί στο πρόσωπό του το οποίο έλαμπε από υπερηφάνεια και ικανοποίηση. Είναι πλέον οριστικό.... Ο κορυφαίος τενίστας που έβγαλε ποτέ το νησί της Αφροδίτης, είναι και πάλι εδώ, δυνατός και αποφασισμένος για την μεγάλη επιστροφή στις κορυφαίες θέσεις του κόσμου.

Τα στατιστικά του Παγδατή στον τελικό που έδωσαν οι διοργανωτές, ήταν για όσκαρ. 9 άσοι με ποσοστό κερδισμένων πόντων από το 1ο σερβίς στο 76%, 13 winners και μόλις 6 αβίαστα λάθη για τον Κύπριο ο οποίος πραγματοποίησε μια από τις καλύτερες εμφανίσεις των τελευταίων χρόνων.

Ο Ρισάρντ Γκασκέ ο οποίος επίσης δείχνει να έχει επιστρέψει στη γνωστή αγωνιστική του φόρμα, δήλωσε κατά τη διάρκεια της απονομής: "Συγχαρητήρια στον Μάρκο ο οποίος είναι ένας πολύ καλός τύπος και χαίρομαι πολύ γι'αυτόν. Χάρηκα τη συμμετοχή μου εδώ και θα σας ξανά δω του χρόνου".

Από την πλευρά του ο Μάρκος Παγδατής υπό τις ιαχές των Ελλήνων ("Σήκωσέ το, το γαμ... δεν μπορώ, δεν μπορώ να περιμένω), τόνισε: "Σας ευχαριστώ όλους... Ο Ρισάρντ είναι ένας εξαιρετικός τενίστας και η αγγλική του προφορά είναι πολύ σέξι (γέλια). Του εύχομαι καλή επιτυχία στο Όπεν. Ευχαριστώ την ομάδα μου και την οικογένειά μου που βρίσκεται εδώ. Είναι τα γενέθλια του αδερφού μου σήμερα. Χρόνια Πολλά αδερφέ σε αγαπώ. Σας ευχαριστώ για τη συμπεράσταση".

Σάββατο 16/01: Τελικός Medibank International Sydney
Baghdatis (Cyprus) beat Gasquet (France) 6-4 7-6(2)

*It says that Marcos won, basic stats, scores, and things we already know, there were about 40 Greeks there cheering for him, Gasquet congratulated Marcos after the match and said he is a great guy, Marcos said that Richard's English is sexy (), he wishes him luck in Melbourne, he thanks his team and family, and he wished his brother a happy birthday
And the best part...
He won $67,260 from this tournament and is giving all the money to the earthquake victims in Haiti

Last edited by Baghdatis#1 : 01-16-2010 at 12:41 PM.