Articles, News ... - Page 13 - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Old 08-10-2009, 03:31 PM   #181
country flag Baghdatis#1

Baghdatis#1 has a reputation beyond reputeBaghdatis#1 has a reputation beyond reputeBaghdatis#1 has a reputation beyond reputeBaghdatis#1 has a reputation beyond reputeBaghdatis#1 has a reputation beyond reputeBaghdatis#1 has a reputation beyond reputeBaghdatis#1 has a reputation beyond reputeBaghdatis#1 has a reputation beyond reputeBaghdatis#1 has a reputation beyond reputeBaghdatis#1 has a reputation beyond reputeBaghdatis#1 has a reputation beyond repute
Default Re: Articles, News ...

Στον τελικό ο Μάρκος

Την πρόκριση στον τελικό του Odlum Brown Van Open εξασφάλισε ο Μάρκος Παγδατής μετά τη μεγάλη του νίκη απέναντι στον Βρετανό Alex Bogdanovic με 3-6, 6-4, 6-3 στο Vancouver. Στο διπλό δεν είχε την ίδια τύχη, καθώς με συμπαίκτη τον Αργεντινό Juan-Francisco Spina (φωτογραφία) έχασαν στον ημιτελικό με 6-4, 7-6(4) από τους Ramon Delgado και Kaes Van’t Hof.

Στον τελικό ο Μάρκος αντιμετωπίζει τον πολύ έμπειρο, πρώην Νο19 στον κόσμο Xavier Malisse από το Βέλγιο. Ο Μάρκος μετά από τους πολλούς του τραυματισμούς είναι η πρώτη φορά μετά τον Ιούνιο του 2007 που βρίσκεται ξανά σε τελικό κάποιας διοργάνωσης. Καλή επιτυχία Μάρκο

Through the good and the bad, always my #1, no matter what the rankings say
Baghdatis#1 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 08-10-2009, 03:36 PM   #182
country flag Baghdatis#1

Baghdatis#1 has a reputation beyond reputeBaghdatis#1 has a reputation beyond reputeBaghdatis#1 has a reputation beyond reputeBaghdatis#1 has a reputation beyond reputeBaghdatis#1 has a reputation beyond reputeBaghdatis#1 has a reputation beyond reputeBaghdatis#1 has a reputation beyond reputeBaghdatis#1 has a reputation beyond reputeBaghdatis#1 has a reputation beyond reputeBaghdatis#1 has a reputation beyond reputeBaghdatis#1 has a reputation beyond repute

Τίτλος για Παγδατή στο Vancouver

Με τον καλύτερο τρόπο ολοκλήρωσε τις υποχρεώσεις του στο τουρνουά 'Odlum Brown Vancouver Open' του Καναδά ο Μάρκος Παγδατής κερδίζωντας τον τίτλο στο μονό. Στον τελικό νίκησε τον Βέλγο Xavier Malisse με 6-4, 6-4 σε 80 λεπτά και παράλληλα κέρδισε $14,400 αλλά και 90 πόντους στην παγκόσμια κατάταξη που τον ανέβασαν 25 θέσεις (111).

Αυτή την εβδομάδα ο κύπριος πρωταθλητής θα αγωνιστεί σε ένα ακόμη τουρνουά Challenger, σε αυτό του Binghamton της Νέας Υόρκης ($50.000) και θα προσπαθήσει να μεγαλώσει το νικηφόρο του σερί.

Old 08-16-2009, 12:05 AM   #183
country flag Baghdatis#1

http://tennisnews.gr/index.php?optio...-28&Itemid=173

Old 08-18-2009, 08:39 PM   #184
country flag Baghdatis#1

Ήττα στα προκριματικά του Cinicinnati

O Μάρκος Παγδατής δε τα κατάφερε στην πρεμιέρα των προκριματικών του 'Western & Southern Financial Group Masters' στο Cincinnati, χάνοντας στον 1ο γύρο από τον Αμερικανό και Νο 8 του ταμπλό Robert Kendrick με 4-6, 6-3, 6-4. Επόμενο τουρνουά για τον Κύπριο πρωταθλητή στο Pilot Pen Tennis του New Haven, της σειράς ATP World Tour 250, μια εβδομάδα πριν το US Open.

Old 08-25-2009, 01:06 PM   #185
country flag schorsch

schorsch has a reputation beyond reputeschorsch has a reputation beyond reputeschorsch has a reputation beyond reputeschorsch has a reputation beyond reputeschorsch has a reputation beyond reputeschorsch has a reputation beyond reputeschorsch has a reputation beyond reputeschorsch has a reputation beyond reputeschorsch has a reputation beyond reputeschorsch has a reputation beyond reputeschorsch has a reputation beyond repute

Quote:
NEW HAVEN — Three years ago, Marcos Baghdatis was a rising young star on the ATP Tour.

A parade of maladies quickly sidetracked a once promising career. There was a stress fracture of his right wrist; then a pair of herniated disks in his back; earlier this year it was a balky knee.

Baghdatis, still only 24, has struggled to regain the form that once made him the No. 8 player in the world.

On Monday, Baghdatis, ranked 109th and visibly out of shape, was bounced from the Pilot Pen Tennis tournament in straight sets by qualifier Frederico Gil 6-4, 6-3 in the first round.

Gil broke Baghdatis’ serve for the first time to win the opening set. Baghdatis was barely in the match in the second set, wilting under the afternoon heat with unforced errors and service woes. A fan favorite wherever he plays, Baghdatis didn’t acknowledge cheers from the crowd as he left Stadium Court.

“I’m really sorry to the tournament because they gave me a wild card (entry), and I acted a bit like an idiot,” Baghdatis said. “That’s why I’m so disappointed now. There’s no excuse. ... Everything was a big issue today. It was one of those days on the court when I could not find a way.”

Baghdatis, a native of Cyprus and once the top-rated junior player in the world, emerged as a force to be reckoned with on the tour in 2006 at age 21. He lost to Roger Federer in the final of the Australian Open, reached the semifinals at Wimbledon (losing to Rafael Nadal), and spent 13 weeks ranked in the top 10 in the world.

He reached the quarterfinals of Wimbledon in 2007 and finished the year ranked in the top 20. But over the last two years, injuries have sidetracked his career. A stress fracture in his wrist and back problems limited him to 12 tournaments in 2008.

After reaching the round of 16 at the Australian Open in January, a knee problem has hampered him much of the year. It forced him to withdraw from Wimbledon. It’s also kept him from his normal training and conditioning regimen.

Earlier this month, he was able to win the Vancouver Open, a challenger event. That was followed by a first-round loss to Robert Kendrick in Cincinnati last week, and then Monday’s lackluster performance.

There’s still time to salvage his career, Baghdatis says. The first order of business is time away from tennis to focus strictly on getting back into playing shape. He recently opted not to play in the U.S. Open.

“I’ve realized some things the last seven weeks that are positive,” Baghdatis said. “I also realized I’m way back on my tennis and my fitness. That’s why I decided not to play the U.S. Open.

“I’m going to take two or three weeks off, work hard and try to come back. Everyone is fit; very fit. I need to take some time to get back on my feet after the injuries. It’s frustrating.”
:/
schorsch is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 08-26-2009, 01:43 AM   #186
country flag Baghdatis#1

Έχασε μια μεγάλη ευκαιρία ο Μάρκος

Ο Μάρκος Παγδατής έχασε μια ευκαιρία να κερδίσει μερικούς πόντους που θα του επέτρεπαν να συμμετάσχει στο US Open. Η κλήρωση στο Pilot Pen Tennis τον έφερε αντιμέτωπο την Δευτέρα το απόγευμα, εναντίον του Πορτογάλου Frederico Gil που προκρίθηκε στο τουρνουά του ATP World Tour 250. Ο Αρ. 110 στον Κόσμο Gil προκρίθηκε στην κύρια κλήρωση αφού έχασε μόνο ένα σετ, νικώντας τον Stephen Bass, τον Brendan Evans και τον Dusan Vemic. Κάνει την πρώτη του εμφάνιση στο New Haven.

Ο Gil άνοιξε την σαιζόν 2009 με στη σειρά εμφανίσεις σε ημιτελικούς στο Johannesburg και στο Costa do Sauipe και αργότερα έφθασε στα προημιτελικά στην Casablanca τον Απρίλη. Από τότε όμως, απέτυχε να κερδίσει στη σειρά αγώνες σε επίπεδο tour και έκανε μεγάλη εντύπωση που στο ATP Challenger Tour έφθασε στους τελικούς στην Τυνησία και στους ημιτελικούς στην Κωνσταντινούπολη.

Ο Μάρκος είχε παίξει με τον Gil μόνο μια φορά προηγουμένως και τον κέρδισε σε συνεχόμενα σετ στο Davis Cup στην αρχή της σαιζόν. Αυτή τη φορά όμως, ένα break σε καθε σετ έφερε το Μάρκο πίσω στο σκορ και τον οδήγησε σε μία απρόσμενη ήττα με 6-4, 6-3.

Αμέσως μετά τον αποκλεισμό ο Μάρκος δήλωσε ότι θα ξεκουραστεί μερικές ημέρες και όπως φαίνεται δε θα αγωνιστεί στο US Open.

Old 09-12-2009, 04:10 PM   #187
country flag Baghdatis#1

Εύκολα προχωράει ο Μάρκος στη Γαλλία

Ο Μάρκος Παγδατής αυτή την εβδομάδα βρίσκεται στη Γαλλία όπου αγωνίζεται στο σκληρό γήπεδο στο St. Remy de Provence. Εϋκολη νίκη σημείωσε στον πρώτο γύρο του Trophee des Alpilles επικρατώντας του Daniel Evans της Μεγάλης Βρετανίας με 6-3, 6-2.

Το ίδιο εύκολο ήταν και το πέρασμα του Μάρκου στους προημιτελικούς του Trophee des Alpilles αφού ο Γερμανός Dominik Meffert αποσύρθηκε από την αναμέτρηση τους του δεύτερου γύρου τραυματισμένος.

Old 09-13-2009, 06:57 PM   #188
country flag Baghdatis#1

Πέρασε στον ημιτελικό ο Μάρκος

Ο Μάρκος Παγδατής συνέχισε την καλή του πορεία στο Trophee des Alpilles. Σήμερα αντιμετώπισε τον Ελβετό Stephane Bohli τον οποίο νίκησε με 7-6(5), 6-3.

Εϊναι η δεύτερη φορά φέτος που ο Μάρκος καταφέρνει να φτάσει σε ένα ημιτελικό σε ένα Challenger, έχοντας φέτος κερδίσει τον τίτλο στο Odlum Brown Van Open title στο Vancouver.

Στον ημιτελικό θα συναντήσει τον Γερμανό Bjorn Phau με τον οποίο αγωνίζεται αντιμέτωπος για πρώτη φορά.

Old 09-13-2009, 06:59 PM   #189
country flag Baghdatis#1

Στον τελικό ο Μάρκος

Ο Μάρκος Παγδατής πάλεψε σαν λιοντάρι την πρόκριση στον τελικό του Trophee des Alpilles. Σήμερα αντιμετώπισε τον Γερμανό Bjorn Phau και πάνω στο νήμα τον άφησε εκτός τελικού παίρνοντας ο ίδιος την πρόκριση με 7-6, 7-6 στο St Remy.

Επόμενος αντίπαλός του θα είναι είτε τον Xavier Malisse, τον οποίο νίκησε στον τελικό στο Vancouver, ή ο Σλοβάκος Lukas Lacko

Old 09-14-2009, 06:30 AM   #190
country flag protomis

protomis has a reputation beyond reputeprotomis has a reputation beyond reputeprotomis has a reputation beyond reputeprotomis has a reputation beyond reputeprotomis has a reputation beyond reputeprotomis has a reputation beyond reputeprotomis has a reputation beyond reputeprotomis has a reputation beyond reputeprotomis has a reputation beyond reputeprotomis has a reputation beyond reputeprotomis has a reputation beyond repute

Marcos won the final 6-4 6-1 - Well done Marcos
protomis is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 09-16-2009, 12:21 PM   #191
country flag schorsch

schorsch has a reputation beyond reputeschorsch has a reputation beyond reputeschorsch has a reputation beyond reputeschorsch has a reputation beyond reputeschorsch has a reputation beyond reputeschorsch has a reputation beyond reputeschorsch has a reputation beyond reputeschorsch has a reputation beyond reputeschorsch has a reputation beyond reputeschorsch has a reputation beyond reputeschorsch has a reputation beyond repute

Marcos received a WC for Beijing already
schorsch is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 09-17-2009, 09:42 PM   #192
country flag Baghdatis#1

Old 09-22-2009, 11:13 PM   #193
country flag Baghdatis#1

Davis Cup:
http://tennisnews.gr/greek-tennis/re...vis-cup-cyprus

Old 09-27-2009, 07:48 PM   #194
country flag Baghdatis#1

http://tennis24.gr/content/view/4156/84/lang,el/

Old 09-29-2009, 04:05 AM   #195
country flag Baghdatis#1

http://tennisnews.gr/greek-tennis/men/2834-baghdatis