DaViD FeRReR PiCs!!! - Page 109 - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 08-16-2007, 08:56 PM   #1621
country flag alisia
Registered User

alisia's Avatar

alisia has a reputation beyond reputealisia has a reputation beyond reputealisia has a reputation beyond reputealisia has a reputation beyond reputealisia has a reputation beyond reputealisia has a reputation beyond reputealisia has a reputation beyond reputealisia has a reputation beyond reputealisia has a reputation beyond reputealisia has a reputation beyond reputealisia has a reputation beyond repute
Default Re: DaViD FeRReR PiCs!!!

Thank you for the photos And welcome to our little madhouse
alisia is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 08-23-2007, 12:01 PM   #1622
country flag Palo_Kiwy
Registered User

Palo_Kiwy has a reputation beyond reputePalo_Kiwy has a reputation beyond reputePalo_Kiwy has a reputation beyond reputePalo_Kiwy has a reputation beyond reputePalo_Kiwy has a reputation beyond reputePalo_Kiwy has a reputation beyond reputePalo_Kiwy has a reputation beyond reputePalo_Kiwy has a reputation beyond reputePalo_Kiwy has a reputation beyond reputePalo_Kiwy has a reputation beyond reputePalo_Kiwy has a reputation beyond repute

Aquí van algunas fotos de David en New Haven donde ayer derrotó a Isner

Palo_Kiwy is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 08-23-2007, 01:17 PM   #1623
country flag FerrersLinda
Registered User

FerrersLinda's Avatar

FerrersLinda has a reputation beyond reputeFerrersLinda has a reputation beyond reputeFerrersLinda has a reputation beyond reputeFerrersLinda has a reputation beyond reputeFerrersLinda has a reputation beyond reputeFerrersLinda has a reputation beyond reputeFerrersLinda has a reputation beyond reputeFerrersLinda has a reputation beyond reputeFerrersLinda has a reputation beyond reputeFerrersLinda has a reputation beyond reputeFerrersLinda has a reputation beyond repute

Gracias Palo Kiwy. Porfa puedes tratar de escribir en Ingles próxima vez, porque la mayoría de gente aquí en MTF no entienden Español. Es buen practica. Y me parece que su Ingles es mucho mejor que mi Español.

Last edited by FerrersLinda : 08-23-2007 at 09:32 PM.
FerrersLinda is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 08-23-2007, 02:48 PM   #1624
country flag alisia
Registered User

alisia's Avatar

alisia has a reputation beyond reputealisia has a reputation beyond reputealisia has a reputation beyond reputealisia has a reputation beyond reputealisia has a reputation beyond reputealisia has a reputation beyond reputealisia has a reputation beyond reputealisia has a reputation beyond reputealisia has a reputation beyond reputealisia has a reputation beyond reputealisia has a reputation beyond repute

We need to buy the Spanish version of Marie Clare

Spanish Armada Feature in Marie Claire
© Marie Claire
Members of the Spanish Armada appear in September's edition of Marie Claire in a seven-page feature.

Photo Gallery

Tommy Robredo, David Ferrer, Carlos Moya, Fernando Verdasco and Guillermo Garcia-Lopez reveal their professional ambitions and life outside of the court in the feature titled: ‘Sex Point’.

The young, good-looking members of the sports elite appear in the Spanish edition of the monthly women's magazine.

World No. 8 Robredo, who captured his fifth career singles title in Sopot this year, said: “Thank god I come from a small village in Spain. I don't waste money on extravagant things: designer clothes, houses or cars. Being a professional hasn't changed me and I really hope it won't ever."

Ferrer reveals he is a literature lover and keeps every book he reads. His favorite is Pillars of the Earth by Ken Follet and he read it in three days.

The 25-year-old also comments on a harsh truth about professional tennis. "Not being Nadal or Federer, you need to learn how to lose and to not make it to the final every time," he said.

Garcia-Lopez explains: "I didn't have any girlfriends as a teenager. I was living away from my parents in Barcelona and was very introverted. I have been two years with my girlfriend now and even if the wedding is still far away, it'll come."

While Moya, who turns 31 on August 27, insists even after 13 seasons as a professional there is even room for improvement.

“Even if I am 30 I still feel I can do a lot more,” said the former World No. 1. “When you see you are able to play on the world’s best tennis courts week after week, it means you can still compete and there is no reason to stop..."

"I thank God for having been able to get a lot more that I've ever dreamt about. I started traveling when I was 17, and it's difficult to leave your house and be so far away from you loved ones.

“It's happened to me many times to wake up from a nap not knowing where I was and if it was day or night time. I am now aware that I have a few years left in this and that I have to give my best."
Attached Images
File Type: jpg mc_4.jpg (52.6 KB, 62 views)
alisia is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 08-23-2007, 03:16 PM   #1625
country flag RogiFan88
Registered User

RogiFan88's Avatar

RogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond repute

Ferru in Marie Claire Spanish mag:

© Getty Images
David Ferrer - Puntos fuertes: Ganador del Torneo de Bastad de la ATP. Lleva camisa de CH Carolina Herrera y jersey de GFF de Gianfranco Ferré.

Wish I could get it here...

Más vale maña que fuerza -- proverbio español
"Pero, con todos mis respetos para Rafa, Federer tiene más talento." - Marat Safin
"Pero para mí el mejor es Roger Federer. / For me, the best is Roger Federer." - D. Nalbandian
"He's the best sportsman, I think, in the world. He has a lot of humble." - Rafael Nadal
"He's so charismatic." - Marcos Baghdatis
RogiFan88 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 08-23-2007, 03:16 PM   #1626
country flag RogiFan88
Registered User

RogiFan88's Avatar

RogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond repute

Ali, you beat me to it! But no probs having David's pic twice, right?

"Pero, con todos mis respetos para Rafa, Federer tiene más talento." - Marat Safin
"Pero para mí el mejor es Roger Federer. / For me, the best is Roger Federer." - D. Nalbandian
"He's the best sportsman, I think, in the world. He has a lot of humble." - Rafael Nadal
Old 08-23-2007, 03:19 PM   #1627
country flag RogiFan88
Registered User

RogiFan88's Avatar

love the title of the article!

Noticias
Agosto 22, 2007
"Sex point", los tenistas hispanos en Marie Claire
© Marie Claire

Vestidos con camisas y chaqueta, los mejores tenistas españoles del momento ocupan siete páginas de la prestigiosa revista de actualidad femenina Marie Claire, en su versión en castellano.

"Sex point", es el original título del artículo, que se propone descubrir "cómo son y cómo piensan las caras más sexies del tenis español: Carlos Moyá, Tommy Robredo, David Ferrer y Guillermo García López, un dream team dentro y fuera de las pistas".

Ver Galería de fotos

Aquí, un extracto de las entrevistas, realizadas durante la última edición del torneo de Bastad, Suecia.

Robredo: "En la vida cada uno elige lo que quiere ser. Me enseñaron a jugar al tenis y decidí que me gustaría continuar. Valió la pena el tiempo invertido. Nunca he sentido nostalgia de una infancia distinta. Siempre he preferido la raqueta, aunque tampoco tenía otros juguetes".

"Gracias a Dios, me he criado en un pueblo y cuando acabo un torneo vuelvo allí, a estar con mi familia y mis amigos. No tengo caprichos que se compren con dinero: ropa de marca, casas o coches. Ser profesional de esto no me ha cambiado y ojalá no lo haga nunca".

"¿Que si temo regresar al anonimato? Temo no saber qué haré el día de mañana. Espero encontrar una mujer y tener hijos. No tengo novia aún, pero me encantan los niños. Me pregunto: ¿cuándo conoceré a esa persona?

Verdasco: "Menos un par de serie de dibujos animados, no he sido mucho ni de tele ni de juguetes, era más de balones: siempre estaba haciendo deportes. Mis padres cuentan que una vez, cuando de bebé no paraba de llorar, me pusieron delante de un partido de tenis televisado y me callé de inmediato".

"¿El asedio femenino en los torneos? Es una cosa más que implica el ser tenista, como pasa a los futbolistas o los cantantes. A mí me gusta tener fans".

Ferrer: "Escalar en el ranking es una satisfacción muy grande. Es como terminar una carrera. Lo complicado es conservarse, porque detrás hay gente joven y muy buena, que empuja".

"El tenis deja lugar a las pasiones. Lo primero es mi familia y después mis amigos. Soy de un pueblo donde lo tengo todo, Jávea. Tengo novia de allí. Estoy con ella desde los 17 años y aún no tenemos planes de boda".

Moyá: "Resido en Ginebra desde hace varios años. Quería un sitio tranquilo, central, bien comunicado y con muchos tenistas para entrenarme. Ginebra es perfecta, apetecible".

"Siempre hay espacios para mejorar. Con 30 años aún puedo dar más. Cuando ves que juegas todas las semanas en las mejores pistas del mundo y sigues siendo competitivo, no puedes dejar de intentarlo".

García López: "Me encantaría jugar una final con Federer, pero para eso tengo que madurar mucho. Necesito madurar psicológicamente, respetarme a mí mismo y tener un tato respetuoso con todos. Así conseguiré el equilibrio entre la mente y el cuerpo".

"Hablo todos los días con mis padres y les doy las gracias por lo que han hecho por mí. Mi padre me enseñó a jugar al tenis. ¿Cómo me veo en 10 años? Feliz sentimentalmente y con una buena carrera a la espalda".

http://www.atptennis.com/es/gallery/...arieclaire_mag

Old 08-23-2007, 08:45 PM   #1628
country flag Palo_Kiwy
Registered User

Palo_Kiwy has a reputation beyond reputePalo_Kiwy has a reputation beyond reputePalo_Kiwy has a reputation beyond reputePalo_Kiwy has a reputation beyond reputePalo_Kiwy has a reputation beyond reputePalo_Kiwy has a reputation beyond reputePalo_Kiwy has a reputation beyond reputePalo_Kiwy has a reputation beyond reputePalo_Kiwy has a reputation beyond reputePalo_Kiwy has a reputation beyond reputePalo_Kiwy has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by FerrersLinda View Post
Gracias Palo Kiwy. Porfa puedes tratar de escribir en Español próxima vez, porque la mayoría de gente aquí en MTF no entienden Español. Es buen practica. Y me parece que su Ingles es mucho mejor que mi Español.
Sorry but my english is very bad,very very very bad!!!
Old 08-23-2007, 09:38 PM   #1629
Registered User

FerrersLinda's Avatar

FerrersLinda has a reputation beyond reputeFerrersLinda has a reputation beyond reputeFerrersLinda has a reputation beyond reputeFerrersLinda has a reputation beyond reputeFerrersLinda has a reputation beyond reputeFerrersLinda has a reputation beyond reputeFerrersLinda has a reputation beyond reputeFerrersLinda has a reputation beyond reputeFerrersLinda has a reputation beyond reputeFerrersLinda has a reputation beyond reputeFerrersLinda has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Palo_Kiwy View Post
Sorry but my english is very bad,very very very bad!!!
Don't worry, my Spanish is very very very bad and I try to speak it every day. People do look at me a little strange sometimes, it has to be said. So like Nike: Just do it!

No se preocupe, nadie le importa si su Ingles es mal. Solamente queremos hablar, comunicar y divertirnos.

Last edited by FerrersLinda : 08-23-2007 at 09:48 PM.
Old 08-23-2007, 09:48 PM   #1630
Registered User

FerrersLinda's Avatar

Btw Ali and RF thanks a lot for posting the Marie Claire article. Guess what I'll be going out to buy tonight?
Old 08-24-2007, 04:43 PM   #1631
country flag LaTenista
Registered User

LaTenista's Avatar

LaTenista has a reputation beyond reputeLaTenista has a reputation beyond reputeLaTenista has a reputation beyond reputeLaTenista has a reputation beyond reputeLaTenista has a reputation beyond reputeLaTenista has a reputation beyond reputeLaTenista has a reputation beyond reputeLaTenista has a reputation beyond reputeLaTenista has a reputation beyond reputeLaTenista has a reputation beyond reputeLaTenista has a reputation beyond repute

Linda I understand your (written) Spanish perfectly. I too was looking at the picture/article on the ATP website.
Titles: 2005 - PAW Washington 2006 - PTS Marseille, TT Miami Doubles(w/coreyschucky), TT Tokyo Singles 2007 - TT Hamburg Doubles(w/SarettaFan) 2008 - TT Indianapolis Singles Finalist: 2005 - PAW Montreal & Bucharest 2006 - TT Acapulco Singles & Doubles(w/Iza), TT Houston Doubles(w/robrulz5), PTS Monte Carlo, TT Barcelona Doubles(w/Peta Pan), TT Newport Doubles(w/adee-gee), PAW Umag 2007 - TT Queen's Singles & Doubles(w/SarettaFan), TT Champaign Doubles(w/TommyB.) 2008 - TT Auckland Doubles(w/invu2day), TT Recanati Singles, TT Newport Doubles(w/sploush), TT Indianapolis Doubles(w/sploush)
Nadal Moyá Ferrer Verdasco Puerta Cañas Andreev Safin
Roddick Blake Salzenstein Delic DeHeart
Montcourt Gasquet Mathieu Serra Simon Santoro
LaTenista is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 08-24-2007, 08:23 PM   #1632
country flag Palo_Kiwy
Registered User

I have the Marie Claire and the article is very very nice!!!
Old 08-25-2007, 03:16 PM   #1633
Registered User

FerrersLinda's Avatar

Quote:
Originally Posted by LaTenista View Post
Linda I understand your (written) Spanish perfectly. I too was looking at the picture/article on the ATP website.

Quote:
Originally Posted by Palo_Kiwy View Post
I have the Marie Claire and the article is very very nice!!!
I went to buy it but was told the September issue of Marie Claire will arrive in Costa Rica in 15 days. At least I'll have something to look forward to.
Old 08-30-2007, 01:35 PM   #1634
country flag myrt
Registered User

myrt's Avatar

myrt has a reputation beyond reputemyrt has a reputation beyond reputemyrt has a reputation beyond reputemyrt has a reputation beyond reputemyrt has a reputation beyond reputemyrt has a reputation beyond reputemyrt has a reputation beyond reputemyrt has a reputation beyond reputemyrt has a reputation beyond reputemyrt has a reputation beyond reputemyrt has a reputation beyond repute

Hi MTF...here are some David pics Ferrer from Cincy for all to enjoy...Isn't he
Attached Images
File Type: jpg Ferrer5.jpg (40.9 KB, 40 views)
File Type: jpg Ferrer11rev.jpg (55.9 KB, 84 views)
myrt is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 08-30-2007, 01:50 PM   #1635
Registered User

FerrersLinda's Avatar

Quote:
Originally Posted by myrt View Post
Hi MTF...here are some David pics Ferrer from Cincy for all to enjoy...Isn't he

Yes he is absolutely

Thanks for the pics.
Reply

Thread Tools

Posting Rules