Daviscup Belgium - USA - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 05-17-2005, 04:26 PM   #1
BelgianGirl
Registered User

BelgianGirl's Avatar

BelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond repute
Default Daviscup Belgium - USA

Found this on sport.be About Daviscup.

Davis Cup op Vlaamse gravel
Willem Bruyndonx 17-05-2005

De tegenstander van België in de eerste ronde van de Davis Cup was met de VS al bekend. Nu staat ook vast dat er op een Vlaamse lokatie, op gravel en (wellicht) indoor wordt gespeeld. Met Malisse?Martens zet de deur open voor Malisse. (foto photonews)"Iedereen vond de loting tegen de Verenigde Staten een mooie affiche. Als kapitein van de Belgische ploeg ben ik niet tevreden. De Amerikanen zijn sterk!" Steven Martens, kapitein van de Davis Cup-ploeg, is zich duidelijk bewust van de zware taak die onze landgenoten wacht in de eerste ronde van de Wereldgroep, die van 23 tot 25 september plaatsvindt in Vlaanderen.
Martens had liever een sportief meer haalbare kaart geloot, maar beseft dat de interland een unieke kans biedt om het mannentennis in eigen land te promoten. "Positief is dat we het thuisvoordeel genieten. We kiezen voor gravel. Als we die maximaal besproeien, zal de ondergrond er zwaarder bijliggen en veel trager zijn. Dat kan alleen maar in ons voordeel spelen tegen vechtersbazen als Andy Roddick."
"Maar ernstiger: we moeten rekening houden met het sportieve aspect, en tegelijk zoveel mogelijk streven naar de winst. Wanneer we tijdens die periode van het jaar buiten spelen, is de kans niet gering dat de wedstrijden moeten onderbroken worden door de regen. Dat zou geen goede reclame zijn."
Dan blijft alleen de optie over om in zaal te spelen. Bree (3000 plaatsen), Hasselt (5000), Leuven (3000) en Gent (5000) zijn dan arena's waar de Vlaamse Tennisvereniging (VTV) voor de ontmoeting naar kan uitwijken. Ook het Antwerpse Sportpaleis is een mogelijkheid, maar op de data van de wedstrijden is dat al geboekt voor een concert.
*
Voor de clash rekent de Davis Cup-kapitein op de drie Belgische vertegenwoordigers uit de top-50 van de ATP-ranking. Daarbij hoort dus ook Xavier Malisse, die afzegde voor de barrage-interland voor de Wereldgroep tegen Kroatië omwille van een gebrek aan respect. Drie weken geleden was de Kortrijkzaan er evenmin bij in Servië-Montenegro.

TEGEN RODDICK, AGASSI EN BRYAN-BROERS
Martens heeft steeds gezegd dat het bal in het kamp van Malisse ligt en dat het van de speler zelf afhangt of die zich al dan niet opnieuw beschikbaar wil stellen voor de nationale ploeg. "De deur staat open. Er zijn nog geen gesprekken gevoerd, al is het nog vroeg. Maar er moet ook een akkoord zijn tussen de federatie, Malisse en de andere spelers."
Olivier Rochus (ATP 42), Christophe Rochus (ATP 48) en Xavier Malisse (ATP 37) tegen Andy Roddick (ATP 3), Andre Agassi (ATP 7) en de broers Bob en Mike Bryan in het dubbel, Steven Martens droomt ervan.
"Ik weet dat Agassis deelname onzeker is. Nog eens, sportief gezien hoop ik dat hij verstek laat gaan. Maar ik besef dat zijn aanwezigheid prachtig zou zijn voor het publiek."

I really hope they'll play in Leuven! That would be great!!!
BelgianGirl is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 06-15-2005, 09:24 PM   #2
arn
Registered User

arn has a reputation beyond reputearn has a reputation beyond reputearn has a reputation beyond reputearn has a reputation beyond reputearn has a reputation beyond reputearn has a reputation beyond reputearn has a reputation beyond reputearn has a reputation beyond reputearn has a reputation beyond reputearn has a reputation beyond reputearn has a reputation beyond repute
Default Re: Daviscup Belgium - USA

Quote:
Originally Posted by BelgianGirl
I really hope they'll play in Leuven! That would be great!!!
You're lucky, they play in Leuven
arn is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 06-15-2005, 11:12 PM   #3
BelgianGirl
Registered User

BelgianGirl's Avatar

BelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond repute

I know!

Just great! Can't wait to order tickets for the whole weekend...
Old 06-27-2005, 10:10 AM   #4
Elleke
Registered User

Elleke's Avatar

Elleke has a reputation beyond reputeElleke has a reputation beyond reputeElleke has a reputation beyond reputeElleke has a reputation beyond reputeElleke has a reputation beyond reputeElleke has a reputation beyond reputeElleke has a reputation beyond reputeElleke has a reputation beyond reputeElleke has a reputation beyond reputeElleke has a reputation beyond reputeElleke has a reputation beyond repute

me 2, this is so great! finally some nice tennis in Leuven
Elleke is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 06-27-2005, 11:28 AM   #5
country flag misyou25
Registered User

misyou25's Avatar

misyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond repute

awwww....i hope so much that our boys win...they will win when they put xavier and olli in the doubles i think...what do you reckon?
misyou25 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 07-04-2005, 01:37 PM   #6
Elleke
Registered User

Elleke's Avatar

Elleke has a reputation beyond reputeElleke has a reputation beyond reputeElleke has a reputation beyond reputeElleke has a reputation beyond reputeElleke has a reputation beyond reputeElleke has a reputation beyond reputeElleke has a reputation beyond reputeElleke has a reputation beyond reputeElleke has a reputation beyond reputeElleke has a reputation beyond reputeElleke has a reputation beyond repute

Weet er soms iemand wanneer je tickets kan beginnen kopen?
Old 07-09-2005, 10:24 AM   #7
BelgianGirl
Registered User

BelgianGirl's Avatar

Nu nog niet blijkbaar... Heb ook al wat rondgekeken, maar nog nergens iets van tickets te vinden.Heb in de Sportplaza waar ze gaan spelen ook al gevraagd, maar die weten er ook niks van.
Hopelijk toch zo snel mogelijk nu!
Old 07-09-2005, 10:58 AM   #8
country flag JuanRodriguez
Registered User

JuanRodriguez's Avatar

JuanRodriguez has a reputation beyond reputeJuanRodriguez has a reputation beyond reputeJuanRodriguez has a reputation beyond reputeJuanRodriguez has a reputation beyond reputeJuanRodriguez has a reputation beyond reputeJuanRodriguez has a reputation beyond reputeJuanRodriguez has a reputation beyond reputeJuanRodriguez has a reputation beyond reputeJuanRodriguez has a reputation beyond reputeJuanRodriguez has a reputation beyond reputeJuanRodriguez has a reputation beyond repute

hier komt binnenkort de website waar je de tickets kan bestellen: http://www.sport.be/daviscup

Nog heel even wachten dus
JuanRodriguez is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 07-09-2005, 09:48 PM   #9
BelgianGirl
Registered User

BelgianGirl's Avatar

Thanks a lot!
Old 07-17-2005, 07:23 PM   #10
country flag BelgianWaffle
Registered User

BelgianWaffle has a reputation beyond reputeBelgianWaffle has a reputation beyond reputeBelgianWaffle has a reputation beyond reputeBelgianWaffle has a reputation beyond reputeBelgianWaffle has a reputation beyond reputeBelgianWaffle has a reputation beyond reputeBelgianWaffle has a reputation beyond reputeBelgianWaffle has a reputation beyond reputeBelgianWaffle has a reputation beyond reputeBelgianWaffle has a reputation beyond reputeBelgianWaffle has a reputation beyond repute

de ticketten kan je nu bestellen.. ik wou eerst online bestellen maar ik krijg altijd plaatsen op het balkon.
kan het zijn dat ze de plaatsen willekeurig opvullen en eerst de balkons doen? Ik wil namelijk liever een parterre plaats. Ik zal dan maar bellen zeker
BelgianWaffle is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 07-19-2005, 10:10 AM   #11
BelgianGirl
Registered User

BelgianGirl's Avatar

Ik had hetzelfde probleem. Heb gebeld en had dan wel nog plaatsen parterre.
Maakt hier nu wel niet zo heel erg veel verschil. Het balkon is hier niet zo hoog, maar parterre is natuurlijk nog altijd beter!
Old 07-20-2005, 07:09 PM   #12
country flag BelgianWaffle
Registered User

BelgianWaffle has a reputation beyond reputeBelgianWaffle has a reputation beyond reputeBelgianWaffle has a reputation beyond reputeBelgianWaffle has a reputation beyond reputeBelgianWaffle has a reputation beyond reputeBelgianWaffle has a reputation beyond reputeBelgianWaffle has a reputation beyond reputeBelgianWaffle has a reputation beyond reputeBelgianWaffle has a reputation beyond reputeBelgianWaffle has a reputation beyond reputeBelgianWaffle has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by BelgianGirl
Ik had hetzelfde probleem. Heb gebeld en had dan wel nog plaatsen parterre.
Maakt hier nu wel niet zo heel erg veel verschil. Het balkon is hier niet zo hoog, maar parterre is natuurlijk nog altijd beter!
Ik heb intussen ook gebeld en als ik het goed verstaan heb zitten we op rij NUL
Is iemand ooit al in Sportplaza geweest? Is rij nul de eerste rij?
BelgianWaffle is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 07-20-2005, 08:58 PM   #13
BelgianGirl
Registered User

BelgianGirl's Avatar

Quote:
Originally Posted by BelgianWaffle
Ik heb intussen ook gebeld en als ik het goed verstaan heb zitten we op rij NUL
Is iemand ooit al in Sportplaza geweest? Is rij nul de eerste rij?
Ik zal eens kijken.
Ik kom er een paar keer per week! Ben al eens gaan kijken waar mijn plaatsen zijn ook.
Zal het je laten weten...
Old 07-20-2005, 09:00 PM   #14
BelgianGirl
Registered User

BelgianGirl's Avatar

Als je parterre hebt, dan zijn het van die uitschuifbare tribunes, ik weet dus niet of ik dat zal kunnen zien, want die staan alleen open als er een basketmatch of zo gespeeld wordt. Ik zal in elk geval m'n best doen.
Old 08-23-2005, 05:44 PM   #15
Elleke
Registered User

Elleke's Avatar

I can't wait
see you all there
Reply

Thread Tools

Posting Rules