*~Feli's Blog, News & Articles~* - Page 5 - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 04-05-2007, 07:28 AM   #61
country flag martine2
yawn

martine2's Avatar

martine2 has a reputation beyond reputemartine2 has a reputation beyond reputemartine2 has a reputation beyond reputemartine2 has a reputation beyond reputemartine2 has a reputation beyond reputemartine2 has a reputation beyond reputemartine2 has a reputation beyond reputemartine2 has a reputation beyond reputemartine2 has a reputation beyond reputemartine2 has a reputation beyond reputemartine2 has a reputation beyond repute
Default Re: *~Feli's Blog, News & Articles~*

Quote:
Originally Posted by Alexandy View Post
Thanks so much for the great interview. I can't wait for DC. Since they are playing the U.S that means they are showing it on television here. I'll get to see Feli!!!

ETA: does disco music mean something different in Spain? When I think of disco I think of the Bee Gees.

Over here it means the music they play in trendy discotecques where young people go out.
I don't thnk he likes old fashioned Bee Gees stuff
martine2 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 04-12-2007, 02:26 AM   #62
country flag MaryWalsh
Registered User

MaryWalsh's Avatar

MaryWalsh has a reputation beyond reputeMaryWalsh has a reputation beyond reputeMaryWalsh has a reputation beyond reputeMaryWalsh has a reputation beyond reputeMaryWalsh has a reputation beyond reputeMaryWalsh has a reputation beyond reputeMaryWalsh has a reputation beyond reputeMaryWalsh has a reputation beyond reputeMaryWalsh has a reputation beyond reputeMaryWalsh has a reputation beyond reputeMaryWalsh has a reputation beyond repute

Does anyone know why Feli is out of the players list for Monte Carlo? Thanks.
Old 02-03-2008, 07:53 AM   #63
country flag Carlita
Bite me.....

Carlita's Avatar

Carlita has a reputation beyond reputeCarlita has a reputation beyond reputeCarlita has a reputation beyond reputeCarlita has a reputation beyond reputeCarlita has a reputation beyond reputeCarlita has a reputation beyond reputeCarlita has a reputation beyond reputeCarlita has a reputation beyond reputeCarlita has a reputation beyond reputeCarlita has a reputation beyond reputeCarlita has a reputation beyond repute

Quote:
De actor a sustituto en la Davis

Cameo en 'Los Serrano' y relevo de Ferrer

Ángel Riguiera - 02/02/2008 03:00
"¿Y qué c... voy a hacer yo ahí dentro?". En un primer momento Feliciano López no se veía a sí mismo rodando escenas de una serie de televisión. Atendía estupefacto las explicaciones de Carlos Costa, su mánager y quien había recibido la oferta para que su pupilo hiciese un cameo –se interpretase a sí mismo– en uno de los episodios de la serie de televisión Los Serrano, que se emite cada martes en Tele5. "Carlos me dijo que él lo veía interesante, me lo pensé bien y me dije que podía ser una experiencia diferente".
'Feli' aceptó. Es mediodía, ha estado tres horas compartiendo plató con los actores profesionales, desde las nueve de la mañana. El rodaje, ayer, ha sido en Madrid, y atiende a MD por teléfono. Transmite alegría y satisfacción. "Me lo he pasado muy bien, ha sido muy divertido".
La jornada sería larga, pero por motivos deportivos. Por la tarde se confirmaba la lesión de David Ferrer, y el capitán Emilio Sánchez Vicario reclamaba a Feli para que hoy viaje a Lima para la disputa del Perú-España del 8 al 10 de este mes. El parte del doctor Ángel Ruiz-Cotorro señalaba que el alicantino sufría "una contractura severa a nivel de la unión músculo tendinosa del gemelo interno con el tendón de Aquiles de la pierna izquierda. Esta lesión requiere entre cinco y seis días de reposo y de tratamiento con anti-inflamatorios antes de una nueva evaluación".
Vuelco total en el programa de Feli, que no competía desde su derrota en la segunda de Australia y que no tenía previsto regresar al circuito hasta Marsella, del 11 al 17 de febrero. De la euforia de su estreno en una serie a la responsabilidad del equipo español.
Tenía experiencia como modelo en campañas publicitarias, "pero esto no tiene nada que ver. A mí me gusta más, una sesión de fotos se te hace un poco coñazo ya que te limitas a posar durante horas. No me importa hacer otras cosas siempre que no afecte a mi tenis".
Cuando resalta la labor y la naturalidad de los actores no sabía lo que le vendría después. "Con ellos es todo más fácil. Además, yo no he hecho más que interpretarme a mí mismo en una par de escenas. Haciendo de Feliciano es más fácil, otra cosa hubiera sido interpretar un papel. Eso sí que lo veo complicado".
Cree que ha sacado buena nota. "Lo he visto después en el monitor y me ha gustado. He pasado muchos nervios al principio, pero después me he soltado. Además, mi aparición es muy cortita. Estoy satisfecho, creo que a mis amigos les gustará cuando lo vean por la tele". Sólo ha sufrido "para aguantarme la carcajada mientras rodábamos. Sólo ver a 'Fiti' (uno de los personajes de la serie) me moría ya de la risa. Lo hacen muy bien".
Relajado después de su actuación, Feliciano López, 26 años y 37º jugador mundial, hablaba de su inicial descarte de la Davis. "Me sorprendió no estar en el equipo porque esperaba que Emilio diera continuidad a nuestro doble con Fernando Verdasco. Pero tampoco quiere decir que esa no sea la idea del capitán ya que es otra superficie, tierra, y era una buena ocasión para que Almagro debutase en la Davis. Creo que el doble volverá en próximas eliminatorias".
La relación con Verdasco
Se había comentado que la relación de Feli y Verdasco, amigos desde niños, pasaba por un mal momento. "No hay problema, tuvimos los típicos altibajos de los amigos, pero fueron tonterías y ahora estamos bien. Además, no fue nada que pudiera impedir que juguemos juntos".
Finalmente compartirán concentración, y muy probablemente doble, en Lima. "Feli no ha dudado un momento en dar el 'sí'", afirmó Emilio Sánchez.
Ferrer arrastraba dolores desde Australia, incluso se ha sometido a acupuntura, pero ayer se intensificaron. El 'actor' Feliciano recupera las raquetas. "El viaje fastidia un poco, pero ir a la Davis es un honor". Un día para no olvidarlo

http://www.elmundodeportivo.es/web/g...430788557.html

Feliciano López, con 'Fiti', el personaje que interpreta el actor Antonio Molero en la serie Los Serrano FOTOS: TELE 5
Carlita is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 02-03-2008, 07:59 AM   #64
country flag Carlita
Bite me.....

Carlita's Avatar

Carlita has a reputation beyond reputeCarlita has a reputation beyond reputeCarlita has a reputation beyond reputeCarlita has a reputation beyond reputeCarlita has a reputation beyond reputeCarlita has a reputation beyond reputeCarlita has a reputation beyond reputeCarlita has a reputation beyond reputeCarlita has a reputation beyond reputeCarlita has a reputation beyond reputeCarlita has a reputation beyond repute

Quote:
EL TENISTA PARTICIPÓ EN EL RODAJE DE UN CAPÍTULO DE LA SERIE
Feliciano, estrella invitada en 'Los Serrano'

MARCA Feliciano López no es sólo uno de los mejores tenistas de España. Su planta y esos ojos de angelito le convierten también en un potencial galán de cine. Feli, de momento, tiene intención de seguir dando guerra en los circuitos, pero más adelante quién sabe… Por lo pronto ya ha inaugurado su currículum en la televisión. Lo ha hecho en una de las series de mayor éxito en España, Los Serrano, y, según nos cuentan, habemus actor en ciernes.

De algo tenían que servir tantas horas pegado a la pantalla en los hoteles. Porque Feliciano, al contrario que la mayoría de deportistas, no profesa la religión de las consolas. Lo suyo es el cine y las series de televisión. Ahora anda viciado con Prison Break, aunque Rafa Nadal le ha recomendado Perdidos. “Me gustan mucho las series y por eso me hizo mucha ilusión que me invitarán a participar en Los Serrano”, nos comentó ayer después del rodaje, “siempre la he seguido mucho”.

En el capítulo que se emitirá a mediados del próximo mes de marzo, Feliciano López interpreta a Feliciano López, un conocido tenista al que Fructuoso Martínez, el mecánico más famoso de Santa Justa ha liado para que preste su imagen a una campaña política. “Peatonalización, mayormente no” es el lema de la campaña con la que Fiti pretende evitar que peatonalicen el barrio.

Sabemos como maneja la raqueta ¿y lo de la claqueta? “Bueno, me ha resultado más fácil de lo que esperaba. Sólo hemos tenido que repetir un par de veces o tres cada escena, aunque si yo no hubiese estado seguro que lo hubiesen podido hacer a la primera”. Que tomen nota los directores porque le ha picado el gusanillo y está dispuesto a escuchar ofertas: “Bueno, si me ofrecen cosas que pueda compaginar con mi calendario estaré encantado porque es una cosa diferente y la verdad es que me lo he pasado muy bien”.
http://www.marca.com/edicion/marca/t...o/1085459.html
Old 02-05-2008, 02:09 AM   #65
country flag Tiklish
Registered User

Tiklish has a reputation beyond reputeTiklish has a reputation beyond reputeTiklish has a reputation beyond reputeTiklish has a reputation beyond reputeTiklish has a reputation beyond reputeTiklish has a reputation beyond reputeTiklish has a reputation beyond reputeTiklish has a reputation beyond reputeTiklish has a reputation beyond reputeTiklish has a reputation beyond reputeTiklish has a reputation beyond repute

Thanks for the article! I wish we could see the show here in the U.S. but we can't. We get a lot of telenovelas and other shows in Spanish here, but none from Spain that I know of.
Tiklish is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 03-07-2008, 09:06 PM   #66
country flag Carlita
Bite me.....

Carlita's Avatar

hmm according to Semana nº 3.552, Feli and Maria Jose are thinking about marriage

I didn't buy the magazine, will try to find something about it online.
Old 03-07-2008, 10:01 PM   #67
country flag dulkogi
Registered User

dulkogi's Avatar

dulkogi has a reputation beyond reputedulkogi has a reputation beyond reputedulkogi has a reputation beyond reputedulkogi has a reputation beyond reputedulkogi has a reputation beyond reputedulkogi has a reputation beyond reputedulkogi has a reputation beyond reputedulkogi has a reputation beyond reputedulkogi has a reputation beyond reputedulkogi has a reputation beyond reputedulkogi has a reputation beyond repute

No hay videos de feli en el rodaje de esa telenovela ??

Hace escenas hot ?

Nalbandian-Hass-Gonzalez-Nole!
Berdych-Chela-Tsonga-Lopez
Murray-Roddick-Nadal-Isner
dulkogi is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 03-10-2010, 07:15 PM   #68
country flag Eden
-LIFETIME MEMBER-

Eden's Avatar

Eden has a reputation beyond reputeEden has a reputation beyond reputeEden has a reputation beyond reputeEden has a reputation beyond reputeEden has a reputation beyond reputeEden has a reputation beyond reputeEden has a reputation beyond reputeEden has a reputation beyond reputeEden has a reputation beyond reputeEden has a reputation beyond reputeEden has a reputation beyond repute

Biofile with Feliciano Lopez

Published by Scoop Malinowski on December 21, 2009

The flowing F-Lo backhand on display on Grandstand at the 2008 U.S. Open.

Status: Member of Spain’s Davis Cup winning team in 2008 and 2009. Highest rank was #20 in January 2005.

Ht: 6-2 Wt: 187

DOB: September 20, 1981 in Toledo, Spain.

Tennis Inspiration: “Stefan Edberg. Because of him, I like the way he played, behaved but I like the way he was very quiet and very gentleman on court. I also like the way he played.”

Hobbies/Leisure Activities: “I like cinema. I love soccer. I love to watch the games when we are at home in Madrid. When I come back to Spain, I don’t have like so much time after practice and everything during the day. So the only thing I do is go to cinema, go to soccer games or go to dinner with friends.”

Favorite Movie: “Braveheart I like a lot. This is the only one I think.”

Musical Tastes: “I like Julio Iglesias. Laura Boccini – Italian singer. And I like many music styles like disco, dance, everything.”

Early Tennis Memory: “When my father (Feliciano) went with me on the court when I was five years old, me and my brother (Victor). I don’t remember any special moment, it was just my father, brother and me. My father bought me a tennis racquet when I was five at Christmas. That’s why I play tennis now, because of him.”

Favorite Meal: “Pasta, tomato.”

Favorite Ice Cream Flavor: “Haagen Dazs.”

First Job: “I don’t have.”

First Car: “2003 Porsche (black).”

Funny Tennis Memory: “I remember one — my father threw a racquet over my head when I missed a forehand from the other side of the net [laughs].”

Pre-Match Feeling: “Like a little nervous when you have to go on the court, especially in the stomach.”

Greatest Sports Moment: “Greatest moment…to win the Davis Cup (2008, 2009). And to be in the quarterfinals in Wimbledon (d. Safin, Ancic in 2005).”

Most Painful Moment: “When I had a wrist injury in 2000 I think, or 1999, I don’t remember.”

Favorite Tournament: “Madrid.”

Closest Tennis Friends: “Nadal, [Fernando] Verdasco — I know him for many years. My father was his coach.”

Funniest Players Encountered: “Verdasco is very funny. [Alex] Corretja. [Marat] Safin is funny [smiles]. I think he’s funny on the court. He’s such a good player and such a good personality on the court and I think the people love him.”

Toughest Competitors: “Federer, Agassi, Nadal — I think those three.”

Embarrassing Tennis Memory: “To play Davis Cup for the first time I think I was really nervous. (How did you do?) I played doubles (lost with Corretja), it was in the final against Australia. (Spain lost 3-1 in Melbourne in 2003).”

People Qualities Most Admired: “To be generous I think. Honest.”

Source: http://thebiofile.com/2009/12/biofil...liciano-lopez/
Eden is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 03-10-2010, 07:37 PM   #69
country flag Pirata.
the pirate queen.

Pirata.'s Avatar

Pirata. has a reputation beyond reputePirata. has a reputation beyond reputePirata. has a reputation beyond reputePirata. has a reputation beyond reputePirata. has a reputation beyond reputePirata. has a reputation beyond reputePirata. has a reputation beyond reputePirata. has a reputation beyond reputePirata. has a reputation beyond reputePirata. has a reputation beyond reputePirata. has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Eden View Post
Favorite Ice Cream Flavor: “Haagen Dazs.”
I didn't know Haagen Dazs was a flavour.

Quote:
Originally Posted by QuitYerWhining View Post
Ever trolled, ever failed, no matter.
Post again, troll again, troll harder.
Quote:
Originally Posted by Clay Death View Post
mods drag this thread outside and have several spotted hyenas shit on it for 4 straight days. you may have to bribe the hyenas but they will shit on it.
Pirata. is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 03-11-2010, 04:58 AM   #70
country flag CuriousCat
Registered User

CuriousCat's Avatar

CuriousCat has a reputation beyond reputeCuriousCat has a reputation beyond reputeCuriousCat has a reputation beyond reputeCuriousCat has a reputation beyond reputeCuriousCat has a reputation beyond reputeCuriousCat has a reputation beyond reputeCuriousCat has a reputation beyond reputeCuriousCat has a reputation beyond reputeCuriousCat has a reputation beyond reputeCuriousCat has a reputation beyond reputeCuriousCat has a reputation beyond repute

Very interesting interview, thanx a lot Eden!
CuriousCat is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 04-22-2010, 01:37 AM   #71
country flag Pirata.
the pirate queen.

Pirata.'s Avatar

Pirata. has a reputation beyond reputePirata. has a reputation beyond reputePirata. has a reputation beyond reputePirata. has a reputation beyond reputePirata. has a reputation beyond reputePirata. has a reputation beyond reputePirata. has a reputation beyond reputePirata. has a reputation beyond reputePirata. has a reputation beyond reputePirata. has a reputation beyond reputePirata. has a reputation beyond repute

Apparently Feli's girlfriend is one month pregnant! Here is a rough translation of the article:

Quote:
The former Miss Spain Maria Jose Suarez and tennis player Feliciano Lopez are going to be parents.This was announced on Tuesday Pepa Jiménez in the program 'Tal cual lo contamos’ on Antena 3.

The journalist was live last week as María José went to the hospital accompanied by a friend and emerged minutes later, made a telephone call, according Pepa Jiménez, informed the caller that she was four weeks pregnant.

Feliciano, who is in Barcelona to participate in Conde Godo tournament, was besieged by reporters who wanted to congratulate him and ask him some questions about the pregnancy. His negative reaction was not expected, and the athlete was bothered by reporters.

Jiménez commented on the subject and made public his suspicions that something is wrong in the relationship between the tennis player and model. "Whenever I called, someone always answers the phone, but yesterday it was inoperative and they did not respond to messages."

Pepa raised in the program some reasons that might have caused the reaction of Feliciano, among which is the possibility that Maria Jose Suarez has not informed her partner about who is the father of her child.

http://www.ideal.es/jaen/20100421/ge...004211906.html

Quote:
Originally Posted by QuitYerWhining View Post
Ever trolled, ever failed, no matter.
Post again, troll again, troll harder.
Quote:
Originally Posted by Clay Death View Post
mods drag this thread outside and have several spotted hyenas shit on it for 4 straight days. you may have to bribe the hyenas but they will shit on it.
Pirata. is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 04-22-2010, 03:48 AM   #72
country flag xohxmyx
Registered User

xohxmyx's Avatar

xohxmyx has a reputation beyond reputexohxmyx has a reputation beyond reputexohxmyx has a reputation beyond reputexohxmyx has a reputation beyond reputexohxmyx has a reputation beyond reputexohxmyx has a reputation beyond reputexohxmyx has a reputation beyond reputexohxmyx has a reputation beyond reputexohxmyx has a reputation beyond reputexohxmyx has a reputation beyond reputexohxmyx has a reputation beyond repute

oh! how "trashy"
interesting to see if it's true!!
------------------------------------------------------------------------------------
I was in the locker room...Doing some bad things. I cannot tell you....JUAN MARTIN DEL POTRO [champion]
Q:What sound do you hate? -A:When Maria Sharapova plays tennis-[JuanMonaco][♥]
I was thinking, ‘Lay down with him’, But if I do that, we’d never stand up.-[Delpo]
° Lindo.Tenis.Chicos← ← ← ← My tumblr blog...check it out, or dont whatever its your call...°
xohxmyx is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 04-22-2010, 07:02 AM   #73
country flag CuriousCat
Registered User

CuriousCat's Avatar

CuriousCat has a reputation beyond reputeCuriousCat has a reputation beyond reputeCuriousCat has a reputation beyond reputeCuriousCat has a reputation beyond reputeCuriousCat has a reputation beyond reputeCuriousCat has a reputation beyond reputeCuriousCat has a reputation beyond reputeCuriousCat has a reputation beyond reputeCuriousCat has a reputation beyond reputeCuriousCat has a reputation beyond reputeCuriousCat has a reputation beyond repute

Wow The last part is especially interesting
CuriousCat is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 04-24-2010, 02:35 PM   #74
country flag Seville
Registered User

Seville's Avatar

Seville has a reputation beyond reputeSeville has a reputation beyond reputeSeville has a reputation beyond reputeSeville has a reputation beyond reputeSeville has a reputation beyond reputeSeville has a reputation beyond reputeSeville has a reputation beyond reputeSeville has a reputation beyond reputeSeville has a reputation beyond reputeSeville has a reputation beyond reputeSeville has a reputation beyond repute

A lot of gossiping in Spain.

1) Feli and Mª José have split up.

2) Feli is not happy at all with that pregnancy.

3) He may have said to some acquaintances: "I'm not going to be a dad".

4) According to a Portuguese magazine, María José may have had 'secret datings' with footballer Cristiano Ronaldo in the last months. Feli was said to have an affair with Cristiano's exgirlfriend Marisa Sandoval at the end of 2009. María José taking revenge?

Last edited by Seville : 04-24-2010 at 02:46 PM.
Seville is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 04-24-2010, 03:11 PM   #75
country flag xohxmyx
Registered User

xohxmyx's Avatar

xohxmyx has a reputation beyond reputexohxmyx has a reputation beyond reputexohxmyx has a reputation beyond reputexohxmyx has a reputation beyond reputexohxmyx has a reputation beyond reputexohxmyx has a reputation beyond reputexohxmyx has a reputation beyond reputexohxmyx has a reputation beyond reputexohxmyx has a reputation beyond reputexohxmyx has a reputation beyond reputexohxmyx has a reputation beyond repute

it would be a lie to say im not ridiculously interested in this story!
its soooo scandoulous! like a storyline from a crappy TV show or something!!

although i do feel sorry for Feli having to deal with this =\
------------------------------------------------------------------------------------
I was in the locker room...Doing some bad things. I cannot tell you....JUAN MARTIN DEL POTRO [champion]
Q:What sound do you hate? -A:When Maria Sharapova plays tennis-[JuanMonaco][♥]
I was thinking, ‘Lay down with him’, But if I do that, we’d never stand up.-[Delpo]
° Lindo.Tenis.Chicos← ← ← ← My tumblr blog...check it out, or dont whatever its your call...°
xohxmyx is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules