Articles & Interviews - Page 16 - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 06-10-2007, 05:52 AM   #226
country flag Invisible
Registered User

Invisible's Avatar

Invisible has a reputation beyond reputeInvisible has a reputation beyond reputeInvisible has a reputation beyond reputeInvisible has a reputation beyond reputeInvisible has a reputation beyond reputeInvisible has a reputation beyond reputeInvisible has a reputation beyond reputeInvisible has a reputation beyond reputeInvisible has a reputation beyond reputeInvisible has a reputation beyond reputeInvisible has a reputation beyond repute
Default Re: Articles & Interviews

Thanks for the link to the videos. I've only watched one so far (darn dial-up takes forever to load videos ) Paulo is adorable in it as usual. I love the part where the tree "attacks" him
Invisible is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 06-26-2007, 11:52 AM   #227
country flag Ome
Registered User

Ome's Avatar

Ome has a reputation beyond reputeOme has a reputation beyond reputeOme has a reputation beyond reputeOme has a reputation beyond reputeOme has a reputation beyond reputeOme has a reputation beyond reputeOme has a reputation beyond reputeOme has a reputation beyond reputeOme has a reputation beyond reputeOme has a reputation beyond reputeOme has a reputation beyond repute

Du mieux pour Mathieu
Vainqueur de Stepanek, le Français a doublé hier
son capital de victoires à Wimbledon.

LONDRES –
de notre envoyé spécial

JUSQU’ÀCETTEANNÉE, un nom, un seul, figurait sur la liste des victimes de Paul-Henri Mathieu à Wimbledon : Francisco Clavet. En quatre participations, le tableau de chasse était bien maigre. Il s’est épais si hier, avec le scalp de Radek Stepanek, brillant quart-finaliste l’an dernier, mais plongé dans un abîme de doutes cette saison
(10 victoires pour 13 défaites). Un an après avoir atteint son meilleur classement (huitième), « Monsieur Hingis » végète à la 61e place mondiale. Paulo a su en tirer profit en s’imposant plus que proprement. Une fois n’est pas coutume, le sort lui avait réservé un tirage clément. « C’est vrai que je n’ai pas eu de chance ici par le passé. J’ai perdu contre Nalbandian, puis Draper dont c’était la meilleure surface, puis Federer et, enfin, contre Philippoussis alors que j’étais tête de série et que je pensais être un peu protégé. Et dire que tout petit, je rêvais de faire ici comme Becker, mon idole… » Habitué à servir la soupe à la grimace à son auditoire après chacune des ses apparitions à Wimbledon, Mathieu le taiseux était intarissable hier. Il avait de quoi. Après un premier set arraché du fond du court et au tie-break (7-4) sous un ciel incertain, il mitle turbo dès le deuxième. La pluie interrompit la partie alors qu’il avait deux balles de 3-0, double break. Elles s’envolèrent à la reprise sous un ciel bleu azur. Mais une qualité de retour impeccable, tantôt plongeant dans les pieds de l’adversaire, tantôt fusant le long de la ligne, lui donna un ascendant définitif. « C’est la première année que j’arrive à bien jouer sur gazon, jubilait-il. Faut dire que j’ai accumulé de la confiance en gagnant beaucoup de matches cette saison (25). Lui avait la pression de défendre les points de son quart de finale et moi, je me suis surpris. » Alors pourquoi ne pas voir plus loin que son prochain tour face à David Ferrer ? « C’est sûr que ce n’est pas Federer ou Nalbandian, mais c’est un joueur hyper solide, un des rares Espagnols sans doute meilleurs sur dur que sur terre. »

ROMAIN LEFEBVRE (L’Équipe)
Old 08-07-2007, 04:04 AM   #228
country flag Ome
Registered User

Ome's Avatar

Ome has a reputation beyond reputeOme has a reputation beyond reputeOme has a reputation beyond reputeOme has a reputation beyond reputeOme has a reputation beyond reputeOme has a reputation beyond reputeOme has a reputation beyond reputeOme has a reputation beyond reputeOme has a reputation beyond reputeOme has a reputation beyond reputeOme has a reputation beyond repute

Interviews
August 6, 2007

P.MATHIEU/G.Cañas
4‑6, 7‑5, 6‑0

An interview with:
PAUL‑HENRI MATHIEU

Q. You won four of the first 14 games and 13 of the last 14. How do you explain such a significant turnaround against a quality player?
PAUL‑HENRI MATHIEU: I don't know. Sometimes it happen like this. Not very often.
No, I mean, I was 6‑4, 4‑Love down. I just said to myself, I mean, try to play loose, just to be happy on the court because I was a little bit frustrated. And then I start to play better. I did less mistake. Then I played really good.

Q. Did you try any strategy change, the way you approached it?

PAUL‑HENRI MATHIEU: Yeah, I tried to play more his backhand because I think I play too much his forehand at the beginning. In the end, he was playing very good with his forehand. I just try to play his backhand, be more patient, and when I had the short ball, I just went for it.

Q. Do you think you pressed him to the point where he started making some unforced errors? Did you think at some point in the second set that you could actually swing it? Was there a point in the second set that you thought, Yeah, I can win this match, even when you were down?
PAUL‑HENRI MATHIEU: At 4‑3 I said, if I can break him back, to be back at 4‑All, I said, Yeah, I have a chance. When I broke him back, when it was 4‑All, I said, Yeah, I have the chance again.

Q. The meeting you had in Miami with the person the ATP brought in, a member of an organized crime syndicate, tell me about the context of the meeting, what he shared with you.

PAUL‑HENRI MATHIEU: What the guy ‑‑ I mean, he just was explaining to us that he was gambling before, then he went through drugs and everything, crime. He went to the jail for, I don't know, 20 years. Was a little bit too much for us.
But he was explaining the danger that we can have to start gambling.

Q. Especially in light of Davydenko, do you feel you're more aware and sensitive of this stuff?
PAUL‑HENRI MATHIEU: Honestly, I have no idea. Even we talk about Davydenko. Anybody knows what happened with Davydenko? Yeah, he retired in one match. Doesn't mean that he did anything before. I don't know. I mean, I honestly I don't know. Honestly, I don't know.

FastScripts by ASAP Sports
Old 08-07-2007, 08:30 AM   #229
country flag my0118
Registered User

my0118's Avatar

my0118 has a reputation beyond reputemy0118 has a reputation beyond reputemy0118 has a reputation beyond reputemy0118 has a reputation beyond reputemy0118 has a reputation beyond reputemy0118 has a reputation beyond reputemy0118 has a reputation beyond reputemy0118 has a reputation beyond reputemy0118 has a reputation beyond reputemy0118 has a reputation beyond reputemy0118 has a reputation beyond repute

^ videos

In French : http://www.sendspace.com/file/jl0lsk
In English : http://www.sendspace.com/file/xb2ibc
Old 08-07-2007, 09:48 AM   #230
country flag Ome
Registered User

Ome's Avatar

I was about to ask you to post them Thank you, darling
Old 08-08-2007, 06:29 PM   #231
country flag lilibel13
Registered User

lilibel13's Avatar

lilibel13 has a reputation beyond reputelilibel13 has a reputation beyond reputelilibel13 has a reputation beyond reputelilibel13 has a reputation beyond reputelilibel13 has a reputation beyond reputelilibel13 has a reputation beyond reputelilibel13 has a reputation beyond reputelilibel13 has a reputation beyond reputelilibel13 has a reputation beyond reputelilibel13 has a reputation beyond reputelilibel13 has a reputation beyond repute

5 page with some foto

Last edited by lilibel13 : 08-08-2007 at 06:59 PM.
lilibel13 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 08-09-2007, 03:26 AM   #232
country flag silverwhite
Registered User

silverwhite's Avatar

silverwhite has a reputation beyond reputesilverwhite has a reputation beyond reputesilverwhite has a reputation beyond reputesilverwhite has a reputation beyond reputesilverwhite has a reputation beyond reputesilverwhite has a reputation beyond reputesilverwhite has a reputation beyond reputesilverwhite has a reputation beyond reputesilverwhite has a reputation beyond reputesilverwhite has a reputation beyond reputesilverwhite has a reputation beyond repute

Which magazine is that? I thought French tennis magazine usually has blue borders.
silverwhite is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 08-10-2007, 09:10 AM   #233
country flag Ome
Registered User

Ome's Avatar

Interviews
August 9, 2007

R. NADAL/P. Mathieu
3‑6, 6‑3, 6‑2

PAUL‑HENRI MATHIEU

Q. Tu aurais pu le faire, quoi.

PAUL-HENRI MATHIEU: Oui. Non, c'était un bon match dans l'ensemble. C'est vrai que j'étais pas loin. Voilà. Après, c'est ce qu'il faut retenir, que j'étais pas loin de battre aujourd'hui le meilleur joueur de l'année pour l'instant, quoi.

Q. Qu'est‑ce qui manque? Qu'est‑ce qui a manqué? Tu as des regrets sur quelques points?
PAUL-HENRI MATHIEU: Non, j'ai pas de regret. Aujourd'hui, j'ai été obligé de prendre des risques. Voilà. Il y a deux, trois fois où je me suis précipité un peu trop, mais bon. Il y a d'autres fois où j'ai gagné des points très importants, je me suis pas précipité, donc je pense que ça s'est un peu équilibré. C'est vrai que lui il met tellement d'intensité, c'est vrai que si on baisse un tout petit peu, voilà. J'ai joué quatre ou cinq fois contre lui, j'ai l'impression que j'ai fait quatre ou cinq fois les mêmes matchs, quoi. À Dubaï, pendant trois sets aussi un peu comme ça, on avait joué trois heures, c'était un peu le même scénario. Voilà. Je pense que j'arriverai à le battre un jour.

Q. Là maintenant il n'y aura presque pas de déception?
PAUL-HENRI MATHIEU: Là, j'avais très mal à la vessie à la fin du match. Et là j'avais qu'une idée, c'était d'aller aux toilettes. J'avais super mal, quoi. Et donc, là je suis content d'avoir plus mal. J'avais très mal. Je voulais sortir du match, à la fin, à 5‑2, au troisième, je sais pas ce qui s'est passé, et j'ai eu une douleur, une pointe, quoi. Donc, j'avais presque envie de sortir du court, et maintenant ça va mieux.

Q. Pourquoi tu pouvais pas? Ça peut pas se faire?
PAUL-HENRI MATHIEU: Non. Avant, il m'a dit, "si t'arrives à le breaker, tu peux sortir". On peut pas sortir sur le service adverse, ça c'est depuis tout le temps. Mais je le savais, mais j'avais mal, quoi. Bien sûr, je suis déçu, pour revenir, oui, je suis déçu. Mais bon, c'est comme ça. Je pense que j'ai un bon niveau de jeu aussi. Aujourd'hui je bas presque le meilleur joueur du monde. Il y en a beaucoup qui aimeraient être à ma place aussi, quoi.

Q. Tu nous as parlé hier qu'il fallait que tu sois patient. Essentiellement, est‑ce qu'aujourd'hui tu l'as été? Tu penses l'avoir été?
PAUL-HENRI MATHIEU: Non, j'ai dit hier qu'il fallait trouver l'équilibre entre être patient et agressif, parce que c'est vrai que si on le laisse faire le jeu, il nous écrase. Alors voilà, il y a des moments, oui, ça a été. Il y a des moments où j'ai voulu un peu trop abréger les échanges. Et bon, c'est pas facile aussi de trouver le juste milieu contre lui, parce que si on fait un coup un petit peu moyen, et bien il prend tout de suite l'ascendant pour essayer de relancer l'échange. C'est vrai qu'il faut tenter un coup où on frappe un peu plus fort pour essayer de rentrer dans le court de nouveau. Donc, il est très dur à jouer. C'est vrai qu'on se rend pas compte. C'est vrai que j'ai fait des beaux points, des points gagnants, mais parfois je prenais des risques quand même. C'était pas facile, quoi. C'était pas facile de jouer pendant deux heures et demi au‑dessus de l'épaule, c'est dur, quoi.

Q. Tu peux dire que tu repars d'ici gonflé en disant finalement que le niveau est là, les semaines qui viennent sont prometteuses?
PAUL-HENRI MATHIEU: Oui, je peux pas repartir d'ici pas gonflé. C'est vrai que je pense que le niveau, je l'ai ‑‑ enfin, là, cette semaine, je l'avais. C'est vrai que si peut‑être je joue pas Nadal, j'aurais pu aller en demi certainement, quoi, parce que voilà, je pense que je jouais bien. C'est vrai que lui il est très dur à jouer et voilà, je pense que comme tous les autres, j'avais vraiment ma chance de gagner si c'était un autre aujourd'hui, donc. Mais non, mais bien sûr, j'aurais préféré gagner un ou deux matchs de plus. Mais c'est quand même un bon tournoi dans l'ensemble, quoi. Je reviens de loin après le premier tour aussi, donc il faut pas que j'oublie ça, quoi.

Q. Ce que tu veux dire là, c'est qu'à part Federer et Nadal, tu te sens aujourd'hui capable de battre tous les autres?
PAUL-HENRI MATHIEU: Oui, je pense. Oui, je pense que je peux battre tout le monde. Mais ce niveau, c'est vraiment rapproché, quoi. C'est vrai que voilà aujourd'hui tout le monde joue bien. C'est presqu'aussi dur de battre le 20ième que le 5ième aujourd'hui. Le niveau s'est vraiment rapproché, mais il y a toujours Nadal et Federer qui sont toujours un peu au‑dessus quand même, c'est encore une autre dimension.

Q. Tu pars aujourd'hui?
PAUL-HENRI MATHIEU: Demain, je pense, oui.

[l'entrevue se poursuit en anglais]

Q. Mixed emotions after playing a great player so well for so long? One respect that you played at a high level, but obviously disappointed?
PAUL‑HENRI MATHIEU: Yeah, I'm a bit disappointed, but I play ‑‑ I think I play a good match. He fight good till the end. I had a couple of chances in the second set, and I didn't take them. But, then it was tougher.

But it's not easy to play against him, because he plays very, very high. So you have to be 100% all the time.

So, no, he deserves to win.

Q. Hard to play a long match over your shoulder all the time?
PAUL‑HENRI MATHIEU: Yeah, he's very hard to play because the ball is really high. So when you play for two, two hours and a half, under your shoulder ‑ I mean over your shoulder ‑ it's very tough. I mean, it's not easy.

Q. That's another thing?
PAUL‑HENRI MATHIEU: Yeah.

Q. What did you do in the first set that you didn't do in the second and the third?
PAUL‑HENRI MATHIEU: I didn't win (laughter).
Old 08-11-2007, 01:46 AM   #234
country flag lilibel13
Registered User

lilibel13's Avatar

lilibel13 has a reputation beyond reputelilibel13 has a reputation beyond reputelilibel13 has a reputation beyond reputelilibel13 has a reputation beyond reputelilibel13 has a reputation beyond reputelilibel13 has a reputation beyond reputelilibel13 has a reputation beyond reputelilibel13 has a reputation beyond reputelilibel13 has a reputation beyond reputelilibel13 has a reputation beyond reputelilibel13 has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by silverwhite View Post
Which magazine is that? I thought French tennis magazine usually has blue borders.
it's from the magazine "tennis plus" an hors serie if you want

thx ome for the article
Old 08-11-2007, 09:16 PM   #235
country flag lilibel13
Registered User

lilibel13's Avatar

From l'équipe of today My scan is a little bit leaned so don't make fun a lot
Old 08-23-2007, 01:41 PM   #236
country flag *Ally*
Registered User

*Ally*'s Avatar

*Ally* has a reputation beyond repute*Ally* has a reputation beyond repute*Ally* has a reputation beyond repute*Ally* has a reputation beyond repute*Ally* has a reputation beyond repute*Ally* has a reputation beyond repute*Ally* has a reputation beyond repute*Ally* has a reputation beyond repute*Ally* has a reputation beyond repute*Ally* has a reputation beyond repute*Ally* has a reputation beyond repute

This was in L'EQUIPE today :

La victoire en râlant

Vainqueur de Luis Horna (6-3,7-6),Paul-Henri Mathieu retenait surtout les mauvaises conditions de jeu.
SATISFAIT D’AVOIR BATTU le Péruvien Horna, Paul-Henri Mathieu tirait tout de même une drôle de tête, hier, après sa victoire.« Le point positif est d’avoir gagné en deux sets parce qu’il a fallu que je remonte un break de retard dans chacun des deux. Mais les conditions de jeux n’étaient vraiment pas dignes d’un tournoi ATP. À cause de la pluie qui est tombée toute la journée d’hier, la direction du tournoi a programmé des matches sur des courts normalement réservés aux entraînements pour rattraper le retard. Sur mon court, les lignes n’étaient même pas droites. Franchement, on se serait cru au fin fond d’un petit club. Je ne savais pas que c’était comme ça, New Haven. »
À l’origine, Mathieu devait passer la semaine précédant l’US Open à New York pour se préparer sur les courts de Flushing Meadows. Mais au dernier moment, déçu de sa prestation à Cincinnati il y a huit jours, il décida d’ajouter ce tournoi à son programme.

« Je lui montrerai comment je m’appelle »

« Après avoir fait un bon tournoi de Montréal (battu en huitièmes de finale par Nadal après avoir eu pas mal d’occasions de faire la différence), je me suis planté à
Cincinnati. J’étais malade, je ne pouvais pas jouer à mon niveau (battu par Arnaud Clément au premier tour). Du coup, je me suis dit qu’il me fallait un peu plus de
matches avant d’arriver à Flushing et je me suis inscrit à New Haven. Avec ma victoire d’aujourd’hui, je suis certain de disputer un minimum de deux matches (il bénéficiait d’un bye au premier tour en tant que tête de série numéro 5), ce qui était le but recherché. »
Au troisième tour, cet après-midi, il rencontrera l’Espagnol Nicolas Almagro, ce qui lui faisait moyennement plaisir. « C’est un type bizarre que je n’apprécie pas beaucoup. Déjà, aujourd’hui, Julien (Benneteau) a failli en venir aux mains avec lui et je me souviens que lors de notre seule rencontre, au dernier tour des qualifs à Hambourg, il y a trois ans, il m’avait battu 6-2, 6-2 et déclarait à tout le monde que j’étais nul. J’espère que cette fois je lui montrerai comment je m’appelle. »
Classé six rangs devant l’Espagnol (22 e contre 28 e ), Mathieu a donc de quoi se motiver avant d’attaquer l’US Open où il sera tête de série. « C’est bien d’être tête de série mais franchement je n’ai pas été gâté par le tirage au sort en prenant Verdasco au premier tour. C’est le même tirage qu’à l’Open d’Australie cette année et je ne garde pas un bon souvenir de ce match puisque je m’étais blessé à la fin du troisième set et j’avais dû abandonner alors que j’avais remporté les deux premières manches. C’est vraiment un bon joueur (35 e ATP). »
Il est vrai qu’une défaite pourrait empêcher Mathieu d’atteindre l’objectif qu’il s’est fixé pour la fin de saison : terminer à la quinzième place mondiale. « Je pense que je suis capable d’atteindre ce rang mais pour cela, je n’ai pas le droit à l’erreur d’ici lafin de l’année. Je vais m’aligner dans pas mal de tournois tout en sachant que ce sont les derniers échelons les plus difficiles à franchir. »

_______

Basically, it says Paulo was complaining about the conditions at New Haven because his last match was scheduled on a court where the lines weren't straight. At first he was supposed to have a week of practice in New York before the US Open but he was disappointed by his run at Cincinnati so he decided to play another tournament.

He's not exactly happy about his next opponent, Almagro, "a weird guy. I don't appreciate him very much", because they had a match 3 years ago in Hamburg that Almagro won 6/2 - 6/2 and the guy apparently said to everybody that Paulo sucked big time. So he's hoping he can kick his ass this time

About his draw at the USO, Paulo says he hasn't been lucky at all, Verdasco is a good player, blah blah... Yet, Paulo's goal is still to reach the top 15. He thinks he can do it so he will play in more tournaments.
*Ally* is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 08-23-2007, 01:46 PM   #237
country flag Ome
Registered User

Ome's Avatar

Quote:
Originally Posted by *Ally* View Post

Basically, it says Paulo was complaining about the conditions at New Haven because his last match was scheduled on a court where the lines weren't straight. At first he was supposed to have a week of practice in New York before the US Open but he was disappointed by his run at Cincinnati so he decided to play another tournament.

He's not exactly happy about his next opponent, Almagro, "a weird guy. I don't appreciate him very much", because they had a match 3 years ago in Hamburg that Almagro won 6/2 - 6/2 and the guy apparently said to everybody that Paulo sucked big time. So he's hoping he can kick his ass this time

About his draw at the USO, Paulo says he hasn't been lucky at all, Verdasco is a good player, blah blah... Yet, Paulo's goal is still to reach the top 15. He thinks he can do it so he will play in more tournaments.
Merci *Ally*

Almagro said that

More reason to win this match, Paulo
Old 08-23-2007, 02:07 PM   #238
country flag Invisible
Registered User

Invisible's Avatar

Invisible has a reputation beyond reputeInvisible has a reputation beyond reputeInvisible has a reputation beyond reputeInvisible has a reputation beyond reputeInvisible has a reputation beyond reputeInvisible has a reputation beyond reputeInvisible has a reputation beyond reputeInvisible has a reputation beyond reputeInvisible has a reputation beyond reputeInvisible has a reputation beyond reputeInvisible has a reputation beyond repute

The part about how he was suppose to have a week off but decided to play because of Cincy not going well, doesn't really make sense since he was already on the entry list....unless he had plans of pulling out

I hope he doesn't go and play in too many tournaments just as an attempt to reach his goal in the rankings. We need a healthy and NOT injured Paulo.

Kick butt today Paulo
Old 08-23-2007, 03:24 PM   #239
country flag silverwhite
Registered User

silverwhite's Avatar

silverwhite has a reputation beyond reputesilverwhite has a reputation beyond reputesilverwhite has a reputation beyond reputesilverwhite has a reputation beyond reputesilverwhite has a reputation beyond reputesilverwhite has a reputation beyond reputesilverwhite has a reputation beyond reputesilverwhite has a reputation beyond reputesilverwhite has a reputation beyond reputesilverwhite has a reputation beyond reputesilverwhite has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Invisible View Post
The part about how he was suppose to have a week off but decided to play because of Cincy not going well, doesn't really make sense since he was already on the entry list....unless he had plans of pulling out

I hope he doesn't go and play in too many tournaments just as an attempt to reach his goal in the rankings. We need a healthy and NOT injured Paulo.

Kick butt today Paulo
That's what I guessed too.
silverwhite is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 08-28-2007, 05:39 AM   #240
country flag Invisible
Registered User

Invisible's Avatar

From the US Open website:

Verdasco Prevails in Dramatic Win
By Clair Maciel
Monday, August 27, 2007

Fernando Verdasco of Spain weathered quite a test in his first-round match against France’s Paul-Henri Mathieu. After finding himself down two sets to none, Verdasco dug deep to turn the match around and pull out a 3-6, 1-6, 6-4, 6-3, 6-3 win and advance to the second round.

In his next match-up, unseeded Verdasco will face another Frenchman, Gilles Simon, who advanced when Alexander Waske retired from his first-round match Monday.

The match between Verdasco and Mathieu was a hard-fought baseline battle in which both players ripped heavy groundstrokes on nearly every point. Verdasco committed a crippling number of unforced errors throughout the first two sets, while Mathieu had an easy time finding the court for winners.

By the end of two sets, that momentum—as well as the crowd—began to swing in Verdasco’s favor, and it was Mathieu who was spraying shots outside the lines. His frustration with both himself and a few close line calls caused Mathieu to lose his temper, throw his racket against the back fence and later slam his racket on the ground.

Verdasco was ahead by as much as 5-1 in the third set before Mathieu pushed it to 5-4, forcing the lefty Spaniard to serve out the set. Then after four breaks of serve, Verdasco took the fourth set on Mathieu’s serve to even the match.

A revitalized Verdasco came out firing at the start of the fifth, jumping to a 4-1 lead and taking advantage of Mathieu’s increasing number of errors. The most dramatic game, however, came with Verdasco serving for the match at 5-3. Verdasco had match point at 40-15, but Mathieu fought it off, along with four more, before Verdasco unloaded two consecutive forehand down-the-line winners to take the match.

Verdasco’s quarter of the draw includes top-seed Roger Federer, as well as big servers Andy Roddick, Tomas Berdych, Ivo Karlovic and John Isner.
Reply

Thread Tools

Posting Rules