I TRUST YOUR WORDS WILLY! - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 08-09-2005, 03:59 AM   #1
country flag Denaon
Yes, I am

Denaon's Avatar

Denaon has a reputation beyond reputeDenaon has a reputation beyond reputeDenaon has a reputation beyond reputeDenaon has a reputation beyond reputeDenaon has a reputation beyond reputeDenaon has a reputation beyond reputeDenaon has a reputation beyond reputeDenaon has a reputation beyond reputeDenaon has a reputation beyond reputeDenaon has a reputation beyond reputeDenaon has a reputation beyond repute
Thumbs up I TRUST YOUR WORDS WILLY!

I just wanted to tell Willy (hopefully he'll get my message ) that I trust him, that I support him from here, this little virtual spot, and that I hope that somehow this issue can be solved for good.
In the worst case, Willy I'll be waiting for your return and will cheer you as long as you play.
Be strong, be brave, have faith...

Willy, sinceramente creo en vos.

Gato Gaudio
Denaon is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 08-09-2005, 04:20 PM   #2
country flag *Ljubica*
Occasional Visitor

*Ljubica*'s Avatar

*Ljubica* has a reputation beyond repute*Ljubica* has a reputation beyond repute*Ljubica* has a reputation beyond repute*Ljubica* has a reputation beyond repute*Ljubica* has a reputation beyond repute*Ljubica* has a reputation beyond repute*Ljubica* has a reputation beyond repute*Ljubica* has a reputation beyond repute*Ljubica* has a reputation beyond repute*Ljubica* has a reputation beyond repute*Ljubica* has a reputation beyond repute
Default Re: I TRUST YOUR WORDS WILLY!

He will get the message Daniel

Supporting Djoković, Tipsarević, Soderling, Tursunov, Youzhny, Cilić and quite a few more
*Ljubica* is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 08-09-2005, 05:07 PM   #3
country flag jazz_girl
Registered User

jazz_girl's Avatar

jazz_girl has a reputation beyond reputejazz_girl has a reputation beyond reputejazz_girl has a reputation beyond reputejazz_girl has a reputation beyond reputejazz_girl has a reputation beyond reputejazz_girl has a reputation beyond reputejazz_girl has a reputation beyond reputejazz_girl has a reputation beyond reputejazz_girl has a reputation beyond reputejazz_girl has a reputation beyond reputejazz_girl has a reputation beyond repute

Willy! Yo también estoy con vos!!! Esto no me cierra por ningún lado...
jazz_girl is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 08-09-2005, 06:09 PM   #4
country flag Gonzalo81
Registered User

Gonzalo81's Avatar

Gonzalo81 has a reputation beyond reputeGonzalo81 has a reputation beyond reputeGonzalo81 has a reputation beyond reputeGonzalo81 has a reputation beyond reputeGonzalo81 has a reputation beyond reputeGonzalo81 has a reputation beyond reputeGonzalo81 has a reputation beyond reputeGonzalo81 has a reputation beyond reputeGonzalo81 has a reputation beyond reputeGonzalo81 has a reputation beyond reputeGonzalo81 has a reputation beyond repute

Aguante Guille! Yo te creo!

Mucho huevo que vas a salir adelante!!! como siempre!

"You can fool some people sometimes, but you can´t fool all the people all the time" Bob Marley

Visit Argentina: www.latinbackpackers.com

Myspace
Gonzalo81 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 08-09-2005, 06:43 PM   #5
country flag jazz_girl
Registered User

jazz_girl's Avatar

jazz_girl has a reputation beyond reputejazz_girl has a reputation beyond reputejazz_girl has a reputation beyond reputejazz_girl has a reputation beyond reputejazz_girl has a reputation beyond reputejazz_girl has a reputation beyond reputejazz_girl has a reputation beyond reputejazz_girl has a reputation beyond reputejazz_girl has a reputation beyond reputejazz_girl has a reputation beyond reputejazz_girl has a reputation beyond repute

http://www.ole.clarin.com/jsp/v3/pag...?pagId=1030259
Calleri y Gaudio solidarios con Cañas
“Todavía no lo puedo creer. Habíamos estado entrenando a la mañana juntos, fuimos a almorzar y Willy me dijo que estaba optimista que no lo iban a parar demasiado. Y ahora sale esto de los dos años. No puede ser”. Así tomó la noticia de la suspensión de Guillermo Cañas, Agustín Calleri, el único de los top 100 de la Legión que está en la Argentina.

El cordobés se está recuperando de un desgarro abdominal, pero antes de su buena evolución física, prefirió apoyar a su colega y amigo. “Willy es un tipo sano, no puedo creer lo que le están haciendo. Lo están matando. Todo esta historia parece una película; hay muchas cosas inexplicables y me llama la atención que siempre apunten hacia los argentinos. Espero que en la apelación quede claro todo y le achiquen la pena”.

El Gordo también explicó que su problema físico se debió a “haber forzado al cuerpo después de estar dos meses parado por una hernia de disco; jugué muy buen tenis (fue finalista en Amersfoort), pero el cuerpo lo sintió. Ya estoy casi recuperado para estar con todo para el US Open. Si me dan los tiempos me iré una semana antes a jugar la qualy de New Haven. Como no tengo puntos por defender, con buenos resultados puedo subir mucho en el ranking”, afirmó.

Quién también se solidarizó con Cañas fue Gastón Gaudio. El campeón de Roland Garros 2004, le mandó un mensaje desde Montreal, donde está disputando el abierto de Canadá: "Quiero apoyar a 'Willy' en este momento tan difícil. Yo, mi cuerpo técnico y toda la gente que me rodea. No tengo cómo ubicarlo, y sé que probablemente no atenderá el teléfono, por eso quiero decirle que estoy con él para todo, para lo que necesite".

A su vez, El Gato cree que Cañas es capaz de regresar con éxito al circuito una vez que cumpla la sanción, ya que “el ya demostró que llegó adónde lo hizo sin que nadie le regalara nada. Y tiene la garra suficiente como para volver a hacerlo".
Old 08-09-2005, 06:46 PM   #6
country flag Denaon
Yes, I am

Denaon's Avatar

Denaon has a reputation beyond reputeDenaon has a reputation beyond reputeDenaon has a reputation beyond reputeDenaon has a reputation beyond reputeDenaon has a reputation beyond reputeDenaon has a reputation beyond reputeDenaon has a reputation beyond reputeDenaon has a reputation beyond reputeDenaon has a reputation beyond reputeDenaon has a reputation beyond reputeDenaon has a reputation beyond repute

gracias Jazzy por la nota, es bueno saber que lo apoyan a Willy

Gato Gaudio
Old 08-09-2005, 09:44 PM   #7
country flag alelysafina
Registered User

alelysafina's Avatar

Location: In the middle of nowhere... and nowhere near the beach :(
alelysafina has a reputation beyond reputealelysafina has a reputation beyond reputealelysafina has a reputation beyond reputealelysafina has a reputation beyond reputealelysafina has a reputation beyond reputealelysafina has a reputation beyond reputealelysafina has a reputation beyond reputealelysafina has a reputation beyond reputealelysafina has a reputation beyond reputealelysafina has a reputation beyond reputealelysafina has a reputation beyond repute

Creemos en tí willy!!!

I want to have my evil way with Tommy Robredo

Nikolay Davydenko Online

My Av was made by J'torian
alelysafina is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 09-02-2005, 03:08 PM   #8
country flag lorenz
Registered User

lorenz's Avatar

lorenz has a reputation beyond reputelorenz has a reputation beyond reputelorenz has a reputation beyond reputelorenz has a reputation beyond reputelorenz has a reputation beyond reputelorenz has a reputation beyond reputelorenz has a reputation beyond reputelorenz has a reputation beyond reputelorenz has a reputation beyond reputelorenz has a reputation beyond reputelorenz has a reputation beyond repute

Aguante Willy !!!
Estamos con vos !!!
Old 09-25-2005, 01:51 PM   #9
country flag ae wowww
-LIFETIME MEMBER-

ae wowww's Avatar

ae wowww has a reputation beyond reputeae wowww has a reputation beyond reputeae wowww has a reputation beyond reputeae wowww has a reputation beyond reputeae wowww has a reputation beyond reputeae wowww has a reputation beyond reputeae wowww has a reputation beyond reputeae wowww has a reputation beyond reputeae wowww has a reputation beyond reputeae wowww has a reputation beyond reputeae wowww has a reputation beyond repute

Guille, can't wait til you're back dude!
Jim Thomas - Max Mirnyi - Jordan Kerr - Rohan Bopanna - Andy Roddick - Aisam-Ul-Haq Qureshi - Ilia Bozoljac - Chris Haggard - Jan-Michael Gambill - Donald Young - Nathan Healey - Lleyton Hewitt - Jamie Murray - Olivier Rochus - James Blake - Vince Spadea - Tim Henman - John Isner - Travis Parrott - Paul Goldstein - Tim Henman - Wes Moodie - Arnaud Clement - Michael Russell - Jeff Coetzee

Surbiton Trophy Challenger 1998-2008

Jim Thomas Official Site

Jeff Coetzee Official Site
ae wowww is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 09-26-2005, 05:23 PM   #10
country flag Aguante_el_Gato
Registered User

Aguante_el_Gato has a reputation beyond reputeAguante_el_Gato has a reputation beyond reputeAguante_el_Gato has a reputation beyond reputeAguante_el_Gato has a reputation beyond reputeAguante_el_Gato has a reputation beyond reputeAguante_el_Gato has a reputation beyond reputeAguante_el_Gato has a reputation beyond reputeAguante_el_Gato has a reputation beyond reputeAguante_el_Gato has a reputation beyond reputeAguante_el_Gato has a reputation beyond reputeAguante_el_Gato has a reputation beyond repute

Aguante WILLY!!!
Por ahora es sólo un rumor, pero se dice que la gente que asesora y defiende a Willy pudo localizar a la voluntaria de la organización de Acapulco que habría comprado los remedios bajo la indicación del médico del torneo.
El mismo rumor sostiene que creen que el médico de la organización cometió un error, y que para proteger su carrera profesional, habría decidido culpar a Willy.
Ojalá sea cierto y lo puedan comprobar.

Insisto una vez más, la situación no permite términos medios. Las partes están en polos muy opuestos.
Por un lado, las graves acusaciones de Willy ( ver en estos posts http://www.menstennisforums.com/show...5&page=7&pp=15 ) contra la organización, los médicos de Acapulco, la ATP , y el proceso que se hizo en su contra ; y por el otro la ATP y los doctores negando todo lo que dice Willy.

Desde el primer momento, algo aquí huele a pescado podrido, y desde el primer momento yo elijo creer en WILLY. VAMOS WILLY CARAJO!!!
TENNIS TIPPING:
Singles Ranking: 89 (Jul, 14th) - W: 2007: Acapulco
SUICIDE:
Ranking: 45 (Jul, 14th) - W: Montreal 2007

JUAN MARTIN DEL POTRO IS HERE
AND WILLY 'BIG HEART' CAÑAS IS BACK
Aguante_el_Gato is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 09-26-2005, 05:35 PM   #11
country flag *Ljubica*
Occasional Visitor

*Ljubica*'s Avatar

*Ljubica* has a reputation beyond repute*Ljubica* has a reputation beyond repute*Ljubica* has a reputation beyond repute*Ljubica* has a reputation beyond repute*Ljubica* has a reputation beyond repute*Ljubica* has a reputation beyond repute*Ljubica* has a reputation beyond repute*Ljubica* has a reputation beyond repute*Ljubica* has a reputation beyond repute*Ljubica* has a reputation beyond repute*Ljubica* has a reputation beyond repute

Thanks for the info.

Supporting Djoković, Tipsarević, Soderling, Tursunov, Youzhny, Cilić and quite a few more
*Ljubica* is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 09-26-2005, 05:36 PM   #12
country flag Denaon
Yes, I am

Denaon's Avatar

Quote:
Originally Posted by Aguante_el_Gato
Aguante WILLY!!!
Por ahora es sólo un rumor, pero se dice que la gente que asesora y defiende a Willy pudo localizar a la voluntaria de la organización de Acapulco que habría comprado los remedios bajo la indicación del médico del torneo.
El mismo rumor sostiene que creen que el médico de la organización cometió un error, y que para proteger su carrera profesional, habría decidido culpar a Willy.
Ojalá sea cierto y lo puedan comprobar.

Insisto una vez más, la situación no permite términos medios. Las partes están en polos muy opuestos.
Por un lado, las graves acusaciones de Willy ( ver en estos posts http://www.menstennisforums.com/show...5&page=7&pp=15 ) contra la organización, los médicos de Acapulco, la ATP , y el proceso que se hizo en su contra ; y por el otro la ATP y los doctores negando todo lo que dice Willy.

Desde el primer momento, algo aquí huele a pescado podrido, y desde el primer momento yo elijo creer en WILLY. VAMOS WILLY CARAJO!!!
No quiero ilusionarme, pero me alegraste el dia!!! Que haya esperanzas aun y que se compruebe que todo fue un grave error es lo mejor que podria pasar!!!!! Gracias aguante!!!
Vamos Willy!! Tene fe!!

Gato Gaudio
Old 09-27-2005, 12:50 AM   #13
country flag jazz_girl
Registered User

jazz_girl's Avatar

Estoy cruzando todas las partes de mi cuerpo que se pueden cruzar para que por favor sea así!!!!!!!!!!!
Old 09-27-2005, 11:37 AM   #14
country flag DhammaTiger
May All Beings Be Happy!!

DhammaTiger's Avatar

Location: So happy to be back to the City of Angels (Krung Thep)
DhammaTiger has a reputation beyond reputeDhammaTiger has a reputation beyond reputeDhammaTiger has a reputation beyond reputeDhammaTiger has a reputation beyond reputeDhammaTiger has a reputation beyond reputeDhammaTiger has a reputation beyond reputeDhammaTiger has a reputation beyond reputeDhammaTiger has a reputation beyond reputeDhammaTiger has a reputation beyond reputeDhammaTiger has a reputation beyond reputeDhammaTiger has a reputation beyond repute

What happened to Willy is outrageous! I don't believe that he would deliberately jeopardise his career, just at the time when he was about to achieve his ambition of being in the top ten. Last year he promised his fans hat he will make it to the master's cup by right and not as an alternate and I believe him. He is inteligent and knows the consequences, so, why would he deliberately put himself in jeopardy? I have followed his career for 5 years and had the chanceto see himin Stuuttgart last year. He was very nice nd signed my cap. He is a hard worker and honest and not a cheat. I hate it when I hear peple, especially the commentators on tennis matches bringing up his name as an example of a doper. I might be too emotinal but as a fan I join you in solidarity in supporting Willy wholeheartedly and unconditionally. My sanish is poor but from what I understood from the last postings it seems the nightmare might be over soon.
Vamos Willy!!!
DhammaTiger is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 09-27-2005, 11:46 AM   #15
country flag DhammaTiger
May All Beings Be Happy!!

DhammaTiger's Avatar

Location: So happy to be back to the City of Angels (Krung Thep)
DhammaTiger has a reputation beyond reputeDhammaTiger has a reputation beyond reputeDhammaTiger has a reputation beyond reputeDhammaTiger has a reputation beyond reputeDhammaTiger has a reputation beyond reputeDhammaTiger has a reputation beyond reputeDhammaTiger has a reputation beyond reputeDhammaTiger has a reputation beyond reputeDhammaTiger has a reputation beyond reputeDhammaTiger has a reputation beyond reputeDhammaTiger has a reputation beyond repute

I m sorry about my typos, it's because I am typing with my left hand because I developed tenis elbow in my right arm . Yes, you guessed right through playing tennis . I am sorry again for having so many typos. Hope u bear wth my left handed typing.
DhammaTiger is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules