Leçons de français et autres langues diverses et variées!! - Page 29 - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 08-26-2005, 06:57 PM   #421
country flag Five
Registered User

Five's Avatar

Five has a reputation beyond reputeFive has a reputation beyond reputeFive has a reputation beyond reputeFive has a reputation beyond reputeFive has a reputation beyond reputeFive has a reputation beyond reputeFive has a reputation beyond reputeFive has a reputation beyond reputeFive has a reputation beyond reputeFive has a reputation beyond reputeFive has a reputation beyond repute
Default Re: Leçons de français!! (+18 ONLY)

Quote:
Originally Posted by Damita
first, let me correct you. you should say: pouvez-vous expliquez pourquoi les Français aiment tant Marat? (or: "autant" instead of "tant")
Merci Damita
mon français ...sucks
Quote:
Maintenant je vais te répondre. Now, i'll answer you. Parce qu'on a bon goût because we have a good taste.
Marat est très de la chance quand il a les fans comme vous
L'amour des Russes pour Marat n'est pas aussi grand que des Français
Quote:
Et il ne faut pas écouter Nico quand il dit le contraire. And one shouldn't listen to Nicolas when he says the contrary. C'est un fan de Roddick, il ne devrait pas parler de (bon) goût. He's a Roddick fan, he shouldn't talk about (good) taste.
Je n'ai pas écouté Nico et je sais que les fans de Marat ont le meilleur goût d'entre tous
Five is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 08-26-2005, 07:02 PM   #422
country flag Angle Queen
Mom 2 2 Beauties

Angle Queen has a reputation beyond reputeAngle Queen has a reputation beyond reputeAngle Queen has a reputation beyond reputeAngle Queen has a reputation beyond reputeAngle Queen has a reputation beyond reputeAngle Queen has a reputation beyond reputeAngle Queen has a reputation beyond reputeAngle Queen has a reputation beyond reputeAngle Queen has a reputation beyond reputeAngle Queen has a reputation beyond reputeAngle Queen has a reputation beyond repute

Quote:
Quote:
Originally Posted by Bibir
C'est vrai qu'il est très doué à ce niveau.

AQ, you should ask Zoltan...He's very good at that "vider....L'esprit".
oui, même avec une seule main. Yes, even with one hand only.
d'accord, je le sais....je pense.
Ok, I get it. I think.

Et...le titre, il est correct!
And the title...is correct. 18+

pssst...we'd probably move the word order a bit...say "even with only one hand".
Old 08-26-2005, 07:12 PM   #423
country flag Saumon
Registered User

Saumon's Avatar

Saumon has a reputation beyond reputeSaumon has a reputation beyond reputeSaumon has a reputation beyond reputeSaumon has a reputation beyond reputeSaumon has a reputation beyond reputeSaumon has a reputation beyond reputeSaumon has a reputation beyond reputeSaumon has a reputation beyond reputeSaumon has a reputation beyond reputeSaumon has a reputation beyond reputeSaumon has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Five
Merci Damita
mon français ...sucks
ton français est très bon! tu es russe?
your french is very good! are you Russian?

Quote:
Marat est très de la chance quand il a les fans comme vous
L'amour des Russes pour Marat n'est pas aussi grand que celui des Français
(Marat a beaucoup de chance d'avoir des fans comme vous )
C'est pour ça qu'il aime jouer à Paris. That's why he loves playing in Paris!
et pour le Stringfellows aussi peut-etre

Quote:
Je n'ai pas écouté Nico et je sais que les fans de Marat ont le meilleur goût d'entre tous
c'est bien vrai ça!
Old 08-26-2005, 08:16 PM   #424
country flag Damita
Burned-out Safin fan

Damita's Avatar

Damita has a reputation beyond reputeDamita has a reputation beyond reputeDamita has a reputation beyond reputeDamita has a reputation beyond reputeDamita has a reputation beyond reputeDamita has a reputation beyond reputeDamita has a reputation beyond reputeDamita has a reputation beyond reputeDamita has a reputation beyond reputeDamita has a reputation beyond reputeDamita has a reputation beyond repute

Quote:
Je n'ai pas écouté Nico
très bien. very good
Quote:
et je sais que les fans de Marat ont le meilleur goût d'entre tous
tu vois que ton français est bon, tu sais dire l'essentiel see! your French is good, you can say the essential!
Quote:
Originally Posted by Angle Queen
pssst...we'd probably move the word order a bit...say "even with only one hand".
oops merci. j'avais un doute!

Quote:
Originally Posted by Saumon

Je vais expliquer ça pour ceux qui ne savent rien de cette histoire. I'll explain this for those who don't know about that story.
Après avoir perdu à Roland Garros, un magazine français a dit que Marat était allé dans un club de striptease de Paris appelé le Stringfellows. After he lost in RG, a French magazine said Marat went into a striptease club in Paris called the Stringfellows.

Et devinez quoi... il y a le même à Londres. On peut se demander ce que Marat a fait après avoir perdu à Wimbleon. And guess what.... there's the same (club) in London. One can wonder what Marat has done after he lost in Wimbledon.

My Tennis Pics updated after Roland Garros 2009 - 8 new albums
Damita is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 08-26-2005, 10:03 PM   #425
country flag NINA_BCN
Registered User

NINA_BCN's Avatar

NINA_BCN has a reputation beyond reputeNINA_BCN has a reputation beyond reputeNINA_BCN has a reputation beyond reputeNINA_BCN has a reputation beyond reputeNINA_BCN has a reputation beyond reputeNINA_BCN has a reputation beyond reputeNINA_BCN has a reputation beyond reputeNINA_BCN has a reputation beyond reputeNINA_BCN has a reputation beyond reputeNINA_BCN has a reputation beyond reputeNINA_BCN has a reputation beyond repute

I have no idea!!!!!
Old 08-26-2005, 11:32 PM   #426
country flag Suzi
Registered User

Suzi's Avatar

Suzi has a reputation beyond reputeSuzi has a reputation beyond reputeSuzi has a reputation beyond reputeSuzi has a reputation beyond reputeSuzi has a reputation beyond reputeSuzi has a reputation beyond reputeSuzi has a reputation beyond reputeSuzi has a reputation beyond reputeSuzi has a reputation beyond reputeSuzi has a reputation beyond reputeSuzi has a reputation beyond repute

Quote:

Et devinez quoi... il y a le même à Londres. On peut se demander ce que Marat a fait après avoir perdu à Wimbleon. And guess what.... there's the same (club) in London. One can wonder what Marat has done after he lost in Wimbledon.

il est un homme

Iguana, Biscuit, Pim Pim, the ledge that is Rafter! and my new love Nole!

Other Notable non-tennis supportees: Aaron Peirsol, LIVERPOOL, Kimi 'World Champ' Raikkonen, Thorkildsen, Adam Scott and many more......
and proud to be a morgette & mattiholic!!!
Suzi is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 08-27-2005, 12:15 PM   #427
country flag Five
Registered User

Five's Avatar

Five has a reputation beyond reputeFive has a reputation beyond reputeFive has a reputation beyond reputeFive has a reputation beyond reputeFive has a reputation beyond reputeFive has a reputation beyond reputeFive has a reputation beyond reputeFive has a reputation beyond reputeFive has a reputation beyond reputeFive has a reputation beyond reputeFive has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Saumon
ton français est très bon! tu es russe?
your french is very good! are you Russian?
Merci pour ton compliment Je sais que je dois avoir plus d'effort
Oui, je m'appelle Ruslan . Il a l'air que je suis le seul garçon ici

Quote:
(Marat a beaucoup de chance d'avoir des fans comme vous )
Je sais . J'espère qu'il va gagner Roland Garros à Paris l'année prochaine

Quote:
c'est bien vrai ça!

Last edited by Five : 08-27-2005 at 12:37 PM.
Old 08-27-2005, 12:25 PM   #428
country flag Five
Registered User

Five's Avatar

Quote:
très bien. very good

Quote:
tu vois que ton français est bon, tu sais dire l'essentiel see! your French is good, you can say the essential!
oops merci. j'avais un doute!
La prononciation française est facile pour moi mais la grammaire est au contraire
Je peux parler mieux que écrire

Quote:
Je vais expliquer ça pour ceux qui ne savent rien de cette histoire. I'll explain this for those who don't know about that story.
Après avoir perdu à Roland Garros, un magazine français a dit que Marat était allé dans un club de striptease de Paris appelé le Stringfellows. After he lost in RG, a French magazine said Marat went into a striptease club in Paris called the Stringfellows.

Marat
Old 08-27-2005, 10:39 PM   #429
country flag zoltan83
Registered User

zoltan83's Avatar

zoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond repute

Quote:
Ce n'est pas de ta faute...It's always his fault.
Menteuse!! Liar!!!

Quote:

oui, même avec une seule main. Yes, even with one hand only.

Merci pour la réputation. Thanks for the reputation.

Quote:
C'est vrai qu'il est très doué à ce niveau.

AQ, you should ask Zoltan...He's very good at that "vider....L'esprit".
C'est bien parce qu'on me le demande Je traduirais "se vider les ..." par...

It's because you ask me this I'll translate by "to shoot one's load"

Quote:
Originally Posted by Juli_V View Post
Nicoooooooooooooooooooooooo!!, you rule
zoltan83 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 08-27-2005, 10:41 PM   #430
country flag zoltan83
Registered User

zoltan83's Avatar

zoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Suzi
quelle horreur!!
Suzi, n'écoute pas la Hippuck. Suzi, don't listen the Hippuck

Quote:
Originally Posted by Juli_V View Post
Nicoooooooooooooooooooooooo!!, you rule
zoltan83 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 08-27-2005, 11:05 PM   #431
country flag Saumon
Registered User

Saumon's Avatar

Saumon has a reputation beyond reputeSaumon has a reputation beyond reputeSaumon has a reputation beyond reputeSaumon has a reputation beyond reputeSaumon has a reputation beyond reputeSaumon has a reputation beyond reputeSaumon has a reputation beyond reputeSaumon has a reputation beyond reputeSaumon has a reputation beyond reputeSaumon has a reputation beyond reputeSaumon has a reputation beyond repute
Default Re: Leçons de français!! (18+ ONLY)

"to listen to"

et c'est le français qu'il faut mettre en gras!!
Old 08-27-2005, 11:15 PM   #432
country flag NINA_BCN
Registered User

NINA_BCN's Avatar

NINA_BCN has a reputation beyond reputeNINA_BCN has a reputation beyond reputeNINA_BCN has a reputation beyond reputeNINA_BCN has a reputation beyond reputeNINA_BCN has a reputation beyond reputeNINA_BCN has a reputation beyond reputeNINA_BCN has a reputation beyond reputeNINA_BCN has a reputation beyond reputeNINA_BCN has a reputation beyond reputeNINA_BCN has a reputation beyond reputeNINA_BCN has a reputation beyond repute

English/French lessons. Good!!!!!
Old 08-27-2005, 11:16 PM   #433
country flag Suzi
Registered User

Suzi's Avatar

Suzi has a reputation beyond reputeSuzi has a reputation beyond reputeSuzi has a reputation beyond reputeSuzi has a reputation beyond reputeSuzi has a reputation beyond reputeSuzi has a reputation beyond reputeSuzi has a reputation beyond reputeSuzi has a reputation beyond reputeSuzi has a reputation beyond reputeSuzi has a reputation beyond reputeSuzi has a reputation beyond repute

lol Saumon thanks for clarifying that totally didnt understand

Qui est Hippuck?

Other Notable non-tennis supportees: Aaron Peirsol, LIVERPOOL, Kimi 'World Champ' Raikkonen, Thorkildsen, Adam Scott and many more......
Old 08-27-2005, 11:20 PM   #434
country flag Saumon
Registered User

Saumon's Avatar

Hippuck est l'ami imaginaire de Nico. Hippuck is Zoltan's imaginary friend.
Il est persuadé que c'est Steph. He believes it's Damita. :retard:
Old 08-27-2005, 11:24 PM   #435
country flag Suzi
Registered User

Suzi's Avatar

ahh un Psycho

Reply

Thread Tools

Posting Rules