2005RG - Page 6 - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 05-31-2005, 01:03 AM   #76
country flag fedsfan1
Registered User

fedsfan1's Avatar

fedsfan1 has a reputation beyond reputefedsfan1 has a reputation beyond reputefedsfan1 has a reputation beyond reputefedsfan1 has a reputation beyond reputefedsfan1 has a reputation beyond reputefedsfan1 has a reputation beyond reputefedsfan1 has a reputation beyond reputefedsfan1 has a reputation beyond reputefedsfan1 has a reputation beyond reputefedsfan1 has a reputation beyond reputefedsfan1 has a reputation beyond repute
Default Re: 2005RG

Well I guess Nadal had the last laugh.... bye bye Seb--thanks for playing......
VAMOS RAFAEL!!!

Last edited by fedsfan1 : 05-31-2005 at 01:24 AM.
fedsfan1 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 05-31-2005, 03:14 AM   #77
country flag Chloe le Bopper
Registered User

Chloe le Bopper's Avatar

Chloe le Bopper has a reputation beyond reputeChloe le Bopper has a reputation beyond reputeChloe le Bopper has a reputation beyond reputeChloe le Bopper has a reputation beyond reputeChloe le Bopper has a reputation beyond reputeChloe le Bopper has a reputation beyond reputeChloe le Bopper has a reputation beyond reputeChloe le Bopper has a reputation beyond reputeChloe le Bopper has a reputation beyond reputeChloe le Bopper has a reputation beyond reputeChloe le Bopper has a reputation beyond repute

Erm... there are really probably better places to do that

So does anybody have the interview?

Chocking makes me sad.
Chloe le Bopper is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 05-31-2005, 05:23 AM   #78
country flag KellyluvsGrosjean
Registered User

KellyluvsGrosjean's Avatar

KellyluvsGrosjean has a reputation beyond reputeKellyluvsGrosjean has a reputation beyond reputeKellyluvsGrosjean has a reputation beyond reputeKellyluvsGrosjean has a reputation beyond reputeKellyluvsGrosjean has a reputation beyond reputeKellyluvsGrosjean has a reputation beyond reputeKellyluvsGrosjean has a reputation beyond reputeKellyluvsGrosjean has a reputation beyond reputeKellyluvsGrosjean has a reputation beyond reputeKellyluvsGrosjean has a reputation beyond reputeKellyluvsGrosjean has a reputation beyond repute
Talking Re: 2005RG

ok so I now know how does a Nadal fan supports his/ her favourite sportsman.

Don't be sad Crystal and Marine. Seb had played a good game and we are waiting for the grass season yay!!!

Oh btw, Julie, Seb won't be upset with that. Remember the "Rumours" about his "disappearance" last year? And this year Seb's here with a good record!

*pictures time*
Attached Images
File Type: jpg RG2005R1601.jpg (52.1 KB, 9 views)
File Type: jpg RG2005R1602.jpg (52.8 KB, 10 views)
File Type: jpg RG2005R1603.jpg (17.9 KB, 7 views)
File Type: jpg RG2005R1604.jpg (17.7 KB, 7 views)
File Type: jpg RG2005R1605.jpg (14.3 KB, 7 views)

C'mon GROSJEAN
Allez! Move on!

Last edited by KellyluvsGrosjean : 05-31-2005 at 05:35 AM.
KellyluvsGrosjean is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 05-31-2005, 06:51 AM   #79
country flag eek
Registered User

eek has a reputation beyond reputeeek has a reputation beyond reputeeek has a reputation beyond reputeeek has a reputation beyond reputeeek has a reputation beyond reputeeek has a reputation beyond reputeeek has a reputation beyond reputeeek has a reputation beyond reputeeek has a reputation beyond reputeeek has a reputation beyond reputeeek has a reputation beyond repute

This is all i can find (from l'equipe):

Les réactions
Sébastien Grosjean (FRA/N°23, battu par l'Espagnol Rafael Nadal/N°4): «J'ai quelques regrets, j'ai quelques occasions au début du quatrième set. Je croyais en mes chances, j'essayais d'être agressif, d'éviter son coup droit. Ce n'était pas évident avec ce temps frais, le vent et des conditions lourdes qui l'avantageaient car il est plus costaud que moi, sa balle gicle plus. Le vent m'a gêné plus que lui car sa balle tourne davantage que la mienne. J'ai également raté plus de balles faciles qu'hier, surtout en coup droit. J'ai raté quelques petites balles qui m'ont enlevé de la confiance. Lui est impressionnant. Il aime agresser son adversaire. C'est un "matcheur", il adore la compétition, les grands moments. C'est le favori du tournoi avec Federer. Sur l'arrêt de jeu (dimanche), c'était bizarre. J'ai juste demandé à l'arbitre de descendre de sa chaise. Après, je n'ai rien dit. Le public a pensé que l'arbitre devait le faire. Il était derrière moi, m'a poussé le jour de mon anniversaire, c'était difficile de calmer la foule qui a pris en grippe l'arbitre, difficile aussi de reprendre après. Je tire un bilan positif de mon tournoi. J'ai remporté trois bonnes victoires et offert une belle résistance contre un des favoris. C'est encourageant pour la suite. J'ai pris du plaisir sur le terrain. Physiquement j'ai bien tenu, même contre Nadal j'étais plutôt bien. Je suis également satisfait de mon attitude sur le court. Il faut que je continue dans cette voie là.»
eek is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 05-31-2005, 07:05 AM   #80
country flag Chloe le Bopper
Registered User

Chloe le Bopper's Avatar

Chloe le Bopper has a reputation beyond reputeChloe le Bopper has a reputation beyond reputeChloe le Bopper has a reputation beyond reputeChloe le Bopper has a reputation beyond reputeChloe le Bopper has a reputation beyond reputeChloe le Bopper has a reputation beyond reputeChloe le Bopper has a reputation beyond reputeChloe le Bopper has a reputation beyond reputeChloe le Bopper has a reputation beyond reputeChloe le Bopper has a reputation beyond reputeChloe le Bopper has a reputation beyond repute

Thanks

Chocking makes me sad.
Chloe le Bopper is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 05-31-2005, 06:41 PM   #81
country flag Marine
Registered User

Marine's Avatar

Marine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond repute

I read some interviews of Brad Stine these 3 last days and he's a nice guy.
He said he was touched by the support of the crowd at the end of seb's match against stepaneck and on crazy sunday, "one of his greater memories of coach ! "
He said also Seb is on good shape, he can play very very well this year, he's confident etc.. very nice comments which make me happy.
He's funny cos he said to the journalist on sunday evening he was searching bread for seb "my player is french he absolutly needs bread at dinner !" lol

Guy Forget

Last edited by Marine : 05-31-2005 at 08:44 PM.
Marine is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 05-31-2005, 08:33 PM   #82
country flag crystal
Registered User

crystal has a reputation beyond reputecrystal has a reputation beyond reputecrystal has a reputation beyond reputecrystal has a reputation beyond reputecrystal has a reputation beyond reputecrystal has a reputation beyond reputecrystal has a reputation beyond reputecrystal has a reputation beyond reputecrystal has a reputation beyond reputecrystal has a reputation beyond reputecrystal has a reputation beyond repute

thanks eek !!
anyway just wanted to precise to some nadal's fan there that I don't mind Nadal, he's a very good player and he seemed very sympathetic when I saw him at Monte Carlo master serie, so I didn't defend seb becoz I hated Rafael, of course not !
I wish him good luck for the rest of the tournament, and i think he deserves to win.
Oh and thanks marine for the anecdotes !
Well, let's concentrate on the grass season !!! Hope seb will play as good as he did in RG. :-)
crystal is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 05-31-2005, 09:26 PM   #83
country flag tennistory
Registered User

tennistory has a reputation beyond reputetennistory has a reputation beyond reputetennistory has a reputation beyond reputetennistory has a reputation beyond reputetennistory has a reputation beyond reputetennistory has a reputation beyond reputetennistory has a reputation beyond reputetennistory has a reputation beyond reputetennistory has a reputation beyond reputetennistory has a reputation beyond reputetennistory has a reputation beyond repute

Go on:Jo Wilfried Tsonga Website's
tennistory is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 06-01-2005, 02:42 AM   #84
country flag KellyluvsGrosjean
Registered User

KellyluvsGrosjean's Avatar

KellyluvsGrosjean has a reputation beyond reputeKellyluvsGrosjean has a reputation beyond reputeKellyluvsGrosjean has a reputation beyond reputeKellyluvsGrosjean has a reputation beyond reputeKellyluvsGrosjean has a reputation beyond reputeKellyluvsGrosjean has a reputation beyond reputeKellyluvsGrosjean has a reputation beyond reputeKellyluvsGrosjean has a reputation beyond reputeKellyluvsGrosjean has a reputation beyond reputeKellyluvsGrosjean has a reputation beyond reputeKellyluvsGrosjean has a reputation beyond repute
Talking Re: 2005RG

OH NOOOOOOnOOOOONOOOOOOnOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
THE PICS ARE VERY VERY VERY NICE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I love his smile!
THANKS A LOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I may say Seb's a good player if you have lil knowledge about 2003's Wmbledon (QF, Seb vs JC)

Quote:

Sebastian Grosjean - Day 8
Tuesday, July 1, 2003

S. GROSJEAN/J.C. Ferrero
6-2, 4-6, 7-6, 7-6

Q. At 4-4, there was a double bounce on one of your returns. Can you say what happened at the net.

SEBASTIEN GROSJEAN: At the net when I talked to the umpire, you mean?

Q. Uh-hmm.

SEBASTIEN GROSJEAN: No, I told him it bounced twice, and that's it.

But I was surprised the umpire didn't see, because it was clearly two bounce there.

C'mon GROSJEAN
Allez! Move on!

Last edited by KellyluvsGrosjean : 06-01-2005 at 02:45 AM.
KellyluvsGrosjean is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 06-01-2005, 04:18 AM   #85
country flag eek
Registered User

eek has a reputation beyond reputeeek has a reputation beyond reputeeek has a reputation beyond reputeeek has a reputation beyond reputeeek has a reputation beyond reputeeek has a reputation beyond reputeeek has a reputation beyond reputeeek has a reputation beyond reputeeek has a reputation beyond reputeeek has a reputation beyond reputeeek has a reputation beyond repute

*smiles with confidence in his moral superiority* ha! still, it's very worrying that an umpire missed it, isn't it?
eek is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 06-01-2005, 11:53 AM   #86
country flag crystal
Registered User

crystal has a reputation beyond reputecrystal has a reputation beyond reputecrystal has a reputation beyond reputecrystal has a reputation beyond reputecrystal has a reputation beyond reputecrystal has a reputation beyond reputecrystal has a reputation beyond reputecrystal has a reputation beyond reputecrystal has a reputation beyond reputecrystal has a reputation beyond reputecrystal has a reputation beyond repute

thanks for the pics tennistory !
Old 06-01-2005, 04:20 PM   #87
country flag wilma
Registered User

wilma's Avatar

wilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond reputewilma has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by crystal
Well, let's concentrate on the grass season !!! Hope seb will play as good as he did in RG. :-)
Let's hope Seb'll play as well as he did last year, crystal: finals at Queen's and semi-finals at Wimbledon!!!!!! And let's not forget that the BBC covered each and every one of Seb's matches at Queen's last year Am really looking forward to that.

And yes, Kelly, thank you for reminding us about the nice Sébastien Grosjean we all know and love
wilma is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 06-02-2005, 07:32 AM   #88
country flag Tricky_Forehand
Registered User

Tricky_Forehand's Avatar

Tricky_Forehand has a reputation beyond reputeTricky_Forehand has a reputation beyond reputeTricky_Forehand has a reputation beyond reputeTricky_Forehand has a reputation beyond reputeTricky_Forehand has a reputation beyond reputeTricky_Forehand has a reputation beyond reputeTricky_Forehand has a reputation beyond reputeTricky_Forehand has a reputation beyond reputeTricky_Forehand has a reputation beyond reputeTricky_Forehand has a reputation beyond reputeTricky_Forehand has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by eek
This is all i can find (from l'equipe):

Les réactions
Sébastien Grosjean (FRA/N°23, battu par l'Espagnol Rafael Nadal/N°4): «J'ai quelques regrets, j'ai quelques occasions au début du quatrième set. Je croyais en mes chances, j'essayais d'être agressif, d'éviter son coup droit. Ce n'était pas évident avec ce temps frais, le vent et des conditions lourdes qui l'avantageaient car il est plus costaud que moi, sa balle gicle plus. Le vent m'a gêné plus que lui car sa balle tourne davantage que la mienne. J'ai également raté plus de balles faciles qu'hier, surtout en coup droit. J'ai raté quelques petites balles qui m'ont enlevé de la confiance. Lui est impressionnant. Il aime agresser son adversaire. C'est un "matcheur", il adore la compétition, les grands moments. C'est le favori du tournoi avec Federer. Sur l'arrêt de jeu (dimanche), c'était bizarre. J'ai juste demandé à l'arbitre de descendre de sa chaise. Après, je n'ai rien dit. Le public a pensé que l'arbitre devait le faire. Il était derrière moi, m'a poussé le jour de mon anniversaire, c'était difficile de calmer la foule qui a pris en grippe l'arbitre, difficile aussi de reprendre après. Je tire un bilan positif de mon tournoi. J'ai remporté trois bonnes victoires et offert une belle résistance contre un des favoris. C'est encourageant pour la suite. J'ai pris du plaisir sur le terrain. Physiquement j'ai bien tenu, même contre Nadal j'étais plutôt bien. Je suis également satisfait de mon attitude sur le court. Il faut que je continue dans cette voie là.»
Translation, please.
's-Hertogenbosch - 4th place
GSTAAD - WINNER
Tricky_Forehand is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 06-02-2005, 06:58 PM   #89
country flag *julie*
Registered User

*julie*'s Avatar

*julie* has a reputation beyond repute*julie* has a reputation beyond repute*julie* has a reputation beyond repute*julie* has a reputation beyond repute*julie* has a reputation beyond repute*julie* has a reputation beyond repute*julie* has a reputation beyond repute*julie* has a reputation beyond repute*julie* has a reputation beyond repute*julie* has a reputation beyond repute*julie* has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Tennis724
Translation, please.
Ok I will try but sorry by advance for my poor english

Sebastien Grosjean defeated by Rafael Nadal: "I have some regrets because I've had some opportunities in the beginning of the 4th set. I believed in my chances, I tried to be agressive and avoid his forehand. It was not easy with this fresh weather. He took advantage of the wind and the heavy conditions because he's stronger than me. His ball squirts more. The wind disturbed me more than him cos his ball turns more than mine. I also missed more easy points than yesterday, overall in my forehand. I missed several points which made me lose my confidence. He is impressive. He likes to attack his adversary. He's a fighter, he loves competitons and big events. He's the favorite with Federer. About the incident (on sunday), it was strange. I only asked the umpire to come down from his chair. After that, i didn't say anything. The crowd thought he has to do it. The crowd was behind me, and supported me the day of my birthday, it was difficult to calm them down cos they were angry against the umpire. It was also difficult to go back into the match. This tournament was very positive for me. I won three good matches and had a good resistance against one of the favorites. This is encouraging for the coming tournaments. I had pleasure on the court. Physically, I felt good, even against Nadal. I have to go on this way."
*julie* is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 06-03-2005, 09:17 PM   #90
country flag crystal
Registered User

there's a video of seb here :
http://www.atptennis.com/en/mercedesbenz/?AssetID=1002

He was the "player of the week" in houston maybe !!
Reply

Thread Tools

Posting Rules