French Open - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

View Poll Results: Wer gewinnt?

Federer 5 20.83%
Nadal 12 50.00%
Coria 4 16.67%
Gaudio 0 0%
Safin 0 0%
Ferrero 0 0%
Roddick 1 4.17%
jemand anderes 2 8.33%
Voters: 24. You may not vote on this poll

Reply

Old 05-16-2005, 09:04 PM   #1
User ID 4783
Registered User

User ID 4783 has a reputation beyond reputeUser ID 4783 has a reputation beyond reputeUser ID 4783 has a reputation beyond reputeUser ID 4783 has a reputation beyond reputeUser ID 4783 has a reputation beyond reputeUser ID 4783 has a reputation beyond reputeUser ID 4783 has a reputation beyond reputeUser ID 4783 has a reputation beyond reputeUser ID 4783 has a reputation beyond reputeUser ID 4783 has a reputation beyond reputeUser ID 4783 has a reputation beyond repute
Default French Open

Wer glaubt ihr wird gewinnen?
User ID 4783 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 05-16-2005, 09:56 PM   #2
country flag Corinna
Registered User

Corinna's Avatar

Corinna has a reputation beyond reputeCorinna has a reputation beyond reputeCorinna has a reputation beyond reputeCorinna has a reputation beyond reputeCorinna has a reputation beyond reputeCorinna has a reputation beyond reputeCorinna has a reputation beyond reputeCorinna has a reputation beyond reputeCorinna has a reputation beyond reputeCorinna has a reputation beyond reputeCorinna has a reputation beyond repute
Default Re: French Open

mein wunsch gilt nicht oder...ich muss realistisch sein, denk ich mal
eigentlich hätte ich ja gesagt nicht federer...(war so n gefühl aber wie immer wahrscheinlich falsch) aber er hat ja jetzt in hamburg so überzeugend gespielt...
ich weiß nicht ...
geb meine antwort später
Old 05-16-2005, 11:34 PM   #3
country flag deflori
Registered User

deflori's Avatar

deflori has a reputation beyond reputedeflori has a reputation beyond reputedeflori has a reputation beyond reputedeflori has a reputation beyond reputedeflori has a reputation beyond reputedeflori has a reputation beyond reputedeflori has a reputation beyond reputedeflori has a reputation beyond reputedeflori has a reputation beyond reputedeflori has a reputation beyond reputedeflori has a reputation beyond repute

Gasquet,wäre der Wahnsinn.....
Nadal,Coria muss man auch auf der Rechnung haben,hoffe allerdings auf jemand anderen
Geheimtip sach i einfach mal Davydenko
Old 05-17-2005, 06:16 PM   #4
country flag JMG
Registered User

JMG's Avatar

JMG has a reputation beyond reputeJMG has a reputation beyond reputeJMG has a reputation beyond reputeJMG has a reputation beyond reputeJMG has a reputation beyond reputeJMG has a reputation beyond reputeJMG has a reputation beyond reputeJMG has a reputation beyond reputeJMG has a reputation beyond reputeJMG has a reputation beyond reputeJMG has a reputation beyond repute

Nieminen wirds machen, hab aber auf Nadal getippt.
JMG is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 05-20-2005, 05:39 PM   #5
country flag NiciSunflower
Registered User

NiciSunflower's Avatar

NiciSunflower has a reputation beyond reputeNiciSunflower has a reputation beyond reputeNiciSunflower has a reputation beyond reputeNiciSunflower has a reputation beyond reputeNiciSunflower has a reputation beyond reputeNiciSunflower has a reputation beyond reputeNiciSunflower has a reputation beyond reputeNiciSunflower has a reputation beyond reputeNiciSunflower has a reputation beyond reputeNiciSunflower has a reputation beyond reputeNiciSunflower has a reputation beyond repute

Der Shaker Ich würd' mich nicht mehr einkriegen

Ehrlich gesagt, ich hab' keine Ahnung, French Open sind nie vorhersehbar, wenn man da nur an letztes Jahr denkt Hab' einfach mal "jemand anderes" getippt.
Old 05-21-2005, 12:50 PM   #6
country flag Shabazza
Registered User

Shabazza's Avatar

Shabazza has a reputation beyond reputeShabazza has a reputation beyond reputeShabazza has a reputation beyond reputeShabazza has a reputation beyond reputeShabazza has a reputation beyond reputeShabazza has a reputation beyond reputeShabazza has a reputation beyond reputeShabazza has a reputation beyond reputeShabazza has a reputation beyond reputeShabazza has a reputation beyond reputeShabazza has a reputation beyond repute

Hm Favoriten sind wohl die Spezialisten, also Nadal, Coria und co. Hab aber trotzdem Federer getippt, irgendwann muss er ja mal RG gewinnen oder?
wipe away your sorrow with no traces."

All the best to the members of the FedererExpress
Shabazza is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules