Anybody Here? - Page 2 - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 12-22-2002, 04:01 PM   #16
The new Belgiangirl
Registered User

The new Belgiangirl's Avatar

The new Belgiangirl has a reputation beyond reputeThe new Belgiangirl has a reputation beyond reputeThe new Belgiangirl has a reputation beyond reputeThe new Belgiangirl has a reputation beyond reputeThe new Belgiangirl has a reputation beyond reputeThe new Belgiangirl has a reputation beyond reputeThe new Belgiangirl has a reputation beyond reputeThe new Belgiangirl has a reputation beyond reputeThe new Belgiangirl has a reputation beyond reputeThe new Belgiangirl has a reputation beyond reputeThe new Belgiangirl has a reputation beyond repute

Ik ben ook vlaams hoor! Ik was juist hetzelfde aan't denken was toen ik aan het posten was in Xavier zijn thread! Ik wist niet wat het Engels was voor haarrekkertje!

Ik vind dat onze jongens ook wat aandacht verdienen! Die zijn dit jaar toch maar mooi met 3 in de top100 en 6 in de top200 geëindigd! Dat is natuurlijk geen 2 in de top5, maar toch ook wel mooi vind ik!!
The new Belgiangirl is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 12-23-2002, 10:49 AM   #17
freakske
Registered User

freakske's Avatar

freakske has a reputation beyond reputefreakske has a reputation beyond reputefreakske has a reputation beyond reputefreakske has a reputation beyond reputefreakske has a reputation beyond reputefreakske has a reputation beyond reputefreakske has a reputation beyond reputefreakske has a reputation beyond reputefreakske has a reputation beyond reputefreakske has a reputation beyond reputefreakske has a reputation beyond repute

ja ik vind dat ook! kvind het wel spijtig dat christophe uit de top 100 is weggezakt kvind die rochusbroertjes zo schattig he ! kdenk dat we vliegen toch ook wel binnenkort in de top 100 kunnen verwachten allez dat hoop ik toch! als hij gaat beginnen met kwalifikaties te spelen voor atp tornooien.. khoop dat hij het gooed doet! en christophe in de top 100 kan komen.. dan hebben we er toch al 5 in de top 100 en dan nog gilles.. .. ok, *droom*droom*
#1 fave: "Fly" KRISTOF VLIEGEN
~Well, I saw your face one time, I never thought I'd walk away~
good luck:Kim Clijsters and Lleyton Hewitt
freakske is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 12-23-2002, 10:49 AM   #18
freakske
Registered User

freakske's Avatar

freakske has a reputation beyond reputefreakske has a reputation beyond reputefreakske has a reputation beyond reputefreakske has a reputation beyond reputefreakske has a reputation beyond reputefreakske has a reputation beyond reputefreakske has a reputation beyond reputefreakske has a reputation beyond reputefreakske has a reputation beyond reputefreakske has a reputation beyond reputefreakske has a reputation beyond repute

Quote:
kvind die rochusbroertjes zo schattig he !
k kweet niet wat dat daar tussen kwam doen
Old 12-23-2002, 03:23 PM   #19
The new Belgiangirl
Registered User

The new Belgiangirl's Avatar

The new Belgiangirl has a reputation beyond reputeThe new Belgiangirl has a reputation beyond reputeThe new Belgiangirl has a reputation beyond reputeThe new Belgiangirl has a reputation beyond reputeThe new Belgiangirl has a reputation beyond reputeThe new Belgiangirl has a reputation beyond reputeThe new Belgiangirl has a reputation beyond reputeThe new Belgiangirl has a reputation beyond reputeThe new Belgiangirl has a reputation beyond reputeThe new Belgiangirl has a reputation beyond reputeThe new Belgiangirl has a reputation beyond repute

Ge hebt wel gelijk hoor, Christophe, Gilles en Kristof zouden alledrie best in de top100 kunnen geraken volgens mij! Bij Christophe is het een kwestie van zelfvertrouwen (en hij is ook regelmatig gekwetst geweest), maar misschien begint hij het seizoen weer vol goede moed!
Kristof zal er wel komen als hij erin slaagt in de iets grotere tornooien mee te doen en Gilles die zal is moeten binnengeraken in de maindraw van Wimbledon en daar stunten!
En daarbij: dromen mag!

ps: De Rochus-broertjes ZIJN schattig! Vooral Olivier! Het plezier straalt daar gewoon van af als het goed gaat tijdens een wedstrijd: zoals tegen Safin op Wimbledon! Dat is toch gewoon geweldig om naar te kijken! Ook al ben ik dan op van de zenuwen! Met Christophe heb ik altijd wat medelijden, hij staat zo in de schaduw van zijn 'kleine broer' (ik weet dat ik er niet tegen zou kunnen moesten mijn jongere zus en ik tennissen en zij zou me overtreffen! ) en het lukt ook zo vaak net niet bij hem, hij verliest nipte matchen, geeft een grote voorsprong af,...
Maar ja, beter volgend jaar Christophe!

Mijn verlanglijstje voor volgend jaar:
- Xavier in top15
- Olivier in top40
- Dick in top90
- Christophe in top70
- Gilles in top100
- Kristof in top100

The new Belgiangirl is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 12-23-2002, 03:40 PM   #20
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Nymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond repute

Nou ja, eigenlijk hoor ik hier niet thuis als Nederlander, maar Belgie heeft nu eenmaal leukere spelers als Nederland.
Ja, ik vind de Rochus-broertjes ook schattig, zeker Olivier. Hopelijk gaat hij volgens jaar ver stijgen op de ranglijst.

Hopp Suisse!
Nymeria is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 12-23-2002, 04:42 PM   #21
freakske
Registered User

freakske's Avatar

Quote:
Originally posted by Legolas
Nou ja, eigenlijk hoor ik hier niet thuis als Nederlander, maar Belgie heeft nu eenmaal leukere spelers als Nederland.
Ja, ik vind de Rochus-broertjes ook schattig, zeker Olivier. Hopelijk gaat hij volgens jaar ver stijgen op de ranglijst.
Nederlanders zijn ook welkom!! heeey yvonne!
Old 12-23-2002, 04:44 PM   #22
freakske
Registered User

freakske's Avatar

The new Belgiangirl , echt he olivier en christophe , en ik ga volledig akkoord met uw verlanglijstje, en kzou ook nog graag zien dat Steve Darcis al een grote sprong heeft gemaakt dicht tegen de 200 of beter !!
Old 12-24-2002, 10:59 PM   #23
arn
Registered User

arn has a reputation beyond reputearn has a reputation beyond reputearn has a reputation beyond reputearn has a reputation beyond reputearn has a reputation beyond reputearn has a reputation beyond reputearn has a reputation beyond reputearn has a reputation beyond reputearn has a reputation beyond reputearn has a reputation beyond reputearn has a reputation beyond repute

Hey, Ik was dit deel van ATP-world ook een beetje vergeten

Ik denk dat top-15 voor Xavier nog te hoog zal zijn, als hij rond deze plaats kan blijven zal het al goed zijn. Van Kristof hoop ik wel dat hij in de top-100 raakt. Ik heb hem nog nooit zien spelen en ben wel benieuwd wat hij juist waard is, hetzelfde van Steve trouwens. Als ik die 2 op foto zie denk ik altijd dat die veel te mager zijn om aan de top te kunnen staan. Maar we zullen wel zien
arn is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 12-25-2002, 01:23 PM   #24
freakske
Registered User

freakske's Avatar

Quote:
Originally posted by arn
Hey, Ik was dit deel van ATP-world ook een beetje vergeten

Ik denk dat top-15 voor Xavier nog te hoog zal zijn, als hij rond deze plaats kan blijven zal het al goed zijn. Van Kristof hoop ik wel dat hij in de top-100 raakt. Ik heb hem nog nooit zien spelen en ben wel benieuwd wat hij juist waard is, hetzelfde van Steve trouwens. Als ik die 2 op foto zie denk ik altijd dat die veel te mager zijn om aan de top te kunnen staan. Maar we zullen wel zien
k heb nog nooit een foto van kristof gezien! k hoop da xavier nog hoger kan , die kan wel veel ze, ma soms als k er dan naar kijk denk k zo wa heeft die nu, die speelt soms echt slecht naar zijn kunnen, en in wimbledon heeft em zo sjiek gespeeld.. mja
Old 12-26-2002, 06:06 AM   #25
kimmyfan
Registered User

kimmyfan's Avatar

kimmyfan

héhé olivier is een schatje, heb je die foto gezien op justine haar trouw? Hij zag er goed uit hé.

Wat belgische jongens betrefd staan xavier en Olivier voor mij op nr 1.
En ik denk ook dat xavier hoger kan geraken mits wat meer spelen en vooral vertrouwen hebben.
Hij heeft bewezen op Wimbledon dat hij het kan! Ook olivier heeft daar mooie resultaten behaald

Good luck to all belgians especially olivier and xavier oh my god they're hot hahaha
kimmyfan is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 12-26-2002, 12:32 PM   #26
freakske
Registered User

freakske's Avatar

jaa.. *zucht* laat ons hopen dat ze schone resultaten in 2003 behalen
kvraag mij ook af, renaud thys, dominique coene en stefan wauters waren hele goeie junioren, maar hun ranking lijkt precies maar niet omhoog te kunnen.. veel suxes ook voor hen
Old 12-26-2002, 08:17 PM   #27
country flag fleemkeČ
Registered User

fleemkeČ's Avatar

fleemkeČ has a reputation beyond reputefleemkeČ has a reputation beyond reputefleemkeČ has a reputation beyond reputefleemkeČ has a reputation beyond reputefleemkeČ has a reputation beyond reputefleemkeČ has a reputation beyond reputefleemkeČ has a reputation beyond reputefleemkeČ has a reputation beyond reputefleemkeČ has a reputation beyond reputefleemkeČ has a reputation beyond reputefleemkeČ has a reputation beyond repute

ik spreek ook nederlands

Tommy Haas and Olivier Rochus
fleemkeČ is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 12-26-2002, 08:21 PM   #28
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Nymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond repute

He fleemke. Heb je een fijne kerstmis gehad?

Hopp Suisse!
Nymeria is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 12-26-2002, 09:35 PM   #29
freakske
Registered User

freakske's Avatar

ja eigenlijk, allemaal een ZALIG KERSTFEEST TOEGEWENST!!! wel al een beetje laat, maar we zijn nog tweede kerstdag he ! Spijtig genoeg vieren wij da ni (kerstmis) .. wij doen dat altijd met nieuwjaar de Kdokes enzo gewoon uitstel he mja seen gewente! en allemaal lekker gegeten dan?? kalkoen ofzo
Old 12-26-2002, 09:39 PM   #30
freakske
Registered User

freakske's Avatar

k denk dat er nu niemand is he.. alez morgen begint de tennis terug eindelijk! allez toch de kwalificaties van een paar tornooien! kdenk dat k is onder de dons ga kruipen slukes
Reply

Thread Tools

Posting Rules