Anybody Here? - Page 14 - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 02-28-2003, 07:16 PM   #196
Elleke
Registered User

Elleke's Avatar

Elleke has a reputation beyond reputeElleke has a reputation beyond reputeElleke has a reputation beyond reputeElleke has a reputation beyond reputeElleke has a reputation beyond reputeElleke has a reputation beyond reputeElleke has a reputation beyond reputeElleke has a reputation beyond reputeElleke has a reputation beyond reputeElleke has a reputation beyond reputeElleke has a reputation beyond repute

hey iedereen!
@wtaworld !
'k heb nu eindelijk eens tijd om nog is rustig alles te lezen.. VAKANTIEEE maar nee, moet da nu juist weer nie gaan! 't zal dan voor zondag ofzo zijn
'k ben dus weer eens op ATPworld, 's heel lang geleden! want hier werd nie echt meer veel gepost en hier alleen posten is ook nie echt .. .. Alhoewel er precies weer minder volk is, misschien schrik 'k iedereen af !
cya
Elleke is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 02-28-2003, 08:43 PM   #197
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Nymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond repute

Hey!
Volgens mij ben ik jou hier nog nooit tegengekomen! We kunnen hier bij die Belgium Boys wel wat gezelschap gebruiken, er post nooit iemand!!!

Hopp Suisse!
Nymeria is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 03-01-2003, 08:17 AM   #198
Elleke
Registered User

Elleke's Avatar

Elleke has a reputation beyond reputeElleke has a reputation beyond reputeElleke has a reputation beyond reputeElleke has a reputation beyond reputeElleke has a reputation beyond reputeElleke has a reputation beyond reputeElleke has a reputation beyond reputeElleke has a reputation beyond reputeElleke has a reputation beyond reputeElleke has a reputation beyond reputeElleke has a reputation beyond repute

Quote:
Originally posted by Legolas
Hey!
Volgens mij ben ik jou hier nog nooit tegengekomen! We kunnen hier bij die Belgium Boys wel wat gezelschap gebruiken, er post nooit iemand!!!
ja, 'k post altijd op wtaworld, vroeger ook hier...!'k denk dat gij hier toen nog nie waart?
'kben dus Elke en 'k ben van leuven, België dus..
en gij?
Old 03-03-2003, 10:05 AM   #199
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Nymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond repute

Ja, het zou inderdaad kunnen dat ik er toen nog niet was, ik ben hier nu zo'n 3/4 jaar, en ben hier de laatste tijd wel elke dag te vinden. Op wtaworld kom ik niet zo vaak, dat vergeet ik meestal
Ik ben Yvonne, 'k kom uit Roermond, Nederland dus.. Maar wel vlak bij Belgie.

Hopp Suisse!
Old 07-01-2003, 11:04 AM   #200
Elleke
Registered User

Elleke's Avatar

Default Re: Anybody Here?

Old 07-01-2003, 03:14 PM   #201
AntennA
Registered User

AntennA's Avatar

AntennA has a reputation beyond reputeAntennA has a reputation beyond reputeAntennA has a reputation beyond reputeAntennA has a reputation beyond reputeAntennA has a reputation beyond reputeAntennA has a reputation beyond reputeAntennA has a reputation beyond reputeAntennA has a reputation beyond reputeAntennA has a reputation beyond reputeAntennA has a reputation beyond reputeAntennA has a reputation beyond repute

Hi!
AntennA is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 07-02-2003, 10:14 AM   #202
The new Belgiangirl
Registered User

The new Belgiangirl's Avatar

The new Belgiangirl has a reputation beyond reputeThe new Belgiangirl has a reputation beyond reputeThe new Belgiangirl has a reputation beyond reputeThe new Belgiangirl has a reputation beyond reputeThe new Belgiangirl has a reputation beyond reputeThe new Belgiangirl has a reputation beyond reputeThe new Belgiangirl has a reputation beyond reputeThe new Belgiangirl has a reputation beyond reputeThe new Belgiangirl has a reputation beyond reputeThe new Belgiangirl has a reputation beyond reputeThe new Belgiangirl has a reputation beyond repute

Finally back!
The new Belgiangirl is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 07-02-2003, 10:15 AM   #203
The new Belgiangirl
Registered User

The new Belgiangirl's Avatar

The new Belgiangirl has a reputation beyond reputeThe new Belgiangirl has a reputation beyond reputeThe new Belgiangirl has a reputation beyond reputeThe new Belgiangirl has a reputation beyond reputeThe new Belgiangirl has a reputation beyond reputeThe new Belgiangirl has a reputation beyond reputeThe new Belgiangirl has a reputation beyond reputeThe new Belgiangirl has a reputation beyond reputeThe new Belgiangirl has a reputation beyond reputeThe new Belgiangirl has a reputation beyond reputeThe new Belgiangirl has a reputation beyond repute

Great! My avatar is still there!
The new Belgiangirl is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 07-04-2003, 07:46 AM   #204
Elleke
Registered User

Elleke's Avatar

Mijne is weg.. maar 'k weet eigenlijk niet of 'k er één had .. ! 'k zal er is ééntje moeten zoeken he !
Old 07-28-2003, 12:54 PM   #205
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Ik wist niet dat er mensen in deze thread hadden gepost sinds de site terug is.
Haha, ik vind het wel grappig om die posts te lezen waar wij elkaar nog niet kennen Elke, op wtaworld zijn we er gewend aan geraakt om met elkaar te chatten.

Hopp Suisse!
Old 08-06-2003, 05:46 PM   #206
BelgianGirl
Registered User

BelgianGirl's Avatar

BelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond repute

Deze post is gewoon om te zeggen dat ik eindelijk mijn oorspronkelijke naam weer in orde gekregen heb! Na een nieuw systeem op mijn computer en zo was ik paswoord en zo kwijt ,... Allé, allemaal problemen waardoor ik "The new BelgianGirl voorlopig als naam gebruikte...

Nu heb ik dus mijn eerste naam terug (zoals op WTAworld)

Voila, meteen is getest of het nu tegoei werkt se!!
BelgianGirl is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 08-07-2003, 08:11 AM   #207
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Welkom terug Belgiangirl Al vond ik die andere naam ook leuk hoor!

Hopp Suisse!
Old 08-07-2003, 07:14 PM   #208
country flag fleemke²
Registered User

fleemke²'s Avatar

fleemke² has a reputation beyond reputefleemke² has a reputation beyond reputefleemke² has a reputation beyond reputefleemke² has a reputation beyond reputefleemke² has a reputation beyond reputefleemke² has a reputation beyond reputefleemke² has a reputation beyond reputefleemke² has a reputation beyond reputefleemke² has a reputation beyond reputefleemke² has a reputation beyond reputefleemke² has a reputation beyond repute

Tommy Haas and Olivier Rochus
fleemke² is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 08-08-2003, 11:53 AM   #209
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Fleemke
Ik vind je sig wel grappig! Heb je echt zo dicht bij Robbie gestaan?

Hopp Suisse!
Old 08-09-2003, 10:41 AM   #210
BelgianGirl
Registered User

BelgianGirl's Avatar

BelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond repute

Ah! is dat 1meter en 2 meter?!
Ik had al nagedacht wat die 1 m en 2 m toch kon betekenen!
BelgianGirl is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules