~Heja Pim Pim in Stockholm cheering thread ~ - Page 33 - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 06-10-2007, 04:16 PM   #481
country flag Impossible
Registered User

Impossible's Avatar

Impossible has a reputation beyond reputeImpossible has a reputation beyond reputeImpossible has a reputation beyond reputeImpossible has a reputation beyond reputeImpossible has a reputation beyond reputeImpossible has a reputation beyond reputeImpossible has a reputation beyond reputeImpossible has a reputation beyond reputeImpossible has a reputation beyond reputeImpossible has a reputation beyond reputeImpossible has a reputation beyond repute
Default Re: ~Pim Pim is injured again :( Get well soon again!~

Quote:
Originally Posted by Björki View Post

is that Jenny Kallur

SWE Womens: * Sofia Arvidsson * Hanna Nooni * Johanna Larsson * Michaela Johansson * Anna Brazhnikova *

www.freewebs.com/sofia-arvidsson
Impossible is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 06-10-2007, 05:44 PM   #482
country flag Sommarsverige
on clouds...

Sommarsverige's Avatar

Sommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by sofia-arvidsson View Post
is that Jenny Kallur
Yes!

Pico Monaco ~ Edu Schwank ~ Stan Wawrinka ~ Dani Gimeno ~ David Marrero ~ Marc Lopez ~ Marco Chiudinelli ~ Marcel Granollers

I miss you on tour, Nors, Bjösse, Simon & Pim Pim
Sommarsverige is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 06-10-2007, 06:43 PM   #483
country flag thiaela
Registered User

thiaela's Avatar

thiaela has a reputation beyond reputethiaela has a reputation beyond reputethiaela has a reputation beyond reputethiaela has a reputation beyond reputethiaela has a reputation beyond reputethiaela has a reputation beyond reputethiaela has a reputation beyond reputethiaela has a reputation beyond reputethiaela has a reputation beyond reputethiaela has a reputation beyond reputethiaela has a reputation beyond repute

who is ?
Old 06-10-2007, 08:45 PM   #484
on clouds...

Sommarsverige's Avatar

Sommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by thiaela View Post
who is ?
She is a Swedish hurdles runner, she is taking part in Olympic Games for example!

Pico Monaco ~ Edu Schwank ~ Stan Wawrinka ~ Dani Gimeno ~ David Marrero ~ Marc Lopez ~ Marco Chiudinelli ~ Marcel Granollers

Old 06-12-2007, 03:43 PM   #485
country flag thiaela
Registered User

thiaela's Avatar

thiaela has a reputation beyond reputethiaela has a reputation beyond reputethiaela has a reputation beyond reputethiaela has a reputation beyond reputethiaela has a reputation beyond reputethiaela has a reputation beyond reputethiaela has a reputation beyond reputethiaela has a reputation beyond reputethiaela has a reputation beyond reputethiaela has a reputation beyond reputethiaela has a reputation beyond repute

thank u
Old 06-20-2007, 10:49 AM   #486
country flag Björki
Sitzen ist fürn Arsch

Björki's Avatar

Björki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond repute

what does the article say??? will he play in Bastad?

Pim-Pim tvingas nobba Båstad

Ett av Swedish Opens "wild cards" ligger och väntar på Joachim "Pim-Pim" Johansson som är på väg tillbaka efter sina enorma skadeproblem.
Men svensken tvingas tacka nej till turneringen i Båstad.
- Jag hinner inte bli matchklar i tid, säger han.

Förutom de redan klara stjärnorna som gör upp om titeln i Båstad 9–15 juli kommer tre ”wild cards” att delas ut strax innan lottningen den 7 juli.
Det ena är vigt åt spanske gruskungen Rafael Nadal.
Ett annat var tänkt att ges till Andreas Vinciguerra, som dock har tvingats tacka nej på grund av skada.
Nu blir det alltså nej även från Joachim ”Pim-Pim” Johansson.
Skadeproblem

24-åringen har haft skadeproblem – främst med sin högra axel – i två år.
Nu är han på väg tillbaka. ”Pim-Pim” tränar tennis igen och är väldigt positiv vad gäller framtiden.
Swedish Opens tävlingsledare Thomas Wallén har hållit tummarna för att ”Pim-Pim” ska hinna komma i speldugligt skick i tid till Swedish Open.
– Han får naturligtvis ett ”wild card” om han hinner bli frisk.
Men redan i dag lämnar Johansson ett negativt besked:
– Som det ser ut är jag inte matchklar till Båstad. Jag känner själv är att jag vill kunna spela för fullt en månad innan jag går ut och spelar matcher. Och jag tränar inte riktigt för fullt nu.
– Jag skulle kunna gå ut i dag och ta i för fullt, så bra känner jag mig. Men konsekvenserna är väl inte optimala. Inget kan gå sönder men det kan bli så att man sliter på det.
Thomas Wallén:
– Vi ville väldigt gärna och hoppades att han skulle komma. Men hoppet var väl inte speciellt stort i år.

Bryans || Djokovic || Paire || Chiudinelli || Nalbandian || Hanley || Rojer || Nadal
Söderling || Verdasco || Wawrinka || Simon || O. Rochus || Leo Mayer

Björkman || Arthurs || Edberg || Rafter || T.Johansson || M.Norman || Aspelin
Björki is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 06-20-2007, 11:02 AM   #487
on clouds...

Sommarsverige's Avatar

I just wanted to post this article as well, Peggy

Unfortunately Pim Pim won´t play in Båstad He says he feels good and everything is okay, but he wants to play for real one month before he is playing matches again. And as he is not even practicing for real yet, he says that Båstad is too early for him to come back

The article says also that one Wild Card is reserved for Nadal and the others were reserved for Pim Pim and for Vinci, but Vinci already said he cannot play either because of injury

Old 06-20-2007, 11:14 AM   #488
country flag Björki
Sitzen ist fürn Arsch

Björki's Avatar

Björki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond repute

When I saw "WC + Båstad + Pim Pim" I was so much looking forward to hear "good news" Poor Vinci as well.

Maybe they will give a WC to Ervin or Micke now?

Bryans || Djokovic || Paire || Chiudinelli || Nalbandian || Hanley || Rojer || Nadal
Söderling || Verdasco || Wawrinka || Simon || O. Rochus || Leo Mayer

Björkman || Arthurs || Edberg || Rafter || T.Johansson || M.Norman || Aspelin
Björki is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 06-20-2007, 02:45 PM   #489
country flag Miss Soderling
Registered User

Miss Soderling's Avatar

Miss Soderling has a reputation beyond reputeMiss Soderling has a reputation beyond reputeMiss Soderling has a reputation beyond reputeMiss Soderling has a reputation beyond reputeMiss Soderling has a reputation beyond reputeMiss Soderling has a reputation beyond reputeMiss Soderling has a reputation beyond reputeMiss Soderling has a reputation beyond reputeMiss Soderling has a reputation beyond reputeMiss Soderling has a reputation beyond reputeMiss Soderling has a reputation beyond repute

So,what is the next tournament for Pim Pim??!(if he still feels well)

Robin-Soderling.skyblog.com

Miss Soderling is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 06-20-2007, 07:36 PM   #490
on clouds...

Sommarsverige's Avatar

Quote:
Originally Posted by Miss Soderling View Post
So,what is the next tournament for Pim Pim??!(if he still feels well)
He doesn´t say it in the article, but I could imagine that he will start playing again during the US hardcourt season...

Old 06-21-2007, 04:44 PM   #491
country flag thiaela
Registered User

thiaela's Avatar

So we haveto wait until Us season
Old 07-06-2007, 05:12 PM   #492
country flag kada starpiba
Registered User

kada starpiba has a reputation beyond reputekada starpiba has a reputation beyond reputekada starpiba has a reputation beyond reputekada starpiba has a reputation beyond reputekada starpiba has a reputation beyond reputekada starpiba has a reputation beyond reputekada starpiba has a reputation beyond reputekada starpiba has a reputation beyond reputekada starpiba has a reputation beyond reputekada starpiba has a reputation beyond reputekada starpiba has a reputation beyond repute

Pim Pim haven't use his protected ranking in Toronto and Cincinati Masters in end of July and start of August. Maybe he will try to play some Chalangers or Qulification
kada starpiba is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 07-06-2007, 05:39 PM   #493
country flag thiaela
Registered User

thiaela's Avatar

I really hope to see him soon...
Old 07-09-2007, 03:48 AM   #494
country flag Svetlana.
Registered User

Svetlana.'s Avatar

Svetlana. has a reputation beyond reputeSvetlana. has a reputation beyond reputeSvetlana. has a reputation beyond reputeSvetlana. has a reputation beyond reputeSvetlana. has a reputation beyond reputeSvetlana. has a reputation beyond reputeSvetlana. has a reputation beyond reputeSvetlana. has a reputation beyond reputeSvetlana. has a reputation beyond reputeSvetlana. has a reputation beyond reputeSvetlana. has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by thiaela View Post
I really hope to see him soon...
Me too, I relly miss seeing him on tour!!!
Svetlana. is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 07-12-2007, 10:34 AM   #495
country flag Chris-swede
Registered User

Chris-swede has a reputation beyond reputeChris-swede has a reputation beyond reputeChris-swede has a reputation beyond reputeChris-swede has a reputation beyond reputeChris-swede has a reputation beyond reputeChris-swede has a reputation beyond reputeChris-swede has a reputation beyond reputeChris-swede has a reputation beyond reputeChris-swede has a reputation beyond reputeChris-swede has a reputation beyond reputeChris-swede has a reputation beyond repute

Pim-Pim nära comeback
Joachim Pim-Pim Johansson anmäler sig för spel i US Open i augusti. Hårdträningen inför comebacken pågår för fullt. I nya hemstaden Falun.

När hela Tennis- och kändissverige håller till i Båstad under Swedish Open är Södertäljestjärnan Joachim Pim-Pim Johansson i Falun och mitt i en stenhård träningsperiod på åtta veckor där han ökar mängd och tyngd för varje dag.

Målet är en snar comeback. Och han ska anmäla sig för spel i US Open som spelas med start för kvalet den 21 augusti.

– Jag är i vecka fyra och tränar nu en timma och tio minuter tennis per dag. När jag började gick jag från fem till tio minuter om dagen. Men jag tror inte att jag kommer kunna spela i US Open. Men tänk om jag skulle kunna det och inte hade anmält mig…

Åtskilligt med tid går till rehabilitering av den opererade högeraxeln, som han i februari opererade för andra gången.

– Just nu känns det bara bra. Jag har inte ont. Jag servar inte för fullt men det känns som om jag skulle kunna göra det.

Inte för fullt för Pim-Pim innebär ändå att han då och då trycker i väg en serveboll i 200 kilometer i timmen.

Vad är målsättningen inför comebacken?
– Jag var nia som bäst innan. Jag vill bli bättre än så. Hade jag inte haft den målsättningen hade jag aldrig gått igenom de här operationerna och klarat de här två åren. Jag är 25 år och har mycket kvar att ge. Titta bara på Jonas Björkman, han är ju 35.

AS FAR AS I CAN TRANSLATE IT HE IS HOPEFULLY TO PLAY AGAIN AT US OPEN.

Joachim Johansson * Andreas Vinciguerra* Jonas Björkman* ToJo* Robin Söderling* Oliver Rochus* Christope Rochus* Jarkko Nieminen* Fernando Gonzalez* Feliciano Lopez*Igor Andreev*Catalin Gard*Kristof Vliegen*Kristian Pless*Kenneth Carlsen*Juan Ignacio Chela*Steve Darcis*Kevin Anderson*Henri Kontinen*Henri Laaksonen*Daniel Berta*Rik de Voest*Niels Desein*Fernando Verdasco*Arthur de Greef*'David Goffin*Yannik Reuter*Erling Tveit*Devin Britton*Micke Kontinen*Christian Lindell*Erling Tveit*Robbye Poole*Henri Laaksonen*
Chris-swede is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules