Quel est le joueur que vous trouvez le plus beau? - Page 2 - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 04-27-2005, 08:52 PM   #16
country flag zoltan83
Registered User

zoltan83's Avatar

zoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond repute
Default Re: Quel est le joueur que vous trouvez le plus beau?

Neely! Je ne savais pas que tu parlais français. Faudrait que tu passes plus souvent par ici.

Quote:
Originally Posted by Juli_V View Post
Nicoooooooooooooooooooooooo!!, you rule
zoltan83 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 04-27-2005, 10:56 PM   #17
country flag Neely
-

Neely's Avatar

Neely has a reputation beyond reputeNeely has a reputation beyond reputeNeely has a reputation beyond reputeNeely has a reputation beyond reputeNeely has a reputation beyond reputeNeely has a reputation beyond reputeNeely has a reputation beyond reputeNeely has a reputation beyond reputeNeely has a reputation beyond reputeNeely has a reputation beyond reputeNeely has a reputation beyond repute

Je ne suis pas souvent ici parce que je sais seulement les mots les plus importants et je ne peux pas le parler aussi bien et aussi coulant comme l'anglais Je n'ai plus assez de practice.

Best of luck to all Germans : Nicolas Kiefer | Rainer Schüttler | Lars | Florian | Tommy
Neely is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 04-27-2005, 10:59 PM   #18
country flag Yasmine
Registered User

Yasmine's Avatar

Yasmine has a reputation beyond reputeYasmine has a reputation beyond reputeYasmine has a reputation beyond reputeYasmine has a reputation beyond reputeYasmine has a reputation beyond reputeYasmine has a reputation beyond reputeYasmine has a reputation beyond reputeYasmine has a reputation beyond reputeYasmine has a reputation beyond reputeYasmine has a reputation beyond reputeYasmine has a reputation beyond repute

Moi je penche pour JC Ferrero

For Breast Cancer, please click here once a day
Yasmine is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 04-28-2005, 11:02 PM   #19
country flag zoltan83
Registered User

zoltan83's Avatar

zoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Neely
Je ne suis pas souvent ici parce que je sais seulement les mots les plus importants et je ne peux pas le parler aussi bien et aussi coulant comme l'anglais Je n'ai plus assez de practice.
Justement :d Vient t'entrainer à pratiquer le français par ici.

Quote:
Originally Posted by Juli_V View Post
Nicoooooooooooooooooooooooo!!, you rule
zoltan83 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 05-11-2005, 12:36 AM   #20
country flag safinaferrero
Registered User

safinaferrero's Avatar

safinaferrero has a reputation beyond reputesafinaferrero has a reputation beyond reputesafinaferrero has a reputation beyond reputesafinaferrero has a reputation beyond reputesafinaferrero has a reputation beyond reputesafinaferrero has a reputation beyond reputesafinaferrero has a reputation beyond reputesafinaferrero has a reputation beyond reputesafinaferrero has a reputation beyond reputesafinaferrero has a reputation beyond reputesafinaferrero has a reputation beyond repute

franchement il y a pleins de bo gosse ds le tennis pr moi les + sexy sont:
MARAT trop sexy----
TOMMY bo yeux
Mario Ancic
Carlos Moya est pas mal ds son genre

o ft g déja eu la chance de rencontrer tt ces joueurs et en vrai ils sont encore + bo et en + super sympa ce qui ne gache rien
je vous met des petites phto dont une ke g prise moi mm cette année a bercy de Mario
Attached Images
File Type: jpg mario ancic.JPG (73.2 KB, 28 views)
File Type: jpg magnifik body.jpg (36.2 KB, 17 views)

http://tennisgraphics.blogspot.com
http://tennisticious.blogspot.com & http://quote4ever.blogspot.com

Quote:
Por ti lucharé por todo el cariño que has puesto conmigo
Por todo tu tiempo por haber querido tenerme contigo
Y por tu calor y por tanta magia me quedo contigo
Y por tu calor y por tu carisma te llevo conmigo [...] ECDL
safinaferrero is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 05-11-2005, 12:39 AM   #21
Registered User

safinaferrero's Avatar

safinaferrero has a reputation beyond reputesafinaferrero has a reputation beyond reputesafinaferrero has a reputation beyond reputesafinaferrero has a reputation beyond reputesafinaferrero has a reputation beyond reputesafinaferrero has a reputation beyond reputesafinaferrero has a reputation beyond reputesafinaferrero has a reputation beyond reputesafinaferrero has a reputation beyond reputesafinaferrero has a reputation beyond reputesafinaferrero has a reputation beyond repute

encore qq unes
Attached Images
File Type: jpg carlos_2xist3.jpg (28.0 KB, 5 views)
File Type: jpg magnifik2.jpg (20.0 KB, 9 views)

Quote:
Old 05-11-2005, 12:42 AM   #22
Registered User

safinaferrero's Avatar

Ferrero mon petit chouchou espagnol je l'avais oublier comment est ce possible ??

Quote:
Old 05-11-2005, 08:23 AM   #23
country flag Yasmine
Registered User

Yasmine's Avatar

Yasmine has a reputation beyond reputeYasmine has a reputation beyond reputeYasmine has a reputation beyond reputeYasmine has a reputation beyond reputeYasmine has a reputation beyond reputeYasmine has a reputation beyond reputeYasmine has a reputation beyond reputeYasmine has a reputation beyond reputeYasmine has a reputation beyond reputeYasmine has a reputation beyond reputeYasmine has a reputation beyond repute

oui d'ailleurs tu n'as pas mis de photo de Ferrero il faut qu'on en ai une

For Breast Cancer, please click here once a day
Yasmine is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 05-11-2005, 05:22 PM   #24
Registered User

safinaferrero's Avatar

ok ok je vais en mettre une de mon petit chouchou Espagnol
Attached Images
File Type: jpg jccf.jpg (2.8 KB, 125 views)

Quote:
Old 05-11-2005, 09:30 PM   #25
country flag Idril
Registered User

Idril's Avatar

Idril has a reputation beyond reputeIdril has a reputation beyond reputeIdril has a reputation beyond reputeIdril has a reputation beyond reputeIdril has a reputation beyond reputeIdril has a reputation beyond reputeIdril has a reputation beyond reputeIdril has a reputation beyond reputeIdril has a reputation beyond reputeIdril has a reputation beyond reputeIdril has a reputation beyond repute

sans doute c'est Mario Ancic!

vamos Rafa:worship
: ajmo Nole
Idril is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 05-19-2005, 09:41 PM   #26
country flag CocoT_Do
Registered User

CocoT_Do has a reputation beyond reputeCocoT_Do has a reputation beyond reputeCocoT_Do has a reputation beyond reputeCocoT_Do has a reputation beyond reputeCocoT_Do has a reputation beyond reputeCocoT_Do has a reputation beyond reputeCocoT_Do has a reputation beyond reputeCocoT_Do has a reputation beyond reputeCocoT_Do has a reputation beyond reputeCocoT_Do has a reputation beyond reputeCocoT_Do has a reputation beyond repute

Non les filles le plus beau est vraiment TOMMY ROBREDO !!!!
Les autres st pas mal & ont du charme ( Mario! ) ms franchement regardez bien Tommy il a un corps de rêve des yeux magnifiques et un cul à tomber par terre !!

Yoann GOURCUFF Andrea PIRLO Frank LAMPARD Lorik CANA
CocoT_Do is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 05-20-2005, 04:05 AM   #27
country flag guida
Registered User

guida's Avatar

guida has a reputation beyond reputeguida has a reputation beyond reputeguida has a reputation beyond reputeguida has a reputation beyond reputeguida has a reputation beyond reputeguida has a reputation beyond reputeguida has a reputation beyond reputeguida has a reputation beyond reputeguida has a reputation beyond reputeguida has a reputation beyond reputeguida has a reputation beyond repute

Il est à mon avatar.

Mais il y a aussi Marat et Tommy Haas.

Et Fernando Gonzalez et Tommy Robredo ont de très beaux yeux...
guida is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 05-20-2005, 05:39 AM   #28
country flag Deboogle!.
Vamos Mandy :)

Deboogle!.'s Avatar

Deboogle!. has a reputation beyond reputeDeboogle!. has a reputation beyond reputeDeboogle!. has a reputation beyond reputeDeboogle!. has a reputation beyond reputeDeboogle!. has a reputation beyond reputeDeboogle!. has a reputation beyond reputeDeboogle!. has a reputation beyond reputeDeboogle!. has a reputation beyond reputeDeboogle!. has a reputation beyond reputeDeboogle!. has a reputation beyond reputeDeboogle!. has a reputation beyond repute

Je ne sais pas! Il y a BEAUCOUP!!!!

to (in no particular order): BryOns | Mandy | MarTy | Isner | Dent | Querrey | Baghdatis | Delic | Oli | N&o | Gasquet | Ferrero | Levine | Malisse | LUX | Melzer | Moya | Nishikori | Haas | Grosjean | Ancic | Mathieu | Calleri | Bolelli | Sela | Blake | more...
Deboogle!. is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 05-20-2005, 06:15 PM   #29
country flag CocoT_Do
Registered User

CocoT_Do has a reputation beyond reputeCocoT_Do has a reputation beyond reputeCocoT_Do has a reputation beyond reputeCocoT_Do has a reputation beyond reputeCocoT_Do has a reputation beyond reputeCocoT_Do has a reputation beyond reputeCocoT_Do has a reputation beyond reputeCocoT_Do has a reputation beyond reputeCocoT_Do has a reputation beyond reputeCocoT_Do has a reputation beyond reputeCocoT_Do has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by guida
Il est à mon avatar.

Mais il y a aussi Marat et Tommy Haas.

Et Fernando Gonzalez et Tommy Robredo ont de très beaux yeux...

Je suis d'accord pour Andy ms pas pour Marat je vois pas ce que tout le monde lui trouve!! et encore moins pour Tommy Haas

Yoann GOURCUFF Andrea PIRLO Frank LAMPARD Lorik CANA
CocoT_Do is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 05-20-2005, 06:20 PM   #30
country flag Damita
Burned-out Safin fan

Damita's Avatar

Damita has a reputation beyond reputeDamita has a reputation beyond reputeDamita has a reputation beyond reputeDamita has a reputation beyond reputeDamita has a reputation beyond reputeDamita has a reputation beyond reputeDamita has a reputation beyond reputeDamita has a reputation beyond reputeDamita has a reputation beyond reputeDamita has a reputation beyond reputeDamita has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by CocoT_Do
Je suis d'accord pour Andy ms pas pour Marat je vois pas ce que tout le monde lui trouve!!

My Tennis Pics updated after Roland Garros 2009 - 8 new albums
Damita is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules