Voor posters NLtopic --> Gaan we nog een keer gourmetten?! - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 03-31-2005, 03:39 PM   #1
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Nymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond repute
Default Voor posters NLtopic --> Gaan we nog een keer gourmetten?!

Ja, k dacht begin maar ff een nieuwe thread, want dat is iets overzichtelijker. k zei daar eigenlijk voor de grap 'dat we dan maar eens met z'n allen moeten gaan gourmeten' maar er kwamen toch wel wat positieve reactie op. Dus wat vinden jullie van t idee om zoiets dergelijks dan maar een keer te doen? (als we tot een datum en een plaats komen wil da zeggen ). Want k vond t in Rotterdam echt heel gezellig! Dus k zou t leuk vinden om jullie allemaal weer eens te zien!

Wat vinden jullie van dit idee?

Hopp Suisse!

Last edited by Nymeria : 06-26-2007 at 10:00 AM.
Nymeria is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 03-31-2005, 04:14 PM   #2
country flag Kezzi
Registered User

Kezzi's Avatar

Kezzi has a reputation beyond reputeKezzi has a reputation beyond reputeKezzi has a reputation beyond reputeKezzi has a reputation beyond reputeKezzi has a reputation beyond reputeKezzi has a reputation beyond reputeKezzi has a reputation beyond reputeKezzi has a reputation beyond reputeKezzi has a reputation beyond reputeKezzi has a reputation beyond reputeKezzi has a reputation beyond repute
Default Re: voor de posters van t NLtopic

Ik vind het een heel erg goed idee!
Old 03-31-2005, 05:07 PM   #3
country flag RogiNie
Registered User

RogiNie's Avatar

RogiNie has a reputation beyond reputeRogiNie has a reputation beyond reputeRogiNie has a reputation beyond reputeRogiNie has a reputation beyond reputeRogiNie has a reputation beyond reputeRogiNie has a reputation beyond reputeRogiNie has a reputation beyond reputeRogiNie has a reputation beyond reputeRogiNie has a reputation beyond reputeRogiNie has a reputation beyond reputeRogiNie has a reputation beyond repute

Ik ook

Jarkko Nieminen > Janko Tipsarevic > Mario Ancic > Gilles Muller > Marco Chiudinelli > David Nalbandian
RogiNie is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 03-31-2005, 07:46 PM   #4
Zamboni
Registered User

Zamboni's Avatar

Zamboni has a reputation beyond reputeZamboni has a reputation beyond reputeZamboni has a reputation beyond reputeZamboni has a reputation beyond reputeZamboni has a reputation beyond reputeZamboni has a reputation beyond reputeZamboni has a reputation beyond reputeZamboni has a reputation beyond reputeZamboni has a reputation beyond reputeZamboni has a reputation beyond reputeZamboni has a reputation beyond repute

Goed dat je de link post anders had ik t nooit gevonden

Ik ben voor
Let's fall in love"
Zamboni is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 03-31-2005, 08:11 PM   #5
country flag Gosjke
Registered User

Gosjke's Avatar

Gosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond repute

Ik denk niet dat het een suc6 gaat worden met mij erbij

Good Luck To:

| Tommy Haas | Marat Safin | Tommy Robredo |

| Arnaud | Mario | Igor | Raemon | Thierry | Juan Carlos | Oli |

| I'm Kezzi's partner in crime |
| Fred Hemmes=>Talented tennisplayer |

*~-+ Check out Zinc. Independent album: Making Sense of Madness Out 23rd of May +-~*

Gosjke is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 03-31-2005, 08:47 PM   #6
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Nymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Gosjke
Ik denk niet dat het een suc6 gaat worden met mij erbij
hoezo niet?

Hopp Suisse!
Old 03-31-2005, 08:48 PM   #7
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Quote:
Originally Posted by Zamboni
Goed dat je de link post anders had ik t nooit gevonden

Ik ben voor
daarom dus da'k de link postte

Hopp Suisse!
Old 03-31-2005, 09:15 PM   #8
country flag Gosjke
Registered User

Gosjke's Avatar

Gosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Chiudi-fan
hoezo niet?
Gewoon.. woeste gok...

Good Luck To:

| Tommy Haas | Marat Safin | Tommy Robredo |

| Arnaud | Mario | Igor | Raemon | Thierry | Juan Carlos | Oli |

| I'm Kezzi's partner in crime |
| Fred Hemmes=>Talented tennisplayer |

*~-+ Check out Zinc. Independent album: Making Sense of Madness Out 23rd of May +-~*

Gosjke is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 04-01-2005, 09:16 AM   #9
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Jammer

Hopp Suisse!
Old 04-01-2005, 04:46 PM   #10
country flag Catchie
Registered User

Catchie's Avatar

Catchie has a reputation beyond reputeCatchie has a reputation beyond reputeCatchie has a reputation beyond reputeCatchie has a reputation beyond reputeCatchie has a reputation beyond reputeCatchie has a reputation beyond reputeCatchie has a reputation beyond reputeCatchie has a reputation beyond reputeCatchie has a reputation beyond reputeCatchie has a reputation beyond reputeCatchie has a reputation beyond repute

Mij lijkt het ook erg leuk!! (tja zie t nou pas, ik lees nog bij )

Sébastien Grosjean || Nenad Zimonjic

Chiqui
Catchie is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 04-01-2005, 06:26 PM   #11
country flag gogonutz
Registered User

gogonutz's Avatar

gogonutz has a reputation beyond reputegogonutz has a reputation beyond reputegogonutz has a reputation beyond reputegogonutz has a reputation beyond reputegogonutz has a reputation beyond reputegogonutz has a reputation beyond reputegogonutz has a reputation beyond reputegogonutz has a reputation beyond reputegogonutz has a reputation beyond reputegogonutz has a reputation beyond reputegogonutz has a reputation beyond repute

ik ga passen iig
Mardy Fish Raemon Sluiter Robby Ginepri John Van Lottum Marat Safin Andy Roddick Ivan Ljubicic Bryan Bros Mario Ancic Sjeng Schalken Rafael Nadal Olivier Rochus Gustavo Kuerten Paul-Henri Mathieu Peter Wessels Tommy Robredo Fernando Gonzalez Nikolay Davydenko James Blake

Ana Ivanovic
gogonutz is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 04-02-2005, 09:21 AM   #12
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

zullen we (degene die willen) dan gaan discussieren over plaats en tijd want volgens mij neemt da best veel tijd in beslag

Hopp Suisse!
Old 04-02-2005, 11:47 AM   #13
country flag Catchie
Registered User

Catchie's Avatar

Catchie has a reputation beyond reputeCatchie has a reputation beyond reputeCatchie has a reputation beyond reputeCatchie has a reputation beyond reputeCatchie has a reputation beyond reputeCatchie has a reputation beyond reputeCatchie has a reputation beyond reputeCatchie has a reputation beyond reputeCatchie has a reputation beyond reputeCatchie has a reputation beyond reputeCatchie has a reputation beyond repute

Ik stel voor... roermond Neee grapje, maar hoeveel wilden er ook alweer? Wij hebben iig een redelijk grote tafel... maar het maakt me ook niet zoveel uit eigenlijk zolang mn ov maar geldt op die dag

Sébastien Grosjean || Nenad Zimonjic

Chiqui
Catchie is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 04-02-2005, 12:26 PM   #14
country flag Kezzi
Registered User

Kezzi's Avatar

Kezzi has a reputation beyond reputeKezzi has a reputation beyond reputeKezzi has a reputation beyond reputeKezzi has a reputation beyond reputeKezzi has a reputation beyond reputeKezzi has a reputation beyond reputeKezzi has a reputation beyond reputeKezzi has a reputation beyond reputeKezzi has a reputation beyond reputeKezzi has a reputation beyond reputeKezzi has a reputation beyond repute

Ik heb dezelfde mening als mijn zusje .
Old 04-02-2005, 12:35 PM   #15
Zamboni
Registered User

Zamboni's Avatar

Zamboni has a reputation beyond reputeZamboni has a reputation beyond reputeZamboni has a reputation beyond reputeZamboni has a reputation beyond reputeZamboni has a reputation beyond reputeZamboni has a reputation beyond reputeZamboni has a reputation beyond reputeZamboni has a reputation beyond reputeZamboni has a reputation beyond reputeZamboni has a reputation beyond reputeZamboni has a reputation beyond repute

Ik vind t ook allang best als mn OV maar geldt
Let's fall in love"
Zamboni is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules