Punto de encuentro de los fans de Andy Roddick - Page 7 - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 01-06-2005, 09:17 PM   #91
country flag tangerine_dream
Last dance, Andy

tangerine_dream's Avatar

tangerine_dream has a reputation beyond reputetangerine_dream has a reputation beyond reputetangerine_dream has a reputation beyond reputetangerine_dream has a reputation beyond reputetangerine_dream has a reputation beyond reputetangerine_dream has a reputation beyond reputetangerine_dream has a reputation beyond reputetangerine_dream has a reputation beyond reputetangerine_dream has a reputation beyond reputetangerine_dream has a reputation beyond reputetangerine_dream has a reputation beyond repute
Default Re: ¡Los patos vienen! ¡Los patos vienen! (for Roddick fans!)

*ahem* Usted es todo erróneo. Este hilo es pro Roddick, no es pro Duck Hunters
"What kind of shape am I in now? Well round is a shape." said Roddick with a laugh. "I had a very detailed retirement plan, and I feel like I've met every aspect of it: a lot of golf, a lot of carbs, a lot of fried food, and some booze, occasionally — I've been completely committed ... The results have shown."

Mugs Tennis Forums
tangerine_dream is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 01-06-2005, 11:59 PM   #92
country flag Carito_90
Registered User

Carito_90 has a reputation beyond reputeCarito_90 has a reputation beyond reputeCarito_90 has a reputation beyond reputeCarito_90 has a reputation beyond reputeCarito_90 has a reputation beyond reputeCarito_90 has a reputation beyond reputeCarito_90 has a reputation beyond reputeCarito_90 has a reputation beyond reputeCarito_90 has a reputation beyond reputeCarito_90 has a reputation beyond reputeCarito_90 has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by cecilia
Gracias Carito! pero la verdad es q me gustaba más Mandy...ahora Andy está solito,a ver cuanto le dura!
Jajaja si, la verdad. A mi no me gustaban ninguna de las dos... Mandy nunca me gustó, pero bueno, si es su desición, esta bien jeje.

Y sí Fergie, por lo pronto esta soltero Andy.
Carito_90 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 01-07-2005, 12:06 AM   #93
country flag Fergie
Miss Fabray

Fergie's Avatar

Fergie has a reputation beyond reputeFergie has a reputation beyond reputeFergie has a reputation beyond reputeFergie has a reputation beyond reputeFergie has a reputation beyond reputeFergie has a reputation beyond reputeFergie has a reputation beyond reputeFergie has a reputation beyond reputeFergie has a reputation beyond reputeFergie has a reputation beyond reputeFergie has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Carito_90
Jajaja si, la verdad. A mi no me gustaban ninguna de las dos... Mandy nunca me gustó, pero bueno, si es su desición, esta bien jeje.

Y sí Fergie, por lo pronto esta soltero Andy.
A mi si me gustaba Mandy, hacian una linda pareja

Y hace cuento tiempo esta soltero Andy? ... De seguro no tarda en encontrar a otra modelo

Pain is only temporary but victory is forever
Fergie is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 01-07-2005, 12:08 AM   #94
country flag Carito_90
Registered User

Carito_90 has a reputation beyond reputeCarito_90 has a reputation beyond reputeCarito_90 has a reputation beyond reputeCarito_90 has a reputation beyond reputeCarito_90 has a reputation beyond reputeCarito_90 has a reputation beyond reputeCarito_90 has a reputation beyond reputeCarito_90 has a reputation beyond reputeCarito_90 has a reputation beyond reputeCarito_90 has a reputation beyond reputeCarito_90 has a reputation beyond repute

Creo que en Wimbledon ya no se la vió mas... Lo que estoy segura es que para el USO y un poco antes ya no estaban juntos asi que yo diría unos 6 meses lleva soltero.
Old 01-07-2005, 02:02 AM   #95
country flag Carolinita
Registered User

Carolinita's Avatar

Carolinita has a reputation beyond reputeCarolinita has a reputation beyond reputeCarolinita has a reputation beyond reputeCarolinita has a reputation beyond reputeCarolinita has a reputation beyond reputeCarolinita has a reputation beyond reputeCarolinita has a reputation beyond reputeCarolinita has a reputation beyond reputeCarolinita has a reputation beyond reputeCarolinita has a reputation beyond reputeCarolinita has a reputation beyond repute

Va a haber que buscarle una Pata entonces
Old 01-07-2005, 02:03 AM   #96
country flag Fergie
Miss Fabray

Fergie's Avatar

Fergie has a reputation beyond reputeFergie has a reputation beyond reputeFergie has a reputation beyond reputeFergie has a reputation beyond reputeFergie has a reputation beyond reputeFergie has a reputation beyond reputeFergie has a reputation beyond reputeFergie has a reputation beyond reputeFergie has a reputation beyond reputeFergie has a reputation beyond reputeFergie has a reputation beyond repute

La Pata Daisy estara disponible?

Pain is only temporary but victory is forever
Fergie is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 01-07-2005, 02:06 AM   #97
country flag Jorge
Registered User

Jorge's Avatar

Jorge has a reputation beyond reputeJorge has a reputation beyond reputeJorge has a reputation beyond reputeJorge has a reputation beyond reputeJorge has a reputation beyond reputeJorge has a reputation beyond reputeJorge has a reputation beyond reputeJorge has a reputation beyond reputeJorge has a reputation beyond reputeJorge has a reputation beyond reputeJorge has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Carolinita
Va a haber que buscarle una Pata entonces
qué tal una pata de palo?
Jorge is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 01-07-2005, 02:08 AM   #98
country flag Carolinita
Registered User

Carolinita's Avatar

Carolinita has a reputation beyond reputeCarolinita has a reputation beyond reputeCarolinita has a reputation beyond reputeCarolinita has a reputation beyond reputeCarolinita has a reputation beyond reputeCarolinita has a reputation beyond reputeCarolinita has a reputation beyond reputeCarolinita has a reputation beyond reputeCarolinita has a reputation beyond reputeCarolinita has a reputation beyond reputeCarolinita has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Fergie
La Pata Daisy estara disponible?
O la Pata Larraín que le gustan los tenistas...ups, verdad que ya está casada
Old 01-07-2005, 02:08 AM   #99
country flag Carito_90
Registered User

Con gusto sería su pata
Old 01-07-2005, 07:24 AM   #100
country flag Tenchî
Registered User

Tenchî's Avatar

Tenchî has a reputation beyond reputeTenchî has a reputation beyond reputeTenchî has a reputation beyond reputeTenchî has a reputation beyond reputeTenchî has a reputation beyond reputeTenchî has a reputation beyond reputeTenchî has a reputation beyond reputeTenchî has a reputation beyond reputeTenchî has a reputation beyond reputeTenchî has a reputation beyond reputeTenchî has a reputation beyond repute
Wink Re: ¡Los patos vienen! ¡Los patos vienen! (for Roddick fans!)

Menuda patochada, lo mejor es que se vaya a buscar a la Patagonia, no sea que termine como un pato mareado y meta la pata al final

Roger Federer
Guga Kuerten
Marat "españolito" Safin
Tommy Haas
La Armada Española
Los Latinoamericanos
Tenchî is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 01-07-2005, 08:38 AM   #101
country flag Daniel
Registered User

Daniel's Avatar

Daniel has a reputation beyond reputeDaniel has a reputation beyond reputeDaniel has a reputation beyond reputeDaniel has a reputation beyond reputeDaniel has a reputation beyond reputeDaniel has a reputation beyond reputeDaniel has a reputation beyond reputeDaniel has a reputation beyond reputeDaniel has a reputation beyond reputeDaniel has a reputation beyond reputeDaniel has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Jorge
Mi queridísima maestra Jimena, ¿me podría decir por cuál parte de su esbelto cerpecito se le mete ese indio? ¿y en todo caso por qué ud le deja meterse?

es una expresiuiion alum k Kokimoto,

a mi lo unico que se me mete es el aire pa respirar

~~~Roger Federer (16 GS): Wimbledon 2003, AO 2004, Wimbledon 2004, US Open 2004, Wimbledon 2005, US Open 2005, AO 2006, Wimbledon 2006, US Open 2006, AO 2007, Wimbledon 2007, US Open 2007, US Open 2008, Roland Garros 2009, Wimbledon 2009, AO 2010 ~~~

Daniel is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 01-07-2005, 06:22 PM   #102
country flag cecilia
Registered User

cecilia's Avatar

cecilia has a reputation beyond reputececilia has a reputation beyond reputececilia has a reputation beyond reputececilia has a reputation beyond reputececilia has a reputation beyond reputececilia has a reputation beyond reputececilia has a reputation beyond reputececilia has a reputation beyond reputececilia has a reputation beyond reputececilia has a reputation beyond reputececilia has a reputation beyond repute

hola a todos!en esta pagina: http://www.cosmogirl.com/advertising...643050,00.html

se `puede votar a Andy para EXPLOSIVE ATHLETES..cada persona,cada dia puede votar hasta 100 veces...voten q andy va ganano pero por muy poquito!!!

Andy Roddick:The rocket man

**Ceci**
cecilia is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 01-07-2005, 08:30 PM   #103
country flag Jorge
Registered User

Jorge's Avatar

Jorge has a reputation beyond reputeJorge has a reputation beyond reputeJorge has a reputation beyond reputeJorge has a reputation beyond reputeJorge has a reputation beyond reputeJorge has a reputation beyond reputeJorge has a reputation beyond reputeJorge has a reputation beyond reputeJorge has a reputation beyond reputeJorge has a reputation beyond reputeJorge has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Daniel
es una expresiuiion alum k Kokimoto,

a mi lo unico que se me mete es el aire pa respirar
ahhhh, gracias por aclararlo, maestra. Ya me estaba imaginando yo pecaminosos pensamientos de ud con un apache haciendo juntos malabares y maromas
Jorge is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 01-08-2005, 03:37 AM   #104
country flag Carolinita
Registered User

Carolinita's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jorge
ahhhh, gracias por aclararlo, maestra. Ya me estaba imaginando yo pecaminosos pensamientos de ud con un apache haciendo juntos malabares y maromas
Old 01-08-2005, 03:38 AM   #105
country flag Carolinita
Registered User

Carolinita's Avatar

Jorge, el de la foto en tu perfil eres tu??

Thread Tools

Posting Rules