Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #1 - Page 334 - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Closed Thread

Old 08-02-2007, 06:42 PM   #4996
country flag Bart.
Registered User

Bart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic...

Quote:
Originally Posted by Chiudi-fan View Post
Nou da's mooi opgelost dan, als hij een tuin wil, mag hij er ook voor zorgen.

Heb het even opgezocht in de online van Dale:
Vlonder
1) los houten bruggetje
2) losse houten vloer

Wat zijn bankirai tegels?

En onze tuin is nou ook weer niet zo klein dat er geen grote struiken passen hoor, we willen ze alleen niet

(Ik vergeef het je )

En voor het terras ga jij dan zorgen?

Bankirai is een soort soort. Heeft eigenlijk geen onderhoud nodig.
Als het in Van Daele staat, dan zal het waarschijnlijk aan mij liggen dat ik er nog nooit van gehoord heb

Kan nogtans mooi zijn
Bart. is offline View My Blog!  
Sponsored Links
Advertisement

Old 08-02-2007, 06:46 PM   #4997
country flag Bart.
Registered User

Bart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond repute

Quote:
Ja en ik wil toch ook duidelijk hebben voor mezelf wat ik precies wil en waar. Maar ik moet toch toegeven dat Zwitserland heel duidelijk mijn voorkeur heeft, al zit ik dan weer met het probleem "de taal"

Het is idd belangrijk om te weten wat je wil en ook goed weten waar je aan begint.
Duits leren? Of Engels gewoon?
Old 08-02-2007, 06:47 PM   #4998
country flag Bart.
Registered User

Quote:
Een echte winter met meerdere koude dagen, nou dat is alweer een paar jaar geleden geloof ik Afgelopen winter heb ik welgeteld één dag sneeuw gezien
Een halve dag heeft het hier gesneewt (zie foto's ). Tegen de avond was er alweer niks van te merken.
Old 08-02-2007, 08:57 PM   #4999
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Nymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by tRaB View Post
En voor het terras ga jij dan zorgen?

Bankirai is een soort soort. Heeft eigenlijk geen onderhoud nodig.
Als het in Van Daele staat, dan zal het waarschijnlijk aan mij liggen dat ik er nog nooit van gehoord heb

Kan nogtans mooi zijn
yep inderdaad, maar dan wil ik wel dat het goed gelegd wordt, zodat er geen onkruid tussen kan

een soort soort?
Waarschijnlijk wel, mja het is ook niet een veel voorkomend woord.

Ik heb ook even het woord tegel in de Van Dale opgezocht:

Tegel
1) plaat van steenachtig materiaal voor de bekleding van wanden en vloeren en als bestrating => tichel

Dus het is idd van steen

Ik weet dat een grote struik mooi kan zijn, maar ik verwacht niet dat ze er gaan komen. Laat ik aan mn ouders over, zij wonen hier fulltime en moeten voor de tuin zorgen

Hopp Suisse!
Nymeria is offline View My Blog!  
Old 08-02-2007, 08:58 PM   #5000
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Nymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond repute

Quote:
Het is idd belangrijk om te weten wat je wil en ook goed weten waar je aan begint.
Duits leren? Of Engels gewoon?
Ja ik zou dan naar het Duitstalige gedeelte willen en ik kan best een beetje Duits en zou het snel wel weer wat beter kunnen leren met een cursus. Alleen spreken ze in Zwitserland Zwitsers Duits en dat is dus echt niet te verstaan

Hopp Suisse!
Old 08-02-2007, 08:59 PM   #5001
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Quote:
Een halve dag heeft het hier gesneewt (zie foto's ). Tegen de avond was er alweer niks van te merken.
Ja je hebt gelijk, een halve dag, hier de hele ochtend echt flink gesneeuwd, maar rond een uur of 2 of zo was het opgehouden en een uurtje later was het meeste alweer gesmolten

Hopp Suisse!
Closed Thread

Thread Tools

Posting Rules