Moyà: El Mejor Matador de Todos Los Tiempos - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 12-06-2004, 03:35 AM   #1
country flag Jorge
Registered User

Jorge's Avatar

Jorge has a reputation beyond reputeJorge has a reputation beyond reputeJorge has a reputation beyond reputeJorge has a reputation beyond reputeJorge has a reputation beyond reputeJorge has a reputation beyond reputeJorge has a reputation beyond reputeJorge has a reputation beyond reputeJorge has a reputation beyond reputeJorge has a reputation beyond reputeJorge has a reputation beyond repute
Default Moyà: El Mejor Matador de Todos Los Tiempos

Hace un rato charlando con mi padre sobre la final de la Davis él como buen taurófilo me comentaba cómo Carlos Y Rafael, pero sobre todo Carlos, habían realizado una gran faena este domingo; cortando orejas y rabos (ya me dirán de quienes eran las orejas y de quien el rabo )

Así que se me ocurrió algo... véanlo y díganme que les parece
Attached Images
File Type: jpg matador Moya.JPG (214.8 KB, 14 views)

Last edited by Jorge : 12-11-2004 at 03:10 AM.
Jorge is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 12-06-2004, 03:44 AM   #2
country flag *Viva Chile*
Registered User

*Viva Chile*'s Avatar

*Viva Chile* has a reputation beyond repute*Viva Chile* has a reputation beyond repute*Viva Chile* has a reputation beyond repute*Viva Chile* has a reputation beyond repute*Viva Chile* has a reputation beyond repute*Viva Chile* has a reputation beyond repute*Viva Chile* has a reputation beyond repute*Viva Chile* has a reputation beyond repute*Viva Chile* has a reputation beyond repute*Viva Chile* has a reputation beyond repute*Viva Chile* has a reputation beyond repute
Default Re: El Mejor Matador de Todos Los Tiempos

Quote:
Originally Posted by Jorge
Hace un rato charlando con mi padre sobre la final de la Davis el como buen taurófilo me comentaba como Carlos Y Rafael, pero sobre todo Carlos habían tenido una gran faena este domingo, cortabndo orejas y rabos (ya me dirán de quienes eran las orejas y de quien el rabo )

Así que se me ocurrió algo... véanlo y díganeme que les parece
De las orejas... obviamente es RODDICK, jajajajaja

Quote:
Originally Posted by Sapeod View Post
Take that you bitch. In your face. And to top it off her son, Novak went out in the 3rd round, has been leapfrogged by Murray in the rankings and is only a little bit ahead off Juan Martin In yo face, biatch.
*Viva Chile* is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 12-06-2004, 07:19 AM   #3
country flag Jorge
Registered User

Jorge's Avatar

Jorge has a reputation beyond reputeJorge has a reputation beyond reputeJorge has a reputation beyond reputeJorge has a reputation beyond reputeJorge has a reputation beyond reputeJorge has a reputation beyond reputeJorge has a reputation beyond reputeJorge has a reputation beyond reputeJorge has a reputation beyond reputeJorge has a reputation beyond reputeJorge has a reputation beyond repute
Default Re: El Mejor Matador de Todos Los Tiempos

Quote:
Originally Posted by Chilean_Tennis
De las orejas... obviamente es RODDICK, jajajajaja
entonces al que le han cortado el cu... perdón el "rabo", es a Mardy Fish
Jorge is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 12-06-2004, 04:14 PM   #4
country flag RogiFan88
Registered User

RogiFan88's Avatar

RogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond reputeRogiFan88 has a reputation beyond repute
Default Re: Moyà: El Mejor Matador de Todos Los Tiempos

Je je... gracias, Jorge!! Me gusta ver a Carlos en traje de luces!!

Más vale maña que fuerza -- proverbio español
"Pero, con todos mis respetos para Rafa, Federer tiene más talento." - Marat Safin
"Pero para mí el mejor es Roger Federer. / For me, the best is Roger Federer." - D. Nalbandian
"He's the best sportsman, I think, in the world. He has a lot of humble." - Rafael Nadal
"He's so charismatic." - Marcos Baghdatis
RogiFan88 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules