Calling all Dutchies! - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 11-16-2004, 03:15 PM   #1
country flag Eruwen
Nando Chica

Eruwen's Avatar

Eruwen has a reputation beyond reputeEruwen has a reputation beyond reputeEruwen has a reputation beyond reputeEruwen has a reputation beyond reputeEruwen has a reputation beyond reputeEruwen has a reputation beyond reputeEruwen has a reputation beyond reputeEruwen has a reputation beyond reputeEruwen has a reputation beyond reputeEruwen has a reputation beyond reputeEruwen has a reputation beyond repute
Default Calling all Dutchies!

Patricia (SuperFurryAnimal) en ik hebben een goed idee.... vinden wij zelf

Wij willen dit jaar heel graag naar de Winter Efteling gaan, en nu leek het ons een leuk idee om met de bups van MTF te gaan! Kunnen we elkaar vast een keertje zien voor Rotterdam enzo, en het is natuurlijk gewoon super leuk in de Efteling Wat vinden jullie er van?

Hieronder wat informatie over de Winter Efteling

"De Winter Efteling is geopend op 11, 12, 18 en 19 december 2004, op 25 december 2004 t/m zondag 9 januari 2005 (m.u.v. 1 januari 2005), en op 15, 16, 22 en 23 januari 2005.

De openingstijden zijn dagelijks van 11.00 tot 20.00 uur (op vrijdag 31 december 2004 tot 18.00 uur). Op zaterdag 8, 15 en 22 januari 2005 is het park zelfs geopend van 11.00 tot 23.00 uur. Tijdens deze Warme Winteravonden is het extra lang genieten van alle attracties en hartverwarmende wintermuziek.

Entreeprijs: €23,- per persoon, €19,50 per persoon voor groepen vanaf 20 personen

Let op: Tijdens de Winter Efteling zjin alle attracties geopend m.u.v. de attracties in het Ruigrijk (bv Python, Halve Maen en Pegasus), de Bobbaan en de Pirańa.

U kunt tijdens de Winter Efteling bij de schaatsbaan schaatsen huren voor € 3,00 per paar."

Van Efteling.nl

Fernando Verdasco

Rafael Nadal | Feliciano Lopez | Pablo Andujar | Jeremy Chardy | Simone Bolelli | Marco Chiudinelli
Eruwen is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 11-16-2004, 04:06 PM   #2
country flag Catchie
Registered User

Catchie's Avatar

Catchie has a reputation beyond reputeCatchie has a reputation beyond reputeCatchie has a reputation beyond reputeCatchie has a reputation beyond reputeCatchie has a reputation beyond reputeCatchie has a reputation beyond reputeCatchie has a reputation beyond reputeCatchie has a reputation beyond reputeCatchie has a reputation beyond reputeCatchie has a reputation beyond reputeCatchie has a reputation beyond repute
Default Re: Calling all Dutchies!

Hey, I loooooooooooooove it!! Super idee mensen! Ik weet niet hoe jullie een dag willen kiezen, maar als ik alvast even een voorkeur mag uitspreken: het liefst een van de dagen van 3 t/m 9 januari. Dan is namelijk mijn laatste week van de kerstvakantie en de eerste week (dat is dus de week ervoor) heb ik het nogal druk altijd (kerst, familie enzo). Owja weten jullie of ik mijn eigen schaatsen mee mag nemen? ik heb een paar en ik heb maar een keer in mn hele leven geschaatst maar dat was wel keigaaf.
Groetjes!

Sébastien Grosjean || Nenad Zimonjic

Chiqui
Catchie is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 11-16-2004, 07:12 PM   #3
country flag Gosjke
Registered User

Gosjke's Avatar

Gosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond repute

Oeh, schaatsen! En winterdingen.. leuk!
Kweet niet of ik mee ga, en of ik wel mee mag, als nieuwste telgje... maar op zich klinkt het wel leuk.. kweet niet of ik het financieel ook ga redden enzo . En als we inderdaad doen wat Catchie voorstelt, die week van 3 januari, dan kan ik sowieso niet, want ik heb gewoon school dan...

Good Luck To:

| Tommy Haas | Marat Safin | Tommy Robredo |

| Arnaud | Mario | Igor | Raemon | Thierry | Juan Carlos | Oli |

| I'm Kezzi's partner in crime |
| Fred Hemmes=>Talented tennisplayer |

*~-+ Check out Zinc. Independent album: Making Sense of Madness Out 23rd of May +-~*

Gosjke is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 11-16-2004, 08:50 PM   #4
country flag Eruwen
Nando Chica

Eruwen's Avatar

Eruwen has a reputation beyond reputeEruwen has a reputation beyond reputeEruwen has a reputation beyond reputeEruwen has a reputation beyond reputeEruwen has a reputation beyond reputeEruwen has a reputation beyond reputeEruwen has a reputation beyond reputeEruwen has a reputation beyond reputeEruwen has a reputation beyond reputeEruwen has a reputation beyond reputeEruwen has a reputation beyond repute

Tuurlijk mag je mee!

Volgens mij mag je zelf je schaatsen meenemen, ik heb dat ook een keer gedaan. Dan moet je alleen wel je tas in de garderobe doen als je klaar bent, want die dingen worden loeizwaar als je er de hele dag mee moet zeulen!

Het zal waarschijnlijk wel moeilijk worden om een datum te prikken inderdaad... ik hoop dat het lukt! Ik kan in principe altijd wel, ik zit gelukkig (nog) niet zo heel erg gebonden aan vaste werktijden

Fernando Verdasco

Rafael Nadal | Feliciano Lopez | Pablo Andujar | Jeremy Chardy | Simone Bolelli | Marco Chiudinelli
Old 11-16-2004, 09:08 PM   #5
country flag Catchie
Registered User

Catchie's Avatar

Catchie has a reputation beyond reputeCatchie has a reputation beyond reputeCatchie has a reputation beyond reputeCatchie has a reputation beyond reputeCatchie has a reputation beyond reputeCatchie has a reputation beyond reputeCatchie has a reputation beyond reputeCatchie has a reputation beyond reputeCatchie has a reputation beyond reputeCatchie has a reputation beyond reputeCatchie has a reputation beyond repute

Hey in principe kan ik de week ervoor ook wel, maar dan heb ik het drukker, ach ik zie wel welke datum eruit komt en dan kan ik altijd nog kijken of ik kan of niet. Eerst moeten de anderen dutchies nog reageren want zo komen we niet zo ver De groep geinteresseerden groeit hopelijk nog wat1

Chiqui
Old 11-16-2004, 09:16 PM   #6
country flag Eruwen
Nando Chica

Eruwen's Avatar

Quote:
Originally Posted by Catchie
Eerst moeten de anderen dutchies nog reageren want zo komen we niet zo ver De groep geinteresseerden groeit hopelijk nog wat1
Ja, dat zou wel fijn zijn

Fernando Verdasco

Old 11-17-2004, 07:25 AM   #7
country flag Kezzi
Registered User

Kezzi's Avatar

Kezzi has a reputation beyond reputeKezzi has a reputation beyond reputeKezzi has a reputation beyond reputeKezzi has a reputation beyond reputeKezzi has a reputation beyond reputeKezzi has a reputation beyond reputeKezzi has a reputation beyond reputeKezzi has a reputation beyond reputeKezzi has a reputation beyond reputeKezzi has a reputation beyond reputeKezzi has a reputation beyond repute

Ik wil ook graag mee! Echt een supertof idee! En ik wacht wel gewoon op de datum, zolang het maar niet op 8 december is ofzo, want dan ga ik Josh Groban live zien ! En net als Catchie heb ik ook 2 weken kerstvakantie en dat is dus ook hetzelfde verhaal. We hebben nu eenmaal dezelfde familie .
Old 11-17-2004, 08:23 AM   #8
country flag Gosjke
Registered User

Gosjke's Avatar

Gosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond reputeGosjke has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Kezzi
We hebben nu eenmaal dezelfde familie .
Goh, echt?

Good Luck To:

*~-+ Check out Zinc. Independent album: Making Sense of Madness Out 23rd of May +-~*

Old 11-17-2004, 09:34 AM   #9
country flag SuperFurryAnimal
Registered User

SuperFurryAnimal's Avatar

SuperFurryAnimal has a reputation beyond reputeSuperFurryAnimal has a reputation beyond reputeSuperFurryAnimal has a reputation beyond reputeSuperFurryAnimal has a reputation beyond reputeSuperFurryAnimal has a reputation beyond reputeSuperFurryAnimal has a reputation beyond reputeSuperFurryAnimal has a reputation beyond reputeSuperFurryAnimal has a reputation beyond reputeSuperFurryAnimal has a reputation beyond reputeSuperFurryAnimal has a reputation beyond reputeSuperFurryAnimal has a reputation beyond repute

Leuk als jullie allemaal meegaan! Voor de meeste van jullie is het niet zo ver weg geloof ik... ! Loop ik daar straks als enige met een 'harde g'!

Het zal wel december worden denk ik hoor... niet januari. Ik zal in ieder geval één van mijn vrije dagen overhouden voor deze trip... voor het geval we doordeweeks gaan (dan is het in ieder geval niet zo heel druk... hoop ik)!

Ik heb er nu al zin in!

Member of the Mohamed Lahyani Appreciation Society

Visit AZ FANPAGE
SuperFurryAnimal is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 11-17-2004, 11:28 AM   #10
country flag CooCooCachoo
MONSOON season.

CooCooCachoo's Avatar

CooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond repute

Op zich lijkt het me wel een leuk idee, maar ik weet niet of ik het geld en de tijd ga hebben. En schaatsen.. Dat doe ik echt niet Ik vind het jammer dat alles wat leuk is in de Efteling dan dicht is

Bachinger|Brands|Broady|Clezar|Crivoi|Crugnola|Cue vas|Eysseric|Giannessi|Granollers
Grigelis|Huta Galung|Ilhan|Korolev|Kudla|Al. Kuznetsov|Lammer|Mannarino
Menendez|Naso|Paire|Peliwo|Polansky|Robert|Smyczek |J. Sousa|Sweeting

CooCooCachoo is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 11-17-2004, 12:55 PM   #11
country flag Catchie
Registered User

Catchie's Avatar

heb ik geluk dat ik villa volta en droomvlucht geweldig vind

Chiqui
Old 11-17-2004, 01:02 PM   #12
country flag CooCooCachoo
MONSOON season.

CooCooCachoo's Avatar

CooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond repute

Dacht ik al

Bachinger|Brands|Broady|Clezar|Crivoi|Crugnola|Cue vas|Eysseric|Giannessi|Granollers
Grigelis|Huta Galung|Ilhan|Korolev|Kudla|Al. Kuznetsov|Lammer|Mannarino
Menendez|Naso|Paire|Peliwo|Polansky|Robert|Smyczek |J. Sousa|Sweeting

CooCooCachoo is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 11-17-2004, 02:00 PM   #13
country flag Catchie
Registered User

Catchie's Avatar

ik vind ik ook...uhm hoe heet t ook alweer... dat oosterse gedoe vind ik leuk... ben de naam kwijt... Fata morgana?

Chiqui
Old 11-17-2004, 02:06 PM   #14
country flag JuanChuffy007
Registered User

JuanChuffy007's Avatar

JuanChuffy007 has a reputation beyond reputeJuanChuffy007 has a reputation beyond reputeJuanChuffy007 has a reputation beyond reputeJuanChuffy007 has a reputation beyond reputeJuanChuffy007 has a reputation beyond reputeJuanChuffy007 has a reputation beyond reputeJuanChuffy007 has a reputation beyond reputeJuanChuffy007 has a reputation beyond reputeJuanChuffy007 has a reputation beyond reputeJuanChuffy007 has a reputation beyond reputeJuanChuffy007 has a reputation beyond repute

Het is een leuk idee, maare ik ga niet mee... ik kan rond die tijd niet!
Old 11-17-2004, 02:17 PM   #15
country flag Gosjke
Registered User

Gosjke's Avatar

Quote:
Originally Posted by Catchie
heb ik geluk dat ik villa volta en droomvlucht geweldig vind
Dat is ook geweldig.. Als je in de rij aan kunt sluiten VOOR het bordje "wachttijd 1 uur en 30 minuten"

Good Luck To:

Reply

Thread Tools

Posting Rules