Magnus Norman - Page 14 - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 09-16-2004, 06:05 AM   #196
country flag Sommarsverige
on clouds...

Sommarsverige's Avatar

Sommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond repute
Default Re: Magnus Norman

@Aphex
Thanks for this great news!
I am so angry that I missed Nors and Vinci on SVT!
Do you know if there is a chance that they will repeat it?
Was it on SVT 1 or TV 4?
You did not tape it, or?

Pico Monaco ~ Edu Schwank ~ Machi Gonzalez ~ Dani Gimeno ~ David Marrero ~ Marc Lopez ~ Marco Chiudinelli ~ Marcel Granollers

I miss you on tour, Nors, Bjösse, Simon & Pim Pim
Sommarsverige is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 09-18-2004, 05:55 AM   #197
country flag Aphex
Registered User

Aphex's Avatar

Aphex has a reputation beyond reputeAphex has a reputation beyond reputeAphex has a reputation beyond reputeAphex has a reputation beyond reputeAphex has a reputation beyond reputeAphex has a reputation beyond reputeAphex has a reputation beyond reputeAphex has a reputation beyond reputeAphex has a reputation beyond reputeAphex has a reputation beyond reputeAphex has a reputation beyond repute

It was a shortie on tv4. I didn't tape it, sorry. I was caught by surprise.
Aphex is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 09-18-2004, 10:26 AM   #198
country flag misyou25
Registered User

misyou25's Avatar

misyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond repute

oh, magnus! i hope so badly hell come back as soon as hes fit again!
misyou25 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 09-29-2004, 08:43 AM   #199
country flag Björki
Sitzen ist fürn Arsch

Björki's Avatar

Björki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond repute

go to http://www.stockholmopen.se/

Who would you like to give a Wild Card to if... Stockholm Open 2004?

Ervin Elaskovic
Magnus Norman
Björn Rehnquist
Andreas Vinciguerra

I voted for Nors just in case he'd able to play....

Bryans || Djokovic || Paire || Chiudinelli || Nalbandian || Hanley || Rojer || Nadal
Söderling || Verdasco || Wawrinka || Simon || O. Rochus || Leo Mayer

Björkman || Arthurs || Edberg || Rafter || T.Johansson || M.Norman || Aspelin
Björki is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 09-29-2004, 09:13 AM   #200
country flag Kristen
MTF. Never changes!

Kristen's Avatar

Kristen has a reputation beyond reputeKristen has a reputation beyond reputeKristen has a reputation beyond reputeKristen has a reputation beyond reputeKristen has a reputation beyond reputeKristen has a reputation beyond reputeKristen has a reputation beyond reputeKristen has a reputation beyond reputeKristen has a reputation beyond reputeKristen has a reputation beyond reputeKristen has a reputation beyond repute

Thanks for posting this Björki!
I've voted for Vinciguerra... though Rehnquist would also be a good choice. But, if I wanted a big drawcard, I'd pick Magnus for sure.
Kristen is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 09-29-2004, 10:30 AM   #201
on clouds...

Sommarsverige's Avatar

Sommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond repute

I voted, of course, for Magnus! *gg*

Pico Monaco ~ Edu Schwank ~ Machi Gonzalez ~ Dani Gimeno ~ David Marrero ~ Marc Lopez ~ Marco Chiudinelli ~ Marcel Granollers

Old 09-29-2004, 02:16 PM   #202
country flag misyou25
Registered User

misyou25's Avatar

misyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond repute

46% magnus))))))) hurray
Old 09-30-2004, 06:54 AM   #203
on clouds...

Sommarsverige's Avatar

Äntligen comeback
Nu siktar Norman på spel i Stockholm Open
Exakt ett år har gått sen sist.
Nu hoppas Magnus Norman göra comeback - i Stockholm Open 23-31 oktober.
- Det skulle passa tidsmässigt, säger tennisstjärnan.

2004-09-30
Stockholm Open väcker långt ifrån ljuva minnen hos Magnus Norman. Förra gången, 2002, åkte han ut i första omgången mot marockanen Hicham Arazi.
En ny chans skulle kunna ändra på det.
Norman, en gång världstvåa, lär inte ha några problem att få ett av turneringens tre wild cards.
- Jag hade precis spelat final i en turnering i Tokyo och var lite sjuk, inte så mycket att säga om. Men revansch - nej. Jag har inget att bevisa med en comeback, skulle jag komma tillbaka gör jag det för att jag älskar att tävla och spela mot de bästa i världen, förklarar Filipstadssonen.
* Är det bara för att det är Stockholm Open eller för att det passar bra i tid?
- Självklart skulle det vara kul att göra come back på hemmaplan i en turnering som Stockholm Open. Men egentligen är det för att det passar tidsmässigt, runt fyra veckor framåt. Att det blir Stockholm är inte säkert, det kan bli någon vecka senare också.
NÄR VF-SPORTEN når honom ligger han, Thomas Enqvist och Andreas Vinciguerra på ett träningsläger strax utanför Monte Carlo. Norman är inne på sin sjätte tuffa träningsvecka - och det känns i höften som han opererade i januari.
- Det gör mig lite orolig att det känns när jag tar i. Vissa dagar är det okej, vissa dagar ömt. Och jag vill inte riskera något för framtiden, det finns ett liv efter tennisen också, säger Norman som med sju operationer i bakhuvudet inte vågar ta ut någon comeback i förskott.
- Meningen är att jag ska fortsätta så här i ytterligare några veckor och sen göra en utvärdering tillsammans med min läkare Per Renström i Stockholm.
Utifrån den ska Magnus Norman ta beslutet.
Comeback eller inte.
Omstart på tenniskarriären eller ett definitivt slut.
* Vad lutar det åt nu?
- Bortsett från att jag stör mig lite på stelheten känns det riktigt bra. Jag har kört för fullt i sex veckor. Hårt, fyra timmar om dagen. Precis som jag måste om jag ska tillbaka till toppen. Jag kör set och game och förlorade häromdagen med 5-7 mot Enqvist så spelmässigt är det bättre än vad jag hade hoppats på. Men jag vågar inte tro något än.
* Vad skulle du kunna tänka dig om det inte blir någon tenniskarriär?
- Tja, jag hoppade ju av skolan efter nian så det blir väl någon utbildning. Skulle gärna syssla med affärer runt tennis, kanske agentverksamhet. Internationellt har jag ett gångbart namn.
* Blir detta i Sverige eller Monte Carlo?
- Jag har bott i Monte i åtta år och tycker mer och mer om det. Skatteläget i Sverige är inte heller det bästa, men nej. När det väl är dags vill jag inte att mina barn ska växa upp i Monte Carlo. Stockholm passar mig bra.
Ända fram till barn och en ny karriär vill inte Magnus Norman tänka än.
För just nu gäller bara en sak.
Klättringen tillbaka mot toppen.
- Den här veckan var det exakt ett år sedan jag tävlade sist. Uppvärmning, match, spela mot de allra bästa. Jag saknar det så fruktansvärt mycket.

I just found this article in a regional paper of the region where Magnus comes from.
The main points are that he is really thinking about a comeback in Stockholm.
He cannot say it to 100% yet, he says it can also be some weeks later, but he is at a tennis camp in Monaco right now with Vinci and Tompa.
The practice for Magnus goes quite well, even if he says that he sometimes still has a bit of pain in the hip. Nevertheless, in a practice match against Tompa Magnus lost only with 5:7.
After this camp, Magnus will meet his doctor and they will decide definitely about the comeback plans.

I think this sounds so great and I am so happy that there is still hope for Magnus and a tennis carreer!
This has really saved my day

Old 09-30-2004, 07:43 AM   #204
country flag Kristen
MTF. Never changes!

Kristen's Avatar

Kristen has a reputation beyond reputeKristen has a reputation beyond reputeKristen has a reputation beyond reputeKristen has a reputation beyond reputeKristen has a reputation beyond reputeKristen has a reputation beyond reputeKristen has a reputation beyond reputeKristen has a reputation beyond reputeKristen has a reputation beyond reputeKristen has a reputation beyond reputeKristen has a reputation beyond repute

OMG. Magnus... Vinci... *sweet, hard hitting Vinci* lol!
I think I'll have to go post this in the Jonas + Swedes group I'll give you credit of course. lol Im so excited Thanks for the news! Kristen.

♥Jonas Björkman Jim Thomas♥
Larsson ~ Legner ~ Scheffers ~ Kruszelnicki ~ Cattaneo ~ Jonsson ~ Andersson
Kristen is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 09-30-2004, 08:05 AM   #205
country flag Björki
Sitzen ist fürn Arsch

Björki's Avatar

Björki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond repute

that would be great if Nors would play in Stockholm

Bryans || Djokovic || Paire || Chiudinelli || Nalbandian || Hanley || Rojer || Nadal
Söderling || Verdasco || Wawrinka || Simon || O. Rochus || Leo Mayer

Björkman || Arthurs || Edberg || Rafter || T.Johansson || M.Norman || Aspelin
Björki is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 09-30-2004, 01:31 PM   #206
country flag enqvistfan
Registered User

enqvistfan's Avatar

enqvistfan has a reputation beyond reputeenqvistfan has a reputation beyond reputeenqvistfan has a reputation beyond reputeenqvistfan has a reputation beyond reputeenqvistfan has a reputation beyond reputeenqvistfan has a reputation beyond reputeenqvistfan has a reputation beyond reputeenqvistfan has a reputation beyond reputeenqvistfan has a reputation beyond reputeenqvistfan has a reputation beyond reputeenqvistfan has a reputation beyond repute
Post Re: Magnus Norman

I've just voted for Magnus. Hope they'll give him a WC !!
enqvistfan is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 09-30-2004, 08:05 PM   #207
country flag misyou25
Registered User

misyou25's Avatar

juhuuuuuuu! so i can enjoy my holiday!
Old 10-03-2004, 10:59 AM   #208
country flag amethyst
Registered User

amethyst's Avatar

amethyst has a reputation beyond reputeamethyst has a reputation beyond reputeamethyst has a reputation beyond reputeamethyst has a reputation beyond reputeamethyst has a reputation beyond reputeamethyst has a reputation beyond reputeamethyst has a reputation beyond reputeamethyst has a reputation beyond reputeamethyst has a reputation beyond reputeamethyst has a reputation beyond reputeamethyst has a reputation beyond repute

Great to hear a comeback seems possible
Old 10-06-2004, 11:29 PM   #209
country flag misyou25
Registered User

misyou25's Avatar

any news?
Old 10-07-2004, 06:19 AM   #210
on clouds...

Sommarsverige's Avatar

No, unfortunately not!
But I am checking the Swedish papers and sites everyday, so as soon as there is something new I will post it here.
Anyway, I think he won´t hear anything new until one week before Stockholm, as Magnus said he will do a last check then and decide if he will play or not.

Reply

Thread Tools

Posting Rules