> Pim Pim News and Articles < - Page 25 - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 05-24-2006, 12:17 AM   #361
country flag margaret_gn
Registered User

margaret_gn's Avatar

margaret_gn has a reputation beyond reputemargaret_gn has a reputation beyond reputemargaret_gn has a reputation beyond reputemargaret_gn has a reputation beyond reputemargaret_gn has a reputation beyond reputemargaret_gn has a reputation beyond reputemargaret_gn has a reputation beyond reputemargaret_gn has a reputation beyond reputemargaret_gn has a reputation beyond reputemargaret_gn has a reputation beyond reputemargaret_gn has a reputation beyond repute
Default Re: > Pim Pim News and Articles <

more than ever does he need our consoling lettle post card

& jurgenMELZER & jarkkoNIEMINEN & michaelRYDERSTEDT & tomasBERDYCH & richardGASQUET & robinSODERLING
tennis photos from 2008
tennis photos pre 2008
tennis reports
margaret_gn is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 05-24-2006, 02:49 PM   #362
country flag midsommardagen
Registered User

midsommardagen's Avatar

midsommardagen has a reputation beyond reputemidsommardagen has a reputation beyond reputemidsommardagen has a reputation beyond reputemidsommardagen has a reputation beyond reputemidsommardagen has a reputation beyond reputemidsommardagen has a reputation beyond reputemidsommardagen has a reputation beyond reputemidsommardagen has a reputation beyond reputemidsommardagen has a reputation beyond reputemidsommardagen has a reputation beyond reputemidsommardagen has a reputation beyond repute

yea with those positive words you guys wrote on the post card he will be touched.

His trainer did all the talking in the news, maybe because Pim pIm himself is upset right now and doesn't have mood for interview.

Last edited by midsommardagen : 05-24-2006 at 04:40 PM.
midsommardagen is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 05-28-2006, 08:43 PM   #363
country flag Sommarsverige
on clouds...

Sommarsverige's Avatar

Sommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond reputeSommarsverige has a reputation beyond repute

News about Pim Pim, he did a mini comeback for his club Södertälje in Sweden

He is saying that it is the first time since one and a half year that he could play without having pain. He is very satisfied with the way he played and how he moved on court, he says it is much better than the last times.
They played on hardcourt and Pim Pim did 3 aces. He said he practiced good the whole week and for the first time again he thinks that he is playing as good as before the injury.

For Pim Pim it is most important that he can play without pain again and he says that when he knows that he can play a whole week without having problems, then it would be time for a comeback. This can happen earliest in the beginning of july where he thinks about playing a challenger on hardcourt.
If he feels that everything is alright he can take the decision to play the day before and play qualifying the next day.

I think this is really good news
"Pim-Pim" tävlingsspelar igen

Joachim "Pim-Pim" Johansson gjorde på söndagen en efterlängtad comeback i tävlingssammanhang. "Pim-Pim" vann över Emil Lindgren med 6-1, 6-2 på förstasingeln när Södertälje-Pershagen spelade oavgjort mot Näsbypark i den allsvenska utomhusserien. Den 23-årige storservaren var efteråt mycket nöjd med sin insats.
- Det var första gången som jag inte hade ont när jag spelade match på ett och ett halvt år, så det var ett jätteskönt besked jag fick idag. Framförallt är jag nöjd med att jag rörde mig bättre än vad jag någonsin gjort på match tidigare, menade "Pim-Pim".

Matchen avgjordes på hardcourtbanorna vid Bollhallen i Södertälje. Efter ett set tvingades spelarna fortsätta inomhus som en följd av den blöta väderleken. Vid 4-2 till "Pim-Pim" i andra set spelade Lindgren sig fram till tre breakbollar, vilka dock omedelbart försvann.

- Jag lyckades slå tre serveess, vilket var skönt med tanke på att min styrka alltid varit att kunna spela som bäst när det gäller som mest. Naturligtvis var det lite spänt före matchen, men jag är ändå positivt överraskad över mitt spel. Jag har tränat bra hela veckan och i fredags kände jag för första gången att jag spelade lika bra som före min skada, kommenterade Södertäljesonen.

"Pim-Pim" har förutom en kort återkomst i San José i februari inte tävlingsspelat sedan fjolårets Synsam Swedish Open. När comebacken på touren kommer till stånd är ännu osäkert.

- Nu vet jag att jag kan spela en match utan att få ont, vilket har varit mitt främsta mål. När jag vet att jag kan spela matcher en hel vecka utan besvär är det dags för comeback. Den kan ske som tidigast i början av juli i en Challenger på hardcourt. Om jag känner att allt är bra kan jag i princip ta beslutet dagen innan och ställa upp i kvalet, förklarade "Pim-Pim".

Pico Monaco ~ Edu Schwank ~ Stan Wawrinka ~ Dani Gimeno ~ David Marrero ~ Marc Lopez ~ Marco Chiudinelli ~ Marcel Granollers

I miss you on tour, Nors, Bjösse, Simon & Pim Pim
Sommarsverige is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 05-29-2006, 03:16 AM   #364
country flag midsommardagen
Registered User

midsommardagen's Avatar

midsommardagen has a reputation beyond reputemidsommardagen has a reputation beyond reputemidsommardagen has a reputation beyond reputemidsommardagen has a reputation beyond reputemidsommardagen has a reputation beyond reputemidsommardagen has a reputation beyond reputemidsommardagen has a reputation beyond reputemidsommardagen has a reputation beyond reputemidsommardagen has a reputation beyond reputemidsommardagen has a reputation beyond reputemidsommardagen has a reputation beyond repute

wow it's really a good news. Thank you Birte.
midsommardagen is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 05-29-2006, 10:27 AM   #365
country flag Kat!
Registered User

Kat!'s Avatar

Kat! has a reputation beyond reputeKat! has a reputation beyond reputeKat! has a reputation beyond reputeKat! has a reputation beyond reputeKat! has a reputation beyond reputeKat! has a reputation beyond reputeKat! has a reputation beyond reputeKat! has a reputation beyond reputeKat! has a reputation beyond reputeKat! has a reputation beyond reputeKat! has a reputation beyond repute

Thanks Birte for the news!!
Guillermo Garcia-Lopez, Olivier Rochus, Paul-Henri Mathieu & Kristof Vliegen
Kat! is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 05-29-2006, 11:07 AM   #366
country flag Björki
Sitzen ist fürn Arsch

Björki's Avatar

Björki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond repute

good news. Thanks Birte.

Bryans || Djokovic || Paire || Chiudinelli || Nalbandian || Hanley || Rojer || Nadal
Söderling || Verdasco || Wawrinka || Simon || O. Rochus || Leo Mayer

Björkman || Arthurs || Edberg || Rafter || T.Johansson || M.Norman || Aspelin
Björki is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 05-29-2006, 07:16 PM   #367
country flag misyou25
Registered User

misyou25's Avatar

misyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond repute

isnt he watching the french open in paris? i think i saw him
misyou25 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 05-29-2006, 09:55 PM   #368
country flag missalyce
Registered User

missalyce's Avatar

missalyce has a reputation beyond reputemissalyce has a reputation beyond reputemissalyce has a reputation beyond reputemissalyce has a reputation beyond reputemissalyce has a reputation beyond reputemissalyce has a reputation beyond reputemissalyce has a reputation beyond reputemissalyce has a reputation beyond reputemissalyce has a reputation beyond reputemissalyce has a reputation beyond reputemissalyce has a reputation beyond repute

i'm so sad he's not in RG... i'm waiting for him since Roland last year
and I saw last week all the swedish team... Jonas, Tojo twice a day..; (he's so cute) Robin... I MISS HIM !
missalyce is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 06-03-2006, 09:29 PM   #369
country flag dijus
-LIFETIME MEMBER-

dijus's Avatar

dijus has a reputation beyond reputedijus has a reputation beyond reputedijus has a reputation beyond reputedijus has a reputation beyond reputedijus has a reputation beyond reputedijus has a reputation beyond reputedijus has a reputation beyond reputedijus has a reputation beyond reputedijus has a reputation beyond reputedijus has a reputation beyond reputedijus has a reputation beyond repute

i just read it, nice to read as nice news as that one, thx
Old 06-03-2006, 09:31 PM   #370
country flag star
Blown Out On the Trail

star's Avatar

star has a reputation beyond reputestar has a reputation beyond reputestar has a reputation beyond reputestar has a reputation beyond reputestar has a reputation beyond reputestar has a reputation beyond reputestar has a reputation beyond reputestar has a reputation beyond reputestar has a reputation beyond reputestar has a reputation beyond reputestar has a reputation beyond repute

So long since we've had good news. I'm very excited about seeing him again.
star is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 06-22-2006, 03:00 PM   #371
country flag kada starpiba
Registered User

kada starpiba has a reputation beyond reputekada starpiba has a reputation beyond reputekada starpiba has a reputation beyond reputekada starpiba has a reputation beyond reputekada starpiba has a reputation beyond reputekada starpiba has a reputation beyond reputekada starpiba has a reputation beyond reputekada starpiba has a reputation beyond reputekada starpiba has a reputation beyond reputekada starpiba has a reputation beyond reputekada starpiba has a reputation beyond repute

any news about his comeback tournament??
kada starpiba is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 06-29-2006, 03:14 PM   #372
country flag Grenouille
Registered User

Grenouille has a reputation beyond reputeGrenouille has a reputation beyond reputeGrenouille has a reputation beyond reputeGrenouille has a reputation beyond reputeGrenouille has a reputation beyond reputeGrenouille has a reputation beyond reputeGrenouille has a reputation beyond reputeGrenouille has a reputation beyond reputeGrenouille has a reputation beyond reputeGrenouille has a reputation beyond reputeGrenouille has a reputation beyond repute

Go PIM PIM
Old 06-29-2006, 04:54 PM   #373
country flag Kristen
MTF. Never changes!

Kristen's Avatar

Kristen has a reputation beyond reputeKristen has a reputation beyond reputeKristen has a reputation beyond reputeKristen has a reputation beyond reputeKristen has a reputation beyond reputeKristen has a reputation beyond reputeKristen has a reputation beyond reputeKristen has a reputation beyond reputeKristen has a reputation beyond reputeKristen has a reputation beyond reputeKristen has a reputation beyond repute

It's nearly his birthday

♥Jonas Björkman Jim Thomas♥
Larsson ~ Legner ~ Scheffers ~ Kruszelnicki ~ Cattaneo ~ Jonsson ~ Andersson
Kristen is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 06-30-2006, 04:52 PM   #374
country flag kada starpiba
Registered User

kada starpiba has a reputation beyond reputekada starpiba has a reputation beyond reputekada starpiba has a reputation beyond reputekada starpiba has a reputation beyond reputekada starpiba has a reputation beyond reputekada starpiba has a reputation beyond reputekada starpiba has a reputation beyond reputekada starpiba has a reputation beyond reputekada starpiba has a reputation beyond reputekada starpiba has a reputation beyond reputekada starpiba has a reputation beyond repute

he is on the alternitive list of week 29 chalanger is Turkey
kada starpiba is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 07-01-2006, 12:02 AM   #375
country flag foolish pleasure
Registered User

foolish pleasure's Avatar

foolish pleasure has a reputation beyond reputefoolish pleasure has a reputation beyond reputefoolish pleasure has a reputation beyond reputefoolish pleasure has a reputation beyond reputefoolish pleasure has a reputation beyond reputefoolish pleasure has a reputation beyond reputefoolish pleasure has a reputation beyond reputefoolish pleasure has a reputation beyond reputefoolish pleasure has a reputation beyond reputefoolish pleasure has a reputation beyond reputefoolish pleasure has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by kada starpiba
he is on the alternitive list of week 29 chalanger is Turkey
yeah! good for him! i hope he gets a chance to play (when is week 29? )

ps: do we know anyone in turkey to give him the post card?
foolish pleasure is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules