Michael Llodra - Page 16 - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 02-24-2009, 12:54 PM   #226
country flag Marine
Registered User

Marine's Avatar

Marine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond repute
Default Re: Michael Llodra

Congrats to mika for his great week in marseille !
I saw a little part of the final.

Guy Forget
Marine is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 03-05-2009, 05:59 PM   #227
country flag Bashak
Registered User

Bashak's Avatar

Bashak has a reputation beyond reputeBashak has a reputation beyond reputeBashak has a reputation beyond reputeBashak has a reputation beyond reputeBashak has a reputation beyond reputeBashak has a reputation beyond reputeBashak has a reputation beyond reputeBashak has a reputation beyond reputeBashak has a reputation beyond reputeBashak has a reputation beyond reputeBashak has a reputation beyond repute

Mika has no forum??? I am baffled.

Suicide Tennis Winner: Doha 2010, Basel 2009 FITD Winner: Auckland 2012, Nice 2010, London WTF 2009, Tokyo 2009, Roland Garros 2009, Paris 2008, Basel 2008 TT Finalist: Nottingham 2009, Savannah 2009, Marrakech 2011. TT Doubles Winner: Sarasota 2011 (w/ coasterman9 TT Doubles Finalist: Bergamo 2011 (w/ leoneo), Fergana 2009 (w/ catatonia) DTT Doubles Winner: Miami 2011 (w/Abollo)
Bashak is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 03-07-2009, 07:12 PM   #228
country flag Sexysova
Registered User

Sexysova's Avatar

Sexysova has a reputation beyond reputeSexysova has a reputation beyond reputeSexysova has a reputation beyond reputeSexysova has a reputation beyond reputeSexysova has a reputation beyond reputeSexysova has a reputation beyond reputeSexysova has a reputation beyond reputeSexysova has a reputation beyond reputeSexysova has a reputation beyond reputeSexysova has a reputation beyond reputeSexysova has a reputation beyond repute

DAVIS CUP 2009 WG I - CZE vs. FRA - Match 3 - Berdych/Stepanek vs. Gasquet/Llodra

vs.

MATCH: http://forum.vaidisova-nicole.com/vi...3&p=9138#p9138

NICOLE VAIDISOVA

DJOKOVIC | GASQUET | GULBIS | FEDERER | RODDICK | STEPANEK | OTHER CZECHS

ALL MY TENNIS VIDEOS
Sexysova is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 03-25-2009, 04:42 PM   #229
country flag tufani
Welcome back Paulo

tufani's Avatar

tufani has a reputation beyond reputetufani has a reputation beyond reputetufani has a reputation beyond reputetufani has a reputation beyond reputetufani has a reputation beyond reputetufani has a reputation beyond reputetufani has a reputation beyond reputetufani has a reputation beyond reputetufani has a reputation beyond reputetufani has a reputation beyond reputetufani has a reputation beyond repute

Who knows what's wrong with Mika? He withdrew after having won the first set...

Allez Les Bleus
tufani is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 03-25-2009, 05:44 PM   #230
country flag soulage
Registered User

soulage's Avatar

soulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond repute

The reason is groin muscle. Not shoulder this time Micka is probably one of the guy who retire the most.
soulage is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 03-25-2009, 09:05 PM   #231
country flag Marine
Registered User

Marine's Avatar

Marine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond repute

What a pity
C'est inquiétant quand même, tous ces abandons ...

Guy Forget
Old 03-26-2009, 07:30 AM   #232
country flag Truc
Registered User

Truc's Avatar

Truc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond repute

The news in L'Equipe:
Quote:
Llodra au repos forcé
CONTRAINT À L’ABANDON après avoir remporté le premier set face à l’Américain Kevin Kim (6-3), Michaël Llodra souffre d’une assez grave pubalgie. « Un jour, j’ai mal aux abdos, un jour ce sont les adducteurs, je ne peux plus m’entraîner, dit-il. Depuis une semaine, je n’ai tapé que deux fois quarante-cinq minutes. Je rentre en France pour passer des examens. » Llodra a commencé à souffrir le matin de sa finale à Marseille contre Tsonga. « Ça m’a ensuite handicapé à Ostrava, explique-t-il. Puis, j’ai battu Lopez sur une jambe à Indian Wells. Mais, là, ça n’a plus de sens de continuer. » Le Français connaît le remède à son mal : repos, repos et repos. Puis, rééducation. « J’avais déjà établi un programme minimum sur terre battue. Là, au pire du pire, je ne disputerai peut-être que Roland-Garros. » Son objectif reste d’être opérationnel pour la saison sur gazon.
I don't know how to explain this "pubalgy" problem in English, it's a groin injury.
It seems quite serious because he says it's been bothering him for weeks, during the final of Marseille and in Ostrava already. He says it doesn't make sense to keep playing like that, he can't practice, he had trained only twice 45 minutes in one week. He already had a very light schedule for the clay season and might cut the number of tournaments he will play and end up playing Roland-Garros only. The only solution is to rest, rest, rest and then do some rehab. The priority is to be fit for the grass season, of course.

Last edited by Truc : 03-26-2009 at 09:29 AM.
Truc is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 04-07-2009, 05:50 PM   #233
country flag soulage
Registered User

soulage's Avatar

soulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond repute

He will come back in Bordeaux, his only tournament before RG. http://www.sudouest.com/accueil/spor...l/4378167.html
Quote:
La vie en bordeaux
Blessé aux adducteurs au tournoi de Miami (1), le Parisien, 28 ans, fera donc son retour à la compétition à Bordeaux, où il vient de passer quatre jours dans les Châteaux. « Primrose est placé à une super-date, juste avant Roland-Garros. Cela sera mon premier tournoi sur terre battue cette saison. J'ai trois semaines d'arrêt à cause de ma blessure. Je ne reprends le vélo que cette semaine. J'irai donc à Bordeaux pour y prendre mes marques. Mais j'espère le gagner. Si je suis bien, j'aurai en tous les cas cette ambition ».
La terre battue n'a jamais été la meilleure alliée pour le jeu de ce pur attaquant, vainqueur de plusieurs Grand Chelem en double avec Santoro ou Clément. Même si son huitième de finale à Roland-Garros l'an dernier, comme Chardy, Benneteau, Mathieu et Monfils, reste dans les mémoires. « J'avais fait un très bon parcours chez moi, à Paris. J'espère le rééditer cette année. Mais il est préférable pour moi que cette blessure arrive maintenant, plutôt que lors de la période de gazon (NDRL : en juillet). »
Old 04-29-2009, 03:49 PM   #234
country flag Truc
Registered User

Truc's Avatar

Truc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond repute

http://video.lequipe.fr/video/iLyROoafMYjK.html
He says he *hopes* to be back in Bordeaux. Nothing new otherwise.
Old 05-22-2009, 06:43 AM   #235
country flag Truc
Registered User

Truc's Avatar

The pain was back in training yesterday, he's going to have an ultrasound scan today and thinks he's going to be OK for Roland, but he sounds frustrated.
Old 05-22-2009, 12:12 PM   #236
country flag higherlaw
Registered User

higherlaw's Avatar

higherlaw has a reputation beyond reputehigherlaw has a reputation beyond reputehigherlaw has a reputation beyond reputehigherlaw has a reputation beyond reputehigherlaw has a reputation beyond reputehigherlaw has a reputation beyond reputehigherlaw has a reputation beyond reputehigherlaw has a reputation beyond reputehigherlaw has a reputation beyond reputehigherlaw has a reputation beyond reputehigherlaw has a reputation beyond repute

Mika's draw:

[5] Del Potro vs Llodra
Troicki vs Q
Bellucci vs Vassallo Arguello
Q vs [25] Andreev
higherlaw is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 05-23-2009, 11:32 AM   #237
country flag Truc
Registered User

Truc's Avatar

Now he is sick, they were even afraid he would have mononucleosis because he felt so weak, but he had a blood test and it's nothing serious.
Doesn't look too well for him in Roland, though!

He was supposed to team up with Fabrice in doubles, I don't know if he still will.
Old 06-09-2009, 04:27 PM   #238
country flag soulage
Registered User

soulage's Avatar

It was written in l'equipe today that during grass season he has his own physio and works now with Guy Ontanon the former coach of Arron to be fit.

He lost to Fish today and will continu to go down in the ranking.
Old 06-24-2009, 04:25 PM   #239
country flag soulage
Registered User

soulage's Avatar

Have you seen the accident between Mick and the ballgirl? Strange i don't know if it's as this moment he hurts him but it's another retirement for him. The ballgirl is OK
Old 06-24-2009, 04:30 PM   #240
country flag Marine
Registered User

Marine's Avatar

What happened ???
He retired ?

Guy Forget
Reply

Thread Tools

Posting Rules